Nee, Amanda bracht haar stem niet uit....quote:
Yep.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:40 schreef pullup het volgende:
Dit is dus de reden dat er zo weinig gas gegeven mag worden op Amanda en Brian. Ze zijn gewoon te snel over de zeik
Ik vind ons appeltaarten bakken veel boeiender lieverd.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:38 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Schat, het was een briljant samenspel van Jaap en Huub.
Ze verwijt achter snode plannen omdat de gastspelers ineens ook aanspraak op de stemming mochten maken, Hierdoor kreeg Jaap de kans om Mikey in de stemming te brengenquote:
Dat blijven we er gewoon bijdoen schatje.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:41 schreef FdW het volgende:
[..]
Ik vind ons appeltaarten bakken veel boeiender lieverd.![]()
Hallo, dat moet je natuurlijk wel even goed interpreteren he?! Dat is neit kapotmaken...dat is Palma helpen! Hoeft ze minder schoon te maken!quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:38 schreef kissa het volgende:
[..]
Braain maakte de derde!! deur kapot
Zullen nu eindelijk haar aanhangers de ware Amanda te zien krijgen???quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:42 schreef Dark het volgende:
Het mokkel dat de meeste stemmingen, meeste uitjes, meeste gunsten gehad heeft..........jankt omdat ze haar zin niet krijgt, wat een sneu tiep ben je toch Amanda, your true colors are shining .........
Van mij ookquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:41 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Disana. Nog van harte gefeliciteerd!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Dankuwel, mevrouw Babbelaar.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:41 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Disana. Nog van harte gefeliciteerd!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Het is ook wel verschrikkelijk wat ze haar aandoen. ''Hoeveel vrijheid ben je bereid op te geven in DGK''. Dit zou geen mens hebben gepiktquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:40 schreef schatje het volgende:
Amanda is zo kwaad, niet normaal.
Yepquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:44 schreef noekje het volgende:
"Ik vind het zo fucking hypocriet, wie dit ook bedacht heeft."
Hoorde ik dat nu goed?
Zij heeft het harder nodig, aldus Amanda. Ze had hem ook al gepimpt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:45 schreef agter het volgende:
whats wrong with amanda?
ze snapt toch wel dat Mikey dat rijbewijs meer nodig heeft dan zij???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |