Dat was ondertussen wel duidelijk Huubie.quote:Op zondag 23 december 2007 16:12 schreef riri het volgende:
Huub:..."Ik kan er niets aan doen..ik ben nog gewoon verliefd op d'r"
Zo te zien geen blauwe plekken. Zou Brian nog niet op de hoogte zijn wat er allemaal gebeurd is vannacht?quote:
Misschien ben ik naief, maar ik geloof hemquote:Op zondag 23 december 2007 16:12 schreef riri het volgende:
Huub ziet Lieke nog steeds de zijne, zolang hijzelf nog geen overtuigend alternatief heeft voor Lieke.quote:Op zondag 23 december 2007 16:12 schreef riri het volgende:
In het geheel niet.quote:Op zondag 23 december 2007 16:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
En ze draagt geen pruik.
of is deze opmerking onder de gordel?
Yep, voor het eerst. De Fam. Kubatz is er elk optreden.quote:Op zondag 23 december 2007 16:10 schreef Py het volgende:
MOeder en zus en broer van Huub waren ook bij het optreden begrijp ik
Huub is alleen maar verliefd op Huub. En iemand die hem de rug toekeert, is in strijd met regel 1:quote:Op zondag 23 december 2007 16:12 schreef riri het volgende:
Neem haar dan meteen mee uit de kooi, wat een klaagzeug zeg.quote:Op zondag 23 december 2007 16:16 schreef 64-Bitch het volgende:
Ik wil paracetamolletjes komen brengen voor Selene!
Gelukkig wel , er zijn ook maar weinig posters hier waar ik problemen mee heb. En degene die vervelend zijn negeer ik gewoonquote:Op zondag 23 december 2007 16:02 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
toch super dat fokkers ook aardig kunnen doen tegen elkaar he? gebeurd veel te weinig de laatste tijd
Vrede op aarde geeft de mensen een welbehagenquote:Op zondag 23 december 2007 16:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelukkig wel , er zijn ook maar weinig posters hier waar ik problemen mee heb. En degene die vervelend zijn negeer ik gewoon
Het is per slot van rekening bijna kerst ook
quote:Op zondag 23 december 2007 16:16 schreef Py het volgende:
[..]
Huub is alleen maar verliefd op Huub. En iemand die hem de rug toekeert, is in strijd met regel 1:
Regel 1: Huub is fantastisch
als dat zou kunnen!quote:Op zondag 23 december 2007 16:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Neem haar dan meteen mee uit de kooi, wat een klaagzeug zeg.
Is ie definitief weg uit het huis nu? Was me eigenlijk nog niet zo opgevallen, meestal zag je hem alleen op de achtergrondquote:
Ja, en op Hedda. . .quote:Op zondag 23 december 2007 16:12 schreef riri het volgende:
Hij had beloofd dat die een hele week zou wegblijvenquote:Op zondag 23 december 2007 16:20 schreef Deisyy het volgende:
Luc zou gisteravond eigenlijk weer mee terug de villa ingaan, maar het was te laat.
quote:Op zondag 23 december 2007 16:20 schreef Deisyy het volgende:
Luc zou gisteravond eigenlijk weer mee terug de villa ingaan, maar het was te laat.
lieke woont in een tv-programma en wordt altijd kwaad op jaap of huub als die bezig zijn met het programma. dan spoor je imo niet helemaal. ik denk dat het te maken heeft met haar gevoelens voor huub, waar ze dus nog lang niet over is, aangezien ze elke dag, 24/7, tegen iedereen die het wel of niet wil horen over huub begint te zeveren.quote:Op zondag 23 december 2007 16:09 schreef noekje het volgende:
[..]
Lieke is boos op Jaap opeens want hij heeft gebeld en speelt dus spelletjes voor tv. Jaap heeft het gedaan voor achter maar nu is Lieke boos op hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |