Is inderdaad een aardig buurtje met betaalbare huizen. Moet er toch eens op een zaterdag gaan kijken bij het infocentrum.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:01 schreef Isegrim het volgende:
Wij hebben een hartstikke leuk huis voor nog minder dan dat en niet in een probleemwijk.
Er is altijd genoeg te koop.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Is inderdaad een aardig buurtje met betaalbare huizen. Moet er toch eens op een zaterdag gaan kijken bij het infocentrum.
Je moet nieuwbouw in een probleemwijk kopen om in aanmerking te komen voor die speciale lening, waardoor je zo'n 20.000 extra kan krijgen.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:33 schreef Fugie het volgende:
als starter in nieuwbouw wonen is vrij lastig
daarom kost het ook teveelquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:20 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je moet nieuwbouw in een probleemwijk kopen om in aanmerking te komen voor die speciale lening, waardoor je zo'n 20.000 extra kan krijgen.
Maar als je dan gaat kijken wat die huizen kosten, kun je net het goedkoopste en kleinste appartement krijgen zonder uitzicht in een hoekje van het complex.
Volgende week ook weer een kijkdag voor http://www.eenblokstad.nl
http://www.spunk.nl/article/article.php?id=1200063086773quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:10 schreef parselmouth het volgende:
Homofiele bejaarden?
Ow.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 21:21 schreef Leintjeuh het volgende:
Hoi lieverds, ik wil me bij deze afmelden uit dit topic. Relatie is uit, woon weer bij mn ouders. 40 km bij Rotterdam vandaan. Veel plezier nog in deze toffe stad.
Niet lekker.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:34 schreef Isegrim het volgende:
Nou, het wordt Nouveau Sien Sien, maar ik ben in Leeuwarden wat goedkopere Chinezen gewend.
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:55 schreef Fugie het volgende:
chinees bestellen om half zeven op zondag is miss niet het slimste idee wat dat betreft
Hier ongeveer gelijke ervaring, maar dan wel een jaar of twee geleden.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet lekker.![]()
Bezorgen duurde bovendien anderhalf uur...
Handig.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:08 schreef parselmouth het volgende:
Staan hier 10 dozen in de gang haha. Niemand van de verdiepingen boven die van mij komt ze ophalen dus ik heb lampen voor de rest van m'n leven
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:02 schreef Neverending het volgende:
maar hoe kom je er aan, zeg maar?? Worden ze gewoon thuis afgeleverd?
quote:Op maandag 21 januari 2008 01:16 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Iemand ervaring met Oke wonen?
Ik heb een bonnetje gekregen om ze af te halen op het postkantoor. Maar dat kan natuurlijk alleen op werkdagen tussen tien en vier, met uitzondering van koffie- en lunchpauzes. En als ze open zijn, dan sta je drie kwartier te wachten.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:02 schreef Neverending het volgende:
maar hoe kom je er aan, zeg maar?? Worden ze gewoon thuis afgeleverd?
Owh ja dat hebben wij hier ook gekregen.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik heb een bonnetje gekregen om ze af te halen op het postkantoor. Maar dat kan natuurlijk alleen op werkdagen tussen tien en vier, met uitzondering van koffie- en lunchpauzes. En als ze open zijn, dan sta je drie kwartier te wachten.
en ikquote:Op maandag 21 januari 2008 22:47 schreef DutchTrain het volgende:
Xcuz_me en Duvel wonen nog op Zuid, maar dat paste niet meer op de kaart in de OP
Nog wel, aftellen!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:47 schreef DutchTrain het volgende:
Xcuz_me en Duvel wonen nog op Zuid, maar dat paste niet meer op de kaart in de OP
heb een postagentschap onder mijn appartementje welke tot half 6 - 6 uur open is en op zaterdagquote:Op maandag 21 januari 2008 20:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik heb een bonnetje gekregen om ze af te halen op het postkantoor. Maar dat kan natuurlijk alleen op werkdagen tussen tien en vier, met uitzondering van koffie- en lunchpauzes. En als ze open zijn, dan sta je drie kwartier te wachten.
Maak die dingen idd eerst maar eens wat beter... Ik vind 't ook niks.quote:Op dinsdag 22 januari 2008 10:15 schreef Broezer het volgende:
[..]
Owh ja dat hebben wij hier ook gekregen.
Mooi niet dat ik daarvoor naar het postkantoor ga.
We hadden eerst een spaarlamp in de badkamer, fucking irritant, net wanneer ik klaar was met scheren , wilde die net vol licht geven. Zit ik daar met half licht te scheren :S.
Nee geef me maar gewoon die oude vertrouwde milieu vernietigende lampen.
Er komen er binnenkort 2 vrij op Zuidquote:Op dinsdag 22 januari 2008 17:10 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Iemand nog tips om ergens een leuk 3 kamer appartementje te scoren? Direct wonen is nogal een last measure gezien de negatieve verhalen hier op fok + de kosten.
Misschien weet iemand nog een kleine makelaar ofzo?
quote:Op maandag 21 januari 2008 22:40 schreef parselmouth het volgende:
Niemand uit Zuid hier trouwens?
Wij passen er nog net op!quote:Op maandag 21 januari 2008 22:47 schreef DutchTrain het volgende:
Zo hoort het. Kvind de mensen zo gemoedelijkquote:Op vrijdag 25 januari 2008 19:02 schreef tgs. het volgende:
ff tussendoor: Ben nu al 3 dagen in Rotterdam vanwege werk en tis een leuke,enerverende,stad.
Nog een paar maanden en dan...quote:Op woensdag 23 januari 2008 22:17 schreef Fugie het volgende:
nog 2 dagen en ik ga een week weg uit rotterdam
Jawohl...quote:Op zaterdag 26 januari 2008 01:02 schreef Breuls het volgende:
Zeg, komen jullie eigenlijk ook op het IFFR?
Hm, Kipstraat is wel lekker dichtbij, 'k zal er binnenkort eens langslopen.quote:Op zaterdag 26 januari 2008 00:56 schreef _Boo_ het volgende:
Mijn huisarts (een vrouw) zit op de Glashaven. Er zit er ook eentje in de Kipstraat.
Ik zwaai wel ff naar je danquote:Op zaterdag 26 januari 2008 10:48 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hm, Kipstraat is wel lekker dichtbij, 'k zal er binnenkort eens langslopen.
Puik planquote:Op zaterdag 26 januari 2008 17:44 schreef Isegrim het volgende:
Oh ja, dan doe ik die ene hele lange hoed wel op.
Recentelijk?quote:Op zondag 27 januari 2008 14:34 schreef _Boo_ het volgende:
En op de zoek zit een uitzendbureau voor telefonisten/receptionisten (ik heb ook nog via hen gewerkt).
Waar werk je?quote:
Dat is aan de rand van Kralingen. Volgens mij is dat prima te doen.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:00 schreef bug_me_not2 het volgende:
Iemand bekent met de Boezemkade in Rotterdam? Ik kan daar misschien een kamer krijgen en vroeg me af of dat een beetje een relaxte buurt is?
Buurt is wel oke, zitten vooral studenten en allochtonen. Ik vind wel dat het oosten van Rotterdam iets achteruit is gegaan de laatste jaren. Voordeel is wel dat je zowel vlak bij de uni als vlak bij het centrum zit, ook dichtbij de metro dus locatie lijkt me ideaal. Als de prijs goed is, zou ik het zeker wel doen iigquote:Op maandag 28 januari 2008 13:00 schreef bug_me_not2 het volgende:
Iemand bekent met de Boezemkade in Rotterdam? Ik kan daar misschien een kamer krijgen en vroeg me af of dat een beetje een relaxte buurt is?
quote:Verras je Valentijndate
Al plannen voor Valentijnsdag? Verras je date met een onvergetelijke avond uit. En waar je ook heengaat met het openbaar vervoer van RET, Connexxion en NS in Rotterdam en omstreken, met het ValentijnVervoerbewijs reist je date op 14 februari na 18.00 uur gratis met je mee! Zorg zelf natuurlijk wel voor een geldig vervoerbewijs.
Is een prima locatie, precies tussen de stad en de universiteit. Redelijk dichtbij de metro (Oostplein of Gerdesiaweg) en de AH (goudse rijweg/vondelweg). Je zit daar aan de goede kant van het water. Aan de overkant (goudse rijweg/vlietlaan) vind ik het persoonlijk een heel stuk minder worden.quote:Op maandag 28 januari 2008 13:00 schreef bug_me_not2 het volgende:
Of in de metro na 21:00 's avondsquote:Op maandag 28 januari 2008 18:20 schreef Isegrim het volgende:
Ja, heel romantisch, samen in de tram zitten.
Tussen de junks, het paupertuig en de stinkende alcoholisten.quote:
Ja wat wil een mens nog meer?quote:Op maandag 28 januari 2008 21:43 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Tussen de junks, het paupertuig en de stinkende alcoholisten.Echt mijn idee van een intiem avondje uit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |