Ja, ze was dronken dus ze weet niet meer wat ze heeft gezegd.quote:Op zondag 23 december 2007 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat dat soms over het laten slapen van de danseressen waar Zeur moeilijk over deed?
voor degene die niet weet over wie het gaat...quote:Op zondag 23 december 2007 15:37 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Dat is weer het uiterste.
Tandloos of kleine tanden is een groot verschil.
Ik ga me trouwens storen aan de vele kloons hier,
onder hun eigen Nickname schrijven ze het niet, maar wel met een 2, 3 of vierde Nickname.
Naar wat ik las, heb ik het idee dat Quentin er niet op zit te wachten. Ook niet op Lieke maar misschien heb ik dat verkeerd begrepen. Selene probeert de hond en Mike wat op te voeden, that's it.quote:Op zondag 23 december 2007 15:54 schreef Mika25 het volgende:
Heeft Selene uberhaupt nog verhaal lijnen momenteel? Of zit ze daar gewoon de hele dag niets te doen? Kunnen ze beter die Quentin erin gooien...
Selene zat er daarnet al bij Lieke over te vertellen.quote:Op zondag 23 december 2007 15:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat dat soms over het laten slapen van de danseressen waar Zeur moeilijk over deed?
Ja duh, confronteer die stookmachine maar eens, jammer alleen dat Brian dat gaat doen, gun ik hem niet.quote:Op zondag 23 december 2007 15:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, ze was dronken dus ze weet niet meer wat ze heeft gezegd.
Maar wat heeft ze gezegd dan?quote:Op zondag 23 december 2007 15:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja duh, confronteer die stookmachine maar eens, jammer alleen dat Brian dat gaat doen, gun ik hem niet.
Precies!quote:Op zondag 23 december 2007 15:49 schreef neehe het volgende:
Huub heeft zich toch goed gedragen ?
Ik snap al de ophef hierover hier niet.
Niks kebeurt nondeju.
Met een beetje geluk gaat ze janken omdat haar maatje Brian boos is en rent ze vervolgens de villa uitquote:Op zondag 23 december 2007 15:56 schreef beequeen het volgende:
Ja duh, confronteer die stookmachine maar eens, jammer alleen dat Brian dat gaat doen, gun ik hem niet.
Ze wilde het bed niet uit dat eigenlijk gereserveerd was voor de dansmariekes, gevolg was dat de dames om half 8 vanochtend weggestuurd werden.quote:
En ze draagt geen pruik.quote:Op zondag 23 december 2007 16:00 schreef Guuskeee het volgende:
hoe zal amanda het vinden dat elke vrouw die de kooi inkomt mooier is dan haar? zelfs een popje wat huub ergens opscharreld ziet er leuker uit
toch super dat fokkers ook aardig kunnen doen tegen elkaar he? gebeurd veel te weinig de laatste tijdquote:
Maar waar moest zij anders slapen dan? *visualiseert alle bedden momenteel*quote:Op zondag 23 december 2007 16:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze wilde het bed niet uit dat eigenlijk gereserveerd was voor de dansmariekes, gevolg was dat de dames om half 8 vanochtend weggestuurd werden.
Ze hebben wel eerder met 3 of 4 man in één bed gelegen dus was het heel eenvoudig geweest om bij Brian en Amanda in bed te duiken.quote:Op zondag 23 december 2007 16:02 schreef noekje het volgende:
[..]
Maar waar moest zij anders slapen dan? *visualiseert alle bedden momenteel*
Als je de COSsen van 10 maanden geleden terugleest zie je dat er toen een heel andere sfeer in de COS was, geen anti-posts, weinig klonen etc. Denk dat vele mensen het programma gewoon te lang vinden duren, alles is al eens gedaan en dat gaat mensen irriteren en dat reageren ze dan maar op elkaar af...quote:Op zondag 23 december 2007 16:02 schreef Guuskeee het volgende:
toch super dat fokkers ook aardig kunnen doen tegen elkaar he? gebeurd veel te weinig de laatste tijd
Lieke is boos op Jaap opeens want hij heeft gebeld en speelt dus spelletjes voor tv. Jaap heeft het gedaan voor achter maar nu is Lieke boos op hem.quote:Op zondag 23 december 2007 16:06 schreef Py het volgende:
Jaap vertelt:
Het begon als geintje. Achter heeft er ook mee te maken.
Jaap baalt dat hij heeft 'gewerkt' vannacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |