Tja, als je dat zo leest, dan ga je toch ook denken vaneuh... sjongejonge... dat dat allemaal zo maar kan.quote:Op zondag 23 december 2007 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jep... kennelijk wel, en dan te bedenken dat Huub bij binnenkomst Quinten ff wilde verbouwen
Het is toch ook te triest voor woorden: een week na het verbreken van je meest recente verkering neem je je vorige ex mee om onder de ogen van je meest recente ex te gaan liggen rotzooien, een week later zit je meest recente ex te zoenen met een LD, en nadat jij thuisgekomen bent met een meisje wat amper oud genoeg is om zelf te kunnen beslissen of ze op TV blijft slapen begin je eerst een rel te schoppen over het feit dat je ex met een ander gezoend heeft, terwijl je zelf het 2e meisje in een week bij je hebt...
Hij maakte zichzelf niet alleen belachelijk door een drama te maken van het feit dat Lieke had zitten zoenen, het was ook nog een keer ronduit vernederend voor het meisje wat hijzelf meegenomen had.
Ja, dat vertelde ze gisteren tegen Huub.quote:Op zondag 23 december 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lees nu voor de 2e keer dat ze maagd is, hoe weet je eigenlijk dat dat zo is, omdat ze het heeft gezegd?
Maar ik denk wel dat Huub de eerste is die het probeert met een camera op dr snufferd.quote:Op zondag 23 december 2007 14:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Huub zal de eerste niet zijn die dat bij dit mooie meisje probeert.
Dat ze nog maagd is op haar 18e is ook volledig haar verdienste.
Dat meisje staat gewoon stevig genoeg in haar schoenen, en dat zal haar moeder ook wel geweten hebben.
Dan kun je je afvragen wat ze daar doet, ze komt toch niet alleen voor een goed gesprek?quote:Op zondag 23 december 2007 15:06 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Dat meisje wil echt niet, dat Huub zijn armen om haar heen slaat.
Eerst lagen haar armen boven de dekens en op het moment, dat Huub zijn armen om haar heen wilde slaan, deed zij ze onder de dekens en hield ze gebogen voor haar borst.
Wat geprobeerd?? Ik heb geen pogingen gezien.quote:Op zondag 23 december 2007 15:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Maar ik denk wel dat Huub de eerste is die het probeert met een camera op dr snufferd.
De truc is heel eenvoudig, Selene past die volgens mij ook toe : Kopje lauwe melk erin gieten en spoedig komt er een vliesje op ......quote:Op zondag 23 december 2007 14:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lees nu voor de 2e keer dat ze maagd is, hoe weet je eigenlijk dat dat zo is, omdat ze het heeft gezegd?
Wie wil er nu niet een nachtje in de goudenkooi, naast zijn held slapen?quote:Op zondag 23 december 2007 15:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dan kun je je afvragen wat ze daar doet, ze komt toch niet alleen voor een goed gesprek?
Dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 23 december 2007 15:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De truc is heel eenvoudig, Selene past die volgens mij ook toe : Kopje lauwe melk erin gieten en spoedig komt er een vliesje op ......
quote:Op zondag 23 december 2007 15:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat geprobeerd?? Ik heb geen pogingen gezien.
Ik vind jullie wel snel met veroordelen hoor. Huub is gewoon naast haar in slaap gevallen.
En nu liggen ze samen te lachen.
Huub is gewoon een kroeldoos. Heel erg aanhalig.
Maar hij zal echt niet proberen om een meisje dat nog maagd is voor de camera te ontmaagden. Zeker niet de eerste de beste keer dat ze elkaar ontmoeten.
[ afbeelding ]
Jep... kennelijk wel, en dan te bedenken dat Huub bij binnenkomst Quinten ff wilde verbouwenquote:Op zondag 23 december 2007 15:00 schreef 64-Bitch het volgende:
Dus dat arme meisje moest "voor de vorm" blijven slapen....omdat?? Omdat Lieke dan jaloers moet worden? Dan is de redactie nog meer de weg kwijt dan Huub zelf als ze daar nog in geloven.
Dat werd hier wel gesuggereerd, maar als je 18 bent heb je geen toestemming van je moeder nodig om een nacht weg te blijven.quote:Op zondag 23 december 2007 15:10 schreef T-lex het volgende:
Maar als ik het goed begrijp moesten ze dus naar die Pamela d'r huis omdat er wat papieren getekend moesten worden door d'r moeder....maar waarom dat dan? Ze is toch 18.![]()
moet ze wel oppassen dat ze hem niet eraf pist!quote:Op zondag 23 december 2007 15:09 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
De truc is heel eenvoudig, Selene past die volgens mij ook toe : Kopje lauwe melk erin gieten en spoedig komt er een vliesje op ......
Yep, Pamela is nog maagd en haar moeder is een MILF. Ik kom niet meer bij.quote:Op zondag 23 december 2007 15:10 schreef T-lex het volgende:
Maar als ik het goed begrijp moesten ze dus naar die Pamela d'r huis omdat er wat papieren getekend moesten worden door d'r moeder....maar waarom dat dan? Ze is toch 18.![]()
Ohhh jij kent Huub persoonlijk???quote:Op zondag 23 december 2007 15:10 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Huub doet alles wat vrouwelijk is. Ook een eerste keer!!!
Nieuw hier??
Je zei toch zelf ook zal niet de eerste zijn die dat probeert? Anyway, hij heeft wel geprobeerd nader tot haar te komen en als zij dat zou toestaan hadden ze op zijn minst gezoend en Huub kennende ook wel meer.quote:Op zondag 23 december 2007 15:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat geprobeerd?? Ik heb geen pogingen gezien.
Ik vind jullie wel snel met veroordelen hoor. Huub is gewoon naast haar in slaap gevallen.
En nu liggen ze samen te lachen.
Huub is gewoon een kroeldoos. Heel erg aanhalig.
Maar hij zal echt niet proberen om een meisje dat nog maagd is voor de camera te ontmaagden. Zeker niet de eerste de beste keer dat ze elkaar ontmoeten.
[ afbeelding ]
Goed gesproken. Helemaal mee eens!!!quote:Op zondag 23 december 2007 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Jep... kennelijk wel, en dan te bedenken dat Huub bij binnenkomst Quinten ff wilde verbouwen
Het is toch ook te triest voor woorden: een week na het verbreken van je meest recente verkering neem je je vorige ex mee om onder de ogen van je meest recente ex te gaan liggen rotzooien, een week later zit je meest recente ex te zoenen met een LD, en nadat jij thuisgekomen bent met een meisje wat amper oud genoeg is om zelf te kunnen beslissen of ze op TV blijft slapen begin je eerst een rel te schoppen over het feit dat je ex met een ander gezoend heeft, terwijl je zelf het 2e meisje in een week bij je hebt...
Hij maakte zichzelf niet alleen belachelijk door een drama te maken van het feit dat Lieke had zitten zoenen, het was ook nog een keer ronduit vernederend voor het meisje wat hijzelf meegenomen had.
Huub zei vanochtend dat hij in een relatie wel met vrouwen mag rotzooien maar dat zijn vriendin wel trouw en volgzaam moet blijven.quote:Op zondag 23 december 2007 15:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee. Jij wel???quote:Op zondag 23 december 2007 15:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhh jij kent Huub persoonlijk???
Fijn dat jij hem zo goed kent![]()
Het zit er natuurlijk dik in dat hij haar had willen zoenen.quote:Op zondag 23 december 2007 15:13 schreef Marrije het volgende:
[..]
Je zei toch zelf ook zal niet de eerste zijn die dat probeert? Anyway, hij heeft wel geprobeerd nader tot haar te komen en als zij dat zou toestaan hadden ze op zijn minst gezoend en Huub kennende ook wel meer.
quote:Op zondag 23 december 2007 15:13 schreef Carlaa het volgende:
Tsjonge jonge, het script is ECHT slecht hoor. Huub wil neuken wat los en vast zit, maar als Lieke met iemand zoent moet hij wel gebeld worden en wil hij die gozer op zijn bek slaan.
Tenminste, ik hoop dat dit een slecht script is, want als dit de waarheid is.. is het té triest voor woorden!
Roept ze terwijl ze kotsend en bibberend naar de wc rentquote:Op zondag 23 december 2007 15:16 schreef beequeen het volgende:
Lieke komt de slaapkamer binnen en roept heel vrolijk: Goedemorgen.
Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed.
En...at the end is het ook geen spel maar zo real als maar wat.quote:Op zondag 23 december 2007 14:10 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
O, dus het is normaal, dat zij elkaar daar aan het kapot maken zijn?
Kan me er niet aan ontrekken, dat er hier meer mensen zijn, die het ook serieus nemen.
Ik wilde aanzwengelen, dat er (bijna) geen onderscheid is te maken tussen werkelijkheid en spel in de Kooi.
Neemt niet weg dat het ronduit vernederend voor haar is dat hij bij thuiskomst eerst ff tegen z'n ex moest gaan zeiken over haar zoenpartijtje... het is z'n ex. Als dat belangrijker is dan het rommeltje wat hij mee naar huis genomen heeft dan is dat triest.quote:Op zondag 23 december 2007 15:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub zei vanochtend dat hij in een relatie wel met vrouwen mag rotzooien maar dat zijn vriendin wel trouw en volgzaam moet blijven.
Daar hoef je Huub niet persoonlijk voor te kennen, sterker nog, ook mensen die maar amper wat van hem meekrijgen weten dat Huub Alles doet voor tv maken en zeker als het op vrouwen aankomt kent hij geen schaamte.quote:Op zondag 23 december 2007 15:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ohhh jij kent Huub persoonlijk???
Fijn dat jij hem zo goed kent![]()
'Ik ben zo klaar met die jongen', zal ze ook wel roepen. Dat was gisteren ook zo mooi duidelijk. Ze barste helemaal los toen Huub eenmaal weg was. Ze bleef maar lullen over hemquote:Op zondag 23 december 2007 15:16 schreef beequeen het volgende:
Lieke komt de slaapkamer binnen en roept heel vrolijk: Goedemorgen.
Ik voel me keigoed, ik voel me keigoed.
Ze zijn nog niet in beeld geweest, misschien worden ze wat uit de wind gehouden. Ze hebben immers een top relaasie en dat beeld mag niet verstoord worden...Brian en Amanda, het ideale koppel in DGK, zeg maar.quote:Op zondag 23 december 2007 15:17 schreef noekje het volgende:
Heeft Brian eigenlijk al met Amanda gesproken over gisteravond?
Amanda was laatst boos dat Brian met 2 meisjes op bed aan het praten was maar de caps van gisteravond doen mij vermoeden dat Amanda het wel heel leuk had gisteren.
Maar dan nog kun je niet zo maar aannemen dat hij een meisje die al 18 jaar haar maagdelijkheid heeft bewaard, zou bangen voor de camera.quote:Op zondag 23 december 2007 15:17 schreef Marrije het volgende:
[..]
Daar hoef je Huub niet persoonlijk voor te kennen, sterker nog, ook mensen die maar amper wat van hem meekrijgen weten dat Huub Alles doet voor tv maken en zeker als het op vrouwen aankomt kent hij geen schaamte.
Had tie beter die moeder mee kunnen nemen...quote:Op zondag 23 december 2007 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, Pamela is nog maagd en haar moeder is een MILF. Ik kom niet meer bij.
ja en Huub voelt zich ook keigoed voelt zich keigoed.... de jaloerse zielige droeftoeter met zijn gekrenkte ego!quote:Op zondag 23 december 2007 15:18 schreef schatje het volgende:
[..]
'Ik ben zo klaar met die jongen', zal ze ook wel roepen. Dat was gisteren ook zo mooi duidelijk. Ze barste helemaal los toen Huub eenmaal weg was. Ze bleef maar lullen over hem.
Volgens mij baalde Amanda flink dat Quinten voor Lieke gereserveerd wasquote:Op zondag 23 december 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet in beeld geweest, misschien worden ze wat uit de wind gehouden. Ze hebben immers een top relaasie en dat beeld mag niet verstoord worden...Brian en Amanda, het ideale koppel in DGK, zeg maar.
Quinton ookquote:Op zondag 23 december 2007 15:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij baalde Amanda flink dat Quinten voor Lieke gereserveerd was
Die knipoog. Baalde ze echt?quote:Op zondag 23 december 2007 15:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alleen Amanda , ik ook. Had Amanda graag los zien gaan op Quinten gevolgd door het para worden van Brian.quote:Op zondag 23 december 2007 15:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze vond hem in ieder geval heel erg leuk.quote:
Donderdag komt die weerquote:Op zondag 23 december 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet alleen Amanda , ik ook. Had Amanda graag los zien gaan op Quinten gevolgd door het para worden van Brian.
Dat er niets is gebeurd is haar verdienste dus zegt niets over Huub, ik kijk lang genoeg tegen die dude aan om te weten dat ie alle meisjes/vrouwen zou bangen daar in dat huis, Alles voor de kijkcijfers. Ik vind dat ik dat best mag aannemen, blijkbaar heb jij Huub wat hoger zitten dan ik -en zeker op het gebied van meisjes/vrouwen.quote:Op zondag 23 december 2007 15:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dan nog kun je niet zo maar aannemen dat hij een meisje die al 18 jaar haar maagdelijkheid heeft bewaard, zou bangen voor de camera.
Zeker niet omdat er helemaal niets gebeurt is.
Dat zou idd een leuke verhaallijn zijn, maar ik ben bang dat die wel eens fataal zou kunnen aflopen, en dat gaat me net iets te verquote:Op zondag 23 december 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet alleen Amanda , ik ook. Had Amanda graag los zien gaan op Quinten gevolgd door het para worden van Brian.
na dat vreselijke toneelstukje gisteren van Jaap, en later van Jaap en Lieke, denk ik dat zelfs dát toneel is.quote:Op zondag 23 december 2007 15:18 schreef schatje het volgende:
[..]
'Ik ben zo klaar met die jongen', zal ze ook wel roepen. Dat was gisteren ook zo mooi duidelijk. Ze barste helemaal los toen Huub eenmaal weg was. Ze bleef maar lullen over hem.
Huub is gewoon een despoot pur sangquote:Op zondag 23 december 2007 15:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub zei vanochtend dat hij in een relatie wel met vrouwen mag rotzooien maar dat zijn vriendin wel trouw en volgzaam moet blijven.
Die grote discotheek halverwege Goede en Moggel is ook altijd druk en tot heel vroeg open ......quote:Op zondag 23 december 2007 15:26 schreef kit2u het volgende:
Huub denkt dat provincie disco leeg blijven als hij er niet staat.
Nee hoor Huub. In Huggel en Jetskerwaal is de disco ieder weekend bommetje.
Ik denk het wel maar Amanda sliep al toen hij thuiskwam. De gesprekken onder de dekens waren niet te verstaan heb ik begrepen uit de nachtCOS. What else is new.quote:Op zondag 23 december 2007 15:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Jeuj!![]()
Wat weet Brian allemaal van gisteravond?
Blijkbaar wel.quote:Op zondag 23 december 2007 15:27 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat er niets is gebeurd is haar verdienste dus zegt niets over Huub, ik kijk lang genoeg tegen die dude aan om te weten dat ie alle meisjes/vrouwen zou bangen daar in dat huis, Alles voor de kijkcijfers. Ik vind dat ik dat best mag aannemen, blijkbaar heb jij Huub wat hoger zitten dan ik -en zeker op het gebied van meisjes/vrouwen.
Het verschil tussen Talpa en RTL.quote:Op zondag 23 december 2007 15:30 schreef kit2u het volgende:
Jaap mag wel binnen overal kotsen maar de hond mag niet in de tuin poepen.
Quinten komt donderdag toch weer op het Oud en Nieuw feest in de Kooi, zo heeft ze mogelijk toch nog een kans en dan met Brian er bij hebben we mogelijk toch nog een EXIt voor het eind van 2007..quote:Op zondag 23 december 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dank je wel dat je zelfs foto's hebt gemaakt en hier laat zien.quote:
Mike is lief.quote:Op zondag 23 december 2007 15:27 schreef noekje het volgende:
Ah, Mickey heeft alles opgeruimd en netjes gemaakt?
Volgens mij is er alleen een ontslagronde aangevraagd voor Lieke door Amanda.quote:Op zondag 23 december 2007 15:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Quinten komt donderdag toch weer op het Oud en Nieuw feest in de Kooi, zo heeft ze mogelijk toch nog een kans en dan met Brian er bij hebben we mogelijk toch nog een EXIt voor het eind van 2007..
Maar hoe zit het trouwens met de ontslag-ronde deze maand op donderdag ?
Ach wat liefquote:Op zondag 23 december 2007 15:30 schreef 64-Bitch het volgende:
He de vriendin van Huub heeft nog melktandjes ach gossie!
Ja, vind ik ook. Maakt me ook niks uit dat hij weinig zegt of saai is. Ik vind hem vertederend en het grappige is, hij is de meest sociale en netste persoon van de hele club.quote:
Dat had te maken met slaapplaatsen..... Brian en Huub baalden beide van Selene. Want die zou het bed van de danseresjes ingepikt hebben. De meisjes kwamen toen samen met het voorstel om met de trein naar huis te gaan. Ze wilden naar het station gebracht worden. Daarop heeft Huub naar achter gebeld en, volgens eigen zeggen, de febo twee optie svoorgelegd. De meisjes zouden daarop naar huis gebracht worden.quote:Op zondag 23 december 2007 15:20 schreef kit2u het volgende:
Danseresje werden ook lullig behandeld vanochtend.
Huub liet zich weer zien van zijn beste kant.
quote:Op zondag 23 december 2007 14:33 schreef Eg_Wel het volgende:
[..]
Hear hear..
Om William Shatner nog maar eens te qouten: "Get A Life! For crying out loud, it's only a TV show!"
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=139313
ach ja , laten we allemaal tandeloos door het leven gaan. wat zijn tanden nou?quote:Op zondag 23 december 2007 15:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dank je wel dat je zelfs foto's hebt gemaakt en hier laat zien.
---------
Wat een gezeur over tanden, gisteren ook al over die jongen in DGK,
die meer tandvlees dan tanden had.
Wanneer is de ontslagronde? As. Donderdag? Na de kerst? Doeii Huub!quote:Op zondag 23 december 2007 15:34 schreef riri het volgende:
en zoals nu ook weer bij dit meisje...
en maar oreren (redevoeringen houden,druk praten) omdat niemand het in het huis nog langer aan kan horen haalt hij maar mensen van buiten naar binnen die het allemaal gedwee aanhoren
bewoners in het huis komt het de keel uit zo langzamerhand.....
als Huub niet gauw verandert ligt hij naar mijn idee er heel snel uit
Die Selene is meer een stoorzender dan een gastspeler.quote:Op zondag 23 december 2007 15:34 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat had te maken met slaapplaatsen..... Brian en Huub baalden beide van Selene. Want die zou het bed van de danseresjes ingepikt hebben. De meisjes kwamen toen samen met het voorstel om met de trein naar huis te gaan. Ze wilden naar het station gebracht worden. Daarop heeft Huub naar achter gebeld en, volgens eigen zeggen, de febo twee optie svoorgelegd. De meisjes zouden daarop naar huis gebracht worden.
Selene zal vandaag aangesproken worden door Brian en Huub daar zij het bed waar de danseresjes bezet hield zodat ze niet naast elkaar konden slapen.
Dat is weer het uiterste.quote:Op zondag 23 december 2007 15:34 schreef kit2u het volgende:
ach ja , laten we allemaal tandeloos door het leven gaan. wat zijn tanden nou?
neuh, gaat niet gebeuren.. Jaap houdt hem erin.quote:Op zondag 23 december 2007 15:35 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Wanneer is de ontslagronde? As. Donderdag? Na de kerst? Doeii Huub!
Vaag verhaal daarbij geldt toch de regel der stemming??quote:Op zondag 23 december 2007 15:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die Selene is meer een stoorzender dan een gastspeler.
Vanmorgen in de yacuzzi bleeft ze ook maar doorlullen dwars door alle gesprekken heen.
quote:Op zondag 23 december 2007 15:38 schreef Carlaa het volgende:
[..]
neuh, gaat niet gebeuren.. Jaap houdt hem erin.
Ik zal je voor zijn ......quote:Op zondag 23 december 2007 15:37 schreef riri het volgende:
Huub is nog net een skelet als je hem ziet rondlopen..zit geen figuur meer aan
Nou wat zit je dan te zwaaien met je Doeiiiiiii Huub.quote:Op zondag 23 december 2007 15:40 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Ja in de uitzending verleden week zei die tegen Lieke dat Huub er niet uitgestemd "kan" worden.
quote:Op zondag 23 december 2007 15:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou wat zit je dan te zwaaien met je Doeiiiiiii Huub.
Zei Huub dat echt? Wat een droeftoeter 1e klas! Is ie boos omdat iemand aan zijn hondje hebt gezeten?!quote:Op zondag 23 december 2007 15:47 schreef Py het volgende:
Amanda vertelt tegen Huub en Brian dat ze eerst met die jongens zo gelachen hadden aan tafel omdat ze zo'n humor hadden. En daarna lekker gedanst met de gogodansers. Ze deden net of Lieke jarig was. En toen de jacuzzi in en truth of dare spelen.
'En Quentin komt donderdag weer'zegt Amanda
'Mooi dan sla ik hem donderdag op zijn bek' zegt Huub
'Hahaha, je hebt nog niet gezien hoe hij eruit ziet. 'zegt Amanda
Ze heeft haar taak vervuld, dus de rdaktie heeft haar niet meer nodig. Ze kan dus opzouten. En in de tv uitzending zullen ze net doen alsof ze seks met Huub gehad heeft en ze dus door het leven zal gaan als een slet die zich heeft laten gebruiken voor kijkcijfers.quote:Op zondag 23 december 2007 15:48 schreef Carlaa het volgende:
Huub laat het meisje een beetje aan haar lot over, en is meer obsessed met wat Lieke gedaan zou hebben.
was ik.quote:Op zondag 23 december 2007 15:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze vond hem in ieder geval heel erg leuk.
Maar zoals iemand vannacht al opmerkte. Het is waarschijnlijk toch niet echt haar type, aangezien hij er niet uitzag als een wifebeater
quote:Op zondag 23 december 2007 01:45 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik denk niet dat ie amandas type is. ik zie m er eigenlijk niet voor aan om vrouwen af te tuigen.
Dat was meligheid denk ik.quote:Op zondag 23 december 2007 15:50 schreef noekje het volgende:
Selene: voor het eerst dat ik aangeschoten was hier.
Zo dan. Ik zie haar nog zingend met Huub in de jacuzzi.
Hier voor jou danquote:Op zondag 23 december 2007 15:46 schreef 64-Bitch het volgende:
Selene rulesssssss!!!
Gaat dat soms over het laten slapen van de danseressen waar Zeur moeilijk over deed?quote:Op zondag 23 december 2007 15:47 schreef noekje het volgende:
Brian was boos op Selene. Ze wil er zo over praten.
Ja, ze was dronken dus ze weet niet meer wat ze heeft gezegd.quote:Op zondag 23 december 2007 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat dat soms over het laten slapen van de danseressen waar Zeur moeilijk over deed?
voor degene die niet weet over wie het gaat...quote:Op zondag 23 december 2007 15:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat is weer het uiterste.
Tandloos of kleine tanden is een groot verschil.
Ik ga me trouwens storen aan de vele kloons hier,
onder hun eigen Nickname schrijven ze het niet, maar wel met een 2, 3 of vierde Nickname.
Naar wat ik las, heb ik het idee dat Quentin er niet op zit te wachten. Ook niet op Lieke maar misschien heb ik dat verkeerd begrepen. Selene probeert de hond en Mike wat op te voeden, that's it.quote:Op zondag 23 december 2007 15:54 schreef Mika25 het volgende:
Heeft Selene uberhaupt nog verhaal lijnen momenteel? Of zit ze daar gewoon de hele dag niets te doen? Kunnen ze beter die Quentin erin gooien...
Selene zat er daarnet al bij Lieke over te vertellen.quote:Op zondag 23 december 2007 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat dat soms over het laten slapen van de danseressen waar Zeur moeilijk over deed?
Ja duh, confronteer die stookmachine maar eens, jammer alleen dat Brian dat gaat doen, gun ik hem niet.quote:Op zondag 23 december 2007 15:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, ze was dronken dus ze weet niet meer wat ze heeft gezegd.
Maar wat heeft ze gezegd dan?quote:Op zondag 23 december 2007 15:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja duh, confronteer die stookmachine maar eens, jammer alleen dat Brian dat gaat doen, gun ik hem niet.
Precies!quote:Op zondag 23 december 2007 15:49 schreef neehe het volgende:
Huub heeft zich toch goed gedragen ?
Ik snap al de ophef hierover hier niet.
Niks kebeurt nondeju.
Met een beetje geluk gaat ze janken omdat haar maatje Brian boos is en rent ze vervolgens de villa uitquote:Op zondag 23 december 2007 15:56 schreef beequeen het volgende:
Ja duh, confronteer die stookmachine maar eens, jammer alleen dat Brian dat gaat doen, gun ik hem niet.
Ze wilde het bed niet uit dat eigenlijk gereserveerd was voor de dansmariekes, gevolg was dat de dames om half 8 vanochtend weggestuurd werden.quote:
En ze draagt geen pruik.quote:Op zondag 23 december 2007 16:00 schreef Guuskeee het volgende:
hoe zal amanda het vinden dat elke vrouw die de kooi inkomt mooier is dan haar? zelfs een popje wat huub ergens opscharreld ziet er leuker uit
toch super dat fokkers ook aardig kunnen doen tegen elkaar he? gebeurd veel te weinig de laatste tijdquote:
Maar waar moest zij anders slapen dan? *visualiseert alle bedden momenteel*quote:Op zondag 23 december 2007 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze wilde het bed niet uit dat eigenlijk gereserveerd was voor de dansmariekes, gevolg was dat de dames om half 8 vanochtend weggestuurd werden.
Ze hebben wel eerder met 3 of 4 man in één bed gelegen dus was het heel eenvoudig geweest om bij Brian en Amanda in bed te duiken.quote:Op zondag 23 december 2007 16:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar waar moest zij anders slapen dan? *visualiseert alle bedden momenteel*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |