Natasia haar tietenquote:Op zondag 23 december 2007 16:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Wie en waar is die ook alweer van??
Kijken of er nog een ban op staat.
Dr. Laban van de Bergmankliniek.quote:Op zondag 23 december 2007 16:23 schreef noekje het volgende:
[..]
hij heeft Brooke geaborteerdquote:Op zondag 23 december 2007 16:23 schreef noekje het volgende:
[..]
Beequeen mag weg! Tot over een week!!quote:Op zondag 23 december 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dr. Laban van de Bergmankliniek.
Je lijkt Brian wel, iemand anders het vuile werk laten doen.
Dat was Dr. Chavez aka Dr. Charlatan.quote:
ja klopt ja! die kwam naar de kooi met zn speeltjes.quote:Op zondag 23 december 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was Dr. Chavez aka Dr. Charlatan.
Dat kan je beter Huub trekjes noemen met zijn LOS virus!quote:Op zondag 23 december 2007 16:25 schreef Deisyy het volgende:
Huub krijgt steeds meer Lieke-trekjes, ik heb hem binnen een half uur al 3 keer over Lieke horen beginnen tegen zijn logeetje.
Ik wist het gewoon, tot in het nieuwe jaar dan maar.quote:Op zondag 23 december 2007 16:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Beequeen mag weg! Tot over een week!!![]()
Was het niet Sanchez?quote:Op zondag 23 december 2007 16:27 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat was Dr. Chavez aka Dr. Charlatan.
Dat was Dr. van Raadt van De VanRaathkliniek.quote:Op zondag 23 december 2007 16:29 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ja klopt ja! die kwam naar de kooi met zn speeltjes.
maar wie heeft nadia dan die drie navels gegeven?
Verdomd, je hebt gelijkquote:
Ik ga je wel missen hoor.quote:Op zondag 23 december 2007 16:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik wist het gewoon, tot in het nieuwe jaar dan maar.
Weigeren om mee te spelen met het spel waar ze zo haar best voor heeft gedaan om mee te mogen spelenquote:Op zondag 23 december 2007 16:28 schreef schatje het volgende:
Lieke is serieus boos op Jaap? Dat zal dan wel een keer tijd worden. Wat doet ze daar eigenlijk als iedereen televisie over haar rug wil maken?
Die heeft niets of niemand om de kerst mee door te brengenquote:Op zondag 23 december 2007 16:33 schreef Marrije het volgende:
Mooi, t meisje moet weg.
Nu Selene nog.
Het Leger des Heils heeft nog plek zat hoor.quote:Op zondag 23 december 2007 16:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Die heeft niets of niemand om de kerst mee door te brengen
Selene heeft altijd mij nog hurrrrr!quote:Op zondag 23 december 2007 16:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nee, haar vriendinnen zijn na haar verjaardag ook geen vriendinnen meer, met hun onpersoonlijke badcadeautjes.quote:Op zondag 23 december 2007 16:34 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja, tot aan met haar benen wijd.quote:Op zondag 23 december 2007 16:32 schreef mazaru het volgende:
[..]
Weigeren om mee te spelen met het spel waar ze zo haar best voor heeft gedaan om mee te mogen spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |