Ik zie dat hij haar een hoek wilde gaan geven maar zich op tijd bedacht. Maar het kwam dus wel in 'm op om haar daadwerkelijk te gaan slaan. Heel erg foutquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:26 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ik zie toch echt iets anders:
1. Amanda duwt Brain tegen zijn rechter schouder (voor de kijker links)
2. Brain draait zich een kwart slag om half met zijn linkerkant naar Amanda toe
3. Amanda draait zich om om weg te rennen
4. Brain zet iets op het kastje of tikt het kastje aan. Nog met linkerkant naar Amanda gericht
5. Amanda is weg aan het rennen
6. Brain draait zich weer terug
7. Brain gaat achter Amanda aan
Dat kind is gewoon bang van hem en gooit het glas voor zijn voeten, gooit de glazen deur dicht en rent voor haar leven.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:26 schreef Dlocks het volgende:
[..]
4. Brain zet iets op het kastje of tikt het kastje aan. Nog met linkerkant naar Amanda gericht
op het moment dat Brian iets met dat kastje doet maakt hij zo'n sprongetje die boksers ook maken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:26 schreef Dlocks het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:32 schreef akveor het volgende:
We kunnen ook gaan slapen ja...
[ afbeelding ]
Ik weet gewoon 100% zeker dat als er geen camera's waren geweest, dan had die haar gehoekt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:33 schreef avonne het volgende:
[..]
op het moment dat Brian iets met dat kastje doet maakt hij zo'n sprongetje die boksers ook maken.
Als ik dat zo zie denk ik dat hij dus ook gaat boksen. Maar iets DOEN doet ie feitelijk niet. Het is body language.
Zo gaat dat al 8 maanden...als ze de kans hebben om tv te maken gaan ze alles onder de dekens uitpraten terwijl de zenders in hun nachtkasje liggen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:33 schreef chufi het volgende:
Wat een stelletje loosers !! Nu willen ze het gesprek staken om te gaan slapen (en later verder onder de dekens zonder cams en sound) En dan willen ze morgen verder !
Dat weet ik ook bijna zekerquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet gewoon 100% zeker dat als er geen camera's waren geweest, dan had die haar gehoekt.
Huub ligt alvast breed grijnzend te bedquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:35 schreef akveor het volgende:
Amanda gaar alvast naar de douche.....![]()
Maar voor dat sprongetje is Amanda zich al aan het omdraaien om weg te rennen. Misschien maakte hij dat sprongetje om erachteraan te gaan? Of gezien het feit dat Amanda Brain eerst zijn schouder vastpakte en er tegen duwde ging Brain stevig staan omdat hij nog een tweede aanval van Amanda had verwacht?quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:33 schreef avonne het volgende:
[..]
op het moment dat Brian iets met dat kastje doet maakt hij zo'n sprongetje die boksers ook maken.
Als ik dat zo zie denk ik dat hij dus ook gaat boksen. Maar iets DOEN doet ie feitelijk niet. Het is body language.
Misschien kan hij snollie en rat er zo even op wijzen dat ze de zenders in de daarvoor bestemde bakjes moeten doen, wanneer ze weer aan het fluisteren zijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Slim van Huub, eens een keer op tijd naar bed om de
interaktie tussen Amanda en Brian te aanschouwen.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:38 schreef Varen het volgende:
Selene: jullie zijn allebei opgefokt, je kunt er beter morgen over verder praten
Niet te geloven wat een zuursletquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:39 schreef petraa het volgende:
Jaap vraagt uitleg aan Lieke over waarom ze boos is op Huub.
Lieke heeft geen zin om het uit te leggen.
Oke ik ga hier met je mee. Maar waarom loopt Amanda weg bij punt 3?quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:26 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Doel is denk ik Jaap zover te krijgen dat ie Huub wegstemt. Ze had ook gewoon respekt kunnen tonen van hoe de stemming verlopen is.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:38 schreef schatje het volgende:
Waarom praat zure Lieke nu wel tegen Jaap? Ze is toch zo principieel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |