damn...quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:06 schreef BsJanssen het volgende:
het filmpje:
Agressieve Brian molt weer eens een glazen deur en bange Amanda gooit met een glas
Zeker zal ze haar zin krijgen, anders loopt ze weg en dat kan Flens niet gebruiken.........quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:13 schreef kit2u het volgende:
Amanda komt me iets te vrolijk van achter.
Zal wel weer haar zin krijgen.
Amanda is bang, jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:06 schreef BsJanssen het volgende:
het filmpje:
Agressieve Brian molt weer eens een glazen deur en bange Amanda gooit met een glas
Stel je een SMS-belspel voor met de looks van een nachtelijke seks-reclame gepresentateerd door 2 domme mutsen met daartussen in gepropt een Amanda.quote:
Hooguit een extra pammetjequote:Op zaterdag 22 december 2007 01:23 schreef mootie het volgende:
Dit gaat toch wel weer een tonnetje boete opleveren voor Brian?
Alsof de redaktie ook maar enige vorm van geloofwaardigheid over heeftquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:23 schreef mootie het volgende:
Dit gaat toch wel weer een tonnetje boete opleveren voor Brian?
Ik zie toch echt iets anders:quote:[quote]Op zaterdag 22 december 2007 01:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jep, hij wilde haar direct hoeken toen Amanda naar z'n schouder 'greep'. Don't fuck with Brian eh
Amanda's vader en zus zijn ook een teer punt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:25 schreef schatje het volgende:
Fijn teammaatje is Lieke. Ze houdt haar mond terwijl Selene en Amanda over Cora beginnen.
Febo, gooi eens wat informatie over Selene d'r familie de villa in.
mama Amanda heeft in het telefoon gesprek met Amanda gezegd op haar verjaardag, dat ze haar rijbewijs moest halen, want dat was al betaald.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:23 schreef avonne het volgende:
Ergens klonk het toch dat het rijbewijspakket al door mama Amanda was betaald. Dat het dus in feite Amanda's eigendom is. Dan zou ze dus alleen toestemming moeten hebben om de Villa daar voor te mogen uitgaan, elke les.
Als het pakket toch door een sponsor betaald wordt (dat RTL het betaalt acht ik uitgesloten) dan ligt het er nog steeds en kan nog steeds iemand rijles krijgen (met een beetje script, bijvoorbeeld "geld ingezameld voor Mikey")
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Stel je een SMS-belspel voor met de looks van een nachtelijke seks-reclame gepresentateerd door 2 domme mutsen met daartussen in gepropt een Amanda.
Lieke neemt het met name Huub kwalijk dat ie met voorbedachte rade Amanda heeft aangepakt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:24 schreef mazaru het volgende:
Lieke zwijgt Huub weer eens dood.
Amanda gooit ook een glas naar hem toch?quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:26 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ik zie toch echt iets anders:
1. Amanda duwt Brain tegen zijn rechter schouder (voor de kijker links)
2. Brain draait zich een kwart slag om half met zijn linkerkant naar Amanda toe
3. Amanda draait zich om om weg te rennen
4. Brain zet iets op het kastje of tiks het kaste aan. Nog met linkerkant naar Amanda gericht
5. Amanda is weg aan het rennen
6. Brain draait zich weer terug
7. Brain gaat achter Amanda aan
Ik denk dat je dat verkeerd zietquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:26 schreef Dlocks het volgende:
[..]
4. Brain zet iets op het kastje of tikt het kastje aan. Nog met linkerkant naar Amanda gericht
Of jij ziet wat jij graag wil zienquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat verkeerd zietvertragende beelden hebben bitter weinig zin om de actie te verduidelijken
Amanda heeft inderdaad gezegd, dat haar moeder het hele rijbewijspakket al heeft betaald. En dat achter haar heeft beloofd dat ze haar rijbewijs mocht halen. Het kost hun geen geld dus ze vindt het gelul dat het geblokt is.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:23 schreef avonne het volgende:
Ergens klonk het toch dat het rijbewijspakket al door mama Amanda was betaald. Dat het dus in feite Amanda's eigendom is. Dan zou ze dus alleen toestemming moeten hebben om de Villa daar voor te mogen uitgaan, elke les.
Als het pakket toch door een sponsor betaald wordt (dat RTL het betaalt acht ik uitgesloten) dan ligt het er nog steeds en kan nog steeds iemand rijles krijgen (met een beetje script, bijvoorbeeld "geld ingezameld voor Mikey")
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:27 schreef petraa het volgende:
Zo dat filmpje gezien Amanda is echt bang van Brian.
Ik hoop dat Amannie last krijgt van al haar verstandskiesjesquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:25 schreef Mika25 het volgende:
Vraag me af hoe diep de redaktie nu weer door de knieen gegaan is voor Amanda. Dat zullen waarschijnlijk rijlessen worden tijdens de tandarts-bezoekjes... Heb een vaag vermoeden dat Amanda last krijgt van haar verstandskies deze week en dan 3 keer per week bij de tandarts op bezoek moet
Ik zie hetzelfde als tipsch ziet!quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:29 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Of jij ziet wat jij graag wil zien
Ik denk dat je dat ook verkeerd inschatquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:29 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Of jij ziet wat jij graag wil zien
Maar natuurlijk heeft dat wel zin. Je ziet dan immers het verloop van actie-reactie.quote:vertragende beelden hebben bitter weinig zin om de actie te verduidelijken
Speelt de familie ook al mee? Moet dus een zeer slechte familie zijn ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:25 schreef schatje het volgende:
Fijn teammaatje is Lieke. Ze houdt haar mond terwijl Selene en Amanda over Cora beginnen.
Febo, gooi eens wat informatie over Selene d'r familie de villa in.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:29 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke nestelt zich in bed bij Jaap...
32 stuksquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:30 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik hoop dat Amannie last krijgt van al haar verstandskiesjes
Wel jammer idd ! Ene hondsdolle Brianquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:29 schreef avonne het volgende:
Die bewakers in het filmpje, ik denk dat die binnenkwamen omdat ze bang waren dat de hond Woeste Brian zou gaan bijten.
Voor Brian, Amanda en Selene wel. Daarom, geef ze een koekje van eigen deeg.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:30 schreef noucky het volgende:
[..]
Speelt de familie ook al mee? Moet dus een zeer slechte familie zijn ?
Ik zie dat hij haar een hoek wilde gaan geven maar zich op tijd bedacht. Maar het kwam dus wel in 'm op om haar daadwerkelijk te gaan slaan. Heel erg foutquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:26 schreef Dlocks het volgende:
[..]
4. Brain zet iets op het kastje of tikt het kastje aan. Nog met linkerkant naar Amanda gericht
Dat kind is gewoon bang van hem en gooit het glas voor zijn voeten, gooit de glazen deur dicht en rent voor haar leven.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:26 schreef Dlocks het volgende:
[..]
op het moment dat Brian iets met dat kastje doet maakt hij zo'n sprongetje die boksers ook maken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:26 schreef Dlocks het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:32 schreef akveor het volgende:
We kunnen ook gaan slapen ja...
[ afbeelding ]
Ik weet gewoon 100% zeker dat als er geen camera's waren geweest, dan had die haar gehoekt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:33 schreef avonne het volgende:
[..]
op het moment dat Brian iets met dat kastje doet maakt hij zo'n sprongetje die boksers ook maken.
Als ik dat zo zie denk ik dat hij dus ook gaat boksen. Maar iets DOEN doet ie feitelijk niet. Het is body language.
Zo gaat dat al 8 maanden...als ze de kans hebben om tv te maken gaan ze alles onder de dekens uitpraten terwijl de zenders in hun nachtkasje liggen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:33 schreef chufi het volgende:
Wat een stelletje loosers !! Nu willen ze het gesprek staken om te gaan slapen (en later verder onder de dekens zonder cams en sound) En dan willen ze morgen verder !
Dat weet ik ook bijna zekerquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet gewoon 100% zeker dat als er geen camera's waren geweest, dan had die haar gehoekt.
Huub ligt alvast breed grijnzend te bedquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:35 schreef akveor het volgende:
Amanda gaar alvast naar de douche.....![]()
Maar voor dat sprongetje is Amanda zich al aan het omdraaien om weg te rennen. Misschien maakte hij dat sprongetje om erachteraan te gaan? Of gezien het feit dat Amanda Brain eerst zijn schouder vastpakte en er tegen duwde ging Brain stevig staan omdat hij nog een tweede aanval van Amanda had verwacht?quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:33 schreef avonne het volgende:
[..]
op het moment dat Brian iets met dat kastje doet maakt hij zo'n sprongetje die boksers ook maken.
Als ik dat zo zie denk ik dat hij dus ook gaat boksen. Maar iets DOEN doet ie feitelijk niet. Het is body language.
Misschien kan hij snollie en rat er zo even op wijzen dat ze de zenders in de daarvoor bestemde bakjes moeten doen, wanneer ze weer aan het fluisteren zijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Slim van Huub, eens een keer op tijd naar bed om de
interaktie tussen Amanda en Brian te aanschouwen.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:38 schreef Varen het volgende:
Selene: jullie zijn allebei opgefokt, je kunt er beter morgen over verder praten
Niet te geloven wat een zuursletquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:39 schreef petraa het volgende:
Jaap vraagt uitleg aan Lieke over waarom ze boos is op Huub.
Lieke heeft geen zin om het uit te leggen.
Oke ik ga hier met je mee. Maar waarom loopt Amanda weg bij punt 3?quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:26 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Doel is denk ik Jaap zover te krijgen dat ie Huub wegstemt. Ze had ook gewoon respekt kunnen tonen van hoe de stemming verlopen is.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:38 schreef schatje het volgende:
Waarom praat zure Lieke nu wel tegen Jaap? Ze is toch zo principieel.
Das EXIT AMANDA...quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:41 schreef Dark het volgende:
Brian tegen Selene - Ze heeft een glas naar mijn poten gegooid en me bij mijn jasje gegrepen en toen flipte ik em de pan uit!
En daar peerde Amanda 'm voor.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:33 schreef avonne het volgende:
[..]
Jaap ziet nu al dat hij alleen maar met Huub het spel kan spelen.Lieke is niet goed genoeg.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:41 schreef akveor het volgende:
[..]
Doel is denk ik Jaap zover te krijgen dat ie Huub wegstemt. Ze had ook gewoon respekt kunnen tonen van hoe de stemming verlopen is.
Welterustenquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:43 schreef petraa het volgende:
Ik wil niet naar Lieke luisteren en niet naar zeurlene, dus ik duik me nest in. Laterssssssssss
En daarom kan Lieke nooit sterk zijn.Ze is te zwak voor Jaap.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:46 schreef Varen het volgende:
Jaap vertelt aan Lieke dat het een test was om te kijken of Amanda aso was.
Lieke: maar je hebt het toch aan Amanda belooft?
Lieke is qua persoonlijkheid sterk maar ze heeft geen humor in zich en ze kan niet even van haar standpunt afwijken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:48 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En daarom kan Lieke nooit sterk zijn.Ze is te zwak voor Jaap.
Inderdaad PRECIES!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:48 schreef akveor het volgende:
Ik krijg een beetje het idee dat Lieke baalt omdat zij steeds zegt dat zij al had gebeld om iets voor Mikey te regelen en zo de stemming voor Amanda kon laten doorgaan. Zij wou gewoon Huub dwarszitten en dat is haar niet gelukt. Plus ze kan niet met de eer strijken dat het haar plan was. Ze kan niet tegen haar verlies.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:44 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Aan het hyperen van Selene merk je, dat dit gesprek opgezet is door de Febo.
Brain moet nu even uit de buurt van Amanda gehouden worden.
Ja, want jullie weten het. Anders vallen er blauwe plekken.![]()
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:50 schreef Varen het volgende:
Lieke vindt dat Huub televizie wil maken, het interreseert hem geen zak.
En hoe oprecht ben je dan zelf als je je dan wel in wil zetten voor zo iemand?quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:48 schreef petraa het volgende:
Lieke gelooft Mickey niet.
Jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:50 schreef Varen het volgende:
Lieke vindt dat Huub televizie wil maken, het interreseert hem geen zak.
Ze heeft al weer te veel gezegd
geen wonder dat jaap met huub vanavond het spel speelde.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:47 schreef petraa het volgende:
Ach gossie, Lieke gaat het haar persoonlijke missie maken, om voor elkaar te boksen wat Mike wil.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:53 schreef Taurus het volgende:
Je kan ook niets anders meer verwachten hier he. DGK is niet gek genoeg, mensen in COS maken het graaaag gekker
FF to be clear Aman heeft niks gehad hoor ! Dat was juist het mooie !quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:53 schreef Taurus het volgende:
Wat 'n muts, Amanda, goed dat ze die stemming heeft gehad.
typfoutjequote:Op zaterdag 22 december 2007 01:56 schreef chufi het volgende:
[..]
FF to be clear Aman heeft niks gehad hoor ! Dat was juist het mooie !
Dat is typisch een Lieke denkfout... Zij was toch degene die vond dat de stemmingen voor de miljonairs moeten zijn?quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:53 schreef schatje het volgende:
Ze luistert ook helemaal niet naar wat Jaap zegt dat als zij hem had geblokt zij de zwart piet toegeschoven had gekregen en niet Brian en Amanda. Dat neemt ze Huub nu kwalijk.
Ik vond het heel raar dat Jaap iets vertelde dat Mikey had gezegd, en dat ze toen tot drie keer zei dat ze niet geloofde dat Mikey dat had gezegd.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:53 schreef schatje het volgende:
Ze luistert ook helemaal niet naar wat Jaap zegt dat als zij hem had geblokt zij de zwart piet toegeschoven had gekregen en niet Brian en Amanda. Dat neemt ze Huub nu kwalijk.
Truste bab en pm nog lezen hequote:Op zaterdag 22 december 2007 01:52 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Heb het wel gehad voor vandaag.
Brain para en sloopt WEER een deur.
Amanda boos en teleurgesteld, want wil absoluut haar zinnetje doordrijven
Jaap op de terror toer, omdat hij zijn belofte niet na kwam.
Lieke is even de weg kwijt, want wilde de plannen niet kennen.
Huub was even toeschouwer (ook nieuw trouwens)
Selene is een beetje vage maffia speelster geweest vanavond.
Mike rochelt nog er nog even een potje op los en loopt zijn rijbewijs mis.
Hondje ...lana schijnt Jaap bij zijn ballen te pakken te hebben gehad.
Het is me weer een spannende avond geweest.
Trusten allemaal![]()
Dan is Jaap toch kort van memorie, want Huub heeft al eerder in zo'n lastig pakket gezeten met het err 'SHE' dingesquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:58 schreef Marieke_B het volgende:
Jaap zegt dat Huub voor het eerst wankel staat in dekking.
Dat Lieke een hele sterke positie ingenomen heeft door te breken met Huub.
En dat Huub dat niet leuk vindt.
Jaap heeft geen uitspraak gedaan over voor wie hij kiest zegtie...
Huub moet dat niet insinueren..
Jaap hoopt nog steeds dat alles goed komt in januari..
(want anders?)
Hij had vanavond ook niet veel aan Huub. Jaap heeft vanavond in z'n eentje de show gemaakt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:00 schreef schatje het volgende:
Jaap weet nu gelukkig wel dat ie geen moer aan zure Lieke heeft met d'r politieke correcte gewauwel over gevoel en blablabla.
Lieke zegt dat Huub dat als machtmiddel gaat gebruiken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
Wil Lieke nu ook de gasten niet meer aannemen die Huub voor zijn verjaardag voor haar had uitgenodigd?
Ze wordt steeds idioter.
Daar mogen we wel vanuit gaanquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:00 schreef schatje het volgende:
Jaap weet nu gelukkig wel dat ie geen moer aan zure Lieke heeft met d'r politieke correcte gewauwel over gevoel en blablabla.
Mee eens ! Brian is en blijft een onbetrouwbare RAT. Nu zit ie er nog steeds over te zeiken hoor ikquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:00 schreef akveor het volgende:
Ik denk meer dat Brian baalt omdat Amanda de stemming heeft geblokt. Wanneer Amanda haar stem had gegeven had ze dan wel niet d'r rijbewijs gehad maar kon Brian wel Lieke met d'r zg principes aanpakken omdat die nu wel stemde voor de niet miljonair Mikey en eerder tegen Selene stemde.
Ja was afgesproken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij had vanavond ook niet veel aan Huub. Jaap heeft vanavond in z'n eentje de show gemaakt.
Is er ook zoiets als een omgekeerde obsessie met iemand? Gek mens.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:03 schreef Varen het volgende:
[..]
Lieke zegt dat Huub dat als machtmiddel gaat gebruiken.
Ja, totdat ze geld aan het inzamelen waren, daar hadden ze niet op gerekend. Jaap heeft snel de bakens verzet en is gaan blokken.quote:
Huub heeft toch 90 % van het pleidooi gedaan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:02 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij had vanavond ook niet veel aan Huub. Jaap heeft vanavond in z'n eentje de show gemaakt.
Lieke heeft gewoon gelijk, 1 vinger geven is gelijk een hele hand pakken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:02 schreef Disana het volgende:
Wil Lieke nu ook de gasten niet meer aannemen die Huub voor zijn verjaardag voor haar had uitgenodigd?
Ze wordt steeds idioter.
En hoe vond je Brian zijn actiequote:Op zaterdag 22 december 2007 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind dat Lieke er een beetje doorheen schiet, maar nog steeds kan ik haar volgen. Ze is zo ontzetten spuugzat van Huub dat hij een obsessie is geworden.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:50 schreef akveor het volgende:
Lieke hou je bek gadverdamme... ik word echt niet goed van dat gezeik.... alleen maar Huub, Huub , Huub.... het lijkt in haar eentje de ouwe BAN erl.
dat kun je wel zeggen jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik vind dat Lieke er een beetje doorheen schiet, maar nog steeds kan ik haar volgen. Ze is zo ontzetten spuugzat van Huub dat hij een obsessie is geworden.
Trustequote:Op zaterdag 22 december 2007 02:09 schreef Donnie29 het volgende:
De streams waren leuk maar ik kan Amanda Brian en Lieke niet meer luchten nu haha, slaap lekker voor iedereen!
Ja natuurlijk ! Hij mist zn doctrinaal gedrag onder de dekens! Huub is nu gewoon zielig in zn gedrag!quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:06 schreef Varen het volgende:
Lieke zegt dat Huub rent en vliegt voor haar, ze wil dat niet meer zegt ze tegen Jaap
Ik krijg bijna de indruk dat die 2 een afspraak met elkaar hebben om hun tv-momentjes met eigen ruzies te maken. Zwak geneuzel zeg, gatverdammequote:Op zaterdag 22 december 2007 02:09 schreef schatje het volgende:
Lieke: "Hij moet mij gewoon laten, hij zijn ding, ik mijn ding".
Hij deed vanavond anders zijn ding waar jij zo gefrustreerd door raakte.
Lieke wil gewoon dat Huub alles doet wat in haar straatje past.
Ze spoort echt niet.
Doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:13 schreef Disana het volgende:
Amanda gooide dus een glas omdat ze van Brian schrok.
Lieke kan Huubs bezoek helemaal niet afbellen. dat is tegen de regels.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:08 schreef Varen het volgende:
Lieke gaat nu direct doorbellen dat het bezoek niet moet komen voor haar. Ze is bang dat Huub het niet afzegd
Omdat het er toch op leek dat hij haar ging hoekenquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:13 schreef Disana het volgende:
Amanda gooide dus een glas omdat ze van Brian schrok.
Pfff, ik ben geneigd haar te geloven, want die twee kunnen er allebei wat van, de heftigheid en frustratie als ze hun zin niet krijgen.quote:
Welterustenquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
oké ik geef het p, ik wordt onpasselijk van allemaal nu
truste allemaal
Doeiquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:14 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
oké ik geef het p, ik wordt onpasselijk van allemaal nu
truste allemaal
Jammer dat we niet alles mochten zien. Als Brian zo is, is hij inderdaad tot alles in staat.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:14 schreef tipsch het volgende:
[..]
Omdat het er toch op leek dat hij haar ging hoeken![]()
Nou als het volgens wat ik gehoord heb Liekes moeder is en als ze meeluistert en of leest (waar dan ook) kan ze gewoon toch "nee" zeggen ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Lieke kan Huubs bezoek helemaal niet afbellen. dat is tegen de regels.
Ze heeft al ja gezegdquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou als het volgens wat ik gehoord heb Liekes moeder is en als ze meeluistert en of leest (waar dan ook) kan ze gewoon toch "nee" zeggen ?
vandaag wel.... vond het niet echt bedreigend overkomen... een glas meer of minder.. lekker boeije en mooie tvquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geflipt, maar soms denk ik dat er bij hem ook wel iets van show element in zit......
Ik had vandaag juist de indruk dat Amanda bang was. Ze gooide dat glas ook omdat ze schrok, hij pakte de gele box en ze dacht dat ze die naar haar hoofd zou krijgen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:19 schreef Desii het volgende:
[..]
vandaag wel.... vond het niet echt bedreigend overkomen... een glas meer of minder.. lekker boeije en mooie tv
Ik denk dat Liekes moeder op het moment niet erg achter Liekes gedrag naar Huub toe staat.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou als het volgens wat ik gehoord heb Liekes moeder is en als ze meeluistert en of leest (waar dan ook) kan ze gewoon toch "nee" zeggen ?
Dat verwacht ik ook.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat Liekes moeder op het moment niet erg achter Liekes gedrag naar Huub toe staat.
Dikke kans dat ze wil komen om Lieke daar op te wijzen.
Dat is, áls dat bericht op VOL waar is, toch?quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:21 schreef schatje het volgende:
Huub en Lieke hebben nu de meeste televisiemomentjes geleverd en hebben hun kerstbonus volgens het oliebollenakkoord veiliggesteld. Bij Huub worden alle boetes kwijt gescholden.
Hij houdt die show nooit echt lang vol en verliest zichzelf er redelijk snel in, althans dat denk ik. Zeker als Amanda tegengas geeft, dat kan hij totaal niet verdragen, als man des huizes.....quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik had vandaag juist de indruk dat Amanda bang was. Ze gooide dat glas ook omdat ze schrok, hij pakte de gele box en ze dacht dat ze die naar haar hoofd zou krijgen.
Asterix en de ronde van Galliëquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:21 schreef bloodymary het volgende:
Haha, ik heb even de hele avond bijgelezen, geweldig weer dit![]()
Dat met die deur voor de derde keer doet me denken aan de Asterix, waarin ze opgesloten zitten bij de Romeinen en Obelix steeds de deur inbeukt om iets te vragen en die Romein dat steeds moet repareren en smeekt blijf aub van die deur af!
Ja, dat was ik er vergeten bij te melden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is, áls dat bericht op VOL waar is, toch?
Dus dat hebben we vanavond weer gezienquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij houdt die show nooit echt lang vol en verliest zichzelf er redelijk snel in, althans dat denk ik. Zeker als Amanda tegengas geeft, dat kan hij totaal niet verdragen, als man des huizes.....
Tafel was show.....voor mijn gevoelquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dus dat hebben we vanavond weer gezienHoezo show?
Vind ik nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:24 schreef avonne het volgende:
Lieke gaat morgen tegen haar zus zeggen dat degene die uitgenodigd is niet moet komen.
Ik vind het ook niet goed dat Huub iemand voor Lieke uitnodigt als ze dat niet wil.
Het is manipuleren met de gevoelens die je voor familie hebt.
Huub zei dat hij niemand anders kon uitnodigen "mensen hebben zelf ook kerst". Klinkt nogal ongeloofwaardig met al zijn familie en vrienden.
Zo heb ik het telefoongesprek niet helemaal opgevat. Moeder zei ook "als je hem een vinger geeft, neemt hij de hele hand". Op zich denk ik wel dat moeder het er mee eens is dat er afstand moet zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat Liekes moeder op het moment niet erg achter Liekes gedrag naar Huub toe staat.
Dikke kans dat ze wil komen om Lieke daar op te wijzen.
Ik vraag mij af of hij wel zoveel vrienden heeft. We hebben de laatste vrienden mogen zien ongeveer een half jaar geleden. Zoveel post krijgt hij ook niet van ze....quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:24 schreef avonne het volgende:
Huub zei dat hij niemand anders kon uitnodigen "mensen hebben zelf ook kerst". Klinkt nogal ongeloofwaardig met al zijn familie en vrienden.
Lieke was er eerst toch mee akkoord? Ze heeft zich nu (pas) bedacht. En ik dacht dat het vriendin Suus en diens moeder Nanda waren die zouden komen, maar dat weet ik helemaal niet zeker.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:24 schreef avonne het volgende:
Lieke gaat morgen tegen haar zus zeggen dat degene die uitgenodigd is niet moet komen.
Ik vind het ook niet goed dat Huub iemand voor Lieke uitnodigt als ze dat niet wil.
Ik denk niet dat een moeder (ik acht bijna alle moeders zeer verstandig) haar dochter gaat stimuleren om vooral door te blijven bewegen in die negatieve spiraal.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Zo heb ik het telefoongesprek niet helemaal opgevat. Moeder zei ook "als je hem een vinger geeft, neemt hij de hele hand". Op zich denk ik wel dat moeder het er mee eens is dat er afstand moet zijn.
Double check Nowlive ff en dan weet je het zeker !quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is, áls dat bericht op VOL waar is, toch?
Maar ze vond ook dat Lieke Huub teveel afwees. Haar woorden waren ongeveer 'maar nu lijkt het alsof je hem helemaal afhoudt'. Beetje een mixed message dus.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Zo heb ik het telefoongesprek niet helemaal opgevat. Moeder zei ook "als je hem een vinger geeft, neemt hij de hele hand". Op zich denk ik wel dat moeder het er mee eens is dat er afstand moet zijn.
Hoe kun je nou afstand nemen als je samen in 1 huis zit opgesloten?quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Dus omdat Lieke ergens op terug wil komen, heeft Huub het gedaan, zoietsquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke was er eerst toch mee akkoord? Ze heeft zich nu (pas) bedacht. En ik dacht dat het vriendin Suus en diens moeder Nanda waren die zouden komen, maar dat weet ik helemaal niet zeker.
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke was er eerst toch mee akkoord? Ze heeft zich nu (pas) bedacht. En ik dacht dat het vriendin Suus en diens moeder Nanda waren die zouden komen, maar dat weet ik helemaal niet zeker.
Ik denk dat die genodigde prima die keus zelf kan maken... en natuurlijk is het manipuleren.... had Lieke toestemming van Huub om Joris uit te nodigen? Heeft Brian toestemming gegeven voor Tamara?quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:24 schreef avonne het volgende:
Ze wil hem ook niet meer zien. Ze krijgt de creeps van hem. Dat kan, maar als je er zoveel last van heb moet je naar huis toe gaan.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe kun je nou afstand nemen als je samen in 1 huis zit opgesloten?
Het gaat gewoon niet, bovendien is dit geen afstand nemen, maar pure vijandigheid.
Ja, dat is precies wat negeren is.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe kun je nou afstand nemen als je samen in 1 huis zit opgesloten?
Het gaat gewoon niet, bovendien is dit geen afstand nemen, maar pure vijandigheid.
Oh, nou dan vergis ik me waarschijnlijk. Ik had de indruk dat ze eerst wel akkoord was gegaan.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Ik hoorde Lieke tegen Huub zeggen dat ze Huub gisteren al een paar keer duidelijk had gemaakt dat ze het niet wilde.
Ze wilde eerder deze week toch ook die 20 punten niet van Huub? (die ze dus vanavond van Amanda gewonnen heeft met tijgeren).
Ja, maar bij dit verhaal hadden ze zich vrijwillig gevangen laten nemen om sneller in de volgende stad te zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Asterix deed het toch in elk willekeurig verhaal ?
Altijd had ie nog wel een slokje over ..
Het eerste was een kadootje voor een geliefde. Lieke is nu niet Huubs geliefde.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat die genodigde prima die keus zelf kan maken... en natuurlijk is het manipuleren.... had Lieke toestemming van Huub om Joris uit te nodigen? Heeft Brian toestemming gegeven voor Tamara?
Ach... dan kan hij toch altijd nog zijn fakeblogger en websitebeheerder uitnodigenquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of hij wel zoveel vrienden heeft. We hebben de laatste vrienden mogen zien ongeveer een half jaar geleden. Zoveel post krijgt hij ook niet van ze....
Het was een culinaire ronde door Gallie ! In elk stadje moesten ze een typisch gerecht meenenen ! Ze wrden achtervolgd gesnapt en gevangen genomen , maar niks was hun te dol ! Astericx en Obelix waren zoals altijd de sterksten en voltooiden hun ronde door Gallie en als tractatie een oplawaai d voor e Romaense predictor of hoe ie ook mocht heten ....quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, maar bij dit verhaal hadden ze zich vrijwillig gevangen laten nemen om sneller in de volgende stad te zijn.
Dat is volgens mij ook hetzelfde verhaal dat ze steeds vastgebonden werden, en de touwen kapot maakten om te helpen het het vastbinden van de ander..
Da's weer een ander verhaal....quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:32 schreef avonne het volgende:
[..]
Het eerste was een kadootje voor een geliefde. Lieke is nu niet Huubs geliefde.
Het tweede was fucken. Is dit van Huub dan ook fucken?
Ik vind het dom van Huub. Hij moet naar zijn vader luisteren en er mee ophouden.
En ook ik sluit me bij jullie aan (wel in mijn eigen bedje). Er zal wel niets meer gebeuren.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:34 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik ook, welterustenDisana, fijne verjaardag morgen
![]()
Ze krijgt een kerstbonus als ze met Brian neuktquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:38 schreef agter het volgende:
Waarom danst Selene zo uitdagend voor Brian?
Selene droogt uit terwijl ze nat voelt !quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:40 schreef loisie het volgende:
omdat ze geil is??????????
seurlene is reiki aan doen dus zeik nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:38 schreef mootie het volgende:
Okay........ wat is Selene aan het doen......... Is dit niet gevaarlijk? Spalkje tussen haar tanden om de tong te beschermen?
Nou je draait een beetje erg door. als die ruzie tussen Huub en Lieke gespeeld is moeten ze morgen een platina Oscar krijgen!quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:40 schreef akveor het volgende:
[..]
Da's weer een ander verhaal....
Nou als het resultaat is dat Lieke helemaal ziek van DGK wordt en opstapt vind ik het prima.
Ik heb meer moete met haar kant dat er in haar ogen geen enkel goed meer in Huub zit.
Lieke speel gewoon haar spel op een sneaky manier (en dat mag) Voorat Jaap overstapte van Dennis naar Huub heb ik al gezegd dat Huub LIeke in de gaten moeten houden mocht Jaap zich bij hen aansluiten. Huub is een last voor Lieke zij laat hem nu keihard vallen omdat zij denkt dat ze de beste kaarten heeft bij Jaap. Voor mij bevestigd het dat Lieke alleen maar met het spel bezig is.
Een dr eerste dagen van haar in de Kooi is ze gecapt met een blote gladde vagijn !quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:52 schreef 64-Bitch het volgende:
Ik heb Selene nu echt nooit in haar onderbroekje gezien!
Huub en Lieke hebben een haat-liefde verhouding ! Echter in de Kooi werkt het niet meer . Lieke heeft er een punt achter gezet , maar Huub duidelijk blijkbaar nog niet...quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:55 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Nou je draait een beetje erg door. als die ruzie tussen Huub en Lieke gespeeld is moeten ze morgen een platina Oscar krijgen!
ja duidelijk, alles wordt er in verwoord en van alle kanten belicht ! Dit kunnen niet anders dan de winnaars zijn !! Echte miljonairs ! Waardig en respectvol !quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:00 schreef Lady-night het volgende:
En dit is het sociale allesgunnende stelletje van DGK
http://forum.headliner.nl/topic-92/
en dat na alles wat ze heben meegemaakt samen...quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Huub en Lieke hebben een haat-liefde verhouding ! Echter in de Kooi werkt het niet meer . Lieke heeft er een punt achter gezet , maar Huub duidelijk blijkbaar nog niet...
Huub heeft echter zn looks niet mee en zal alles op alles proberen om Lieke te behouden.. Huub is en blijft een gemeen kereltje ! En het ergste wat hem kan overkomen is om afgewezen te worden! Want dan wordt ie pas echt gemeen!quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:18 schreef miesy het volgende:
[..]
en dat na alles wat ze heben meegemaakt samen...
lieke is een ijskoude tante en huub ziet dat jammer genoeg niet echt in.
ik snap wel waarom hij moeite heeft om haar ineens helemaal los laten.
als hij iets wat meer trots en verstand had deed hij dit wel.
nou nou zeg.quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Huub heeft echter zn looks niet mee en zal alles op alles proberen om Lieke te behouden.. Huub is en blijft een gemeen kereltje ! En het ergste wat hem kan overkomen is om afgewezen te worden! Want dan wordt ie pas echt gemeen!
Kan je die foteau nog eens posten pleaseeee!!quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Een dr eerste dagen van haar in de Kooi is ze gecapt met een blote gladde vagijn !
Hetgeen prachtig bewezen is vanavondquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:25 schreef Mika25 het volgende:
Stelletje asos daar (bewoners EN redaktie)...
Mhhnnn weet niet meer van wie die foto was maar niet van mij, dus kun je net zogoed zelf zoeken dan dat ik het voor je doe !quote:Op zaterdag 22 december 2007 03:28 schreef 64-Bitch het volgende:
[..]
Kan je die foteau nog eens posten pleaseeee!!
Nadat ze haar "goede vriendin" Nadia had uitgenodigd (matties 4 life enzoquote:Op zaterdag 22 december 2007 04:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Even iets OT....weet iemand waarom Amanda haar goede vriendin Nena laatst niet op haar verjaardag had uitgenodigd??
Amanda vindt Nena geen vriendin, want dan had Nena het Amanda wel gegund dat ze ook van de Gouden Kooi geniet. Amanda vindt Nena gewoon jaloers.quote:Op zaterdag 22 december 2007 04:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Even iets OT....weet iemand waarom Amanda haar goede vriendin Nena laatst niet op haar verjaardag had uitgenodigd??
quote:Op zaterdag 22 december 2007 08:12 schreef blomst het volgende:
Mooi dat Amanda haar zin nu eens niet kreeg,al begrijp ik dat ze van Achter al heeft gehoord toch het rijbewijs mag gaan halen.
![]()
Het filmpje bekeken, ik heb het idee dat Brian eerst die gele glazenbak wilde pakken om te gooien.
Amanda staat een mooie toekomst te wachten, regelmatig nieuwe meubels en ramen.
wat zal ze er blij mee zijn, en als ze geluk heeft hoeft ze ook niet al te vaak oogschaduw op te doen, Dat kan Brian wel met zijn vuisten voor haar regelen.
Niet zo verwonderlijk na 15 uur streamlock om te oefenen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 08:42 schreef Lobasca het volgende:
En het viel mij op, hoe rustig Selene bleef zitten toen Brian die tafel omkieperde, alsof het de normaalste zaak van de wereld was...
Mogguh, het was een mooi script. Vlak voordat de stemming begon hoorde je Jaap zeggen: Rik (Polo) ik ben moe en wil naar bed, heb geen zin in ruzie.quote:Op zaterdag 22 december 2007 09:44 schreef noekje het volgende:
Lieke was gewoon gpwnd door Jaap en Huub. Ze was niet op de hoogte van het plan die de dag ervoor al in werking was gezet. Lieke is nooit vies geweest van plannetjes, emmer stront over Dennis etc.
Jaap was gisteravond briljant, zij heeft ervoor gekozen om niet meer mee te spelen. Deal with it.
Dat was al afgesproken dus dan schik je niet zo.quote:Op zaterdag 22 december 2007 08:42 schreef Lobasca het volgende:
En het viel mij op, hoe rustig Selene bleef zitten toen Brian die tafel omkieperde, alsof het de normaalste zaak van de wereld was...
haha..ik werd al een beetje shaggy van het lezen van deze cos..en bedacht dat ik de vorige cossen nog moest lezen enzo..daar werd ik ook al niet vrolijker van..maar bij het zien van deze foto word ik weer happy...quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:04 schreef noekje het volgende:
Heeft Amanda eigenlijk nog haar excuses gemaakt naar Mickey toe?
Hoe rancuneus ben je, dat ze het hem niet gunde.
Leuk!
[ afbeelding ]
Nadat Lieke boos wegliep en naar the chill ging.
Huub; ga maar dansen op het nummer van Brian.
Huub en Jaap: Dit is de gouden kooi! De fucking parazooi!
Jaap en Huub waren geweldig gisteravond.quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:04 schreef noekje het volgende:
Heeft Amanda eigenlijk nog haar excuses gemaakt naar Mickey toe?
Hoe rancuneus ben je, dat ze het hem niet gunde.
Leuk!
[ afbeelding ]
Nadat Lieke boos wegliep en naar the chill ging.
Huub; ga maar dansen op het nummer van Brian.
Huub en Jaap: Dit is de gouden kooi! De fucking parazooi!
Vooral dat ''briljante''? ''plan''? van die teringdwergvleermuiskop.quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jaap en Huub waren geweldig gisteravond.![]()
![]()
Ja, goed hè? Huub kan tv maken zonder de halve villa te slopen of zijn wijf door de douche te rammen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Vooral dat ''briljante''? ''plan''? van die teringdwergvleermuiskop.![]()
![]()
![]()
![]()
Zo moetje je nou verstoppen voor die smerige RAT.Anders krijg je klappen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:39 schreef noekje het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=61522&sess=2832
Vies mokkel die Amanda.
"Hou jij je vriendin maar in de gaten. Misschien is ze er niet meer voordat je haar wil zien.'
Echt een gevoelsmens, niet dan?quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:39 schreef noekje het volgende:
http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=61522&sess=2832
Vies mokkel die Amanda.
"Hou jij je vriendin maar in de gaten. Misschien is ze er niet meer voordat je haar wil zien.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |