Ik moet op 2/1 om 6.30 beginnen, en er staan al wat containers plaatwerk klaar (oa Veronica) die vandaag echt niet mee mochten, maar ik verwacht geen grote drukte, dus ik zal rond het middaguur wel weer naar huis kunnen.quote:Op zaterdag 29 december 2007 22:58 schreef postvrouw het volgende:
Vorig jaar was 2 januari nog een verplichte vrije dag, hoe zit dat dit jaar?
Ja, ja een echt BuBa Den Bosch medewerker. Normaal werk ik van 19 tot ongeveer 22 uur, maar nu begin ik al om 17.30 uur en zullen we rond 20 uur klaar zijn. Dus hier is ook alles vervroegd op de 31ste. Verwacht niet erg veel post, want vrijdag was het ook niet veel.quote:Op zaterdag 29 december 2007 21:46 schreef martinnutjuh het volgende:
[..]
BuBa Den Bosch?![]()
Mag jij mijn containers uitpluizen die ik naar Den Bosch stuur tijdens m'n verzending
Postagentschappen, kantoren en servicepunten zijn open tot 15.00
De PV-Aanpaklocaties en BuBa's tot 16.00.
Bij ons op de verstiging is 'het luik' waar post afgegeven kan worden in ieder geval open tot 16.00, terwijl het postkantoor zelf om 15.00 gesloten is.
De laatste rit naar Den Bosch staat om 17.30 gepland. Allemaal 2 uur eerder dan normaal. De haalritten worden vanzelfsprekend ook 2 uur eerder gereden dan. Buslichting zit er maandag niet meer bij, aangezien zondag de brievenbussen afgesloten worden.
Werk niet op een sorteercentrum, maar op een bestelkantoor.quote:Op zondag 30 december 2007 16:19 schreef ruben3123 het volgende:
[..]
Ja, ja een echt BuBa Den Bosch medewerker. Normaal werk ik van 19 tot ongeveer 22 uur, maar nu begin ik al om 17.30 uur en zullen we rond 20 uur klaar zijn. Dus hier is ook alles vervroegd op de 31ste. Verwacht niet erg veel post, want vrijdag was het ook niet veel.
En bij welk sorteercentrum werk jij, martinnutjuh?
Ik ook.quote:Op zondag 30 december 2007 16:25 schreef MrX1982 het volgende:
Ik mag straks de brievenbussen afsluiten. Ben benieuwd of er al brievenbussen zijn opgeblazen. Dat scheelt weer afsluiten.
Pas wel op dat ze meestal als bezorger worden aangenomen he.quote:Op zondag 30 december 2007 11:08 schreef martinnutjuh het volgende:
Als 21-jarige verdien je als zaterdagpostbode ¤ 8,26 per uur.
Onlangs hebben ze hier bij ons ook nog een paar postbodes aangenomen die in de 20 zijn, dus dat kan zeker.
En ook in Amsterdam-Oost zal er verloop zijn onder de zaterdagpostbodes... en er blijven mensen nodig die het werk doen. Je kunt altijd een open sollicitatie sturen naar een vestiging in de buurt. Je wordt dan een bepaalde tijd op een wachtlijst gezet, en als er plaats vrij komt wordt je uitgenodigd voor een gesprek.
Zo ben ik er destijds ook ingerold. Ik kreeg eerst een brief dat er geen mensen meer nodig waren, maar met een maand of 2 werd ik uitgenodigd op gesprek. 3 maanden daarna kon ik beginnen.
Hier waren alle brievenbussen nog intact en bij jou?quote:Op zondag 30 december 2007 17:17 schreef martinnutjuh het volgende:
[..]
Ik ook.
Hoop niet teveel opgeblazen bussen tegen te komensluit ze liever gewoon. Verbrande post uitzoeken enzo is ook niet alles.
Hier ook.quote:Op zondag 30 december 2007 19:48 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hier waren alle brievenbussen nog intact en bij jou?
Als je ´m even inscant en hier post (en eventuele gevoelige info onleesbaar maakt) kan ik wellicht wat uitleg verschaffen.......quote:Op zondag 30 december 2007 22:59 schreef Sjoewe het volgende:
Nee dat heb ik helaas niet. Er is zo'n bult cijfers op het strookje, maar is nap er niks van, en aangezien m'n loon opeens maar de helft is van de week ervoor bij het uitzenburau, dus ik ben een beetje angstvallig.
Hier. Even een formuliertje invullen en opsturen en je krijgt na een poosje toegang tot het intranetquote:Op zondag 30 december 2007 23:11 schreef mordradead het volgende:
Ik snap er ook weinig van eigenlijk... waar kun je je voor dat intranetmail aanmelden?
Die staan dacht ik linksboven. Is een getal met 3 cijfers achter de komma.quote:Op zondag 30 december 2007 23:22 schreef Sjoewe het volgende:
Ik zou vooral willen weten waar de gewerkte uren staan.
Hoop dat de chaos van cijfertjes en getallen en posten een beetje duidelijk is zo, en ook de tijdvakken opbouw.quote:Op maandag 31 december 2007 00:31 schreef Sjoewe het volgende:
Aaah okay. Wat fijn dat jullie me dit uit kunnen leggen
Zou het nou zo moeilijk zijn om hier een landelijk beleid van te maken? Bij ons op kantoor kan iedereen straks om 13.00 uur op komen draven om een normale maandagbestelling te gaan lopen. Nou kan er zelfs voor een maandag niet veel post zijn maar Ik had voor die paar uur ook veel liever een collectieve vrije dag gehad. Maar goed, ik heb de vraag over de uitvoering van deze maandag ook pas een maand geleden in het werkoverleg gesteld en daar afgelopen vrijdagmiddag definitief antwoord over gekregen. Je kan ook niet al te veel verwachten hè...quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:59 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Bij ons niet. Iedereen heeft min of meer verplicht vrij, op 2 mensen na die rouwkaarten en aangetekenden gaan bezorgen.
Wij liepen gewoon normale maandagbestellingen en dat was goed kut kan ik je vertellen. Normaal zou ik met deze dienst zeker anderhalf uur eerder klaar geweest zijn. En ik denk dat er hier en daar nog wel een collega op straat loopt, fijn werken zo met oudjaarquote:Op maandag 31 december 2007 15:50 schreef Sjoewe het volgende:
Ik had echt nog geen halve tas vol, voor twee wijken
Sloeg helemaal nergens op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |