Ik krijg wel altijd associaties met Big Log van Robert Plantquote:Op zondag 23 december 2007 22:33 schreef peaceman het volgende:
hmm oke.. ik meen me te herinneren dat die rif gejat was... vandaar.
Ja, normaliter wacht men toch wel even met dezelfde artiest. Soms is het wel leuk om met dat soort verwachtingen te spelenquote:Op zondag 23 december 2007 22:56 schreef Captain_Redbeard het volgende:
Ik twijfelde sterk, aangezien ik net hiervoor ook al een video van the Brothers had gevraagd
1/2 goed...quote:Op zondag 23 december 2007 23:03 schreef peaceman het volgende:
Shit hoe heette ie ook alweer... Driving Truckers oid?
Ik gok op de onderkant...quote:Op zondag 23 december 2007 23:07 schreef peaceman het volgende:
welke helft?
......... Truckers.quote:Op zondag 23 december 2007 23:07 schreef peaceman het volgende:
welke helft?
Nee, op de plaats van de puntjes hoeft maar één woord.quote:Op zondag 23 december 2007 23:17 schreef Burnett het volgende:
drive by truckers?
quote:Op zondag 23 december 2007 23:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik wordt
Slip of the toetsenbord, 'lekker belangrijk' zou Giel zeggen...quote:
Inderdaad, Mother Truckers! Absoluut de moeite van het beluisteren waard!quote:Op zondag 23 december 2007 23:23 schreef Burnett het volgende:
mother f... eh truckers
quote:Op zondag 23 december 2007 23:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Inderdaad, Mother Truckers! Absoluut de moeite van het beluisteren waard!
MadMaster +1quote:Op zondag 23 december 2007 23:41 schreef MadMaster het volgende:
Of meer waarschijnlijk, gezien de rails: Red Hill Mining Town
Overigens had ik dit natuurlijk moeten weten, aangezien ik je die cd samen met Gambolputty en Cafca aangesmeerd heb...quote:Op zondag 23 december 2007 23:29 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Inderdaad, Mother Truckers! Absoluut de moeite van het beluisteren waard!
quote:Op maandag 24 december 2007 09:06 schreef Berkery het volgende:
Mogguh
Springhill mining disaster heet dat nummer geloof ik.
Met deze inleiding?quote:Op maandag 24 december 2007 09:30 schreef Berkery het volgende:
Ik heb nog ergens een bootleg op tape van een concert uit die tour, met uitgebreide inleiding bij dat nummer.
quote:I had seven faces
thought i knew which one to wear
But I'm sick of spending these lonely nights
training myself not to care
De vader van Bono???quote:Op maandag 24 december 2007 09:13 schreef Berkery het volgende:
...die baard is Ewan McColl (de vader van)
Klopt, die zong het wel (duh) maar schreef het nietquote:Op maandag 24 december 2007 12:48 schreef peaceman het volgende:
Bing Crosby zal wel te makkelijk zijn of niet Ranja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |