Had tie beter die moeder mee kunnen nemen...quote:Op zondag 23 december 2007 15:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Yep, Pamela is nog maagd en haar moeder is een MILF. Ik kom niet meer bij.
ja en Huub voelt zich ook keigoed voelt zich keigoed.... de jaloerse zielige droeftoeter met zijn gekrenkte ego!quote:Op zondag 23 december 2007 15:18 schreef schatje het volgende:
[..]
'Ik ben zo klaar met die jongen', zal ze ook wel roepen. Dat was gisteren ook zo mooi duidelijk. Ze barste helemaal los toen Huub eenmaal weg was. Ze bleef maar lullen over hem.
Volgens mij baalde Amanda flink dat Quinten voor Lieke gereserveerd wasquote:Op zondag 23 december 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze zijn nog niet in beeld geweest, misschien worden ze wat uit de wind gehouden. Ze hebben immers een top relaasie en dat beeld mag niet verstoord worden...Brian en Amanda, het ideale koppel in DGK, zeg maar.
Quinton ookquote:Op zondag 23 december 2007 15:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens mij baalde Amanda flink dat Quinten voor Lieke gereserveerd was
Die knipoog. Baalde ze echt?quote:Op zondag 23 december 2007 15:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet alleen Amanda , ik ook. Had Amanda graag los zien gaan op Quinten gevolgd door het para worden van Brian.quote:Op zondag 23 december 2007 15:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze vond hem in ieder geval heel erg leuk.quote:
Donderdag komt die weerquote:Op zondag 23 december 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet alleen Amanda , ik ook. Had Amanda graag los zien gaan op Quinten gevolgd door het para worden van Brian.
Dat er niets is gebeurd is haar verdienste dus zegt niets over Huub, ik kijk lang genoeg tegen die dude aan om te weten dat ie alle meisjes/vrouwen zou bangen daar in dat huis, Alles voor de kijkcijfers. Ik vind dat ik dat best mag aannemen, blijkbaar heb jij Huub wat hoger zitten dan ik -en zeker op het gebied van meisjes/vrouwen.quote:Op zondag 23 december 2007 15:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar dan nog kun je niet zo maar aannemen dat hij een meisje die al 18 jaar haar maagdelijkheid heeft bewaard, zou bangen voor de camera.
Zeker niet omdat er helemaal niets gebeurt is.
Dat zou idd een leuke verhaallijn zijn, maar ik ben bang dat die wel eens fataal zou kunnen aflopen, en dat gaat me net iets te verquote:Op zondag 23 december 2007 15:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet alleen Amanda , ik ook. Had Amanda graag los zien gaan op Quinten gevolgd door het para worden van Brian.
na dat vreselijke toneelstukje gisteren van Jaap, en later van Jaap en Lieke, denk ik dat zelfs dát toneel is.quote:Op zondag 23 december 2007 15:18 schreef schatje het volgende:
[..]
'Ik ben zo klaar met die jongen', zal ze ook wel roepen. Dat was gisteren ook zo mooi duidelijk. Ze barste helemaal los toen Huub eenmaal weg was. Ze bleef maar lullen over hem.
Huub is gewoon een despoot pur sangquote:Op zondag 23 december 2007 15:15 schreef schatje het volgende:
[..]
Huub zei vanochtend dat hij in een relatie wel met vrouwen mag rotzooien maar dat zijn vriendin wel trouw en volgzaam moet blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |