Die kwam al met een stick naar buiten kruipenquote:Op zondag 23 december 2007 00:53 schreef ondeugend het volgende:
Charlotte en hockey.... dat moet bij de geboorte al bepaald zijn.
Eelt kweken op je F5-vinger wil ook helpen.quote:Op zondag 23 december 2007 00:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Prima bij te houden, maar je moet gewoon snel lezen.![]()
Geeft nietquote:Op zondag 23 december 2007 00:54 schreef MariaMena het volgende:
Die zijn echt giga dronken zo te zien
Je moet gewoon veel posten, dan hoef je niet te F5-enquote:Op zondag 23 december 2007 00:54 schreef Horloge het volgende:
[..]
Eelt kweken op je F5-vinger wil ook helpen.
Die zijn net geweest, ze zongen iets over een Donkey ofzoiets...quote:Op zondag 23 december 2007 00:53 schreef Horloge het volgende:
Waar blijven die Editors nou.
Goeie tip! Zal 'em zeker toepassen. Te beginnen...nu?quote:Op zondag 23 december 2007 00:54 schreef Impry het volgende:
[..]
Je moet gewoon veel posten, dan hoef je niet te F5-en
Jup!quote:Op zondag 23 december 2007 00:54 schreef Horloge het volgende:
Eelt kweken op je F5-vinger wil ook helpen.
quote:Op zondag 23 december 2007 00:55 schreef Maurisico het volgende:
Ik blijf vannacht maar op....wordt al de hele dag geconfronteerd met deze rode kruis-actie...als ik naar bed ga heb ik weer met een rood kruis te maken.... vriendin is ongesteld...
Ik blijf vannacht maar op....wordt al de hele dag geconfronteerd met deze rode kruis-actie...als ik naar bed ga heb ik weer met een rood kruis te maken.... vriendin is ongesteld...
>> R&Pquote:Op zondag 23 december 2007 00:55 schreef Zotheid het volgende:
Ik hou van hockeymeisjes, maar dan wel van hockeymeisjes met stijl!
Zoals m'n ex.
Primaquote:Op zondag 23 december 2007 00:54 schreef MariaMena het volgende:
Die zijn echt giga dronken zo te zien
Een echte schipper....quote:Op zondag 23 december 2007 00:55 schreef Maurisico het volgende:
Best vreemd hé? Belspelletjes waar je geld kunt verdienen zijn rete irritant, maar waar mensen geld kunnen geven... dat is populair. Héél vreemdquote:
O, dus voor dát soort zaken is al dat schone water bedoeld...quote:
Die zijn weg ge-edit.quote:Op zondag 23 december 2007 00:53 schreef Horloge het volgende:
Waar blijven die Editors nou.
quote:Op zondag 23 december 2007 00:56 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Een echte schipper....
Condoom er om heen en gaan met die banaan, kan best.
Als ik daar ga posten mis ik hier helemaal te veel.quote:
Trustenquote:Op zondag 23 december 2007 00:56 schreef purplerose het volgende:
ok ik weet dat het zinloos is maar toch maar een tvp, ik ga naar bed
Dit is amusement!quote:Op zondag 23 december 2007 00:56 schreef MariaMena het volgende:
[..]
Best vreemd hé? Belspelletjes waar je geld kunt verdienen zijn rete irritant, maar waar mensen geld kunnen geven... dat is populair. Héél vreemd
Trusten en tot morge!quote:Op zondag 23 december 2007 00:56 schreef purplerose het volgende:
ok ik weet dat het zinloos is maar toch maar een tvp, ik ga naar bed
Denk 't welquote:Op zondag 23 december 2007 00:57 schreef henkde_j het volgende:
Ben ik echt de enige waarbij de streams niet willen openen?![]()
Hij slikt ook alles!quote:Op zondag 23 december 2007 00:57 schreef -Hans- het volgende:
HJAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa de Dolly Dots![]()
GEWELDIGE PLAAT is dit![]()
truste boysquote:
Zolang het niet de eerste dag is heb ik er weinig problemen mee.quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 00:58 schreef Impry het volgende:
Die dames bij de brievenbus weten volgens mij wel raad met gleuven en vullen enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |