Niet lekker.quote:Op zondag 20 januari 2008 18:34 schreef Isegrim het volgende:
Nou, het wordt Nouveau Sien Sien, maar ik ben in Leeuwarden wat goedkopere Chinezen gewend.
Daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:55 schreef Fugie het volgende:
chinees bestellen om half zeven op zondag is miss niet het slimste idee wat dat betreft
Hier ongeveer gelijke ervaring, maar dan wel een jaar of twee geleden.quote:Op zondag 20 januari 2008 20:51 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Niet lekker.![]()
Bezorgen duurde bovendien anderhalf uur...
Handig.quote:Op maandag 21 januari 2008 19:08 schreef parselmouth het volgende:
Staan hier 10 dozen in de gang haha. Niemand van de verdiepingen boven die van mij komt ze ophalen dus ik heb lampen voor de rest van m'n leven
quote:Op maandag 21 januari 2008 20:02 schreef Neverending het volgende:
maar hoe kom je er aan, zeg maar?? Worden ze gewoon thuis afgeleverd?
quote:Op maandag 21 januari 2008 01:16 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Iemand ervaring met Oke wonen?
Ik heb een bonnetje gekregen om ze af te halen op het postkantoor. Maar dat kan natuurlijk alleen op werkdagen tussen tien en vier, met uitzondering van koffie- en lunchpauzes. En als ze open zijn, dan sta je drie kwartier te wachten.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:02 schreef Neverending het volgende:
maar hoe kom je er aan, zeg maar?? Worden ze gewoon thuis afgeleverd?
Owh ja dat hebben wij hier ook gekregen.quote:Op maandag 21 januari 2008 20:49 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik heb een bonnetje gekregen om ze af te halen op het postkantoor. Maar dat kan natuurlijk alleen op werkdagen tussen tien en vier, met uitzondering van koffie- en lunchpauzes. En als ze open zijn, dan sta je drie kwartier te wachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |