Altijd lachen die Lieke... komt altijd een half uur achteraan hobbbelen en is dan pissed omdat ze het weer eens niet doorhad. Ze zoekt het dan niet bij haarzelf maar reageert het af op een ander.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:23 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke komt tot de conclusie dat zij ook genaait is...en daarom is ze boos
Nou pas? Wist ze dat niet toen Huub van haar af kroopquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:23 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke komt tot de conclusie dat zij ook genaait is...en daarom is ze boos
Ik zag het niet gebeuren,maar,ik neem aan dat Brian de schuldige was..quote:
Amanda is dom maar die snapt het spel tenminste nog, maar Lieke....quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Altijd lachen die Lieke... komt altijd een half uur achteraan hobbbelen en is dan pissed omdat ze het weer eens niet doorhad. Ze zoekt het dan niet bij haarzelf maar reageert het af op een ander.
Ze had toch gewoon moeten toegevn dat dit meesterlijk was. Ook al baalt Brian toch denk ik dat ie op de een of andere manier wel respect heeft voor dit geintje.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:28 schreef Johnny_Berra het volgende:
Brian liep net wel op water........Het was dan wel bevroren, maar hij liep op water.
i second this requestquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:28 schreef droomkoningin het volgende:
ik kom net thuis, wil iemand zo lief zijn een korte samenvatting te geven over wat er is gebeurt?
Stemming rijbewijs. Mikey kon hem ook krijgen. Iedereen stemde na het omgooien van een tafel door een Para Brian voor, behalve Amanda. Stemming wegquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:28 schreef droomkoningin het volgende:
ik kom net thuis, wil iemand zo lief zijn een korte samenvatting te geven over wat er is gebeurt?
Er was een stemming voor rijlessen; de gastspelers mochten niet stemmen maar dongen wel mee. Amanda wil al meer dan een half jaar rijlessen, en ze was er vrij zeker van dat ze haar ook zouden toekomen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:28 schreef droomkoningin het volgende:
Lieke heeft het alleen maar over 'beeldvorming' en 'alles voor tv maken'quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef 2live het volgende:
[..]
Amanda is dom maar die snapt het spel tenminste nog, maar Lieke....
hmmz ok, en waarom werd brian para dan? als iedereen voor stemde?quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:30 schreef Varen het volgende:
[..]
Stemming rijbewijs. Mikey kon hem ook krijgen. Iedereen stemde na het omgooien van een tafel door een Para Brian voor, behalve Amanda. Stemming weg
Amanda boos, Brian er achteraan, deur eruit
Amanda was egoistisch en liet een gratis rijbewijs voor Mikey naar nul gaan omdat ze hem zelf wou.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:28 schreef droomkoningin het volgende:
Was stemiing voor rijbewijs.quote:
nog even een mooie aanvulling: Amanda dreigde Brian dat ze hem zou slaan als hij bij haar in de buurt zou komen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:30 schreef Varen het volgende:
[..]
Stemming rijbewijs. Mikey kon hem ook krijgen. Iedereen stemde na het omgooien van een tafel door een Para Brian voor, behalve Amanda. Stemming weg
Amanda boos, Brian er achteraan, deur eruit
Ze snapt dus geen reet van het spelquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:32 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Lieke heeft het alleen maar over 'beeldvorming' en 'alles voor tv maken'
Jaap wou hem perse aan Mikey geven en daar werd Brian para vanquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:32 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
hmmz ok, en waarom werd brian para dan? als iedereen voor stemde?
Ik vond hem eigenlijk heel goed, zeker na die opmerking van Mazuru:quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:30 schreef noekje het volgende:
Avonne, mag er een l tussen?
Amanda maakt keuzes op haar gevoel en dat kan ik wel in haar waarderen.... Dit was gewoon ook een opwelling van een straatschoffie..... Ik mag dat wel.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef 2live het volgende:
[..]
Amanda is dom maar die snapt het spel tenminste nog, maar Lieke....
Oh ja, en andere aanvulling: Amanda bedreigde Jaap dat hij Coraquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
nog even een mooie aanvulling: Amanda dreigde Brian dat ze hem zou slaan als hij bij haar in de buurt zou komen.
Wat is er briljant van Huub?quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit was werkelijk een briljant een-tweetje tussen Huub en Jaap,
ik neem mijn eerdere woorden terug .... goed gedaan Huub
Nou, anders ik wel.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:33 schreef Carlaa het volgende:
Ik ben ZOOOO blij dat die verwende snol eindelijk eens NIET haar zin krijgt!!
Dat is een hèle mooie aanvulling..........quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
nog even een mooie aanvulling: Amanda dreigde Brian dat ze hem zou slaan als hij bij haar in de buurt zou komen.
Lieke is ook onderweg om een kindje van allah te wordenquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:32 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Lieke heeft het alleen maar over 'beeldvorming' en 'alles voor tv maken'
En je ziet hoe de paus en zijn onderdaan reageren.En maar een grote bek over anderen.Wij zijn zo sterk,ja dat hebben we nu gezien.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:33 schreef Carlaa het volgende:
Ik ben ZOOOO blij dat die verwende snol eindelijk eens NIET haar zin krijgt!!
Héél goed gedaan!quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit was werkelijk een briljant een-tweetje tussen Huub en Jaap,
ik neem mijn eerdere woorden terug .... goed gedaan Huub
En Lieke is gezwicht.... mevrouw met d'r principes is weer een onderuitgegaan.... en nu voelt ze zich genaait...quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:31 schreef Disana het volgende:
[..]
...
Aanvankelijk vond Huub dat de lessen naar zwerver Mikey toe moesten. Jaap had gisteren al een toezegging aan Amanda gedaan. Lieke vond dat de stem uit principe naar een miljonair moest gaan.
...
Die heilige verontwaardiging van haar slaat zelden ergens op, maar nu nog minder dan ooit. Huub heeft niets verkeerds gedaan of gezegd.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:36 schreef akveor het volgende:
[..]
En Lieke is gezwicht.... mevrouw met d'r principes is weer een onderuitgegaan.... en nu voelt ze zich genaait...
Was er geen SLquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:36 schreef Dark het volgende:
LOL, Jaap snapt niet waarom er beveiliging binnen kwam.......
Schat, het was een briljant samenspel van Jaap en Huub.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat is er briljant van Huub?
Jaap stemt tegen. Lijkt me ook niet briljant?
Dat zat ik me ook serieus af te vragen, was echt niet nodig. Men was vast bang dat Hij door zou draaien en een boete of erger zou riskeren.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:36 schreef Dark het volgende:
LOL, Jaap snapt niet waarom er beveiliging binnen kwam.......
eensch......quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:34 schreef schatje het volgende:
Lieke's frustratie begon toen Huub en Amanda terug kwamen van beneden en hem de vraag stelde 'vanwaar die ommezwaai?'. Vervolgens neemt ze hem kwalijk dat ie zijn frustraties uitsprak over het hoe en wat van het halen van zijn motorrijbewijs. Toen mocht ie ineens geen stemmingen blokken door die uitspraken. Ze legde hem woorden zijn mond. Raakte steeds verder gefrustreerd. En nu neemt ze hem ook nog kwalijk dat hij en Jaap het spel spelen. Het wordt steeds gekker met haar.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:35 schreef RTM1988 het volgende:
dennis maakt camera kapot=exit!
brain maakt deur kapot=EXIT!
Staat in de OP.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Pas later. De bewaker is gewoon op het filmpje (blz 6 vrij onderaan in vorige COS) te zien.
Huub heeft zijn motorrijbewijs ook nog steeds niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:37 schreef pullup het volgende:
Amanda is nu ook razend op achter omdat die haar beloofd hadden dat ze haar rijbewijs mocht halen
Haha, lekker voor die pompsnol. Zoiets wil je trouwens toch ook niet achter het stuur hebben.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:37 schreef pullup het volgende:
Amanda is nu ook razend op achter omdat die haar beloofd hadden dat ze haar rijbewijs mocht halen
Oh mooi (ik zit te multitasken, dgk verslaafde die ik ben).quote:
Laat haar lekker ophorken, veel levert ze toch nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:37 schreef rooie3 het volgende:
Amanda gaat weer dreigen met haar verblijf.
Goh en laat dat nu de essentie van het spel zijn...quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:37 schreef rooie3 het volgende:
Sorryquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:37 schreef pullup het volgende:
quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:39 schreef Frasier het volgende:
[..]
Haha, lekker voor die pompsnol. Zoiets wil je trouwens toch ook niet achter het stuur hebben.
zeker weten!quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:37 schreef rooie3 het volgende:
Nee, Amanda bracht haar stem niet uit....quote:
Yep.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:40 schreef pullup het volgende:
Dit is dus de reden dat er zo weinig gas gegeven mag worden op Amanda en Brian. Ze zijn gewoon te snel over de zeik
Ik vind ons appeltaarten bakken veel boeiender lieverd.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Schat, het was een briljant samenspel van Jaap en Huub.
Ze verwijt achter snode plannen omdat de gastspelers ineens ook aanspraak op de stemming mochten maken, Hierdoor kreeg Jaap de kans om Mikey in de stemming te brengenquote:
Dat blijven we er gewoon bijdoen schatje.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:41 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik vind ons appeltaarten bakken veel boeiender lieverd.![]()
Hallo, dat moet je natuurlijk wel even goed interpreteren he?! Dat is neit kapotmaken...dat is Palma helpen! Hoeft ze minder schoon te maken!quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:38 schreef kissa het volgende:
[..]
Braain maakte de derde!! deur kapot
Zullen nu eindelijk haar aanhangers de ware Amanda te zien krijgen???quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:42 schreef Dark het volgende:
Het mokkel dat de meeste stemmingen, meeste uitjes, meeste gunsten gehad heeft..........jankt omdat ze haar zin niet krijgt, wat een sneu tiep ben je toch Amanda, your true colors are shining .........
Van mij ookquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:41 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Disana. Nog van harte gefeliciteerd!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dankuwel, mevrouw Babbelaar.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:41 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Disana. Nog van harte gefeliciteerd!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Het is ook wel verschrikkelijk wat ze haar aandoen. ''Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven in DGK''. Dit zou geen mens hebben gepiktquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:40 schreef schatje het volgende:
Amanda is zo kwaad, niet normaal.
Yepquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:44 schreef noekje het volgende:
"Ik vind het zo fucking hypocriet, wie dit ook bedacht heeft."
Hoorde ik dat nu goed?
Zij heeft het harder nodig, aldus Amanda. Ze had hem ook al gepimpt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:45 schreef agter het volgende:
whats wrong with amanda?
ze snapt toch wel dat Mikey dat rijbewijs meer nodig heeft dan zij???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |