abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55501123
quote:
Op zondag 23 december 2007 15:33 schreef mordradead het volgende:
Ik check het altijd dan ff met die mal die er ligt, past hij niet geef ik hem mooi door aan de pakketdienst. Ik heb ook zo iemand, die heeft iedere dag wel 3 a 4 van die dikke a4 enveloppen met stofjes ofzo erin, hardstikke veel ruimte maar het weegt niks
die zachte dingen
truukje: doe het tussen twee stevige dingen dat wil het er nog aardig doorheen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 24 december 2007 @ 11:38:42 #72
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_55510258
lekker weer veel post en folders
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  Redactie Frontpage maandag 24 december 2007 @ 14:21:38 #73
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_55513978
Veel kaartjes gezien maar écht druk vind ik het nog steeds niet. Vergeleken met vorig jaar tenminste, naar mijn idee was het toen veel meer
pi_55516339
quote:
Op maandag 24 december 2007 11:38 schreef 9christensen het volgende:
lekker weer veel post en folders
Best nog wel toffe folders... liep makkelijk rond.

Wel veel kaartjes in de handsortering...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  maandag 24 december 2007 @ 18:38:30 #75
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_55516372
pfff twee wijken, bijna 7 uur gelopen.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_55517861
De HSM's konden het waarschijnlijk niet meer aan. Wat veel fouten zaten er tussen .
  Redactie Frontpage / Sport maandag 24 december 2007 @ 19:33:43 #77
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_55517990
idd vandaag veel hand ingooi, een aantal fouten en veel kaartjes vandaag. Mijn verwachting is dan ook dat donderdag nog veel kaartjes bezorgd zullen moeten worden.

Een tip voor volgend jaar: Plak de eveloppen dicht als je ze verstuurd.

Dit voorkomt dat andere enveloppen in de envelop bestemd voor jou gaan zitten en voorkomt dat kaartjes tijdens het sorteren uit de enveloppe gaan, iets wat helaas erg veel voor komt.

Vandaag een erg rustige breng en haal rit
Altijd onderweg naar het avontuur
  maandag 24 december 2007 @ 19:57:01 #78
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_55518812
Ja en mensen die het huisnummer al opschrijven met een vraagteken, en dan ook nog eens geen achternaam erbij doen. Of twee verschillende postcode's erop schrijven, echt. En ik maar zoeken in de telefoon gids.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  Redactie Frontpage / Sport maandag 24 december 2007 @ 20:01:05 #79
Maffe Fries
pi_55518962
Zoeken doe ik niet, maar zo nu en dan is het wel erg ja met bedenken waar iemand woont. Ik zet zelf nauwelijks, maar help de collega's met vragen over de wijken die ik wel goed ken natuurlijk wel even uit de brand.
pi_55519679
Hier was het vandaag weer niet superdruk. Wel veel kaartjes en weer de Gamma het gewone formaat. Moest eigenlijk een wijkje doen maar het werden er uiteindelijk toch twee. Nu maar afwachten wat het donderdag en vrijdag nog gaat worden met de drukte. Iedereen fijne kerstdagen!
pi_55520637
Vandaag was dan eindelijk de rampdag. Ik kon pas ver na drie uur uit met 'n 1e tranche in de binnenstad. Een loop die ik zelden loop en waar ik dus teveel dingen moet zoeken. En dat in het donker. Zetwerk was ook enorm. Bij de loop die ik normaal zet rond de kerst had ik nu 7 rode bakken. Resultaat was dat ik pas tegen 7 uur terugkwam. Uiteraard met wat bedrijvenpost die ik niet kon bezorgen omdat de desbetreffende bedrijven geen bus hebben en de deur al extra vroeg op de knip gooiden vandaag.
pi_55531649
Ook bij ons gisteren toch de langverwachte Grote Klapper. Zeven rode bakken per ochtendwijk was geen uitzondering, en omdat de HSM het niet kon bolwerken kwamen de rode bakken voor de middagwijken pas rond 13.00 uur binnen. En aangezien de kerstkaarten allemaal op 19 of 20/12 waren afgestempeld ga ik ervan uit dat er nog een aardige oprisping aankomt na de Kerst.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_55540528
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 12:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ook bij ons gisteren toch de langverwachte Grote Klapper. Zeven rode bakken per ochtendwijk was geen uitzondering, en omdat de HSM het niet kon bolwerken kwamen de rode bakken voor de middagwijken pas rond 13.00 uur binnen. En aangezien de kerstkaarten allemaal op 19 of 20/12 waren afgestempeld ga ik ervan uit dat er nog een aardige oprisping aankomt na de Kerst.
Als ze op het sorteercentrum doorwerken tijdens de kerst, hebben we donderdag een probleem...

plus dat we dan twee soorten HAH hebben. Alleen die gamma van maandag liep wel lekker weg, maar twee soorten zie ik dus echt niet zitten, hè...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_55540931
Vandaag waren de sorteercentra dicht, morgen beginnen ze weer te werken.
pi_55546754
quote:
Bij ons zag ik gisteren bijna alleen kaarten van de 18e en 19e . Ongeveer eenderde van de post die we binnen hadden is niet meer meegegaan omdat ze het gewoon niet op tijd door de HSM konden krijgen .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 26 december 2007 @ 21:17:03 #86
Maffe Fries
pi_55559568
Kaarten voornamelijk nog van de 19e wat ik gezien heb met enkele van de 20e er bij. Ook een kaart gestempeld op de 23e (wel met een gewone postzegel) en laat die nu net voor mezelf bestemd zijn

Ben echt benieuwd naar de dag van morgen.
  Redactie Frontpage woensdag 26 december 2007 @ 22:33:35 #87
J'adore hardcore
pi_55560921
Morgen half 8 weer aan de bak, weer de helft van m'n buitenwijk. 's Middags nog even een haalritje rijden. Lekker uurtjes maken dus
  Redactie Frontpage donderdag 27 december 2007 @ 11:10:50 #88
J'adore hardcore
pi_55568127
Nou d'r was geen reet vandaag
pi_55571686
quote:
Op donderdag 27 december 2007 11:10 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hier idem dito. Maar in de planning was uitgegaan van een enorme berg, iedereen begon 6.30 en er waren heel veel extra mensen opgetrommeld. Maar de meesten konden na een paar uurtjes weer naar huis.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_55572310
Alles ging in twee tassen, zonder nazending.
pi_55572330
quote:
Op donderdag 27 december 2007 11:10 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hier idem.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_55572545
Ja, hier ook. Daarom hoef ik morgen dus niet te werken. Alleen CBL.
Vorige week wel aardig wat uurtjes gemaakt. +- 60 - 70 u.

Voor de rest wel leuke ervaring om mee te maken, dit was mijn eerste kerst bij de TNT. Maar op zich was het ook weer niet zó druk dat we er in om kwamen...
Nothing is what it seems
pi_55572901
1 nabrengzakje voor m'n 2e tranche. De binnenstadswijk kon in een keer mee. Erg rustig idd vandaag. Ben benieuwd wat het morgen wordt.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 27 december 2007 @ 14:57:43 #94
Maffe Fries
pi_55573137
Idd wel erg rustig vandaag. Heb nu ongeveer een uur pauze voordat ik nog een haalrit moet rijden.

Stond voor morgen niet op papier, maar moet van de baas toch even op komen draven
pi_55575688
Ik stop per eind december als zaterdagmedewerker bij het tnt grotendeels omdat wij een baas hebben die beter in het leger had kunnen gaan werken. Echt een zak, maar goed, daar gaat me vraag niet over. Ik kreeg een formulier thuis zonder enige bijlage, ik ben er achter dat ik het in moet vullen, maar weet alleen niet wat het doel ervan is. Het gaat om een Verzoek Betaalbaarstelling Winstdelingsregeling, wat houd dat in?
pi_55576232
geen reet post vandaag, idd...

Maar wel drie mensen afwezig (twee ziek, één moest naar een begravenis), dus toch druk... 'k was verdorie pas om half vijf terug op kantoor (stond om 7.15 al op de werkvloer, geen middagpauze gehad)..
pi_55577189
quote:
Op donderdag 27 december 2007 16:37 schreef -sobriquet het volgende:
Ik stop per eind december als zaterdagmedewerker bij het tnt grotendeels omdat wij een baas hebben die beter in het leger had kunnen gaan werken. Echt een zak, maar goed, daar gaat me vraag niet over. Ik kreeg een formulier thuis zonder enige bijlage, ik ben er achter dat ik het in moet vullen, maar weet alleen niet wat het doel ervan is. Het gaat om een Verzoek Betaalbaarstelling Winstdelingsregeling, wat houd dat in?
Volgens mij zit het zo:

Als je dit formulier invult verzoek je TNT jou de eventuele winstuitkering die uitbetaald wordt aan medewerkers ook uit te betalen.

Ik weet niet wanneer dat erbij zit.

Als je dit niet invult, krijg je sowieso niks.

Opsturen dus

Verder vandaag om 12.00 weer een voorlichting gereden. Had ik vorige week nog 10 rekken stampvol, vandaag in totaal een half rekje. T'is weer gedaan met de drukte.
  Redactie Frontpage donderdag 27 december 2007 @ 18:02:55 #98
J'adore hardcore
pi_55577528
Haalrit was ook een makkie vandaag. Aantal bedrijven waren, al dan niet van te voren gemeld, dicht. Wat wel open was had nauwelijks post op eentje na, die had 7 rode bakken en een zak vol. Brievenbussen waren nauwelijks gebruikt vandaag, had in totaal een kwart buslichtingzak op 4 bussen. Eentje was wel heel leeg: 5 brieven totaal...
pi_55578630
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Hier idem dito. Maar in de planning was uitgegaan van een enorme berg, iedereen begon 6.30 en er waren heel veel extra mensen opgetrommeld. Maar de meesten konden na een paar uurtjes weer naar huis.
Bij ons was er ook niet extreem veel, al was er maandag een berg blijven staan. Toch nog 7,5 uur bezig geweest, en dat vind je dan na de kerst opeens een kort dagje .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_55582597
quote:
Hier ook maandag ruim het dubbele aantal rode bakken per wijk.. en het leukste is.. De machine in Alkmaar was kapot, en dus kwamen ze hier heen om de post door de machine te laten sorteren,. dat moest even tussendoor, want er zaten ook grote wijken tussen, en de post moest er na nog terug naar alkmaar blahdieblah
Het enigste nadeel was dat onze middagwijken dus "ietsjes" later klaar zouden zijn *(lees rond 3 uur)*

huis aan huis + kerst + om 3 uur pas rode bakken, dubbel zo veel als normaal Welke genie dat verzonnen heeft mogen ze wat mij betreft een lintje geven (not)

gelukkig had ik alleen een ochtendwijk.. maar ik had echt meelij met de zaterdagwerkers die voor het eerst door de weeks kwamen werken en een middagwijk hadden.. Die moesten rond een uur of half 2 maar even ergens wat gaan drinken oid, want ze konden toch nog niets doen..

Als het goed is hoef ik zaterdag pas weer aan de slag.. ik ben benieuwd.
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
pi_55586555
quote:
Op donderdag 27 december 2007 18:02 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Haalrit was ook een makkie vandaag. Aantal bedrijven waren, al dan niet van te voren gemeld, dicht. Wat wel open was had nauwelijks post op eentje na, die had 7 rode bakken en een zak vol. Brievenbussen waren nauwelijks gebruikt vandaag, had in totaal een kwart buslichtingzak op 4 bussen. Eentje was wel heel leeg: 5 brieven totaal...
Mijn record in de voorlichting na 12.00 uur:
3 brieven!

Voelt wel zinloos... om daarvoor naar zo'n bus te moeten rijden.
  Redactie Frontpage vrijdag 28 december 2007 @ 11:59:24 #102
J'adore hardcore
pi_55597434
Ja inderdaad. Dan kun je die bussen net zo goed een dagje overslaan. Al zal er vanmiddag weer niet zo veel in zitten

Vandaag weer niet zo veel post, erg lekker. Meer folders dan echte post onderhand
pi_55599039
In Den Bosch bij de business balie was het stuk minder druk dan vorige week. We begonnen weer gewoon om 18.45 in plaats van 18 uur en we waren half uur eerder dan normaal klaar. Aantal kerstkaarten viel ook wel mee, alleen aantal retour gezonden kerstkaarten kwamen we tegen.

Ook zijn vanaf 27 december zowat alle tijdelijke uitzendkrachten naar huis gestuurd en werken er nu weer alleen wat regelmatige uitzendkrachten en de vaste mederwerkers. Is een stuk rustiger zo.

Ik hoorde van veel collega's ook dat deze kerstperiode in vergelijking met vorige jaren een stuk rustiger was. Voorgaande jaren hadden ze soms wel tot half 12 in plaats van de gebruikelijke 10 uur moeten werken.
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 28 december 2007 @ 20:12:21 #104
Maffe Fries
pi_55608423
Vandaag toch nog redelijk wat kerstkaarten tussen de post gezien. Alleen liepen we bijna een uur vertraging op door een defecte sorteermachine elders. Gelukkig heeft iemand van onze vestiging de post even opgehaald, zodat we om 9.30 konden beginnen met zetten en het dus alsnog allemaal ruim op tijd klaar was.

Alleen wel jammer dat mijn diensten er voor deze vakantieperiode opzitten en ik me weer moet beperken tot het normale zaterdagwerk, want vond die breng- en haalritten wel leuk om te doen.
  zaterdag 29 december 2007 @ 09:29:25 #105
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_55618938
Vandaag mag ik een uurtje later beginnen met vertraging, lekker weer trouwens hier in Leeuwarden
Bernie en ik zijn tof.
  zaterdag 29 december 2007 @ 13:50:11 #106
136429 Paran0id
beetje wasig.
pi_55623109
Weinig post vandaag. Het is onderhand wel gedaan met de kerspost heb ik het idee. Ik moet maandag op oudjaarsdag werken, volgens mij is er dan echt helemaal niets. Iemand een idee of ik op die dag 200% verdien (feestdag)?
pi_55623997
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 13:50 schreef Paran0id het volgende:
Weinig post vandaag. Het is onderhand wel gedaan met de kerspost heb ik het idee. Ik moet maandag op oudjaarsdag werken, volgens mij is er dan echt helemaal niets. Iemand een idee of ik op die dag 200% verdien (feestdag)?
Volgens mij is 31dec. geen officiële feestdag.

Was inderdaad niet veel vandaag, wel de Libelle/Margriet erbij, en HAH ('Heitje voor een Karweitje '), maar kon alles wel in één keer meekrijgen. En die pakketjes van de SP...wel opkomen voor de TNT postbode maar ondertussen van die rottige pakketjes maken die niet in de kasten passen
  FOK!fotograaf zaterdag 29 december 2007 @ 14:44:02 #108
73911 ultra_ivo
pi_55624195
31 dec. is idd een gewone werkdag.
  zaterdag 29 december 2007 @ 14:59:13 #109
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_55624528
hehe mooi weinig vandaag
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_55625732
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 14:44 schreef ultra_ivo het volgende:
31 dec. is idd een gewone werkdag.
Bij ons niet. Iedereen heeft min of meer verplicht vrij, op 2 mensen na die rouwkaarten en aangetekenden gaan bezorgen.
pi_55626102
Nou hier is het vanaf donderdag ook gedaan met de drukte. Het is qua post niet veel meer, wel nog af en toe wat kaartjes. Door de huis aan huis leek het nog wat meer eigenlijk. Seats en Sofas donderdag gehad en vrijdag Ah groot formaat en vandaag de Karwei. Maandag word er helemaal weinig post verwacht, ik kan dan mijn 2wijken in een keer meenemen en ben binnen een uur klaar als het goed is. Weet iemand hier trouwens of het postkantoor op oudjaarsdag open is en tot hoe laat? Moet namelijk 2 paketten retour sturen naar Labels Corp. met de tnt-kleding waarvan de maat niet klopt, had de maten verkeerd ingevoerd op de site namelijk. Kost het retour sturen van de kleding nog iets?
  Redactie Frontpage zaterdag 29 december 2007 @ 16:42:16 #112
J'adore hardcore
pi_55626544
Nee, als het goed is hoef je niks te betalen. Ik heb tenminste nooit wat hoeven te betalen bij het retourzenden En volgens TNT site zijn kantoren open tot 15.00
pi_55626866
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 15:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Bij ons niet. Iedereen heeft min of meer verplicht vrij, op 2 mensen na die rouwkaarten en aangetekenden gaan bezorgen.
Maar die krijgen geen 200% betaald denk ik?
pi_55627306
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 14:33 schreef Ohrpolster. het volgende:

En die pakketjes van de SP...wel opkomen voor de TNT postbode maar ondertussen van die rottige pakketjes maken die niet in de kasten passen
  zaterdag 29 december 2007 @ 17:37:04 #115
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_55627762
Wanneer betaalt de TNT eigenlijk? 1x per maand, 1x per week? Ik heb eigenlijk geen idee namelijk. Ik was in dienst via Payroll, maar nu ben ik in vaste dienst gekomen bij de TNT.
Toen ik m'n baas vroeg naar uren door geven zei 'ie: Ach zet maar op een briefje ofzo.
Ja ehm hoor eens, tis wel m'n loon waar je over hebt,
Ik vond het wel prima met die payroll: uren inleveren en een dag later je geld.
  Redactie Frontpage zaterdag 29 december 2007 @ 17:39:22 #116
J'adore hardcore
pi_55627825
1x per maand. Rond de 21e/22e
pi_55628212
Ik was eerst ook payroller via uitzendbureau, maar heb sinds een tijd contract en ik schrijf iedere avond op een lijst op hoeveel ik die avond heb gewerkt. En dan krijg ik 1 keer per maand betaald en wat ze te weinig hebben betaald, krijg ik er de volgende maand bij.
pi_55629671
sinds vandaag officieel geen werknemer meer bij TNT-post en ik ben er nogal blij mee, de sfeer was bij ons met 10000000000% achteruit gegaan sinds we een nieuwe baas hebben gekregen. Eentje waar geen gesprek mee te voeren was.

Vorige week was het de druppel,

week ervoor zei ie, de kwaliteit moet omhoog en vooral van de zaterdagmedewerkers, de week erop was ik ziek, écht ziek, ik had griep en liep helft van de tijd te kotsen. Lijkt me niet echt prettig om dan te werken, meneer de baas antwoorde met: Heb je koorts? Ik zeg, nee? Nou dan kan je ook gewoon komen werken, dat je beetje hoofdpijn en buikpijn hebt wil niks zeggen,, ja maar ik moet ook,, niks mee te maken je komt

Die man had een hele goede officier geweest in het leger, maar als baas van een bedrijf.. count me out.
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 29 december 2007 @ 19:44:31 #119
Maffe Fries
pi_55630762
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 09:29 schreef mordradead het volgende:
Vandaag mag ik een uurtje later beginnen met vertraging, lekker weer trouwens hier in Leeuwarden
Moest je gister ook werken, want toen had Leeuwarden wat problemen met de machines

Vandaag idd die onhandige SP pakketjes erbij. Ik hoorde dat vrijwel alle zaterdaglopers van onze vestiging er reclame van de Karwei bij hadden zitten. Ik was de enige die dat niet had
pi_55634600
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 13:13 schreef ruben3123 het volgende:
In Den Bosch bij de business balie was het stuk minder druk dan vorige week. We begonnen weer gewoon om 18.45 in plaats van 18 uur en we waren half uur eerder dan normaal klaar. Aantal kerstkaarten viel ook wel mee, alleen aantal retour gezonden kerstkaarten kwamen we tegen.

Ook zijn vanaf 27 december zowat alle tijdelijke uitzendkrachten naar huis gestuurd en werken er nu weer alleen wat regelmatige uitzendkrachten en de vaste mederwerkers. Is een stuk rustiger zo.

Ik hoorde van veel collega's ook dat deze kerstperiode in vergelijking met vorige jaren een stuk rustiger was. Voorgaande jaren hadden ze soms wel tot half 12 in plaats van de gebruikelijke 10 uur moeten werken.
BuBa Den Bosch?

Mag jij mijn containers uitpluizen die ik naar Den Bosch stuur tijdens m'n verzending

Postagentschappen, kantoren en servicepunten zijn open tot 15.00
De PV-Aanpaklocaties en BuBa's tot 16.00.

Bij ons op de verstiging is 'het luik' waar post afgegeven kan worden in ieder geval open tot 16.00, terwijl het postkantoor zelf om 15.00 gesloten is.

De laatste rit naar Den Bosch staat om 17.30 gepland. Allemaal 2 uur eerder dan normaal. De haalritten worden vanzelfsprekend ook 2 uur eerder gereden dan. Buslichting zit er maandag niet meer bij, aangezien zondag de brievenbussen afgesloten worden.
pi_55637098
Vorig jaar was 2 januari nog een verplichte vrije dag, hoe zit dat dit jaar?
pi_55637388
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 22:58 schreef postvrouw het volgende:
Vorig jaar was 2 januari nog een verplichte vrije dag, hoe zit dat dit jaar?
Ik moet op 2/1 om 6.30 beginnen, en er staan al wat containers plaatwerk klaar (oa Veronica) die vandaag echt niet mee mochten, maar ik verwacht geen grote drukte, dus ik zal rond het middaguur wel weer naar huis kunnen.
pi_55640045
Hoeveel per uur verdien je nou als zaterdag bezorger, ik werk nu bij de AH maar ben het wel een beetje zat, ik ben 21 en verdien daar ¤7,50, nemen ze überhaupt iemand aan van 21?
Ik woon ook nog in amsterdam-oost dus plek zal wel schaars zijn :p

Ennuh worden er maandag nog pakketjes bezorgt?
Staat nu : 29-12-2007 Dordrecht , intern transport pakketten bij track&trace .
pi_55646831
Als 21-jarige verdien je als zaterdagpostbode ¤ 8,26 per uur.
Onlangs hebben ze hier bij ons ook nog een paar postbodes aangenomen die in de 20 zijn, dus dat kan zeker.

En ook in Amsterdam-Oost zal er verloop zijn onder de zaterdagpostbodes... en er blijven mensen nodig die het werk doen. Je kunt altijd een open sollicitatie sturen naar een vestiging in de buurt. Je wordt dan een bepaalde tijd op een wachtlijst gezet, en als er plaats vrij komt wordt je uitgenodigd voor een gesprek.

Zo ben ik er destijds ook ingerold. Ik kreeg eerst een brief dat er geen mensen meer nodig waren, maar met een maand of 2 werd ik uitgenodigd op gesprek. 3 maanden daarna kon ik beginnen.
  Redactie Frontpage zondag 30 december 2007 @ 12:05:46 #125
J'adore hardcore
pi_55647866
Bij ons hadden ze een wachtlijst met 50 man zeiden ze, dus ik was niet nodig, maar kwam ook op de lijst. Twee weken later werd er gebeld of ik nog interresse had. 3 weken later kon ik beginnen!

En 4 weken later kwam m'n broertje dr ook werken. Wat nou wachtlijst?
  zondag 30 december 2007 @ 12:30:05 #126
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_55648413
Een vriend van me liep bij mij in de wijk, hij ging stoppen en toen ben ik gewoon met hem meegegaan en gezegd dat ik het wel over wilde nemen... week later op gesprek geweest, week daarop training en begonnen
Bernie en ik zijn tof.
pi_55655944
quote:
Op zaterdag 29 december 2007 21:46 schreef martinnutjuh het volgende:

[..]

BuBa Den Bosch?

Mag jij mijn containers uitpluizen die ik naar Den Bosch stuur tijdens m'n verzending

Postagentschappen, kantoren en servicepunten zijn open tot 15.00
De PV-Aanpaklocaties en BuBa's tot 16.00.

Bij ons op de verstiging is 'het luik' waar post afgegeven kan worden in ieder geval open tot 16.00, terwijl het postkantoor zelf om 15.00 gesloten is.

De laatste rit naar Den Bosch staat om 17.30 gepland. Allemaal 2 uur eerder dan normaal. De haalritten worden vanzelfsprekend ook 2 uur eerder gereden dan. Buslichting zit er maandag niet meer bij, aangezien zondag de brievenbussen afgesloten worden.
Ja, ja een echt BuBa Den Bosch medewerker. Normaal werk ik van 19 tot ongeveer 22 uur, maar nu begin ik al om 17.30 uur en zullen we rond 20 uur klaar zijn. Dus hier is ook alles vervroegd op de 31ste. Verwacht niet erg veel post, want vrijdag was het ook niet veel.

En bij welk sorteercentrum werk jij, martinnutjuh?
pi_55656160
Ik mag straks de brievenbussen afsluiten. Ben benieuwd of er al brievenbussen zijn opgeblazen. Dat scheelt weer afsluiten .
pi_55657269
quote:
Op zondag 30 december 2007 16:19 schreef ruben3123 het volgende:

[..]

Ja, ja een echt BuBa Den Bosch medewerker. Normaal werk ik van 19 tot ongeveer 22 uur, maar nu begin ik al om 17.30 uur en zullen we rond 20 uur klaar zijn. Dus hier is ook alles vervroegd op de 31ste. Verwacht niet erg veel post, want vrijdag was het ook niet veel.

En bij welk sorteercentrum werk jij, martinnutjuh?
Werk niet op een sorteercentrum, maar op een bestelkantoor.
Beman ook wel eens de 'PV-aanpaklocatie' of hoe dat luik ook genoemd mag worden.

Al wat ik in containers pak gaat naar de BuBa in Den Bosch.
pi_55657333
quote:
Op zondag 30 december 2007 16:25 schreef MrX1982 het volgende:
Ik mag straks de brievenbussen afsluiten. Ben benieuwd of er al brievenbussen zijn opgeblazen. Dat scheelt weer afsluiten .
Ik ook.

Hoop niet teveel opgeblazen bussen tegen te komen sluit ze liever gewoon. Verbrande post uitzoeken enzo is ook niet alles.
  zondag 30 december 2007 @ 17:20:42 #131
15869 gr8w8
Better by design.
pi_55657405
Wat was het weer een baggerzaterdag. HAH erbij, paar gidsjes, machina in Eindhoven kapot, plus een extra brief voor elke inwoner in Eindhoven wat natuurlijk niet ingeplanned kan worden qua extra handjes. Die lui in Eindhoven snappen gewoon echt niet wat planning betekent, en überhaupt wat effe doorwerken betekent.
Welkom bij de V&D der webfora.
  zondag 30 december 2007 @ 17:21:42 #132
15869 gr8w8
Better by design.
pi_55657431
quote:
Op zondag 30 december 2007 11:08 schreef martinnutjuh het volgende:
Als 21-jarige verdien je als zaterdagpostbode ¤ 8,26 per uur.
Onlangs hebben ze hier bij ons ook nog een paar postbodes aangenomen die in de 20 zijn, dus dat kan zeker.

En ook in Amsterdam-Oost zal er verloop zijn onder de zaterdagpostbodes... en er blijven mensen nodig die het werk doen. Je kunt altijd een open sollicitatie sturen naar een vestiging in de buurt. Je wordt dan een bepaalde tijd op een wachtlijst gezet, en als er plaats vrij komt wordt je uitgenodigd voor een gesprek.

Zo ben ik er destijds ook ingerold. Ik kreeg eerst een brief dat er geen mensen meer nodig waren, maar met een maand of 2 werd ik uitgenodigd op gesprek. 3 maanden daarna kon ik beginnen.
Pas wel op dat ze meestal als bezorger worden aangenomen he.
Welkom bij de V&D der webfora.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 30 december 2007 @ 19:36:44 #133
Maffe Fries
pi_55660731
En als je als bezorger aangenomen wordt, verdien je minder per uur te meer ook, omdat je alleen mag bezorgen. Een zaterdagbesteller daarentegen mag ook sorteren en aangetekenden doen als het zo uitkomt.
pi_55661050
quote:
Op zondag 30 december 2007 17:17 schreef martinnutjuh het volgende:

[..]

Ik ook.

Hoop niet teveel opgeblazen bussen tegen te komen sluit ze liever gewoon. Verbrande post uitzoeken enzo is ook niet alles.
Hier waren alle brievenbussen nog intact en bij jou?
pi_55661672
quote:
Op zondag 30 december 2007 19:48 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Hier waren alle brievenbussen nog intact en bij jou?
Hier ook.
Viel niks tegen. Wel bij een brievenbus afgelegen op een industrieterrein een groep van een man of 8 met vuurwerk tegengekomen, vlakbij de brievenbus. Maar niks aan de hand verder.

Ti's wel shit werk. Eerst die bus lichten, dan die versmaller eruit halen, de afsluiter erin, en dan dat ding vastzetten. Toch heb ik er niet eens zoveel langer over gedaan dan normaal de rit.

Ik heb 22 bussen gedaan, normaal rij ik daar ongeveer 55 minuten op (gewoon normaal rijden), nu heb ik er 65 minuten over gedaan, maar ik kon wel lekker doorrijden (geen kip op de weg).
  zondag 30 december 2007 @ 22:42:34 #136
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_55665872
Ik snap ook echt niks van m'n TNT-loonstrookje
  Redactie Frontpage / Sport zondag 30 december 2007 @ 22:51:14 #137
Maffe Fries
pi_55666200
Als je IntranetMail Thuis hebt dan kun je hier opzoeken wat welke post op je loonstrookje is.
  zondag 30 december 2007 @ 22:59:01 #138
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_55666452
Nee dat heb ik helaas niet. Er is zo'n bult cijfers op het strookje, maar is nap er niks van, en aangezien m'n loon opeens maar de helft is van de week ervoor bij het uitzenburau, dus ik ben een beetje angstvallig.
  zondag 30 december 2007 @ 23:11:08 #139
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_55666836
Ik snap er ook weinig van eigenlijk... waar kun je je voor dat intranetmail aanmelden?
Bernie en ik zijn tof.
pi_55666961
quote:
Op zondag 30 december 2007 22:59 schreef Sjoewe het volgende:
Nee dat heb ik helaas niet. Er is zo'n bult cijfers op het strookje, maar is nap er niks van, en aangezien m'n loon opeens maar de helft is van de week ervoor bij het uitzenburau, dus ik ben een beetje angstvallig.
Als je ´m even inscant en hier post (en eventuele gevoelige info onleesbaar maakt) kan ik wellicht wat uitleg verschaffen.......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')