Héél goed gedaan!quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit was werkelijk een briljant een-tweetje tussen Huub en Jaap,
ik neem mijn eerdere woorden terug .... goed gedaan Huub
En Lieke is gezwicht.... mevrouw met d'r principes is weer een onderuitgegaan.... en nu voelt ze zich genaait...quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:31 schreef Disana het volgende:
[..]
...
Aanvankelijk vond Huub dat de lessen naar zwerver Mikey toe moesten. Jaap had gisteren al een toezegging aan Amanda gedaan. Lieke vond dat de stem uit principe naar een miljonair moest gaan.
...
Die heilige verontwaardiging van haar slaat zelden ergens op, maar nu nog minder dan ooit. Huub heeft niets verkeerds gedaan of gezegd.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:36 schreef akveor het volgende:
[..]
En Lieke is gezwicht.... mevrouw met d'r principes is weer een onderuitgegaan.... en nu voelt ze zich genaait...
Was er geen SLquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:36 schreef Dark het volgende:
LOL, Jaap snapt niet waarom er beveiliging binnen kwam.......
Schat, het was een briljant samenspel van Jaap en Huub.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:33 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat is er briljant van Huub?
Jaap stemt tegen. Lijkt me ook niet briljant?
Dat zat ik me ook serieus af te vragen, was echt niet nodig. Men was vast bang dat Hij door zou draaien en een boete of erger zou riskeren.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:36 schreef Dark het volgende:
LOL, Jaap snapt niet waarom er beveiliging binnen kwam.......
eensch......quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:34 schreef schatje het volgende:
Lieke's frustratie begon toen Huub en Amanda terug kwamen van beneden en hem de vraag stelde 'vanwaar die ommezwaai?'. Vervolgens neemt ze hem kwalijk dat ie zijn frustraties uitsprak over het hoe en wat van het halen van zijn motorrijbewijs. Toen mocht ie ineens geen stemmingen blokken door die uitspraken. Ze legde hem woorden zijn mond. Raakte steeds verder gefrustreerd. En nu neemt ze hem ook nog kwalijk dat hij en Jaap het spel spelen. Het wordt steeds gekker met haar.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:35 schreef RTM1988 het volgende:
dennis maakt camera kapot=exit!
brain maakt deur kapot=EXIT!
Staat in de OP.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Pas later. De bewaker is gewoon op het filmpje (blz 6 vrij onderaan in vorige COS) te zien.
Huub heeft zijn motorrijbewijs ook nog steeds niet.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:37 schreef pullup het volgende:
Amanda is nu ook razend op achter omdat die haar beloofd hadden dat ze haar rijbewijs mocht halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |