Ze heeft al ja gezegdquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou als het volgens wat ik gehoord heb Liekes moeder is en als ze meeluistert en of leest (waar dan ook) kan ze gewoon toch "nee" zeggen ?
vandaag wel.... vond het niet echt bedreigend overkomen... een glas meer of minder.. lekker boeije en mooie tvquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Geflipt, maar soms denk ik dat er bij hem ook wel iets van show element in zit......
Ik had vandaag juist de indruk dat Amanda bang was. Ze gooide dat glas ook omdat ze schrok, hij pakte de gele box en ze dacht dat ze die naar haar hoofd zou krijgen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:19 schreef Desii het volgende:
[..]
vandaag wel.... vond het niet echt bedreigend overkomen... een glas meer of minder.. lekker boeije en mooie tv
Ik denk dat Liekes moeder op het moment niet erg achter Liekes gedrag naar Huub toe staat.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Nou als het volgens wat ik gehoord heb Liekes moeder is en als ze meeluistert en of leest (waar dan ook) kan ze gewoon toch "nee" zeggen ?
Dat verwacht ik ook.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat Liekes moeder op het moment niet erg achter Liekes gedrag naar Huub toe staat.
Dikke kans dat ze wil komen om Lieke daar op te wijzen.
Dat is, áls dat bericht op VOL waar is, toch?quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:21 schreef schatje het volgende:
Huub en Lieke hebben nu de meeste televisiemomentjes geleverd en hebben hun kerstbonus volgens het oliebollenakkoord veiliggesteld. Bij Huub worden alle boetes kwijt gescholden.
Hij houdt die show nooit echt lang vol en verliest zichzelf er redelijk snel in, althans dat denk ik. Zeker als Amanda tegengas geeft, dat kan hij totaal niet verdragen, als man des huizes.....quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik had vandaag juist de indruk dat Amanda bang was. Ze gooide dat glas ook omdat ze schrok, hij pakte de gele box en ze dacht dat ze die naar haar hoofd zou krijgen.
Asterix en de ronde van Galliëquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:21 schreef bloodymary het volgende:
Haha, ik heb even de hele avond bijgelezen, geweldig weer dit![]()
Dat met die deur voor de derde keer doet me denken aan de Asterix, waarin ze opgesloten zitten bij de Romeinen en Obelix steeds de deur inbeukt om iets te vragen en die Romein dat steeds moet repareren en smeekt blijf aub van die deur af!
Ja, dat was ik er vergeten bij te melden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is, áls dat bericht op VOL waar is, toch?
Dus dat hebben we vanavond weer gezienquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Hij houdt die show nooit echt lang vol en verliest zichzelf er redelijk snel in, althans dat denk ik. Zeker als Amanda tegengas geeft, dat kan hij totaal niet verdragen, als man des huizes.....
Tafel was show.....voor mijn gevoelquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dus dat hebben we vanavond weer gezienHoezo show?
Vind ik nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:24 schreef avonne het volgende:
Lieke gaat morgen tegen haar zus zeggen dat degene die uitgenodigd is niet moet komen.
Ik vind het ook niet goed dat Huub iemand voor Lieke uitnodigt als ze dat niet wil.
Het is manipuleren met de gevoelens die je voor familie hebt.
Huub zei dat hij niemand anders kon uitnodigen "mensen hebben zelf ook kerst". Klinkt nogal ongeloofwaardig met al zijn familie en vrienden.
Zo heb ik het telefoongesprek niet helemaal opgevat. Moeder zei ook "als je hem een vinger geeft, neemt hij de hele hand". Op zich denk ik wel dat moeder het er mee eens is dat er afstand moet zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat Liekes moeder op het moment niet erg achter Liekes gedrag naar Huub toe staat.
Dikke kans dat ze wil komen om Lieke daar op te wijzen.
Ik vraag mij af of hij wel zoveel vrienden heeft. We hebben de laatste vrienden mogen zien ongeveer een half jaar geleden. Zoveel post krijgt hij ook niet van ze....quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:24 schreef avonne het volgende:
Huub zei dat hij niemand anders kon uitnodigen "mensen hebben zelf ook kerst". Klinkt nogal ongeloofwaardig met al zijn familie en vrienden.
Lieke was er eerst toch mee akkoord? Ze heeft zich nu (pas) bedacht. En ik dacht dat het vriendin Suus en diens moeder Nanda waren die zouden komen, maar dat weet ik helemaal niet zeker.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:24 schreef avonne het volgende:
Lieke gaat morgen tegen haar zus zeggen dat degene die uitgenodigd is niet moet komen.
Ik vind het ook niet goed dat Huub iemand voor Lieke uitnodigt als ze dat niet wil.
Ik denk niet dat een moeder (ik acht bijna alle moeders zeer verstandig) haar dochter gaat stimuleren om vooral door te blijven bewegen in die negatieve spiraal.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Zo heb ik het telefoongesprek niet helemaal opgevat. Moeder zei ook "als je hem een vinger geeft, neemt hij de hele hand". Op zich denk ik wel dat moeder het er mee eens is dat er afstand moet zijn.
Double check Nowlive ff en dan weet je het zeker !quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Dat is, áls dat bericht op VOL waar is, toch?
Maar ze vond ook dat Lieke Huub teveel afwees. Haar woorden waren ongeveer 'maar nu lijkt het alsof je hem helemaal afhoudt'. Beetje een mixed message dus.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Zo heb ik het telefoongesprek niet helemaal opgevat. Moeder zei ook "als je hem een vinger geeft, neemt hij de hele hand". Op zich denk ik wel dat moeder het er mee eens is dat er afstand moet zijn.
Hoe kun je nou afstand nemen als je samen in 1 huis zit opgesloten?quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:25 schreef avonne het volgende:
[..]
Dus omdat Lieke ergens op terug wil komen, heeft Huub het gedaan, zoietsquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke was er eerst toch mee akkoord? Ze heeft zich nu (pas) bedacht. En ik dacht dat het vriendin Suus en diens moeder Nanda waren die zouden komen, maar dat weet ik helemaal niet zeker.
Niet dat ik weet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Lieke was er eerst toch mee akkoord? Ze heeft zich nu (pas) bedacht. En ik dacht dat het vriendin Suus en diens moeder Nanda waren die zouden komen, maar dat weet ik helemaal niet zeker.
Ik denk dat die genodigde prima die keus zelf kan maken... en natuurlijk is het manipuleren.... had Lieke toestemming van Huub om Joris uit te nodigen? Heeft Brian toestemming gegeven voor Tamara?quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:24 schreef avonne het volgende:
Ze wil hem ook niet meer zien. Ze krijgt de creeps van hem. Dat kan, maar als je er zoveel last van heb moet je naar huis toe gaan.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe kun je nou afstand nemen als je samen in 1 huis zit opgesloten?
Het gaat gewoon niet, bovendien is dit geen afstand nemen, maar pure vijandigheid.
Ja, dat is precies wat negeren is.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe kun je nou afstand nemen als je samen in 1 huis zit opgesloten?
Het gaat gewoon niet, bovendien is dit geen afstand nemen, maar pure vijandigheid.
Oh, nou dan vergis ik me waarschijnlijk. Ik had de indruk dat ze eerst wel akkoord was gegaan.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:30 schreef avonne het volgende:
[..]
Niet dat ik weet.
Ik hoorde Lieke tegen Huub zeggen dat ze Huub gisteren al een paar keer duidelijk had gemaakt dat ze het niet wilde.
Ze wilde eerder deze week toch ook die 20 punten niet van Huub? (die ze dus vanavond van Amanda gewonnen heeft met tijgeren).
Ja, maar bij dit verhaal hadden ze zich vrijwillig gevangen laten nemen om sneller in de volgende stad te zijn.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Asterix deed het toch in elk willekeurig verhaal ?
Altijd had ie nog wel een slokje over ..
Het eerste was een kadootje voor een geliefde. Lieke is nu niet Huubs geliefde.quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik denk dat die genodigde prima die keus zelf kan maken... en natuurlijk is het manipuleren.... had Lieke toestemming van Huub om Joris uit te nodigen? Heeft Brian toestemming gegeven voor Tamara?
Ach... dan kan hij toch altijd nog zijn fakeblogger en websitebeheerder uitnodigenquote:Op zaterdag 22 december 2007 02:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of hij wel zoveel vrienden heeft. We hebben de laatste vrienden mogen zien ongeveer een half jaar geleden. Zoveel post krijgt hij ook niet van ze....
Het was een culinaire ronde door Gallie ! In elk stadje moesten ze een typisch gerecht meenenen ! Ze wrden achtervolgd gesnapt en gevangen genomen , maar niks was hun te dol ! Astericx en Obelix waren zoals altijd de sterksten en voltooiden hun ronde door Gallie en als tractatie een oplawaai d voor e Romaense predictor of hoe ie ook mocht heten ....quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:31 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, maar bij dit verhaal hadden ze zich vrijwillig gevangen laten nemen om sneller in de volgende stad te zijn.
Dat is volgens mij ook hetzelfde verhaal dat ze steeds vastgebonden werden, en de touwen kapot maakten om te helpen het het vastbinden van de ander..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |