Is ie definitief weg uit het huis nu? Was me eigenlijk nog niet zo opgevallen, meestal zag je hem alleen op de achtergrondquote:
Ja, en op Hedda. . .quote:Op zondag 23 december 2007 16:12 schreef riri het volgende:
Huub:..."Ik kan er niets aan doen..ik ben nog gewoon verliefd op d'r"
Hij had beloofd dat die een hele week zou wegblijvenquote:Op zondag 23 december 2007 16:20 schreef Deisyy het volgende:
Luc zou gisteravond eigenlijk weer mee terug de villa ingaan, maar het was te laat.
quote:Op zondag 23 december 2007 16:20 schreef Deisyy het volgende:
Luc zou gisteravond eigenlijk weer mee terug de villa ingaan, maar het was te laat.
lieke woont in een tv-programma en wordt altijd kwaad op jaap of huub als die bezig zijn met het programma. dan spoor je imo niet helemaal. ik denk dat het te maken heeft met haar gevoelens voor huub, waar ze dus nog lang niet over is, aangezien ze elke dag, 24/7, tegen iedereen die het wel of niet wil horen over huub begint te zeveren.quote:Op zondag 23 december 2007 16:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Lieke is boos op Jaap opeens want hij heeft gebeld en speelt dus spelletjes voor tv. Jaap heeft het gedaan voor achter maar nu is Lieke boos op hem.
Natasia haar tietenquote:Op zondag 23 december 2007 16:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie en waar is die ook alweer van??
Kijken of er nog een ban op staat.
Dr. Laban van de Bergmankliniek.quote:Op zondag 23 december 2007 16:23 schreef noekje het volgende:
[..]
hij heeft Brooke geaborteerdquote:Op zondag 23 december 2007 16:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Beequeen mag weg! Tot over een week!!quote:Op zondag 23 december 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dr. Laban van de Bergmankliniek.
Je lijkt Brian wel, iemand anders het vuile werk laten doen.
Dat was Dr. Chavez aka Dr. Charlatan.quote:
ja klopt ja! die kwam naar de kooi met zn speeltjes.quote:Op zondag 23 december 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was Dr. Chavez aka Dr. Charlatan.
Dat kan je beter Huub trekjes noemen met zijn LOS virus!quote:Op zondag 23 december 2007 16:25 schreef Deisyy het volgende:
Huub krijgt steeds meer Lieke-trekjes, ik heb hem binnen een half uur al 3 keer over Lieke horen beginnen tegen zijn logeetje.
Ik wist het gewoon, tot in het nieuwe jaar dan maar.quote:Op zondag 23 december 2007 16:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Beequeen mag weg! Tot over een week!!![]()
Was het niet Sanchez?quote:Op zondag 23 december 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was Dr. Chavez aka Dr. Charlatan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |