suggestiesquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:56 schreef sbientje het volgende:
leuke TT
Nou!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo!
idd ja! frank sinatra is wel een van de beste zangers OOIT!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:56 schreef BVO het volgende:
Gordon slog de spijker op z'n kop. Wat een domme keuze als je weet dat je niet de beste zanger bent. Wat een zelfoverschatting.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:53 schreef CJ het volgende:
eew... d'r is maar 1 ding wat er door me heen ging tijdens Ollies optreden... en dat is:]
Okquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:56 schreef sbientje het volgende:
lekker cocosvet!
Doe maar gewoon niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zo!
Zit er in ja. Of ze stemmen twee keerquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:57 schreef BVO het volgende:
He, nu gaan al die meisjes op Ollie stemmen en loopt Nigel stemmen mis.
quote:
Dat ligt vooral aan Asnat denk ik hoorquote:Op zaterdag 22 december 2007 20:58 schreef Brighteyes het volgende:
Mijn god... wat een idioot slecht geluid!
EN dat is volgens mij bijna elk jaar zo...
Ze is amper te horen.
Jawel, Nikkie!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:00 schreef Greys het volgende:
Behalve Nathalie gaat er niemand echt lekker in dit thema geloof ik
Ik ook nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
Oh god... in the ghetto... dat kan ik niet horen zonder aan Paul de Leeuw te denken!![]()
Ik moet aan mijn (dode) vader denken. Jammer dat ze het liedje verkracht.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:01 schreef Brighteyes het volgende:
Oh god... in the ghetto... dat kan ik niet horen zonder aan Paul de Leeuw te denken!![]()
Ik riep net hier precies hetzelfde. Ze zag er fantastisch uit in het tussenfilmpje en Mirjam had daar ook WEL een mooie jurk aanquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:00 schreef Tinkepink het volgende:
Ze ziet er leuk uit in het tussenfilmpje. Ze moeten die stylist(e) de liveshows laten doen.
Je kunt best stemmen nu op Sandy hoor.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:01 schreef Wilskracht het volgende:
Het is toch niet eerlijk dat ze voor de eerste kandidaten
ruim 1 uur langer kan stemmen dan de laatste kandidaat
het beste optreden van de avondquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik vond het erg goed.
LOLquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:07 schreef miss_dynastie het volgende:
Als ie 'ooooo Wendy' zingt heeft ie mijn respect
Je was me voorquote:
gmtaquote:
helaas!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:08 schreef Toeps het volgende:
Als die pa zo maar niet in beeld komt.
Ik sms wel even!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:08 schreef MissBliss het volgende:
Ja hoi vanuit de auto.. Is het leuk?
Neil zong goed. Geloof je het?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:08 schreef MissBliss het volgende:
Ja hoi vanuit de auto.. Is het leuk?
Alweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerquote:
Als ze dronken is wel.quote:
Iets met Neil.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
Shit, het commentaar gemist. wat zeiden ze`?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:08 schreef golfer het volgende:
Klinkt niet echt verkeerd, maar hij heeft de uitstraling van een dooie vogel.
Opgemaakt joh! Heb je dat ook wel eens gedaan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:09 schreef Merel het volgende:
Wat hebben ze met háár gedaan?!
Dat ie het goed gedaan had en dat hem dat gegund wordtquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
Shit, het commentaar gemist. wat zeiden ze`?
Dat heb ik niet nodig johquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Opgemaakt joh! Heb je dat ook wel eens gedaan?
Dankje, ik had je post nog niet gezien!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ie het goed gedaan had en dat hem dat gegund wordt
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:11 schreef Karina het volgende:
Ze heeft de broek van Neil aan.
Ohhhh! Ok!quote:
dat ie het wel goed gedaan had,quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ze loopt als een bootwerker. Maar wat was het commentaar bij Neil nou?
Neequote:
Moet dat steeds?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:10 schreef Knipoogje het volgende:
1. Nikki
2. Charlene
3. Nathalie
4. Neil
5. Mirjam
6. Nigel
7. Asnat
8. Tiffany
9. Ollie
Verrassend goede Neil...dat Ooeeoee was erg zuiver
Helpt dat echtquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:12 schreef Toeps het volgende:
Damn die huid... Heb zin om tubes 8 hour creme naar haar te gooien.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wendy: Dit is vast Gospel.
Dat lijkt ze haast welquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik dacht bijjjjjjjjjna dat Gordon "chagerijnig oud wijf" tegen Pauline ging zeggen![]()
Tuurlijk.quote:
Had best zo kunnen zijn hoorquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik dacht bijjjjjjjjjna dat Gordon "chagerijnig oud wijf" tegen Pauline ging zeggen![]()
Jankmuiltje zong de tranentrekker "Mandy" en deed dat verrassend goed, voor zijn doen.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
Gordon is streng maar wel heel eerlijk en niet nodeloos streng vind ik.
*proest*quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeetje BE ga wat anders kijken, vind je het gek dat je kind er nog zit, hij zit met zijn handjes voor zijn oortjes
Jah! De meest droge gebarsten lippen worden zelfs weer zacht als je dat goedje er op smeert. Wondermiddel, echt. Visagistes smeren het altijd op mij.quote:
Wantquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:16 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat nou
oneliners of een lijstje, who cares
Welnee joh. Hij wordt geen Idolquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:16 schreef robert2006 het volgende:
het zou me niets verbazen als uiteindelijk neil toch nog idol 2008 gaat worden, vreselijk
Jouw posts boeien me ook geen ene flikker, dat zeg ik toch ook niet?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
WantHet boeit niemand ene flikker om dat lijstje steeds geüpdate te zien. Aan het eind van de aflevering is er een topic waar je die top 12 kan posten.
Zeg, ga je mond spoelen jij! Nu!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:16 schreef robert2006 het volgende:
het zou me niets verbazen als uiteindelijk neil toch nog idol 2008 gaat worden, vreselijk
Komt omdat hij amper te verstaan was, murmelend leek het nog wel wat.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:17 schreef Toeps het volgende:
Ik vond Neil ook nieteens slecht in de uitspraak.
Oe catfight!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jouw posts boeien me ook geen ene flikker, dat zeg ik toch ook niet?
Alhoewel.
Wanneer ging je mee PUB-Quizen?quote:
Ik ben een oude demente zak die niet weet hoe hij nootpad moet openen om dat lijstje geupdate te houden dus doe ik het in dit topic als geheugensteuntje.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
WantHet boeit niemand ene flikker om dat lijstje steeds geüpdate te zien. Aan het eind van de aflevering is er een topic waar je die top 12 kan posten.
De volgende keer!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wanneer ging je mee PUB-Quizen?
Misschien klapt ze steeds wel te vroeg, en dat de camera dan niet op ze gericht staat...quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:18 schreef dolfg het volgende:
Verder iemand opgevallen dat Nathalie voor helemaal niemand klapt?
Oeh, leuk icoontjequote:Op zaterdag 22 december 2007 21:19 schreef MissBliss het volgende:
Hoe was nathalie?
Ik vond dat hij tegen kandidaat #2 of #3 (vergeef me, weet zn naam niet, maar ik bedoel die negroïde jongen om het ff politiek correct te houden) wel te hard was. Zeggen dat voor hem deze jongen in vergelijking met de rest van de kandidaten exit is terwijl er nog 9 moeten optreden vind ik wat voorbarig.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
Gordon is streng maar wel heel eerlijk en niet nodeloos streng vind ik.
Ik vond r super! Niet over the top, ze zong Hot Shot en kreeg goed commentaarquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:19 schreef MissBliss het volgende:
Hoe was nathalie?
Ze klapt gewoon niet, was me ook al opgevallen. Beetje vreemd.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien klapt ze steeds wel te vroeg, en dat de camera dan niet op ze gericht staat...
De tweede maandag in Januariquote:
Ben het alweer vergeten, dus zal niet echt heel indrukwekkend of slecht zijn geweestquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:19 schreef MissBliss het volgende:
Hoe was nathalie?
Nigel bedoel je. En de jury heeft natuurlijk al lang de repetities gezien vanmiddag en weet dus ongevéér wat er nog gaat komen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:20 schreef britneyspearsch het volgende:
[..]
Ik vond dat hij tegen kandidaat #2 of #3 (vergeef me, weet zn naam niet, maar ik bedoel die negroïde jongen om het ff politiek correct te houden) wel te hard was. Zeggen dat voor hem deze jongen in vergelijking met de rest van de kandidaten exit is terwijl er nog 9 moeten optreden vind ik wat voorbarig.
Zeggen dat Nigel in dit veld een exit verdient getuigt van een lichte tot zware vorm van doofheid.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nigel bedoel je. En de jury heeft natuurlijk al lang de repetities gezien vanmiddag en weet dus ongevéér wat er nog gaat komen.
Middelmatige show.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het maakt allemaal niet zoveel indruk trouwens
Nou, die donkere griet maakt best indruk op me. Als ze niet 'over the top' doet. En vandaag liet ze een prettige indruk op me achterquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:22 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het maakt allemaal niet zoveel indruk trouwens
Ja ook wel aardig, maar het was allemaal niet zo indrukwekkend.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:23 schreef MissBliss het volgende:
En nikky? Ja had ook in de vorige post gekund..
Of van een verschil in smaakquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Zeggen dat Nigel in dit veld een exit verdient getuigt van een lichte tot zware vorm van doofheid.
Ik vond Nikki geweldig, toffe stem en toffe performance. Jury en andere FOK!kers waren gematigd enthousiast. Maar ze was leueueukquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:23 schreef MissBliss het volgende:
En nikky? Ja had ook in de vorige post gekund..
Misschien is het het thema wel. Het komt gewoon niet goed over ofzo.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, die donkere griet maakt best indruk op me. Als ze niet 'over the top' doet. En vandaag liet ze een prettige indruk op me achter
Gave opname zegquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:23 schreef Knipoogje het volgende:
Ik verlang al naar de bigband ronde
Kijken hoe Nathalie het daar doet.
Nou, nou...wat een bejaarde is het.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:24 schreef Burdie het volgende:
of die hele oude.
ow leuk nummer!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:24 schreef Dark_Angelus het volgende:
Misschien is het het thema wel. Het komt gewoon niet goed over ofzo.
Voor de show wel, bedoel ikquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:25 schreef golfer het volgende:
[..]
Nou, nou...wat een bejaarde is het.
heb ik niet echt gehoord...quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:26 schreef Brighteyes het volgende:
Ai... vals...
Jij zit echt op een hele vreemde golflengte.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:27 schreef Wilskracht het volgende:
Sandy 9,5 beste van de avond
en niet eens heel erg verkaptquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:28 schreef amaranta het volgende:
Is dit een verkapte ik vind je een hoer? Van Jerney?>
Je hebt de rest ook bekeken?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:27 schreef robert2006 het volgende:
sandy is goed, de beste vanavond
Bas is going downquote:
Die waar 'ie niet meezong?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:30 schreef Dark_Angelus het volgende:
Het geluid is beroerd, maar de eerste tonen zijn beter dan die anderen
Die quote blijft mij altijd bij. Maar dit is de enige beetje swingend wat ik vanavond heb gezienquote:Bas vind zich maar net iets te geweldig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |