quote:De fietsenstallingen aan de Meent en de Binnenrotte (de markt) zijn in 2008 gratis.
Als u een dagje gaat winkelen of voor zakelijk bezoek in de binnenstad moet zijn, dan kunt u in 2008 zonder kosten uw fiets veilig achterlaten in de fietsenstallingen aan de Meent en de Binnenrotte. Het aanbod geldt niet voor bromfietsen en bromscooters.
Fietsen is één van de snelste manieren om de binnenstad te bereiken. Het is goed voor uw gezondheid en minder auto’s maken de stad aantrekkelijker. Bovendien draagt fietsen bij aan een betere luchtkwaliteit. In 2008 zijn er veel redenen om de fiets te pakken als u in de binnenstad moet zijn!
Rotterdam werkt aan een gezonder klimaat!
Om meer Rotterdammers vaker op de fiets te krijgen neemt de Gemeente Rotterdam maatregelen om het fietsgebruik te stimuleren. Ondermeer door nieuwe fietsroutes aan te leggen en bestaande routes te verbeteren. Betere doorstroming voor fietsers én meer
en betere stallingmogelijkheden zijn speerpunten van het gemeentelijk fietsbeleid.
De gratis fietsenstallingen maken onderdeel uit van Actieplan Rotterdam Fietst! en Rotterdamse Aanpak Luchtkwaliteit. In de Rotterdamse Aanpak Luchtkwaliteit en het Regionaal Actieprogramma Luchtkwaliteit Rijnmond werken de overheden in het Rijnmondgebied, RET, DCMR en Havenbedrijf Rotterdam gezamenlijk aan verbetering van de luchtkwaliteit in de Rijnmond, zodat mensen er gezond
kunnen wonen en werken.
Openingstijden Binnenrotte
Maandag t/m donderdag 7.00 - 19.45 uur
Vrijdag 7.00 - 20.45 uur
Zaterdag 7.00 - 18.30 uur
Zondag 7.00 - 17.30 uur
Openingstijden Meent
Maandag t/m donderdag 7.00 - 19.30 uur
Vrijdag 7.00 - 21.00 uur
Zaterdag 8.00 - 17.30 uur
Zondag 11.00 - 17.30 uur
Daar ben ik ook naar op zoek. Vanmiddag bij alle kappers hier in de buurt geweest, maar die hadden allemaal al teveel klanten.quote:Op zaterdag 5 januari 2008 16:46 schreef Isegrim het volgende:
Weet er misschien iemand een kapperszaak die op zondag geopend is? Wel gewoon een 'blankenkapper', niet zo'n Chinese zaak o.i.d.
zijn wel meer van die dingen en dan durven mensen ook nog te beweren dat ze in een 24 uurs economie levenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:17 schreef Isegrim het volgende:
Nee, ze hebben rare openingstijden. Vaag hoor.
mja en dan om 5 uur s nachts dronken de meest onzinnige spullen kopenquote:Op zaterdag 5 januari 2008 17:33 schreef Isegrim het volgende:
Bij lange na niet. Ik zou dat niet erg vinden. Zoals in de VS, zo'n Wal-Mart die gewoon 24/7 open is, top! Goed voor de werkgelegenheid, goed tegen de files.
quote:Op zaterdag 5 januari 2008 21:51 schreef Breuls het volgende:
[..]
Die kan ik zien vanuit mijn woonkamer.
quote:Op zondag 6 januari 2008 15:36 schreef Koewam het volgende:
Hoezo? Ik kan goed overweg met een trillende tondeuse.
Nee, de AH zit hier links op het plaatje, daarbovenop staat ook nog een flat. Het is op de plek van de school die er nu staat, die wordt groter en het wooncomplex wordt bedoeld voor 'Roze Ouderen'... zo stond het hier een paar maanden terug in de wijkkrant.quote:Op donderdag 10 januari 2008 18:10 schreef _Boo_ het volgende:
Ik zag net dit plaatje op de website van Stadswonen met daarbij oplevering medio 2009.
[ afbeelding ]
Dat is toch de plek waar nu de Albert Heijn zitZou wel jammer zijn als ie daar weggaat, want ik wil graag in die wijk wonen maar niet zonder AH natuurlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |