Graag gedaan.quote:Op zondag 23 december 2007 18:33 schreef Mutant01 het volgende:
Leuk topic Aoristus, heb me werkelijk kapotgelachen toen ik het artikel las.
In wat voor buurt woon je? Zo'n prachtwijk?quote:Op zondag 23 december 2007 18:36 schreef gronk het volgende:
Gronk krijgt ook eens direct-mail: Oh noes! D'r zijn terroristen in mijn buurt!
Ja, ik maak wat mee op 'n zondag
Leuk hè, vanuit je ivoren rechtse toren met vol dedain op arbeiderswijken neer te kijken. En als je het al niet kunt aanzien, doe er dan wat tegen in plaats van het weinig hoogstaande 'ik wil minder belasting betalen' te roepen.quote:Op zondag 23 december 2007 19:23 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
In wat voor buurt woon je? Zo'n prachtwijk?.
Zo ik wist niet dat je boos werd.quote:Op zondag 23 december 2007 19:53 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Leuk hè, vanuit je ivoren rechtse toren met vol dedain op arbeiderswijken neer te kijken. En als je het al niet kunt aanzien, doe er dan wat tegen in plaats van het weinig hoogstaande 'ik wil minder belasting betalen' te roepen.
Klopkoek, vanuit zijn linkse ivoren (kerk)toren.quote:Op zondag 23 december 2007 20:15 schreef Apropos het volgende:
Bovendien, wie heeft arbeiderswijken gelijkgesteld aan ''prachtwijken''? (Wat een kneuterig woord.)
Niet alle arbeiderswijken zijn prachtwijken maar wel bijna alle prachtwijken zijn arbeiderswijken.quote:Op zondag 23 december 2007 20:15 schreef Apropos het volgende:
Bovendien, wie heeft arbeiderswijken gelijkgesteld aan ''prachtwijken''? (Wat een kneuterig woord.)
Marcel van Dam is de uitzondering die de regel bevestigdquote:Op zondag 23 december 2007 20:07 schreef Apropos het volgende:
Rechtse toren, met vol dedain. Jawel.
Arnoud Bos zet een goede Balkenende neer.quote:Op zondag 23 december 2007 20:17 schreef Aoristus het volgende:
TV zondag 23 december Nederland 2
voeg toe aan Mijn programma's Print
De prins en het meisje (VPRO)
20:15 - 21:10 Film
Grof taalgebruik
Teletekst ondertiteld
De prins en het meisje
2-delige Nederlandse (NL) miniserie uit 2007 van Peter de Baan. Met: Fedja van Huêt, Halina Reijn, Arnoud Bos e.a. Film over de liefde tussen Mabel Wisse Smit en prins Friso van Oranje. Een liefde die, nog voor ze goed en wel bestaat, op de proef wordt gesteld door de eisen van de buitenwereld. Afl.1. Script: Ger Beukenkamp. Prijzen: Op het Nederlands Film Festival 2007 bekroond met het Gouden Kalf in de categorie Beste televisiedrama.
Zeker, ik vind het sowieso wel een goede reconstructie.quote:Op zondag 23 december 2007 20:51 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Arnoud Bos zet een goede Balkenende neer.
Troost je, hier komen ze ook nooit. Wel af en toe wat zwartjanussen met bijbelsamenvattingen van hun kerk. Die komen overal.quote:Op zondag 23 december 2007 20:42 schreef Autodidact het volgende:
Ik krijg hier trouwens nooit Jehova getuigen ongevraagd aan de deur, terwijl ik zeker weet dat ze ook hier in de regio aanwezig zijn. Daar baal ik wel een beetje van. Of zouden ze zich niet wagen in een multi-etnische buurt?
Goede reconstructie? Ik vraag me af in hoeverre het allemaal waar is. Zo'n Wim Kok die nagedaan wordt bijvoorbeeld: zou hij echt zo gedacht hebben? Zou hij echt stiekem een schurfthekel aan het Koninklijk Huis hebben?quote:Op zondag 23 december 2007 21:07 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Zeker, ik vind het sowieso wel een goede reconstructie.
De verwennerij is nog niet over, Geert Mak's In Europa heeft straks een stuk over 1917, de Russische revolutie
Weet ik veel, Lubbers was veel zakelijker, een grote verdienste. Hij haalde het koningshuis veel meer naar een symbolische waarde. Kok gaf die ruimte juist terug.quote:Op zondag 23 december 2007 21:11 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Goede reconstructie? Ik vraag me af in hoeverre het allemaal waar is. Zo'n Wim Kok die nagedaan wordt bijvoorbeeld: zou hij echt zo gedacht hebben? Zou hij echt stiekem een schurfthekel aan het Koninklijk Huis hebben?
Ook nooit gezien. Pinkstermensen?quote:Op zondag 23 december 2007 21:08 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Troost je, hier komen ze ook nooit. Wel af en toe wat zwartjanussen met bijbelsamenvattingen van hun kerk. Die komen overal.
Uiteraard, dat zijn erg positief ingestelde mensenquote:Op zondag 23 december 2007 21:14 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ook nooit gezien. Pinkstermensen?
quote:Op zondag 23 december 2007 21:17 schreef Autodidact het volgende:
Ja, zelfs bij een begrafenis van hun geliefden staan ze te swingen. Dat vind ik wel ongepast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |