dat doe ik ook wel.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:43 schreef ruud_fr het volgende:
ik zou het beveiligingsbedrijf maar even inlichten
dief!quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:43 schreef RacerDKB het volgende:
Wat voor boobytraps?
quote:of een bewegingsdetector die aan een M2 machinegeweer staat?
Beide?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:43 schreef RacerDKB het volgende:
Wat voor boobytraps?
Een touwtje waardoor je op je bek gaat, of een bewegingsdetector die aan een M2 machinegeweer staat?
En dan zo van: "mijn aanbeeld, wat doe je!!1!!1!quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:50 schreef bijdehand het volgende:
Zo'n aambeeld boven de deur, en als ze dan naar binnen gaan valt ie op hun hoofd
Lol dan kom ik graag bij jou inbreken. 3 maanden voorwaardelijk tegen 10000 euro schadevergoeding zie ik wel zitten. Op het mment dat iemand daadwerkelijk iets gebeurt zal je er niet afkomen met alleen maar een geldbedragquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:56 schreef SharQueDo het volgende:
Wat voor boobytraps?Ben wel benieuwd.
Niet om bij je in te breken ofzo, maar gewoon voor inspiriatie.
En een ambulance lijkt me, als de boobytrap heeft gewerkt.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:10 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dus ik moet ook brandweer en politie verwittigen?
Jamaar, ik heb um tog gevanguh!!!!1121quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En dan zo van: "mijn aanbeeld, wat doe je!!1!!1!"
Het is toch goed om boobytraps aan te leggen in je eigen huis?quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:28 schreef _Arthur het volgende:
Ik denk dat alleen het BHFH recht werkt in BHFH z'n wereld.
Leuk op je verjaardag, natuurlijke selectie onder de gastenquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Het is toch goed om boobytraps aan te leggen in je eigen huis?
'kijk eens in de kelder...'quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:14 schreef Nachtrog het volgende:
[..]
Leuk op je verjaardag, natuurlijke selectie onder de gasten
Ik zweet ook altijd veel 's nachts.quote:Op vrijdag 21 december 2007 18:43 schreef KristianT het volgende:
Als ze moeten komen dan heb je een heel groot huis en een hoop geld, sweat dreams...
quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:08 schreef Hephaistos. het volgende:
[ afbeelding ]
'Identiteit BHFH eindelijk bekend'
Jij begint.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:50 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
kunnen we serieus en ontopic blijven?
quote:Op dinsdag 25 december 2007 13:31 schreef Alcarin het volgende:
Ik geloof dat het weer wel mag als je een bordje op de deur hangt dat je huis gevaarlijk is, en dat mensen er dus niet in mogen..
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:51 schreef leolinedance het volgende:
[..]
En dan zo van: "mijn aanbeeld, wat doe je!!1!!1!"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |