Altijd lachen die Lieke... komt altijd een half uur achteraan hobbbelen en is dan pissed omdat ze het weer eens niet doorhad. Ze zoekt het dan niet bij haarzelf maar reageert het af op een ander.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:23 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke komt tot de conclusie dat zij ook genaait is...en daarom is ze boos
Nou pas? Wist ze dat niet toen Huub van haar af kroopquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:23 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke komt tot de conclusie dat zij ook genaait is...en daarom is ze boos
Ik zag het niet gebeuren,maar,ik neem aan dat Brian de schuldige was..quote:
Amanda is dom maar die snapt het spel tenminste nog, maar Lieke....quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Altijd lachen die Lieke... komt altijd een half uur achteraan hobbbelen en is dan pissed omdat ze het weer eens niet doorhad. Ze zoekt het dan niet bij haarzelf maar reageert het af op een ander.
Ze had toch gewoon moeten toegevn dat dit meesterlijk was. Ook al baalt Brian toch denk ik dat ie op de een of andere manier wel respect heeft voor dit geintje.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:28 schreef Johnny_Berra het volgende:
Brian liep net wel op water........Het was dan wel bevroren, maar hij liep op water.
i second this requestquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:28 schreef droomkoningin het volgende:
ik kom net thuis, wil iemand zo lief zijn een korte samenvatting te geven over wat er is gebeurt?
Stemming rijbewijs. Mikey kon hem ook krijgen. Iedereen stemde na het omgooien van een tafel door een Para Brian voor, behalve Amanda. Stemming wegquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:28 schreef droomkoningin het volgende:
ik kom net thuis, wil iemand zo lief zijn een korte samenvatting te geven over wat er is gebeurt?
Er was een stemming voor rijlessen; de gastspelers mochten niet stemmen maar dongen wel mee. Amanda wil al meer dan een half jaar rijlessen, en ze was er vrij zeker van dat ze haar ook zouden toekomen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:28 schreef droomkoningin het volgende:
Lieke heeft het alleen maar over 'beeldvorming' en 'alles voor tv maken'quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef 2live het volgende:
[..]
Amanda is dom maar die snapt het spel tenminste nog, maar Lieke....
hmmz ok, en waarom werd brian para dan? als iedereen voor stemde?quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:30 schreef Varen het volgende:
[..]
Stemming rijbewijs. Mikey kon hem ook krijgen. Iedereen stemde na het omgooien van een tafel door een Para Brian voor, behalve Amanda. Stemming weg
Amanda boos, Brian er achteraan, deur eruit
Amanda was egoistisch en liet een gratis rijbewijs voor Mikey naar nul gaan omdat ze hem zelf wou.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:28 schreef droomkoningin het volgende:
Was stemiing voor rijbewijs.quote:
nog even een mooie aanvulling: Amanda dreigde Brian dat ze hem zou slaan als hij bij haar in de buurt zou komen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:30 schreef Varen het volgende:
[..]
Stemming rijbewijs. Mikey kon hem ook krijgen. Iedereen stemde na het omgooien van een tafel door een Para Brian voor, behalve Amanda. Stemming weg
Amanda boos, Brian er achteraan, deur eruit
Ze snapt dus geen reet van het spelquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:32 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Lieke heeft het alleen maar over 'beeldvorming' en 'alles voor tv maken'
Jaap wou hem perse aan Mikey geven en daar werd Brian para vanquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:32 schreef droomkoningin het volgende:
[..]
hmmz ok, en waarom werd brian para dan? als iedereen voor stemde?
Ik vond hem eigenlijk heel goed, zeker na die opmerking van Mazuru:quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:30 schreef noekje het volgende:
Avonne, mag er een l tussen?
Amanda maakt keuzes op haar gevoel en dat kan ik wel in haar waarderen.... Dit was gewoon ook een opwelling van een straatschoffie..... Ik mag dat wel.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef 2live het volgende:
[..]
Amanda is dom maar die snapt het spel tenminste nog, maar Lieke....
Oh ja, en andere aanvulling: Amanda bedreigde Jaap dat hij Coraquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
nog even een mooie aanvulling: Amanda dreigde Brian dat ze hem zou slaan als hij bij haar in de buurt zou komen.
Wat is er briljant van Huub?quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:30 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Dit was werkelijk een briljant een-tweetje tussen Huub en Jaap,
ik neem mijn eerdere woorden terug .... goed gedaan Huub
Nou, anders ik wel.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:33 schreef Carlaa het volgende:
Ik ben ZOOOO blij dat die verwende snol eindelijk eens NIET haar zin krijgt!!
Dat is een hèle mooie aanvulling..........quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
nog even een mooie aanvulling: Amanda dreigde Brian dat ze hem zou slaan als hij bij haar in de buurt zou komen.
Lieke is ook onderweg om een kindje van allah te wordenquote:Op zaterdag 22 december 2007 00:32 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Lieke heeft het alleen maar over 'beeldvorming' en 'alles voor tv maken'
En je ziet hoe de paus en zijn onderdaan reageren.En maar een grote bek over anderen.Wij zijn zo sterk,ja dat hebben we nu gezien.quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:33 schreef Carlaa het volgende:
Ik ben ZOOOO blij dat die verwende snol eindelijk eens NIET haar zin krijgt!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |