abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55459272
Het vervolg van:
[COS # 3062] Geen roze papiertje en Japio is OK

Gisteravond was er een stemming voor autolessen.
Amanda wilde hem want ze had hem heel hard nodig. Huub en Jaap wilde dat hij naar Mickey zou gaan.
Amanda vond toch echt dat zij hem harder nodig had want ze had Mickey ook al gepimpt. Die komt zo wel aan een baan. Amanda kan natuurlijk niet meer met de bus na de kooi dus...

Jaap en Huub waren the good cop and bad cop. Huub gunde het ze allebei natuurlijk wel maar Jaap niet.
Iedereen boos op Jaap, behalve Lieke, die werd woest op Huub.
Amanda liet the stemming down the drain gaan.

Met dank aan TINo_Flo

Huub adviseerde Lieke om te gaan dansen op Brian z'n nummer en Jaap en Huub zetten alvast in.
'Dit is de gouden kooi, de fucking parazooi!'

Resultaat:

• Amanda weet niet of ze daar nog wil blijven wonen.
  • Tafel omver gegooid door Brian
  • Glazen deur in splinters
  • Amanda bedreigt Cora
  • Amanda is woest op Brian en hij mag doodvallen.
  • Lieke blijft boos op Huub.

En dit:

Met dank aan Dreamboy

Waarom Lieke zo boos is, weet niemand. Jaap begrijpt het ook niet zo goed. Hij is immers degene die de stemming voor Amanda blokkeerde. Lieke is zo boos dat Huub niet haar familieleden mag uitnodigen.

Gelukkig hebben we de fimpjes nog:
    Stemming deel 1 t/m 3
    http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=61396&sess=14591
    http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=61421&sess=14591
    http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=61442&sess=14591

Brian heeft het druk met Cora
    http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=61422&sess=2832&mvpageno=1

Amanda bedreigt Cora
    http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=61522&sess=2832

[ Bericht 50% gewijzigd door Noek op 22-12-2007 12:49:23 ]
  • Go hard or go home
    pi_55459337
    quote:
    Op zaterdag 22 december 2007 10:18 schreef pullup het volgende:
    Om heel eerlijk te zijn: Al heeft Brian een tafel omgekieperd en een deur gemold, hij kwam niet zo para over als in eerdere situaties. Alles was een beetje berekenend tv maken in mijn ogen.
    Het omgooien van de tafel was imo alleen een actie om Jaap de stuipen op het lijf te jagen. Hij vroeg Jaap ook herhaaldelijk quasi-para.. of hij bang was. Jaap die zich in het begin nog wel eens liet intimideren door Brian/Natasia/Amanda.. gaf geen duimbreed toe.

Prachtige en goed opgezette aktie van Jaap én Huub!!
      zaterdag 22 december 2007 @ 10:50:40 #3
    181124 chufi
    Hace frio o no?
    pi_55459342
    Mooie titel
    Cuando haya sol, hay Chufi
    Musica Español
    Come On
    pi_55459361
    Noekje top!
    Was echt een leuke stream avond, gisteravond!
    Van mij hoeft Lieke niet meer met samen met Huub en Jaap te spelen. Zij remt af, ze is te verstandig.
    het water roept
    pi_55459404
    Hond ligt weer op bed
    het water roept
    pi_55459432
    Wat een agressieve vent die Brian...dat gaat echt een keer heel goed mis...als die jongen daar blijft zitten kan ik je op een presenteerblaadje geven dat dat met nog meer druk echt een keer uit de hand gaat lopen...geen twijfel over mogelijk.

http://forum.headliner.nl/topic-91/

http://forum.headliner.nl/topic-92/

Lieke tegen Brian in dat laatste filmpje helemaal aan het eind:"Denk je er nu aan wat Mister Big Shot zei toen ie hier kwam"?

Brian antwoordt op die vraag ineens op een hele zachte bange toon,alsof ie ineens beseft wat die Mister Big Shot toen gezegd had,hij is bang voor de consequenties en praat weer op dat toontje waarop ie zielig wil overkomen en dat alles komt door anderen en niets door hemzelf.

Brian:"Ja...tuurlijk...ja hoor...ik zit het op te ruimen nu...ik baal er zelf van"

Ik blijf erbij...dat deze gast een potentiele bedreiging is voor al die miljonairs die daar nog zitten....een bedreiging voor hun leven duidelijker gezegd.
    Die diepe gewortelde agressie in die jongen is niet normaal meer...die lichaamshouding die hij ook aanneemt als hij zijn agressie uit...spreekt uit dat ie echt verder wil gaan dan dingen kapot maken....de eerste keer dat ie echt iemand molt ligt niet ver meer....redaktie doe die ogen van jullie eens open,streamers zien het al zolang aankomen en hebben al zo vaak gewaarschuwd.

Gisteren had ik bezoek van iemand die nooit naar dit programma kijkt...hij zag voor het eerst Brian en zei..."Wat is dat voor enge gast...is dat een bewoner"?
    Hij heeft niet eens die filmpjes gezien,die conclusie trok ie al alleen bij het zien van Brian.
    alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
    pi_55459479
    Noekje, wat een mooie opening
    het water roept
    pi_55459488
    Wat natuurlijk gisteren ook weer overduidelijk naar voren kwam is wat voor graaiers Brian en Amanda zijn....alles bij elkaar willen graaien alleen voor zichzelf...echt alles....hun ware aard komt op dat soort momenten heel erg naar voren.
    Bij wat voor stemming dan ook is het meteen in eerste instantie..."Ik wil het hebben"
    Deze twee mensen hebben al zoveel gehad in verhouding tot de andere bewoners...dat verschil is megagroot
    pi_55459498
    Toneelhaak voor Brian, als dat niet gebeurt denk ik dat Brian het o.k. heeft gekregen voor de deur.
    levert weer tv op.
    Kijk maar naar onze reacties, eindelijk weer opgeveerd vanachter de pc.
    Aan de andere kant denk ik dat Amanda weleens zou kunnen opleven als Brian het huis uit moet.
    Tuurlijk dikke tranen at first maar dat gaat wel over.
    genoeg troostjochies .
    Lieve kerstman, graag een beetje papafiguur vriendje voor Amanda in de kooi.
    pi_55459531
    Zou de FEBO niet het volgende kunnen doen?

Iedereen heeft gestemd voor rijlessen voor Mickey, Amanda heeft geen stem uitgebracht.
    Dus heeft zij hem ook niet geblokt!
    Haar stem ongeldig en rijlessen voor Mickey!!!!!
      zaterdag 22 december 2007 @ 11:04:57 #11
    197808 Jewscky1
    Leven en laten leven...
    pi_55459540
    quote:
    Op zaterdag 22 december 2007 10:57 schreef riri het volgende:
    Wat een agressieve vent die Brian...dat gaat echt een keer heel goed mis...als die jongen daar blijft zitten kan ik je op een presenteerblaadje geven dat dat met nog meer druk echt een keer uit de hand gaat lopen...geen twijfel over mogelijk.

http://forum.headliner.nl/topic-91/

http://forum.headliner.nl/topic-92/

Lieke tegen Brian in dat laatste filmpje helemaal aan het eind:"Denk je er nu aan wat Mister Big Shot zei toen ie hier kwam"?

Brian antwoordt op die vraag ineens op een hele zachte bange toon,alsof ie ineens beseft wat die Mister Big Shot toen gezegd had,hij is bang voor de consequenties en praat weer op dat toontje waarop ie zielig wil overkomen en dat alles komt door anderen en niets door hemzelf.

Brian:"Ja...tuurlijk...ja hoor...ik zit het op te ruimen nu...ik baal er zelf van"

Ik blijf erbij...dat deze gast een potentiele bedreiging is voor al die miljonairs die daar nog zitten....een bedreiging voor hun leven duidelijker gezegd.
    Die diepe gewortelde agressie in die jongen is niet normaal meer...die lichaamshouding die hij ook aanneemt als hij zijn agressie uit...spreekt uit dat ie echt verder wil gaan dan dingen kapot maken....de eerste keer dat ie echt iemand molt ligt niet ver meer....redaktie doe die ogen van jullie eens open,streamers zien het al zolang aankomen en hebben al zo vaak gewaarschuwd.

Gisteren had ik bezoek van iemand die nooit naar dit programma kijkt...hij zag voor het eerst Brian en zei..."Wat is dat voor enge gast...is dat een bewoner"?
    Hij heeft niet eens die filmpjes gezien,die conclusie trok ie al alleen bij het zien van Brian.
    RAT bedoel je.
    pi_55459559
    hehehehe heerljik avondje gister gehad

die 2 kraaien worden helemaal gek als ze iets niet krijgen

zelf 600 cp willen voor maar 2 uur buiten en maar 300 willen geven voor vele uren buiten lol
    pi_55459585
    In het begin was Lieke fanatiek bezig om het spel te spelen.. niet altijd even slim, maar ze deed haar best. The new and improved Lieke lijkt alleen nog op haar gevoel af te willen gaan en geen spelletjes meer te willen spelen.. alleen haar persoonlijke vete met Huub uit te willen vechten.
    Haar reactie gisteren op de 'set-up' van Huub en Jaap sloeg werkelijk helemaal nergens op. Ze nam Huub kwalijk dat hij een spelletje had gespeeld (??) en walgde daarom weer van hem.. Jaap die precies hetzelfde spelletje heeft gespeeld duikt ze mee in bed.. schiet mij maar lek!!
    pi_55459627
    lieke is over datum, tot nooit meer ziens
    pi_55459670
    quote:
    Op zaterdag 22 december 2007 11:04 schreef Jewscky1 het volgende:

[..]

RAT bedoel je.
    Kort en bondig en zó waar, Jewscky.
    pi_55459734
    quote:
    Op zaterdag 22 december 2007 11:09 schreef Clank het volgende:
    In het begin was Lieke fanatiek bezig om het spel te spelen.. niet altijd even slim, maar ze deed haar best. The new and improved Lieke lijkt alleen nog op haar gevoel af te willen gaan en geen spelletjes meer te willen spelen.. alleen haar persoonlijke vete met Huub uit te willen vechten.
    Haar reactie gisteren op de 'set-up' van Huub en Jaap sloeg werkelijk helemaal nergens op. Ze nam Huub kwalijk dat hij een spelletje had gespeeld (??) en walgde daarom weer van hem.. Jaap die precies hetzelfde spelletje heeft gespeeld duikt ze mee in bed.. schiet mij maar lek!!
    Ik heb het idee dat Lieke gewoon boos wíl zijn op Huub, en daarom altijd wel een reden vindt om los te gaan op hem. Want dit sloeg natuurlijk helemaal nergens op. Ze zou beter naar huis kunnen gaan, ze is een spelbederver geworden.
    pi_55459753
    Met Dilana moeten ze trouwens wel een beetje uitkijken.. want die reageert behoorlijk als er geschreeuw en drukte is. Ze had gisteren Jaap al te pakken..
    pi_55459774
    quote:
    Op zaterdag 22 december 2007 11:23 schreef Clank het volgende:
    Met Dilana moeten ze trouwens wel een beetje uitkijken.. want die reageert behoorlijk als er geschreeuw en drukte is. Ze had gisteren Jaap al te pakken..
    Niet raar hoor. Er vliegt daar zo een tafel door de kamer en heel veel appels. Iedereen schreeuwt, er komt opeens bewaking binnen. Brian die naar beneden rent en daar sneuvelt ook van alles. Die hond moet hebben gedacht dat de oorlog was uitgebroken.
    Go hard or go home
    pi_55459804
    Jaap zijn redevoeringen tijdens die stemming van gisteren waren subliem...hij legt helemaal het karakter van Amanda bloot...haar zogenaamde goed zijn voor mensen die het minder hebben is helemaal niet aanwezig als het om haar zelf gaat...zaken voor zichzelf regelen vindt ze veel belangrijker...het is voor haar een sport geworden alles binnen te harken.
    Jaap legde subliem haar egoistische karakter bloot...ook aan Selene liet hij goed merken wat hij van Selene vindt...
    Jaap was top...
    pi_55459812
    Amanda zal zo wel overgaan in pijpmodus.
    pi_55459838
    quote:
    Op zaterdag 22 december 2007 11:27 schreef kit2u het volgende:
    Amanda zal zo wel overgaan in pijpmodus.
    Maar natuurlijk! Ze heeft wat goed te maken
    pi_55459851
    Ik vond Huub juist wel sterk naar Selene toe.
    Selene: oeh wat nobel. Alles voor de beeldvorming
    Huub: nee, snel 500 euro geven. Dat is goed voor de beeldvorming.
    Je kent hem amper.

Zoiets was het.
    Go hard or go home
    pi_55459895
    quote:
    Op zaterdag 22 december 2007 11:29 schreef noekje het volgende:
    Ik vond Huub juist wel sterk naar Selene toe.
    Selene: oeh wat nobel. Alles voor de beeldvorming
    Huub: nee, snel 500 euro geven. Dat is goed voor de beeldvorming.
    Je kent hem amper.

Zoiets was het.
    En Selene was erg zwak in haar verweer. Zelfs Amanda komt in dit soort discussies nog wel eens met inhoudelijke argumenten.
    Selene bracht het niet veel verder dan : " tuurlijk joh, whatever en talk to the hand" argumentatie
    Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
    pi_55459944
    Huub zet in onderstaand filmpje bij die stemming Selene keihard op haar plaats

http://www.clipser.com/watch_video.php?vid=61396&sess=14591
    pi_55459957
    het water roept
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')