Dat is weer het uiterste.quote:Op zondag 23 december 2007 15:34 schreef kit2u het volgende:
ach ja , laten we allemaal tandeloos door het leven gaan. wat zijn tanden nou?
neuh, gaat niet gebeuren.. Jaap houdt hem erin.quote:Op zondag 23 december 2007 15:35 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Wanneer is de ontslagronde? As. Donderdag? Na de kerst? Doeii Huub!
Vaag verhaal daarbij geldt toch de regel der stemming??quote:Op zondag 23 december 2007 15:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die Selene is meer een stoorzender dan een gastspeler.
Vanmorgen in de yacuzzi bleeft ze ook maar doorlullen dwars door alle gesprekken heen.
quote:Op zondag 23 december 2007 15:38 schreef Carlaa het volgende:
[..]
neuh, gaat niet gebeuren.. Jaap houdt hem erin.
Ik zal je voor zijn ......quote:Op zondag 23 december 2007 15:37 schreef riri het volgende:
Huub is nog net een skelet als je hem ziet rondlopen..zit geen figuur meer aan
Nou wat zit je dan te zwaaien met je Doeiiiiiii Huub.quote:Op zondag 23 december 2007 15:40 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Ja in de uitzending verleden week zei die tegen Lieke dat Huub er niet uitgestemd "kan" worden.
quote:Op zondag 23 december 2007 15:44 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nou wat zit je dan te zwaaien met je Doeiiiiiii Huub.
Zei Huub dat echt? Wat een droeftoeter 1e klas! Is ie boos omdat iemand aan zijn hondje hebt gezeten?!quote:Op zondag 23 december 2007 15:47 schreef Py het volgende:
Amanda vertelt tegen Huub en Brian dat ze eerst met die jongens zo gelachen hadden aan tafel omdat ze zo'n humor hadden. En daarna lekker gedanst met de gogodansers. Ze deden net of Lieke jarig was. En toen de jacuzzi in en truth of dare spelen.
'En Quentin komt donderdag weer'zegt Amanda
'Mooi dan sla ik hem donderdag op zijn bek' zegt Huub
'Hahaha, je hebt nog niet gezien hoe hij eruit ziet. 'zegt Amanda
Ze heeft haar taak vervuld, dus de rdaktie heeft haar niet meer nodig. Ze kan dus opzouten. En in de tv uitzending zullen ze net doen alsof ze seks met Huub gehad heeft en ze dus door het leven zal gaan als een slet die zich heeft laten gebruiken voor kijkcijfers.quote:Op zondag 23 december 2007 15:48 schreef Carlaa het volgende:
Huub laat het meisje een beetje aan haar lot over, en is meer obsessed met wat Lieke gedaan zou hebben.
was ik.quote:Op zondag 23 december 2007 15:24 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze vond hem in ieder geval heel erg leuk.
Maar zoals iemand vannacht al opmerkte. Het is waarschijnlijk toch niet echt haar type, aangezien hij er niet uitzag als een wifebeater
quote:Op zondag 23 december 2007 01:45 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
ik denk niet dat ie amandas type is. ik zie m er eigenlijk niet voor aan om vrouwen af te tuigen.
Dat was meligheid denk ik.quote:Op zondag 23 december 2007 15:50 schreef noekje het volgende:
Selene: voor het eerst dat ik aangeschoten was hier.
Zo dan. Ik zie haar nog zingend met Huub in de jacuzzi.
Hier voor jou danquote:Op zondag 23 december 2007 15:46 schreef 64-Bitch het volgende:
Selene rulesssssss!!!
Gaat dat soms over het laten slapen van de danseressen waar Zeur moeilijk over deed?quote:Op zondag 23 december 2007 15:47 schreef noekje het volgende:
Brian was boos op Selene. Ze wil er zo over praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |