gmtaquote:
helaas!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:08 schreef Toeps het volgende:
Als die pa zo maar niet in beeld komt.
Ik sms wel even!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:08 schreef MissBliss het volgende:
Ja hoi vanuit de auto.. Is het leuk?
Neil zong goed. Geloof je het?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:08 schreef MissBliss het volgende:
Ja hoi vanuit de auto.. Is het leuk?
Alweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerquote:
Als ze dronken is wel.quote:
Iets met Neil.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
Shit, het commentaar gemist. wat zeiden ze`?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:08 schreef golfer het volgende:
Klinkt niet echt verkeerd, maar hij heeft de uitstraling van een dooie vogel.
Opgemaakt joh! Heb je dat ook wel eens gedaan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:09 schreef Merel het volgende:
Wat hebben ze met háár gedaan?!
Dat ie het goed gedaan had en dat hem dat gegund wordtquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:09 schreef Tinkepink het volgende:
Shit, het commentaar gemist. wat zeiden ze`?
Dat heb ik niet nodig johquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:10 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Opgemaakt joh! Heb je dat ook wel eens gedaan?
Dankje, ik had je post nog niet gezien!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat ie het goed gedaan had en dat hem dat gegund wordt
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:11 schreef Karina het volgende:
Ze heeft de broek van Neil aan.
Ohhhh! Ok!quote:
dat ie het wel goed gedaan had,quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:11 schreef Tinkepink het volgende:
Ze loopt als een bootwerker. Maar wat was het commentaar bij Neil nou?
Neequote:
Moet dat steeds?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:10 schreef Knipoogje het volgende:
1. Nikki
2. Charlene
3. Nathalie
4. Neil
5. Mirjam
6. Nigel
7. Asnat
8. Tiffany
9. Ollie
Verrassend goede Neil...dat Ooeeoee was erg zuiver
Helpt dat echtquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:12 schreef Toeps het volgende:
Damn die huid... Heb zin om tubes 8 hour creme naar haar te gooien.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Wendy: Dit is vast Gospel.
Dat lijkt ze haast welquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik dacht bijjjjjjjjjna dat Gordon "chagerijnig oud wijf" tegen Pauline ging zeggen![]()
Tuurlijk.quote:
Had best zo kunnen zijn hoorquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik dacht bijjjjjjjjjna dat Gordon "chagerijnig oud wijf" tegen Pauline ging zeggen![]()
Jankmuiltje zong de tranentrekker "Mandy" en deed dat verrassend goed, voor zijn doen.quote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:13 schreef Brighteyes het volgende:
Gordon is streng maar wel heel eerlijk en niet nodeloos streng vind ik.
*proest*quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Jeetje BE ga wat anders kijken, vind je het gek dat je kind er nog zit, hij zit met zijn handjes voor zijn oortjes
Jah! De meest droge gebarsten lippen worden zelfs weer zacht als je dat goedje er op smeert. Wondermiddel, echt. Visagistes smeren het altijd op mij.quote:
Wantquote:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:16 schreef Knipoogje het volgende:
[..]
Wat boeit jou dat nou
oneliners of een lijstje, who cares
Welnee joh. Hij wordt geen Idolquote:Op zaterdag 22 december 2007 21:16 schreef robert2006 het volgende:
het zou me niets verbazen als uiteindelijk neil toch nog idol 2008 gaat worden, vreselijk
Jouw posts boeien me ook geen ene flikker, dat zeg ik toch ook niet?quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
WantHet boeit niemand ene flikker om dat lijstje steeds geüpdate te zien. Aan het eind van de aflevering is er een topic waar je die top 12 kan posten.
Zeg, ga je mond spoelen jij! Nu!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:16 schreef robert2006 het volgende:
het zou me niets verbazen als uiteindelijk neil toch nog idol 2008 gaat worden, vreselijk
Komt omdat hij amper te verstaan was, murmelend leek het nog wel wat.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:17 schreef Toeps het volgende:
Ik vond Neil ook nieteens slecht in de uitspraak.
Oe catfight!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:17 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Jouw posts boeien me ook geen ene flikker, dat zeg ik toch ook niet?
Alhoewel.
Wanneer ging je mee PUB-Quizen?quote:
Ik ben een oude demente zak die niet weet hoe hij nootpad moet openen om dat lijstje geupdate te houden dus doe ik het in dit topic als geheugensteuntje.quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:16 schreef Svensational het volgende:
[..]
WantHet boeit niemand ene flikker om dat lijstje steeds geüpdate te zien. Aan het eind van de aflevering is er een topic waar je die top 12 kan posten.
De volgende keer!quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wanneer ging je mee PUB-Quizen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |