damn...quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:06 schreef BsJanssen het volgende:
het filmpje:
Agressieve Brian molt weer eens een glazen deur en bange Amanda gooit met een glas
Zeker zal ze haar zin krijgen, anders loopt ze weg en dat kan Flens niet gebruiken.........quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:13 schreef kit2u het volgende:
Amanda komt me iets te vrolijk van achter.
Zal wel weer haar zin krijgen.
Amanda is bang, jaquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:06 schreef BsJanssen het volgende:
het filmpje:
Agressieve Brian molt weer eens een glazen deur en bange Amanda gooit met een glas
Stel je een SMS-belspel voor met de looks van een nachtelijke seks-reclame gepresentateerd door 2 domme mutsen met daartussen in gepropt een Amanda.quote:
Hooguit een extra pammetjequote:Op zaterdag 22 december 2007 01:23 schreef mootie het volgende:
Dit gaat toch wel weer een tonnetje boete opleveren voor Brian?
Alsof de redaktie ook maar enige vorm van geloofwaardigheid over heeftquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:23 schreef mootie het volgende:
Dit gaat toch wel weer een tonnetje boete opleveren voor Brian?
Ik zie toch echt iets anders:quote:[quote]Op zaterdag 22 december 2007 01:13 schreef tipsch het volgende:
[..]
Jep, hij wilde haar direct hoeken toen Amanda naar z'n schouder 'greep'. Don't fuck with Brian eh
Amanda's vader en zus zijn ook een teer punt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:25 schreef schatje het volgende:
Fijn teammaatje is Lieke. Ze houdt haar mond terwijl Selene en Amanda over Cora beginnen.
Febo, gooi eens wat informatie over Selene d'r familie de villa in.
mama Amanda heeft in het telefoon gesprek met Amanda gezegd op haar verjaardag, dat ze haar rijbewijs moest halen, want dat was al betaald.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:23 schreef avonne het volgende:
Ergens klonk het toch dat het rijbewijspakket al door mama Amanda was betaald. Dat het dus in feite Amanda's eigendom is. Dan zou ze dus alleen toestemming moeten hebben om de Villa daar voor te mogen uitgaan, elke les.
Als het pakket toch door een sponsor betaald wordt (dat RTL het betaalt acht ik uitgesloten) dan ligt het er nog steeds en kan nog steeds iemand rijles krijgen (met een beetje script, bijvoorbeeld "geld ingezameld voor Mikey")
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:24 schreef Frasier het volgende:
[..]
Stel je een SMS-belspel voor met de looks van een nachtelijke seks-reclame gepresentateerd door 2 domme mutsen met daartussen in gepropt een Amanda.
Lieke neemt het met name Huub kwalijk dat ie met voorbedachte rade Amanda heeft aangepakt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:24 schreef mazaru het volgende:
Lieke zwijgt Huub weer eens dood.
Amanda gooit ook een glas naar hem toch?quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:26 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ik zie toch echt iets anders:
1. Amanda duwt Brain tegen zijn rechter schouder (voor de kijker links)
2. Brain draait zich een kwart slag om half met zijn linkerkant naar Amanda toe
3. Amanda draait zich om om weg te rennen
4. Brain zet iets op het kastje of tiks het kaste aan. Nog met linkerkant naar Amanda gericht
5. Amanda is weg aan het rennen
6. Brain draait zich weer terug
7. Brain gaat achter Amanda aan
Ik denk dat je dat verkeerd zietquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:26 schreef Dlocks het volgende:
[..]
4. Brain zet iets op het kastje of tikt het kastje aan. Nog met linkerkant naar Amanda gericht
Of jij ziet wat jij graag wil zienquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:27 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat je dat verkeerd zietvertragende beelden hebben bitter weinig zin om de actie te verduidelijken
Amanda heeft inderdaad gezegd, dat haar moeder het hele rijbewijspakket al heeft betaald. En dat achter haar heeft beloofd dat ze haar rijbewijs mocht halen. Het kost hun geen geld dus ze vindt het gelul dat het geblokt is.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:23 schreef avonne het volgende:
Ergens klonk het toch dat het rijbewijspakket al door mama Amanda was betaald. Dat het dus in feite Amanda's eigendom is. Dan zou ze dus alleen toestemming moeten hebben om de Villa daar voor te mogen uitgaan, elke les.
Als het pakket toch door een sponsor betaald wordt (dat RTL het betaalt acht ik uitgesloten) dan ligt het er nog steeds en kan nog steeds iemand rijles krijgen (met een beetje script, bijvoorbeeld "geld ingezameld voor Mikey")
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:27 schreef petraa het volgende:
Zo dat filmpje gezien Amanda is echt bang van Brian.
Ik hoop dat Amannie last krijgt van al haar verstandskiesjesquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:25 schreef Mika25 het volgende:
Vraag me af hoe diep de redaktie nu weer door de knieen gegaan is voor Amanda. Dat zullen waarschijnlijk rijlessen worden tijdens de tandarts-bezoekjes... Heb een vaag vermoeden dat Amanda last krijgt van haar verstandskies deze week en dan 3 keer per week bij de tandarts op bezoek moet
Ik zie hetzelfde als tipsch ziet!quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:29 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Of jij ziet wat jij graag wil zien
Ik denk dat je dat ook verkeerd inschatquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:29 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Of jij ziet wat jij graag wil zien
Maar natuurlijk heeft dat wel zin. Je ziet dan immers het verloop van actie-reactie.quote:vertragende beelden hebben bitter weinig zin om de actie te verduidelijken
Speelt de familie ook al mee? Moet dus een zeer slechte familie zijn ?quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:25 schreef schatje het volgende:
Fijn teammaatje is Lieke. Ze houdt haar mond terwijl Selene en Amanda over Cora beginnen.
Febo, gooi eens wat informatie over Selene d'r familie de villa in.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:29 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke nestelt zich in bed bij Jaap...
32 stuksquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:30 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik hoop dat Amannie last krijgt van al haar verstandskiesjes
Wel jammer idd ! Ene hondsdolle Brianquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:29 schreef avonne het volgende:
Die bewakers in het filmpje, ik denk dat die binnenkwamen omdat ze bang waren dat de hond Woeste Brian zou gaan bijten.
Voor Brian, Amanda en Selene wel. Daarom, geef ze een koekje van eigen deeg.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:30 schreef noucky het volgende:
[..]
Speelt de familie ook al mee? Moet dus een zeer slechte familie zijn ?
Ik zie dat hij haar een hoek wilde gaan geven maar zich op tijd bedacht. Maar het kwam dus wel in 'm op om haar daadwerkelijk te gaan slaan. Heel erg foutquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:26 schreef Dlocks het volgende:
[..]
4. Brain zet iets op het kastje of tikt het kastje aan. Nog met linkerkant naar Amanda gericht
Dat kind is gewoon bang van hem en gooit het glas voor zijn voeten, gooit de glazen deur dicht en rent voor haar leven.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:26 schreef Dlocks het volgende:
[..]
op het moment dat Brian iets met dat kastje doet maakt hij zo'n sprongetje die boksers ook maken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:26 schreef Dlocks het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:32 schreef akveor het volgende:
We kunnen ook gaan slapen ja...
[ afbeelding ]
Ik weet gewoon 100% zeker dat als er geen camera's waren geweest, dan had die haar gehoekt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:33 schreef avonne het volgende:
[..]
op het moment dat Brian iets met dat kastje doet maakt hij zo'n sprongetje die boksers ook maken.
Als ik dat zo zie denk ik dat hij dus ook gaat boksen. Maar iets DOEN doet ie feitelijk niet. Het is body language.
Zo gaat dat al 8 maanden...als ze de kans hebben om tv te maken gaan ze alles onder de dekens uitpraten terwijl de zenders in hun nachtkasje liggen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:33 schreef chufi het volgende:
Wat een stelletje loosers !! Nu willen ze het gesprek staken om te gaan slapen (en later verder onder de dekens zonder cams en sound) En dan willen ze morgen verder !
Dat weet ik ook bijna zekerquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik weet gewoon 100% zeker dat als er geen camera's waren geweest, dan had die haar gehoekt.
Huub ligt alvast breed grijnzend te bedquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:35 schreef akveor het volgende:
Amanda gaar alvast naar de douche.....![]()
Maar voor dat sprongetje is Amanda zich al aan het omdraaien om weg te rennen. Misschien maakte hij dat sprongetje om erachteraan te gaan? Of gezien het feit dat Amanda Brain eerst zijn schouder vastpakte en er tegen duwde ging Brain stevig staan omdat hij nog een tweede aanval van Amanda had verwacht?quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:33 schreef avonne het volgende:
[..]
op het moment dat Brian iets met dat kastje doet maakt hij zo'n sprongetje die boksers ook maken.
Als ik dat zo zie denk ik dat hij dus ook gaat boksen. Maar iets DOEN doet ie feitelijk niet. Het is body language.
Misschien kan hij snollie en rat er zo even op wijzen dat ze de zenders in de daarvoor bestemde bakjes moeten doen, wanneer ze weer aan het fluisteren zijnquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Slim van Huub, eens een keer op tijd naar bed om de
interaktie tussen Amanda en Brian te aanschouwen.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:38 schreef Varen het volgende:
Selene: jullie zijn allebei opgefokt, je kunt er beter morgen over verder praten
Niet te geloven wat een zuursletquote:Op zaterdag 22 december 2007 01:39 schreef petraa het volgende:
Jaap vraagt uitleg aan Lieke over waarom ze boos is op Huub.
Lieke heeft geen zin om het uit te leggen.
Oke ik ga hier met je mee. Maar waarom loopt Amanda weg bij punt 3?quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:26 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Doel is denk ik Jaap zover te krijgen dat ie Huub wegstemt. Ze had ook gewoon respekt kunnen tonen van hoe de stemming verlopen is.quote:Op zaterdag 22 december 2007 01:38 schreef schatje het volgende:
Waarom praat zure Lieke nu wel tegen Jaap? Ze is toch zo principieel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |