quote:Rumille
Federer: 'McEnroe had gelijk, die bal was uit!'
quote:erkel
"Mirka!, ik zag die Big Mac wel! "
quote:vrolijke-frits
"Andy ga eens weg, dit is toptennis!"
OP van dit topicquote:SCH
Haalt iemand die eekhoorn even weg?
Ik heb geen moeite met deze uitspraak rijdende rechter T_Gquote:Op maandag 24 december 2007 19:49 schreef TheGeneral het volgende:
Vanaf nu niet meer een onderschrift beoordelen voordat de jury van die ronde dat heeft gedaan!!
Dit om niemand te beïnvloeden.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
Ik dacht, laat ik eens een onderschrift bedanken waarvan ik zeker wist dat hij poedelwaardig zou zijn en dan krijg ik hem niet.quote:
Wie vraagt wordt overgeslagen.quote:Op maandag 24 december 2007 20:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik dacht, laat ik eens een onderschrift bedanken waarvan ik zeker wist dat hij poedelwaardig zou zijn en dan krijg ik hem niet.
Mjah, eigenlijk geen idee welke betekenis we daaraan moeten verbindenquote:Op maandag 24 december 2007 20:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Enige onderschrift waar ik om moest lachen heeft de poedel
quote:Op maandag 24 december 2007 20:10 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Enige onderschrift waar ik om moest lachen heeft de poedel
quote:Op maandag 24 december 2007 21:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik ook nog steeds, de winnende vind ik echt 3 x
* SCH blijft wel in VBL
Geen, het zal niet nu niet worden veranderd ofzo.quote:Op maandag 24 december 2007 20:51 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Mjah, eigenlijk geen idee welke betekenis we daaraan moeten verbinden
quote:Op maandag 24 december 2007 21:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Geen, het zal niet nu niet worden veranderd ofzo.
Maar ik merk wel dat je hier met andere humor punten scoort dan in VBL, wat helemaal niet erg is.
Dankquote:Op maandag 24 december 2007 21:51 schreef TheGeneral het volgende:
Ik snap al het geklaag niet. Degene die jureert bepaald toch gewoon. Dat iemand anders bepaalde onderschriften leuker vindt is niet van belang. Die van SCH vond ik gewoon niet leuk. Je ziet dat iemand anders zijn onderschrift wel leuk vond, als die moest jureren had je misschien gewonnen. Nu niet. Als hij dan weg wil blijven, dan doet hij dat maar.
En het maakt toch ook niet uit hoeveelste je wordt. Het gaat er gewoon om dat je leuke onderschriften verzint. Dat je een keertje mag winnen is leuk, meer niet.
En andere humor, zoals Gordon_Shumway zegt, ik weet het niet. Ik vond die van hem erg leuk, maar ik vond die drie die ik dus uitkoos leuker.
Ik heb ook vaak mensen zien winnen waarvan ik andere onderschriften leuker vond, jammer dan, die persoon bepaald. Maar ik heb wel kunnen lachen om de onderschriften.
Oh ja, waar blijft de nieuwe foto![]()
Anders moet Erkel er maar even een neer zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |