Relax, vanavond wordt gezelligquote:Op maandag 31 december 2007 14:55 schreef Isegrim het volgende:
De AH is momenteel het voorportaal van de hel. Oostbloktaferelen.![]()
![]()
Ik ga vandaag NIET meer naar buiten. Er loopt alleen maar tuig met een chromosoom teveel rond, bommen af te steken.Ik wou dat ik naar Friesland was gegaan.
Ik wilde net naar de AH gaanquote:Op maandag 31 december 2007 14:55 schreef Isegrim het volgende:
De AH is momenteel het voorportaal van de hel. Oostbloktaferelen.![]()
![]()
Ik ga vandaag NIET meer naar buiten. Er loopt alleen maar tuig met een chromosoom teveel rond, bommen af te steken.Ik wou dat ik naar Friesland was gegaan.
Blijkbaar.quote:Op maandag 31 december 2007 22:04 schreef Breuls het volgende:
Vijfhoog wonen is leuk in de stad. Ik kan een hoop vuurwerk zien. Volgens mij is er bij de heliport aardig wat in voorraad?
Ik zal er voorlopig nog 5 dagen per week van 08:30 - 17:30 aanwezig zijnquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:04 schreef Isegrim het volgende:
Nou, dat is wel een hele vooruitgang in elk geval.Wel jammer dat je uit de stad weggaat.
ik vond dat wel meevallen, ik was daar rond de jaarwisseling.quote:Op maandag 31 december 2007 22:04 schreef Breuls het volgende:
Vijfhoog wonen is leuk in de stad. Ik kan een hoop vuurwerk zien. Volgens mij is er bij de heliport aardig wat in voorraad?
sorry dat ik het zeg hoor; Gouda sucks, mooie historiese binnenstad, maarre die Gouwenaren: niet te pruimen...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gelukkig nieuwjaar mensen!
Gisteren hebben Duvel en ik een huisje gekocht en per 1-6-08 verruilen wij Rotterdam-Zuidvoor een leuke woning in Gouda
Wij zijn dan ook echte originele import.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg hoor; Gouda sucks, mooie historiese binnenstad, maarre die Gouwenaren: niet te pruimen...
Ach ik hoop dat jullie je draai er zullen vinden, kaarsjesavond in Gouda is altijd wel mooi en op zomeravonden is het goed toeven op de terassen op De Markt..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook echte originele import.
Nee, beton!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:10 schreef Isegrim het volgende:
Jullie nieuwe huis heeft geen bordkartonnen muren?
Dat het centrum van Rotterdam heel jong is wil toch niet zeggen dat het er niet is.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:01 schreef Duvel het volgende:
En Gouda: het heeft tenminste nog een centrum, heb je toch nog een beetje het idee in een stad te wonen.
't Was ook niet vergeleken met Rotterdam, maar met kleine kutdorpen of zo!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat het centrum van Rotterdam heel jong is wil toch niet zeggen dat het er niet is.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gisteren hebben Duvel en ik een huisje gekocht en per 1-6-08 verruilen wij Rotterdam-Zuidvoor een leuke woning in Gouda
quote:De fietsenstallingen aan de Meent en de Binnenrotte (de markt) zijn in 2008 gratis.
Als u een dagje gaat winkelen of voor zakelijk bezoek in de binnenstad moet zijn, dan kunt u in 2008 zonder kosten uw fiets veilig achterlaten in de fietsenstallingen aan de Meent en de Binnenrotte. Het aanbod geldt niet voor bromfietsen en bromscooters.
Fietsen is één van de snelste manieren om de binnenstad te bereiken. Het is goed voor uw gezondheid en minder auto’s maken de stad aantrekkelijker. Bovendien draagt fietsen bij aan een betere luchtkwaliteit. In 2008 zijn er veel redenen om de fiets te pakken als u in de binnenstad moet zijn!
Rotterdam werkt aan een gezonder klimaat!
Om meer Rotterdammers vaker op de fiets te krijgen neemt de Gemeente Rotterdam maatregelen om het fietsgebruik te stimuleren. Ondermeer door nieuwe fietsroutes aan te leggen en bestaande routes te verbeteren. Betere doorstroming voor fietsers én meer
en betere stallingmogelijkheden zijn speerpunten van het gemeentelijk fietsbeleid.
De gratis fietsenstallingen maken onderdeel uit van Actieplan Rotterdam Fietst! en Rotterdamse Aanpak Luchtkwaliteit. In de Rotterdamse Aanpak Luchtkwaliteit en het Regionaal Actieprogramma Luchtkwaliteit Rijnmond werken de overheden in het Rijnmondgebied, RET, DCMR en Havenbedrijf Rotterdam gezamenlijk aan verbetering van de luchtkwaliteit in de Rijnmond, zodat mensen er gezond
kunnen wonen en werken.
Openingstijden Binnenrotte
Maandag t/m donderdag 7.00 - 19.45 uur
Vrijdag 7.00 - 20.45 uur
Zaterdag 7.00 - 18.30 uur
Zondag 7.00 - 17.30 uur
Openingstijden Meent
Maandag t/m donderdag 7.00 - 19.30 uur
Vrijdag 7.00 - 21.00 uur
Zaterdag 8.00 - 17.30 uur
Zondag 11.00 - 17.30 uur
Daar ben ik ook naar op zoek. Vanmiddag bij alle kappers hier in de buurt geweest, maar die hadden allemaal al teveel klanten.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:46 schreef Isegrim het volgende:
Weet er misschien iemand een kapperszaak die op zondag geopend is? Wel gewoon een 'blankenkapper', niet zo'n Chinese zaak o.i.d.
zijn wel meer van die dingen en dan durven mensen ook nog te beweren dat ze in een 24 uurs economie levenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:17 schreef Isegrim het volgende:
Nee, ze hebben rare openingstijden. Vaag hoor.
mja en dan om 5 uur s nachts dronken de meest onzinnige spullen kopenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:33 schreef Isegrim het volgende:
Bij lange na niet. Ik zou dat niet erg vinden. Zoals in de VS, zo'n Wal-Mart die gewoon 24/7 open is, top! Goed voor de werkgelegenheid, goed tegen de files.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die kan ik zien vanuit mijn woonkamer.
quote:Op zondag 6 januari 2008 15:36 schreef Koewam het volgende:
Hoezo? Ik kan goed overweg met een trillende tondeuse.
Nee, de AH zit hier links op het plaatje, daarbovenop staat ook nog een flat. Het is op de plek van de school die er nu staat, die wordt groter en het wooncomplex wordt bedoeld voor 'Roze Ouderen'... zo stond het hier een paar maanden terug in de wijkkrant.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:10 schreef _Boo_ het volgende:
Ik zag net dit plaatje op de website van Stadswonen met daarbij oplevering medio 2009.
[ afbeelding ]
Dat is toch de plek waar nu de Albert Heijn zitZou wel jammer zijn als ie daar weggaat, want ik wil graag in die wijk wonen maar niet zonder AH natuurlijk!
quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:10 schreef parselmouth het volgende:
Homofiele bejaarden?
Op de website van Stadswonen staat:quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:04 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, de AH zit hier links op het plaatje, daarbovenop staat ook nog een flat. Het is op de plek van de school die er nu staat, die wordt groter en het wooncomplex wordt bedoeld voor 'Roze Ouderen'... zo stond het hier een paar maanden terug in de wijkkrant.
quote:In het project Walenburghof komen diverse vormen van huisvesting (studenten en ouderen) en bestemming (onderwijs en commercie) samen.
De woningen
De stadsappartementen voor (ex)studenten komen in 3 uitvoeringen; “klein” (gemiddelde oppervlakte 47 m2), “middel” (gemiddelde oppervlakte 62 m2) en “groot” (gemiddelde oppervlakte 93 m2). Ook worden een groot aantal woon- werkcombinaties gerealiseerd. De huurprijzen zijn nog niet bekend.
Gaat hij er wonen of wil hij er wonen? Ze hebben toch nog geen appartementen weggegeven?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:45 schreef parselmouth het volgende:
Daar gaat HenkBenzinetank wonenStraat er tegenover heb ik nog gehospiteerd.
Same here. Rare test was dat he?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:06 schreef HenkBenzinetank het volgende:
wil wonen ja![]()
na 15 jan hoor ik meer
Maar het is al 2 jaar te laat ofzo
Gevonden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:23 schreef Isegrim het volgende:
Weet er iemand in Rotterdam een stomerij waar de kleding dezelfde dag nog klaar is?
Jep, ben er ook zeer tevreden overquote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:36 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Ook een keer geweest, goede prijs/kwaliteit
Ja, er is genoeg te koop. Maar huizen zijn te duur voor koopsubsidie, ik verdien te veel voor een starterslening of een combinatie van beide, zo lijkt het. Dus echt veel wordt er niet gedaan om mij in de stad te houden.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 18:29 schreef Isegrim het volgende:
Er zijn toch genoeg normale woningen?Of wil je niet kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |