Relax, vanavond wordt gezelligquote:Op maandag 31 december 2007 14:55 schreef Isegrim het volgende:
De AH is momenteel het voorportaal van de hel. Oostbloktaferelen.![]()
![]()
Ik ga vandaag NIET meer naar buiten. Er loopt alleen maar tuig met een chromosoom teveel rond, bommen af te steken.Ik wou dat ik naar Friesland was gegaan.
Ik wilde net naar de AH gaanquote:Op maandag 31 december 2007 14:55 schreef Isegrim het volgende:
De AH is momenteel het voorportaal van de hel. Oostbloktaferelen.![]()
![]()
Ik ga vandaag NIET meer naar buiten. Er loopt alleen maar tuig met een chromosoom teveel rond, bommen af te steken.Ik wou dat ik naar Friesland was gegaan.
Blijkbaar.quote:Op maandag 31 december 2007 22:04 schreef Breuls het volgende:
Vijfhoog wonen is leuk in de stad. Ik kan een hoop vuurwerk zien. Volgens mij is er bij de heliport aardig wat in voorraad?
Ik zal er voorlopig nog 5 dagen per week van 08:30 - 17:30 aanwezig zijnquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:04 schreef Isegrim het volgende:
Nou, dat is wel een hele vooruitgang in elk geval.Wel jammer dat je uit de stad weggaat.
ik vond dat wel meevallen, ik was daar rond de jaarwisseling.quote:Op maandag 31 december 2007 22:04 schreef Breuls het volgende:
Vijfhoog wonen is leuk in de stad. Ik kan een hoop vuurwerk zien. Volgens mij is er bij de heliport aardig wat in voorraad?
sorry dat ik het zeg hoor; Gouda sucks, mooie historiese binnenstad, maarre die Gouwenaren: niet te pruimen...quote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gelukkig nieuwjaar mensen!
Gisteren hebben Duvel en ik een huisje gekocht en per 1-6-08 verruilen wij Rotterdam-Zuidvoor een leuke woning in Gouda
Wij zijn dan ook echte originele import.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
sorry dat ik het zeg hoor; Gouda sucks, mooie historiese binnenstad, maarre die Gouwenaren: niet te pruimen...
Ach ik hoop dat jullie je draai er zullen vinden, kaarsjesavond in Gouda is altijd wel mooi en op zomeravonden is het goed toeven op de terassen op De Markt..quote:Op dinsdag 1 januari 2008 16:56 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wij zijn dan ook echte originele import.
Nee, beton!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:10 schreef Isegrim het volgende:
Jullie nieuwe huis heeft geen bordkartonnen muren?
Dat het centrum van Rotterdam heel jong is wil toch niet zeggen dat het er niet is.quote:Op dinsdag 1 januari 2008 19:01 schreef Duvel het volgende:
En Gouda: het heeft tenminste nog een centrum, heb je toch nog een beetje het idee in een stad te wonen.
't Was ook niet vergeleken met Rotterdam, maar met kleine kutdorpen of zo!quote:Op dinsdag 1 januari 2008 20:50 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat het centrum van Rotterdam heel jong is wil toch niet zeggen dat het er niet is.
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 1 januari 2008 14:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Gisteren hebben Duvel en ik een huisje gekocht en per 1-6-08 verruilen wij Rotterdam-Zuidvoor een leuke woning in Gouda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |