Het omgooien van de tafel was imo alleen een actie om Jaap de stuipen op het lijf te jagen. Hij vroeg Jaap ook herhaaldelijk quasi-para.. of hij bang was. Jaap die zich in het begin nog wel eens liet intimideren door Brian/Natasia/Amanda.. gaf geen duimbreed toe.quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:18 schreef pullup het volgende:
Om heel eerlijk te zijn: Al heeft Brian een tafel omgekieperd en een deur gemold, hij kwam niet zo para over als in eerdere situaties. Alles was een beetje berekenend tv maken in mijn ogen.
RAT bedoel je.quote:Op zaterdag 22 december 2007 10:57 schreef riri het volgende:
Wat een agressieve vent die Brian...dat gaat echt een keer heel goed mis...als die jongen daar blijft zitten kan ik je op een presenteerblaadje geven dat dat met nog meer druk echt een keer uit de hand gaat lopen...geen twijfel over mogelijk.
http://forum.headliner.nl/topic-91/
http://forum.headliner.nl/topic-92/
Lieke tegen Brian in dat laatste filmpje helemaal aan het eind:"Denk je er nu aan wat Mister Big Shot zei toen ie hier kwam"?
Brian antwoordt op die vraag ineens op een hele zachte bange toon,alsof ie ineens beseft wat die Mister Big Shot toen gezegd had,hij is bang voor de consequenties en praat weer op dat toontje waarop ie zielig wil overkomen en dat alles komt door anderen en niets door hemzelf.
Brian:"Ja...tuurlijk...ja hoor...ik zit het op te ruimen nu...ik baal er zelf van"
Ik blijf erbij...dat deze gast een potentiele bedreiging is voor al die miljonairs die daar nog zitten....een bedreiging voor hun leven duidelijker gezegd.
Die diepe gewortelde agressie in die jongen is niet normaal meer...die lichaamshouding die hij ook aanneemt als hij zijn agressie uit...spreekt uit dat ie echt verder wil gaan dan dingen kapot maken....de eerste keer dat ie echt iemand molt ligt niet ver meer....redaktie doe die ogen van jullie eens open,streamers zien het al zolang aankomen en hebben al zo vaak gewaarschuwd.
Gisteren had ik bezoek van iemand die nooit naar dit programma kijkt...hij zag voor het eerst Brian en zei..."Wat is dat voor enge gast...is dat een bewoner"?
Hij heeft niet eens die filmpjes gezien,die conclusie trok ie al alleen bij het zien van Brian.
Ik heb het idee dat Lieke gewoon boos wíl zijn op Huub, en daarom altijd wel een reden vindt om los te gaan op hem. Want dit sloeg natuurlijk helemaal nergens op. Ze zou beter naar huis kunnen gaan, ze is een spelbederver geworden.quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:09 schreef Clank het volgende:
In het begin was Lieke fanatiek bezig om het spel te spelen.. niet altijd even slim, maar ze deed haar best. The new and improved Lieke lijkt alleen nog op haar gevoel af te willen gaan en geen spelletjes meer te willen spelen.. alleen haar persoonlijke vete met Huub uit te willen vechten.
Haar reactie gisteren op de 'set-up' van Huub en Jaap sloeg werkelijk helemaal nergens op. Ze nam Huub kwalijk dat hij een spelletje had gespeeld (??) en walgde daarom weer van hem.. Jaap die precies hetzelfde spelletje heeft gespeeld duikt ze mee in bed.. schiet mij maar lek!!
Niet raar hoor. Er vliegt daar zo een tafel door de kamer en heel veel appels. Iedereen schreeuwt, er komt opeens bewaking binnen. Brian die naar beneden rent en daar sneuvelt ook van alles. Die hond moet hebben gedacht dat de oorlog was uitgebroken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:23 schreef Clank het volgende:
Met Dilana moeten ze trouwens wel een beetje uitkijken.. want die reageert behoorlijk als er geschreeuw en drukte is. Ze had gisteren Jaap al te pakken..
Maar natuurlijk! Ze heeft wat goed te makenquote:Op zaterdag 22 december 2007 11:27 schreef kit2u het volgende:
Amanda zal zo wel overgaan in pijpmodus.
En Selene was erg zwak in haar verweer. Zelfs Amanda komt in dit soort discussies nog wel eens met inhoudelijke argumenten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:29 schreef noekje het volgende:
Ik vond Huub juist wel sterk naar Selene toe.
Selene: oeh wat nobel. Alles voor de beeldvorming
Huub: nee, snel 500 euro geven. Dat is goed voor de beeldvorming.
Je kent hem amper.
Zoiets was het.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |