In the jungle, the mighty jungle, the lion sleeps tonightquote:Op vrijdag 28 december 2007 00:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nu komt herhaling erop, ga ik kijken (heb geen berichten hierboven gelezen)
Inderdaadquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:15 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
In the jungle, the mighty jungle, the lion sleeps tonight
Zet je de radio toch aan?quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:17 schreef donroyco het volgende:
[..]
InderdaadWel leuke aflevering, ging te snel voorbij
Kan inderdaad jaquote:Op vrijdag 28 december 2007 02:22 schreef MinderMutsig het volgende:
Top2000 Editie 2007 #18: De melk is op
En dan ook even mee komen praten
Dat heb ik ook.quote:Op vrijdag 28 december 2007 02:39 schreef donroyco het volgende:
[..]
Kan inderdaad jaMaar luister eigenlijk de Top2000 niet via de radio, weet eigenlijk niet waarom...
Morgen maar eens opzetten in plaats van 3FM of gewone muziek. Komen vast nog wel bekende plaatjes langs
(Meestal weet ik wel hoe de nummers gaan, maar niet wie de artiest is en hoe het nummer heet..
)
Ik ben uiteindelijk ook maar wakker gebleven, nu ben ik wel brak.quote:Op vrijdag 28 december 2007 00:09 schreef donroyco het volgende:
[..]
Nu komt herhaling erop, ga ik kijken (heb geen berichten hierboven gelezen)
Nope, overgewaardeerdquote:
over de vader van Belinda Meuldijk, Wim Meuldijk is overledenquote:Op vrijdag 28 december 2007 19:36 schreef tong80 het volgende:
Wat stond er onder in beeld over wiens overlijden ging dat ?
Ik schaam me dan ook heel diep boriszquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |