Viel mee toch ?quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:14 schreef Tim86 het volgende:
het is niet veel maar ligt denk ik ook aan mijn kutplaatje haha..ik ga zo even jureren, volgende mag een betere jpg verzorgen
quote:PietjePuk007
Toppers bewijzen dat kledingvoorschriften geen belemmering hoeven te zijn voor deelname moslima's aan Wimbledon.
quote:Gordon_Shumway
Federer en zijn maatje blij met de sokken van Venus Williams.
quote:TheGeneral
Nike slaat compleet de plank mis met nieuwe outfit.
OP van dit topicquote:Blawh
Federer: 'Met zo'n outfit wil ik niet zoveel son.'
quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Punten, goede jury.
Feliquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:21 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Punten, goede jury.
Pas als je wint kzquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Feli![]()
+ rest ook![]()
Ga jij een fantastisch plaatje zoeken ?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Misschien deze iets ?
Weet ik schatquote:
Feli !!!quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:46 schreef TheGeneral het volgende:
Ja ik ben er nu wel!!
Gewonnen!![]()
Ik zal geen Fed foto doen.
Had 'm zelf ook alweer bedacht, maar leek me nu niet echt origineelquote:Op zaterdag 29 december 2007 19:58 schreef Knipoogje het volgende:
[ afbeelding ]
Federer en zijn maatje Siemerink blij met de sokken borstimplantaten van Venus Williams.
quote:Op zaterdag 29 december 2007 19:58 schreef Bruce117 het volgende:
The_General, goed bezig de laatste tijd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zaterdag 29 december 2007 20:01 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee dat laat ik aan jou over.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport is de belangrijkste bijzaak in het leven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Ik was ook niet van plan om 'm als inzending te gebruikenquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:01 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Had 'm zelf ook alweer bedacht, maar leek me nu niet echt origineel
Ik wacht al op je poedel van deze ronde.quote:Op zondag 30 december 2007 00:57 schreef Blawh het volgende:
Ik kan niet zeggen dat ik hier op dreef ben.
quote:Op zondag 30 december 2007 13:57 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Kliniek Vanessa nieuwe sponsor Siemerink
Thx Pukquote:Op zondag 30 december 2007 14:01 schreef PietjePuk007 het volgende:
Zeg organisatrice, let eens op, TheGeneral is jury.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
quote:SCH
Kliniek Vanessa nieuwe sponsor Siemerink
quote:Colplay
Tweelingzus Lolo Ferrari ontdekt tijdens tennistoernooi
quote:Blawh
Siemerink heeft zijn uiers nooit kunnen uitmelken in de vorm echte topprestaties.
OP van dit topicquote:brandsrus
Siemerink verzameld sinds dat hij niet meer tennist grote ballen en showt trots zijn verzameling
1. Das misschien een handige vraag aan XLquote:Op zondag 30 december 2007 19:46 schreef PietjePuk007 het volgende:
XL, wil je graag dat we de regels gaan spellen?
Knipoogje, je bent net nieuw hierquote:Op zondag 30 december 2007 19:59 schreef Knipoogje het volgende:
Bah,mijn gevoel voor humor is zo anders schijnt. Meer de 'dit was het nieuws' 'gelukkig hebben we de foto's nog' humor met veel associaties. Valt me op dat die zelden winnen (ook van anderen niet)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |