Ik vond het echt tofquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:33 schreef BVO het volgende:
Karaokeshow was dit van Bas.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:31 schreef Brighteyes het volgende:
Nou goed... met mijn ogen dicht is het helemaal geweldig!
Motorisch schort het er nog wel een beetje aan.![]()
Maar goed... Bas for president!![]()
Mijne dekt de lading meerquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:34 schreef sbientje het volgende:
hahaha.. ik had er net nog een geopend.. mijn TT was beter
Daar kunnen we het nog eens over hebben!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:34 schreef sbientje het volgende:
mijn TT was beter
Ik denk het welquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Alle reacties hier en van de jury! Ben ik zo bevooroordeeld?
![]()
![]()
ik vind ollie meer op die gast lijken dan Bas eigenlijk...quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:37 schreef Poison-Ivy het volgende:
1> Charlene
2> Nikki
3> Nathalie
En dat was dan de broer van Lantinga [ afbeelding ]
Net als ik! Kom je bij de fanclub?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:36 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Alle reacties hier en van de jury! Ben ik zo bevooroordeeld?
![]()
![]()
haha mijn vader haat hemquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:38 schreef Greys het volgende:
Martijn is toch gewoon de leukste presentator die er is he?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
Martijn doet het weer top, maar Wendy mag wel een snuifje gebruiken.
*gniffel*quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:41 schreef Brighteyes het volgende:
Ehm nou... ik sla de fanclub nog even over ok?![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
Zagen jullie datJerney bewoog een oog!
Ik wist niet dat ze het nog in zich had.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:42 schreef Tinkepink het volgende:
Zagen jullie datJerney bewoog een oog!
and i'mtelling you i'm not goingquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:41 schreef Greys het volgende:
Wat deed Naat vorige week ook alweer voor nummer?
nou ja, ze is toch al bijna 70 of zo?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:42 schreef Saboo het volgende:
jemig, jerney dat is écht een wandelend lijk. zeg.
Dat hoofd
Nou *ril*quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:44 schreef Merel het volgende:
Van mij hoeft Bas niet zo nodig te gaan met z'n banaan eigenlijk.
Ik ookquote:
61quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nou ja, ze is toch al bijna 70 of zo?
Ik vind de kleintjes zoooooooooooooooooo leuk.quote:
nakomertje, kan ook pas 7 zijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:49 schreef Tinkepink het volgende:
Ook zo`n dwergje, dat broertje.
Ja erg hequote:Op zaterdag 22 december 2007 21:50 schreef Svensational het volgende:
Brrrrrrr....F3 is positief aan het doen!
Boh johquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:50 schreef Karina het volgende:
Goh wat leuk die bruidjes.
MBquote:
Ja dat is echt een beetje mishandeling.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:53 schreef Greys het volgende:
De stylist(e) van Pauline moeten ze echt een dreun voor zijn/haar snavel geven.
Ah, dus je kon mooi nog even de terugblikjes zien net (alsof die niet nog 16 keer voorbij komen Greys, oh jaquote:
Why on earth??quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:45 schreef BVO het volgende:
Ik ga een keertje op Nigel stemmen.
Ik zeg, stop die uitwisselingspraktijken!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:54 schreef Svensational het volgende:
Ik zie nu pas dat Charlene Asnats kapsel heeft overgenomen!
Jij zegt 'nu pas' maar ik heb het nog steeds niet gezien hoorquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:54 schreef Svensational het volgende:
Ik zie nu pas dat Charlene Asnats kapsel heeft overgenomen!
Ja net gezien, maar die zijn zo kortquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah, dus je kon mooi nog even de terugblikjes zien net (alsof die niet nog 16 keer voorbij komen Greys, oh ja [afbeelding] ).
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:50 schreef Tinkepink het volgende:
Het stylingteam van Idols moet zich schamen.
Christina Henriette (Jerney) Kaagman (Den Haag, 9 juli 1947)quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nou ja, ze is toch al bijna 70 of zo?
Charlene had maar één oog vandaagquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij zegt 'nu pas' maar ik heb het nog steeds niet gezien hoor![]()
Oh zo bedoel je. Sorry, ben niet al te vlot vandaagquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Charlene had maar één oog vandaag!
En jij maar subtiel tussendoor zeggen 'Ja maar ik was even Idols aan het kijken' en de hint werd niet begrepen? Of was het zo'n telefoontje van belangrijke aard waar je dat niet doorheen durfde zeggen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:00 schreef PeRi het volgende:
Ik heb een heel uur gemist door een telefoon(tje)!
Omdat hij een potentiële winnaar is. Gewelige stem en hij is zo tof.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:55 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Why on earth??
Gewoon weer een dikke tegenvaller.
jezus.. tenzij het heel belangrijk is, knijp je dat toch af hequote:Op zaterdag 22 december 2007 22:00 schreef PeRi het volgende:
Een uur maar aan de telefoon, dat valt best mee.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:00 schreef PeRi het volgende:
Mot je al werpen?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
*dienstmededeling voor Greys*
Ik ga naar bed. Krijg een houten kont op de bank en ga lekker horizontaal verder kijken.
Dan kan ik dus niet meer typen want er zit een buik in de weg.
Niet stressen dus, niks aan de hand, ik ga gewoon lekker naar bed!![]()
En voor de rest die dit niet snapt of niet boeiend vindt... pech!
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:03 schreef Brighteyes het volgende:
*dienstmededeling voor Greys*
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:03 schreef Liquidootje het volgende:
Ben je zwanger BE?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij maar subtiel tussendoor zeggen 'Ja maar ik was even Idols aan het kijken' en de hint werd niet begrepen? Of was het zo'n telefoontje van belangrijke aard waar je dat niet doorheen durfde zeggen? [afbeelding]
Neequote:Op zaterdag 22 december 2007 22:02 schreef sbientje het volgende:
[..]
jezus.. tenzij het heel belangrijk is, knijp je dat toch af he [afbeelding]
oee spannend!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:05 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Gisteren uitgerekend, any time dus...
En toen ik vorige week 'zomaar' verdween uit het Hollands Next Top Model topic had ik gelijk een PM te pakken vanGreys
![]()
Vandaar dus.
Trusten allemaal!
Zoiets als dit?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:42 schreef Saboo het volgende:
jemig, jerney dat is écht een wandelend lijk. zeg.
Dat hoofd
Je kunt iemand ook heel aardig en lief vinden zonder er verliefd op te zijn hoorquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Is Martijn verliefd op Wendy of zo?
Nee, gewoon lekker klef met z'n female colleaguequote:Op zaterdag 22 december 2007 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Is Martijn verliefd op Wendy of zo?
Yep, maar hij blijft maar verlekkerd herhalen dat ze als een wilde tijger uit de kooi kwam, dus just checkingquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt iemand ook heel aardig en lief vinden zonder er verliefd op te zijn hoor
Ik snap dat Nigel-fanschap echt niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:24 schreef BVO het volgende:
Fforza Nihel!
Joh, zure muts, je lijkt je broer wel. Jullie hebben er gewoon geen verstand van.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:26 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik snap dat Nigel-fanschap echt niet.
Hij heeft me weer niet verrast en dat gaat ook niet meer gebeuren.
Gordon had gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Joh, zure muts, je lijkt je broer wel. Jullie hebben er gewoon geen verstand van.
wat werd er gezegd?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:36 schreef MNR het volgende:
Sjonge, jonge, jonge... moest er weer zo'n eikel een l*llige opmerking richting Martijn maken (bij chatroom). Dat vind ik dan weer echt een beetje jammer.
Dat-ie maar beter In Holland Staat 'n Huis kon presteren. Volgens mij was het Wendy die dit zinnetje hard op las. Ze had 't ook kunnen overslaan. De TV kijker zag namelijk niet wat voor tekst er voorbij kwam scrollen.quote:
Dat hij beter weer dat Huis programma kon gaan presenteren. Die kerel doet het hartstikke leuk op TV!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:38 schreef Liquidootje het volgende:
wat werd er gezegd?
dat ie beter bij 'in holland staat een huis' had kunnen blijvenquote:
ik vond haar wel veranderd... ronder gezicht ofzo..quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:41 schreef Together het volgende:
Dat nummer van Raffaëla vind ik niet zo super, maar ze ziet er erg okee uit.
Prachtig he? Dat viel me ook al op! Ik vind haar zo nog stukken mooier dan ten tijde van haar Idols avontuur!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:41 schreef Together het volgende:
Dat nummer van Raffaëla vind ik niet zo super, maar ze ziet er erg okee uit.
Ik heb dus echt het idee dat Wendy denkt dat ze zich moet bewijzen tegenover Martijn ofzo.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:40 schreef Liquidootje het volgende:
Wat zielig van Wendy dat ze het ook nog eens moet benadrukken. Iedereen weet dat je bij die life chats altijd van die sukkels heeft die zonder filter spreken.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:43 schreef BCtjuh het volgende:
Kan Ollie niet lekker gaan baderen met Wendy en met het putje mee in de goot verdwijnen
Martijn is altijd vreselijk lief tegen haar en complimenteus, en dan flikt zij dit!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:42 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik heb dus echt het idee dat Wendy denkt dat ze zich moet bewijzen tegenover Martijn ofzo.
Wat natuurlijk ook zo is, want Martijn doet het zóveel beter
van de webcama uditiesquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:45 schreef Merel het volgende:
Wat is dit?
Ja, ze is weer tweede geworden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:38 schreef Greys het volgende:
Zit Flora nou vanavond in de finale van dat ijs-gebeuren?
Het lijkt idd een beetje van slag..quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:40 schreef Greys het volgende:
Martijn lijkt wel een beetje van slagOf lijkt dat nou maar zo
Ik vind het sneu dat ze dat tegen hem zeiden in elk geval. Ik vind het een superpresentator!
raar, ik vind het liedje wel lekker, smaken verschillenquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Prachtig he? Dat viel me ook al op! Ik vind haar zo nog stukken mooier dan ten tijde van haar Idols avontuur!
Het liedje zal niet zo aanslaan bij het grote publiek ben ik bang...
Gebroken kaak jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:48 schreef sbientje het volgende:
doe die sjaal af, tering!
Ontstoken, niet gebrokenquote:
Even onthouden, goeie.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:50 schreef Greys het volgende:
Zo zou ik een pukkel ook noemen, een ontstoken kaak
ja idd, wat een gerek weer!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:50 schreef Svensational het volgende:
WTF, hoe lang gaat dit nog duren?
Om haar te trootsten als ze naar huis gaat?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:58 schreef MNR het volgende:
Ah! Ik zie mijn collega op TV
(die komt voor Mirjam)
Serieus sabientje. Ik snap het niet. Een hele bus met 40 man en jij gaat niet mee voor een lullige 17,5?quote:
Hahaha!quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:59 schreef Liquidootje het volgende:
Om haar te trootsten als ze naar huis gaat?
Sorry![]()
Het linkje van Nathalie doet het nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:22 schreef Svensational het volgende:
Asnat
[afbeelding,link]
Bas
[afbeelding,link]
Charlene
[afbeelding,link]
Mirjam
[afbeelding,link]
Nathalie
[afbeelding,link]
Neil
[afbeelding,link]
Nigel
[afbeelding,link]
Nikki
[afbeelding,link]
Ollie
[afbeelding,link]
Pauline
[afbeelding,link]
Sandy
[afbeelding,link]
Tiffany
[afbeelding,link]
Ik vind het juist wel tof dat ze niet hypocriet een beetje met de rest meepraat, maar eerlijk zegt wat ze ervan vindt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:06 schreef Frasier het volgende:
Gadver die Sandy, wat een walgelijke trut
jemig, beetje minder mag ook wel!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:06 schreef Frasier het volgende:
Gadver die Sandy, wat een walgelijke trut
Leuk broertje had ie!quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:08 schreef Greys het volgende:
Sandy liet zich weer van d'r aardige kant zien...
Wat was Martijn lief met zijn broertje![]()
je ziet spokenquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:02 schreef CJ het volgende:
Ik kreeg de indruk dat het broertje van Bas homo was en z'n vriendje naast 'm zat? Maar goed, misschien zie ik wel spoken.
Maar dan wel heel hypocriet zelf meedoen aan Idols. Je weet nu onderhand wel hoe het daar aan toe gaat.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:07 schreef Merel het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel tof dat ze niet hypocriet een beetje met de rest meepraat, maar eerlijk zegt wat ze ervan vindt.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:10 schreef Wilskracht het volgende:
Martijn
En de stemmen zijn geteld en aaangezien we Wendy niet er uit gaat moet iemand met meer talent naar huis.
ikquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:11 schreef Greys het volgende:
Zeg eens eerlijk, wie hebben er gestemd?
maak een foto.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:13 schreef Greys het volgende:
* Greys even gauw gaat plassen
Fijn he, voor jullie, om te weten
Enormquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:13 schreef Greys het volgende:
* Greys even gauw gaat plassen
Fijn he, voor jullie, om te weten
Ben jij er zo een?quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:14 schreef Liquidootje het volgende:
maak een foto.
http://av.rtl.nl/web/comp(...)t4b4l4r4_712x400.wmvquote:Op zaterdag 22 december 2007 23:07 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Het linkje van Nathalie doet het niet
Hier ga ik niet verder over uitwijden. 1 bepaald filmpje op YouTube.quote:
De Woellie's van NL hebben gestemd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |