quote:Op maandag 21 januari 2008 20:02 schreef Neverending het volgende:
maar hoe kom je er aan, zeg maar?? Worden ze gewoon thuis afgeleverd?
quote:Op maandag 21 januari 2008 01:16 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Iemand ervaring met Oke wonen?
Ik heb een bonnetje gekregen om ze af te halen op het postkantoor. Maar dat kan natuurlijk alleen op werkdagen tussen tien en vier, met uitzondering van koffie- en lunchpauzes. En als ze open zijn, dan sta je drie kwartier te wachten.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:02 schreef Neverending het volgende:
maar hoe kom je er aan, zeg maar?? Worden ze gewoon thuis afgeleverd?
Owh ja dat hebben wij hier ook gekregen.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik heb een bonnetje gekregen om ze af te halen op het postkantoor. Maar dat kan natuurlijk alleen op werkdagen tussen tien en vier, met uitzondering van koffie- en lunchpauzes. En als ze open zijn, dan sta je drie kwartier te wachten.
en ikquote:Op maandag 21 januari 2008 22:47 schreef DutchTrain het volgende:
Xcuz_me en Duvel wonen nog op Zuid, maar dat paste niet meer op de kaart in de OP
Nog wel, aftellen!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:47 schreef DutchTrain het volgende:
Xcuz_me en Duvel wonen nog op Zuid, maar dat paste niet meer op de kaart in de OP
heb een postagentschap onder mijn appartementje welke tot half 6 - 6 uur open is en op zaterdagquote:Op maandag 21 januari 2008 20:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik heb een bonnetje gekregen om ze af te halen op het postkantoor. Maar dat kan natuurlijk alleen op werkdagen tussen tien en vier, met uitzondering van koffie- en lunchpauzes. En als ze open zijn, dan sta je drie kwartier te wachten.
Maak die dingen idd eerst maar eens wat beter... Ik vind 't ook niks.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:15 schreef Broezer het volgende:
[..]
Owh ja dat hebben wij hier ook gekregen.
Mooi niet dat ik daarvoor naar het postkantoor ga.
We hadden eerst een spaarlamp in de badkamer, fucking irritant, net wanneer ik klaar was met scheren , wilde die net vol licht geven. Zit ik daar met half licht te scheren :S.
Nee geef me maar gewoon die oude vertrouwde milieu vernietigende lampen.
Er komen er binnenkort 2 vrij op Zuidquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Iemand nog tips om ergens een leuk 3 kamer appartementje te scoren? Direct wonen is nogal een last measure gezien de negatieve verhalen hier op fok + de kosten.
Misschien weet iemand nog een kleine makelaar ofzo?
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:40 schreef parselmouth het volgende:
Niemand uit Zuid hier trouwens?
Wij passen er nog net op!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:47 schreef DutchTrain het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |