Nee juist niet, daar hou ik juist van.quote:Op zondag 23 december 2007 00:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kakdames zeker? Als het van die Fatima met de moeilijke achternaam types zijn dan heb ik er geen problemen mee.
Die kwam al met een stick naar buiten kruipenquote:Op zondag 23 december 2007 00:53 schreef ondeugend het volgende:
Charlotte en hockey.... dat moet bij de geboorte al bepaald zijn.
Eelt kweken op je F5-vinger wil ook helpen.quote:Op zondag 23 december 2007 00:53 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Prima bij te houden, maar je moet gewoon snel lezen.![]()
Geeft nietquote:Op zondag 23 december 2007 00:54 schreef MariaMena het volgende:
Die zijn echt giga dronken zo te zien
Je moet gewoon veel posten, dan hoef je niet te F5-enquote:Op zondag 23 december 2007 00:54 schreef Horloge het volgende:
[..]
Eelt kweken op je F5-vinger wil ook helpen.
Die zijn net geweest, ze zongen iets over een Donkey ofzoiets...quote:Op zondag 23 december 2007 00:53 schreef Horloge het volgende:
Waar blijven die Editors nou.
Goeie tip! Zal 'em zeker toepassen. Te beginnen...nu?quote:Op zondag 23 december 2007 00:54 schreef Impry het volgende:
[..]
Je moet gewoon veel posten, dan hoef je niet te F5-en
Jup!quote:Op zondag 23 december 2007 00:54 schreef Horloge het volgende:
Eelt kweken op je F5-vinger wil ook helpen.
quote:Op zondag 23 december 2007 00:55 schreef Maurisico het volgende:
Ik blijf vannacht maar op....wordt al de hele dag geconfronteerd met deze rode kruis-actie...als ik naar bed ga heb ik weer met een rood kruis te maken.... vriendin is ongesteld...
Ik blijf vannacht maar op....wordt al de hele dag geconfronteerd met deze rode kruis-actie...als ik naar bed ga heb ik weer met een rood kruis te maken.... vriendin is ongesteld...
>> R&Pquote:Op zondag 23 december 2007 00:55 schreef Zotheid het volgende:
Ik hou van hockeymeisjes, maar dan wel van hockeymeisjes met stijl!
Zoals m'n ex.
Primaquote:Op zondag 23 december 2007 00:54 schreef MariaMena het volgende:
Die zijn echt giga dronken zo te zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |