en ik zei Tim Hardin en toen zat thet topic op slot.quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:27 schreef Burnett het volgende:
Nieuwe dan maar? (de vorige staat nog open)
wie?
quote:'Round yon virgin Mother and Child
Holy infant so tender and mild
schijnt dat er meerdere versies van zijn trouwens.quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:13 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Stille Nacht in 't engels. SIlent Night dus.
Die ene van the Killers had ik ook goedgekeurd, sterker nog ik moest zelf even voor de zekerheid opzoeken of ie echt wel zo heetquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:37 schreef Burnett het volgende:
Brandon Flowers: "Don't shoot me Santa"
Sack_Blabbath +1quote:Op zaterdag 22 december 2007 18:44 schreef Sack_Blabbath het volgende:
The Wombats?
Iron Maidenquote:Op zaterdag 22 december 2007 18:49 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Postzegelronde: Wie?
[ afbeelding ]
Burnett+1quote:
Cafca echter nog nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:44 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Mark?
Nou doe snel dan, want Mark is wel genoemd zie ik, en anders kost je beleefdheid je het punt....quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:41 schreef knars het volgende:
Mag ik bovenstaande doorstrepen en een andere naam noemen? Deze was niet serieus, en bedenk me er ineens een.
Au.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:18 schreef ranja het volgende:
gooi ik TheSilentEnigma er nog tegenaan.
Onvoorstelbaar dat ie nu pas genoemd wordt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Belsen?
Volgens mij moet ik de 500 zelfs nog halen, maar wel een mooie wanhoopsgok!quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:50 schreef ranja het volgende:
Bigshadow?
Ik ook....quote:Op zaterdag 22 december 2007 21:25 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dacht dat Belsen al véél meer punten zou hebben...
The SilentEnigma +1quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:19 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Abba?
Ook niet, hoewel van alledrie de bands de frontmannen inderdaad ook solowerk hebben uitgebracht.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:29 schreef knars het volgende:
Band tijdelijk op non-actief gezet zodat de frontman solo-albums kan maken?
Nee, het heeft helemaal niets met de muziek te maken. Wel met bepaalde albums die ze uit hebben gebracht.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:38 schreef peaceman het volgende:
Een volledig album in acoustische versie opnieuw uitbrengen?
Nee. Chemical Brothers kunnen er eigenlijk ook wel bij.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:45 schreef peaceman het volgende:
allen op het label van Madonna?
quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:05 schreef knars het volgende:
Afbeeldingen van handen / vuisten op de albumhoes?
Jij hebt in dit topic toch al weer 3 punten gescoord?quote:
wordt nog spannend, maar ik blijf erbij: jij en ik nog twintig punten scoren, en berkery die dat niet doet...quote:Op dinsdag 2 januari 2007 13:25 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En net op het laatst nog buiten de top 10![]()
Ha, 11 januari ga ik die weer zien in het Patronaat, Haarlem met een speciale pyro-show, whatever that exactly may be...quote:Op zondag 23 december 2007 00:28 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Arjan Lucassen en Simone van Epica volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |