Je kunt iemand ook heel aardig en lief vinden zonder er verliefd op te zijn hoorquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Is Martijn verliefd op Wendy of zo?
Nee, gewoon lekker klef met z'n female colleaguequote:Op zaterdag 22 december 2007 22:17 schreef miss_dynastie het volgende:
Is Martijn verliefd op Wendy of zo?
Yep, maar hij blijft maar verlekkerd herhalen dat ze als een wilde tijger uit de kooi kwam, dus just checkingquote:Op zaterdag 22 december 2007 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt iemand ook heel aardig en lief vinden zonder er verliefd op te zijn hoor
Ik snap dat Nigel-fanschap echt niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:24 schreef BVO het volgende:
Fforza Nihel!
Joh, zure muts, je lijkt je broer wel. Jullie hebben er gewoon geen verstand van.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:26 schreef --Globe-- het volgende:
[..]
Ik snap dat Nigel-fanschap echt niet.
Hij heeft me weer niet verrast en dat gaat ook niet meer gebeuren.
Gordon had gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:26 schreef BVO het volgende:
[..]
Joh, zure muts, je lijkt je broer wel. Jullie hebben er gewoon geen verstand van.
wat werd er gezegd?quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:36 schreef MNR het volgende:
Sjonge, jonge, jonge... moest er weer zo'n eikel een l*llige opmerking richting Martijn maken (bij chatroom). Dat vind ik dan weer echt een beetje jammer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |