* meldtquote:Op zondag 23 december 2007 18:20 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Is er ook iemand op twee benen waar amanda haar tong nog niet in heeft gestoken?
beter!quote:Op zondag 23 december 2007 18:17 schreef beequeen het volgende:
Ach, Brian en Amanda hebben dus off cam lekker liggen krikken, ze zijn nu klaar en tadaaaa, streams terug.
Zeur belt een van de dansmariekes om het goed te maken, Jaap speelt schaak met Mike.quote:Op zondag 23 december 2007 18:21 schreef BuffyJan het volgende:
Maar gebeurt er nog wat op de streams?
Thanx! Dan laat ik ze uitquote:Op zondag 23 december 2007 18:22 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zeur belt een van de dansmariekes om het goed te maken, Jaap speelt schaak met Mike.
Weinig.quote:Op zondag 23 december 2007 18:21 schreef BuffyJan het volgende:
Maar gebeurt er nog wat op de streams?
Ze is schizo? Dat zou veel verklaren.quote:Op zondag 23 december 2007 18:25 schreef mazaru het volgende:
Ze weet niet meer dat ze lelijk heeft gedaan, ze is alles vergeten, het was haar andere persoonlijkheid.
Ze heeft verder niemand toch!? Luc is weg Aman mag niet , dus elk willekeurig persoon is welkom, maar ze was dronken afgelopen nacht en heeft die dames af zitten katten , vandaar dus ...quote:Op zondag 23 december 2007 18:25 schreef Vinamp het volgende:
Waarom biedt ze iedereen haar excuus aan en mogen ze erbij komen liggen?
Alles was van tevoren al gepland.Kijuk naar die rijbewijsstemming.Hij was er nog geen eens en iedereen had het er al over.Geloof daar echt niks meer.Ik schrijf alleen wat ik gisteravond hoorde.quote:Op zondag 23 december 2007 18:12 schreef Py het volgende:
[..]
Huub die per ongeluk in een telefoonactie van Jaap mee wordt getrokken.
Die daardoor per ongeluk als een dolle 's nachts binnenstormt om ene Quintin op zijn bek te slaan.
En per ongeluk een groupie meesleept om Lieke jaloers te maken.
En nu iedereen probeert te overtuigen dat hij niet als een bezetene Lieke probeert te controleren.
Schiet mij maar lek.
ik hoop theo of jorisquote:Op zondag 23 december 2007 18:29 schreef mazaru het volgende:
Wie gaat Huub belllen?
papsquote:Op zondag 23 december 2007 18:29 schreef mazaru het volgende:
Wie gaat Huub belllen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |