Thxquote:Op zondag 23 december 2007 00:48 schreef Bruce117 het volgende:
overzicht van de foto's is mooi gedaan
Darling Norrage, die mag jij NU postenquote:Op zondag 23 december 2007 00:53 schreef Norrage het volgende:
best wel leuk dit, had het niet verwacht...waar blijft de nieuwe foto?
quote:Op zondag 23 december 2007 00:58 schreef Bayswater het volgende:
Norrage is nummer 3, dus ........ Maar kan ook de keuze laten aan de eerste die een onderschrift plaatst. (sorry voor deze VBL-oplossing)
Weet ikquote:Op zondag 23 december 2007 01:05 schreef Bayswater het volgende:
Oprichting VBL-topic en dit topic heb ik weinig mee van doen
feliquote:Op zondag 23 december 2007 01:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
1e, 2e en weer 1e, revenge of the Puk
.
Jeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhhhhhquote:
quote:XL
John: Dus ik zeg.... kijk, als je nu naar links kijkt, dan zie je rechts niets....
quote:Colplay
Jullie kunnen me wel dom aan zitten te kijken, maar ik ga die bal daar echt niet zelf oprapen hoor.
quote:TheGeneral
McEnroe: 'Ja, je hebt helemaal gelijk umpire. Die bal was wel degelijk uit'
OP van dit topicquote:Blawh
Ballenjongen in gedachten: 'Ik mag niet naar zijn geslachtsdeel kijken.'
Maak dat de kat wijs....erg terechte poedelquote:Op zondag 23 december 2007 19:45 schreef Blawh het volgende:
Vorige poedel had ik verwacht, deze totaal niet.
Objection: tweede plek is voor Coldplayquote:Op zondag 23 december 2007 20:13 schreef Colplay het volgende:
Jeeej tweede, maakt die poedel van vorige keer weer goed!
quote:Op zondag 23 december 2007 20:16 schreef Tim86 het volgende:
er is een compleet tegen Blawh volgens mij haha
Das wel waar, maar hij had mijn onderschrift geplagieerd, dus ik voel me wel een klein beetje tweede.quote:Op zondag 23 december 2007 20:15 schreef Nalbandian het volgende:
[..]
Objection: tweede plek is voor Coldplay![]()
Oeps, gefixedquote:Op zondag 23 december 2007 20:15 schreef Nalbandian het volgende:
Objection: tweede plek is voor Coldplay![]()
moest complot zijn..niet compleetquote:Op zondag 23 december 2007 20:18 schreef Blawh het volgende:
[..]
![]()
Op welke plek sta ik bij de tussenstand?
Edit:
Ik ben het voor het eerst in ongeveer 40 onderschrift-topics (VBL+SPT+NWS) niet eens met een poedel, dat kan toch een keer voorkomen?![]()
quote:Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef kleinzusje het volgende:
Redelijk eens met jury, alleen geen terechte poedel![]()
Ik heb de tekst iets groter gemaakt. Maar verplaatsen doe ik niet want dan wordt de tekst onduidelijk. En hier staat het precies goed.quote:Op zondag 23 december 2007 21:29 schreef kleinzusje het volgende:
Redelijk eens met jury, alleen geen terechte poedel![]()
Geen punten !!!![]()
Geen poedel![]()
[ afbeelding ]
Wouw
![]()
Mooi TheGeneral, maar ben ff kritisch:
- Mag de tekst Teninisfoto onderschrift Competitie ietst groter en/ of ingekleurd ? En Onderaan de foto of meer gecentreerd ?
- Mag dat FOK! logo van die beker af![]()
ps. Als je deze foto zonder die teksten hebt, kan ik het ook doen. Zet je hem neer en sla ik hem op
Top schatquote:
quote:Op zondag 23 december 2007 23:16 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
"Andy ga eens weg, dit is toptennis!"
Ik ookquote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 23 december 2007 23:24 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik ook( Tis de winnaar vrees ik)
quote:Op maandag 24 december 2007 01:07 schreef erkel het volgende:
[ afbeelding ]
"Mirka!, ik zag die Big Mac wel! "
Roger zijn ietwat gezette vriendin Mirka Vavrinec maar ze blijft wel leuk
De jury (quote:Op maandag 24 december 2007 01:11 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nu weet ik het niet meer hoor betreft die #1
* kleinzusje is zooooooooooooo bij dat jij geen jury bentquote:Op maandag 24 december 2007 01:04 schreef Norrage het volgende:
Ja voor de #1 is geen jury meer nodigWaarom kon ik die niet verzinnen
Ik ben meestal wel goed met andygrappen
Slijmbalquote:
quote:Op zondag 23 december 2007 20:29 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
Federer: 'McEnroe had gelijk, die bal was uit!'
quote:Op maandag 24 december 2007 01:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Federer: "Jezus man, zelfs McEnroe zag die bal in"
quote:Op maandag 24 december 2007 00:59 schreef erkel het volgende:
Toverde bij mij ook een glimlach op mijn gezicht en dat gebeurt niet vaak bij een onderschrift.
Fritsie
Handelen we wel via PM afquote:Op maandag 24 december 2007 01:26 schreef kleinzusje het volgende:
Oplossing:
1. Fritsie mag ik je onderschrift kopen ?
2. We ontvoeren de jury en de nummer 2dan heb ik ( misschien) een kans als XL jury is ;-)
3. Geen idee, vrees leven met mijn ondergang als 1 en 2 niet lukken
zal de jury even helpen: winnaar!quote:Op maandag 24 december 2007 01:07 schreef erkel het volgende:
[ afbeelding ]
Roger zijn ietwat gezette vriendin Mirka Vavrinec maar ze blijft wel leuk
Voldoende bewijs voor een gebrek aan humor, dunkt me.quote:Op maandag 24 december 2007 09:42 schreef Tim86 het volgende:
stiekem probeer ik te zorgen dat frits deze ronde wint omdat hij de enige is die mij heeft laten winnen tot nu toe
quote:Op zondag 23 december 2007 21:32 schreef XL het volgende:
Als je je racket zo vast houdt krijg je deze service dus nooit terug he!
Verbeter de wereld, begin bij jezelfquote:Op maandag 24 december 2007 10:43 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Slowchat verbod !!!!!
quote:
en dat door de Chatsletquote:Op maandag 24 december 2007 10:43 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Slowchat verbod !!!!!
hier lekker verder klessebesse
quote:Op maandag 24 december 2007 10:43 schreef kleinzusje het volgende:
[ afbeelding ]
Slowchat verbod !!!!!
hier lekker verder klessebesse
quote:Rumille
Federer: 'McEnroe had gelijk, die bal was uit!'
quote:erkel
quote:vrolijke-frits
"Andy ga eens weg, dit is toptennis!"
OP van dit topicquote:SCH
Haalt iemand die eekhoorn even weg?
Ik heb geen moeite met deze uitspraak rijdende rechter T_Gquote:Op maandag 24 december 2007 19:49 schreef TheGeneral het volgende:
Vanaf nu niet meer een onderschrift beoordelen voordat de jury van die ronde dat heeft gedaan!!
Dit om niemand te beïnvloeden.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Ik dacht, laat ik eens een onderschrift bedanken waarvan ik zeker wist dat hij poedelwaardig zou zijn en dan krijg ik hem niet.quote:
Wie vraagt wordt overgeslagen.quote:Op maandag 24 december 2007 20:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik eens een onderschrift bedanken waarvan ik zeker wist dat hij poedelwaardig zou zijn en dan krijg ik hem niet.
Mjah, eigenlijk geen idee welke betekenis we daaraan moeten verbindenquote:Op maandag 24 december 2007 20:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Enige onderschrift waar ik om moest lachen heeft de poedel
quote:Op maandag 24 december 2007 20:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Enige onderschrift waar ik om moest lachen heeft de poedel
quote:Op maandag 24 december 2007 21:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook nog steeds, de winnende vind ik echt 3 x
* SCH blijft wel in VBL
Geen, het zal niet nu niet worden veranderd ofzo.quote:Op maandag 24 december 2007 20:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Mjah, eigenlijk geen idee welke betekenis we daaraan moeten verbinden
quote:Op maandag 24 december 2007 21:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Geen, het zal niet nu niet worden veranderd ofzo.
Maar ik merk wel dat je hier met andere humor punten scoort dan in VBL, wat helemaal niet erg is.
Dankquote:Op maandag 24 december 2007 21:51 schreef TheGeneral het volgende:
Ik snap al het geklaag niet. Degene die jureert bepaald toch gewoon. Dat iemand anders bepaalde onderschriften leuker vindt is niet van belang. Die van SCH vond ik gewoon niet leuk. Je ziet dat iemand anders zijn onderschrift wel leuk vond, als die moest jureren had je misschien gewonnen. Nu niet. Als hij dan weg wil blijven, dan doet hij dat maar.
En het maakt toch ook niet uit hoeveelste je wordt. Het gaat er gewoon om dat je leuke onderschriften verzint. Dat je een keertje mag winnen is leuk, meer niet.
En andere humor, zoals Gordon_Shumway zegt, ik weet het niet. Ik vond die van hem erg leuk, maar ik vond die drie die ik dus uitkoos leuker.
Ik heb ook vaak mensen zien winnen waarvan ik andere onderschriften leuker vond, jammer dan, die persoon bepaald. Maar ik heb wel kunnen lachen om de onderschriften.
Oh ja, waar blijft de nieuwe foto![]()
Anders moet Erkel er maar even een neer zetten.
Ow, nou dat geklaag vind ik er een beetje bij horen. De drie die de punten hebben gepakt spreken van een briljante jury, voor de rest is ie matig tot dramatisch.quote:Op maandag 24 december 2007 21:51 schreef TheGeneral het volgende:
Ik snap al het geklaag niet. Degene die jureert bepaald toch gewoon. Dat iemand anders bepaalde onderschriften leuker vindt is niet van belang. Die van SCH vond ik gewoon niet leuk. Je ziet dat iemand anders zijn onderschrift wel leuk vond, als die moest jureren had je misschien gewonnen. Nu niet. Als hij dan weg wil blijven, dan doet hij dat maar.
En het maakt toch ook niet uit hoeveelste je wordt. Het gaat er gewoon om dat je leuke onderschriften verzint. Dat je een keertje mag winnen is leuk, meer niet.
En andere humor, zoals Gordon_Shumway zegt, ik weet het niet. Ik vond die van hem erg leuk, maar ik vond die drie die ik dus uitkoos leuker.
Ik heb ook vaak mensen zien winnen waarvan ik andere onderschriften leuker vond, jammer dan, die persoon bepaald. Maar ik heb wel kunnen lachen om de onderschriften.
Oh ja, waar blijft de nieuwe foto![]()
Anders moet Erkel er maar even een neer zetten.
Oh shit was ik niet aan het PMen?quote:Op maandag 24 december 2007 22:27 schreef Rumille het volgende:
Zeg dat niet hier, randdebiel!
Ik was het ook niet van plan, echter te ziek om uit te gaan en de familie ligt al op 1 oor.quote:Op dinsdag 25 december 2007 23:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Erkel komt nog jureren, verder lijkt het verstandig om weer een dag extra te pakken aangezien niet iedereen met de kerst achter de pc kruipt(voor de volgende foto dus).
quote:SCH
Moeder Henin in de prijzen met tot tennisrokje omgewerkt tafelkleedje
quote:Ambrosius
Nummer één en nummer laatst van schoonheidswedstrijd samen op de foto
quote:Bruce117
Henin krijgt uit handen van Miss Belgie de verdiende schaal pruimen, voor Miss Zuurpruim van het jaar.
OP van dit topicquote:Tim86
Henin slaat eindelijk ballen mis(s)
Ik kan niet anders zeggen dat ik het helemaal met SCH eens benquote:
maakt verder ook niet uit, smaken verschillenquote:Op woensdag 26 december 2007 00:22 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik snapte 'm nietPoedel is al vergeven, maar misschien kun je 'm nog toelichten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
quote:Op woensdag 26 december 2007 00:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Goran net zo blij als SCH met z'n eerste punten in de tennisfoto-onderschrift competitie.
Yo got it.quote:Op woensdag 26 december 2007 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
maakt verder ook niet uit, smaken verschillen
Ik doelde op het feit dat ze naast een Miss stond, in dit geval een ballenmiss
Daarnaast domineert ze met speels gemak het vrouwentennis en vandaar zei ik dus dat ze nooit een bal mis slaat
mis(s)...comprende?
quote:Op woensdag 26 december 2007 00:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
maakt verder ook niet uit, smaken verschillen
Ik doelde op het feit dat ze naast een Miss stond, in dit geval een ballenmiss
Daarnaast domineert ze met speels gemak het vrouwentennis en vandaar zei ik dus dat ze nooit een bal mis slaat
mis(s)...comprende?
leuk gemaakt KZquote:Op woensdag 26 december 2007 01:11 schreef kleinzusje het volgende:
Erkel![]()
Snapte je die van mij ook niet![]()
![]()
Gefeliciteerd prijswinnaars
Ik 'snapte' ze eigenlijk wel, alleen ik vond die 'miss' woordgrappen niet zo geslaagd.quote:Op woensdag 26 december 2007 01:11 schreef kleinzusje het volgende:
Erkel![]()
Snapte je die van mij ook niet![]()
![]()
Gefeliciteerd prijswinnaars
quote:kleinzusje
The Grass Champion is loving IT![]()
quote:Rumille
Me Goran, you Jane!
quote:PietjePuk007
Goran net zo blij als SCH met z'n eerste punten in de tennisfoto-onderschrift competitie.
OP van dit topicquote:TheGeneralvoor Ivanisevic vanwege het uittrekken van zijn shirt
Tuurlijk mag hij meespelenquote:Op donderdag 27 december 2007 19:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nieuwe:
[ afbeelding ]
Roger Federer alias God in sneeuw.
Fototip gekregen van XL, hij wil deze ronde daarom niet spelen (ivm voorkennis). Wat mij betreft mag ie gewoon spelen. Brucert? KZ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.edit: hoezo voorkennis ?????? Was XL met Fed op wintersport
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Dus datquote:
inmiddels 3quote:Op donderdag 27 december 2007 19:54 schreef TheGeneral het volgende:
XL met 2 plaatjes? Diskwalificatie zeg ik!
quote:Op vrijdag 28 december 2007 11:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
De "vorige keer" is dus niet degene die ik gepost had, daar zaten nog wat foutjes in.
Puik werk kz!
quote:XL
Federer houdt 1 stok vrij voor als XL nog een onderschrift plaatst
quote:kleinzusje
Fed steekt een stokje voor invoering Challenge System in Skisport
quote:Tim86
Federer prikt gezellig een balletje mee tijdens de feestdagen
OP van dit topicquote:SCH
"Ik kan alles, zelf een sneeuwbal in een tennisbal omtoveren"
Orgineel, actueel, dubbele betekenis. Ik vond 'm erg goedquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:04 schreef Tim86 het volgende:
Vond dit zelf een van mijn mindere inzendingen haha..zo zie je maar weer dat smaken verschillen
Vond je je inzending daadwerkelijk briljant danquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:04 schreef SCH het volgende:
Ik beschouw de poedel met deze matige jury's maar als een overwinning
Eindelijk een vermeldingquote:Op vrijdag 28 december 2007 20:02 schreef PietjePuk007 het volgende:
Rumille & Gordon_Shumway zaten dicht bij de poedel.
Leuker dan de top 3.quote:Op vrijdag 28 december 2007 20:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Vond je je inzending daadwerkelijk briljant dan![]()
?
Neuh, het is juist de sport om bij deze foto geen moslim/burka grappen te maken vind ikquote:Op zaterdag 29 december 2007 00:11 schreef Tim86 het volgende:
wil je die laten tellen knipoogje..? laatste opgave telt mee las ik bij de vorige...
Viel mee toch ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:14 schreef Tim86 het volgende:
het is niet veel maar ligt denk ik ook aan mijn kutplaatje haha..ik ga zo even jureren, volgende mag een betere jpg verzorgen
quote:PietjePuk007
Toppers bewijzen dat kledingvoorschriften geen belemmering hoeven te zijn voor deelname moslima's aan Wimbledon.
quote:Gordon_Shumway
Federer en zijn maatje blij met de sokken van Venus Williams.
quote:TheGeneral
Nike slaat compleet de plank mis met nieuwe outfit.
OP van dit topicquote:Blawh
Federer: 'Met zo'n outfit wil ik niet zoveel son.'
quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Punten, goede jury.
Feliquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Punten, goede jury.
Pas als je wint kzquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Feli![]()
+ rest ook![]()
Ga jij een fantastisch plaatje zoeken ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien deze iets ?
Weet ik schatquote:
Feli !!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:46 schreef TheGeneral het volgende:
Ja ik ben er nu wel!!
Gewonnen!![]()
Ik zal geen Fed foto doen.
Had 'm zelf ook alweer bedacht, maar leek me nu niet echt origineelquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:58 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
Federer en zijn maatje Siemerink blij met de sokken borstimplantaten van Venus Williams.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:58 schreef Bruce117 het volgende:
The_General, goed bezig de laatste tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee dat laat ik aan jou over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik was ook niet van plan om 'm als inzending te gebruikenquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Had 'm zelf ook alweer bedacht, maar leek me nu niet echt origineel
Ik wacht al op je poedel van deze ronde.quote:Op zondag 30 december 2007 00:57 schreef Blawh het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik hier op dreef ben.
quote:Op zondag 30 december 2007 13:57 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Kliniek Vanessa nieuwe sponsor Siemerink
Thx Pukquote:Op zondag 30 december 2007 14:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeg organisatrice, let eens op, TheGeneral is jury.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
quote:SCH
Kliniek Vanessa nieuwe sponsor Siemerink
quote:Colplay
Tweelingzus Lolo Ferrari ontdekt tijdens tennistoernooi
quote:Blawh
Siemerink heeft zijn uiers nooit kunnen uitmelken in de vorm echte topprestaties.
OP van dit topicquote:brandsrus
Siemerink verzameld sinds dat hij niet meer tennist grote ballen en showt trots zijn verzameling
1. Das misschien een handige vraag aan XLquote:Op zondag 30 december 2007 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
XL, wil je graag dat we de regels gaan spellen?
Knipoogje, je bent net nieuw hierquote:Op zondag 30 december 2007 19:59 schreef Knipoogje het volgende:
Bah,mijn gevoel voor humor is zo anders schijnt. Meer de 'dit was het nieuws' 'gelukkig hebben we de foto's nog' humor met veel associaties. Valt me op dat die zelden winnen (ook van anderen niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |