Als je met "postkantoor" het gebouw bedoelt waar de postbodes hun wijken voorbereiden etc, dan waarschijnlijk wel, omdat er morgen volgens mij nog een buslichting is.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:13 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Is het postkantoor in nijmegen morgen open?
Nee, de lonen worden voor een tijd bevroren in verband met dat 'masterplan', dus geen collectieve loonsverhoging meer in het nieuwe jaar.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:31 schreef Ohrpolster. het volgende:
Krijgen we d'r trouwens nog een paar cent per uur bij volgend jaar?
Niet helemaal correct, er wordt nog onderhandeld over een nieuwe CAO, de TNT wil de lonen bevriezen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:38 schreef Bartaz het volgende:
[..]
Nee, de lonen worden voor een tijd bevroren in verband met dat 'masterplan', dus geen collectieve loonsverhoging meer in het nieuwe jaar.
Pakket tot 10 kilo kost 6,20 euro.quote:Op zaterdag 22 december 2007 23:58 schreef remivisie het volgende:
Zou een van de TNT medewerkers hier, mij kunnen vertellen wat ongeveer een pakketje met 8 boeken van maximaal in totaal 6 kilo kost om te laten verzenden via het postkantoor?
Dankjewel. Dat had ik zelf ook gezien maar dat leek me nogal onwaarschijnlijk goedkoop. Maar nogmaals bedankt voor je info;-)quote:Op zondag 23 december 2007 00:01 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Pakket tot 10 kilo kost 6,20 euro.
http://www.tntpost.nl/voo(...)turen/overzicht.aspx
quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:07 schreef lucky_birdie het volgende:
Er zitten tegenwoordig zo veel foutlopers tussen dat ik heel veel post nog even snel doorblader voordat ik het in de bus gooi, anders blijf ik bezig met teruglopen omdat mensen achter me aan rennen dat de post fout bezorgd is..
Tja het is maar wat je goedkoop vindt. Als je iets hebt wat kwa gewicht niet te hoog is, maar niet door de brievenbus past, (platen bevoorbeeld) dan moet je gelijk 6 euro 20 betalen.quote:Op zondag 23 december 2007 00:05 schreef remivisie het volgende:
[..]
Dankjewel. Dat had ik zelf ook gezien maar dat leek me nogal onwaarschijnlijk goedkoop. Maar nogmaals bedankt voor je info;-)
HELEMAAL MEE EENS!!!!quote:Op zondag 23 december 2007 10:27 schreef mordradead het volgende:
Die dingen van de H&M zijn trouwens echt ergerlijk, bijna niet door de bus te krijgen
Herkenbare zaken.quote:Op zaterdag 22 december 2007 22:07 schreef lucky_birdie het volgende:
Machine was hier weer eens van slag, dus de rode bakken kwamen er weer met bijna een uur vertraging uit.. pff en idd veel djoser en andere vakantiegidsen, kost me echt mijn rug!
En er waren maar een stuk of 3 collega's van door de weeks om te ondersteunen.. dus het was weer laat voordat we de straat op konden. En dan komt zo"n collega die al tijden niet de straat op is geweest nog even vertellen dat je het MAKKELIJK red binnen twee uur.. yeah right..![]()
Er zitten tegenwoordig zo veel foutlopers tussen dat ik heel veel post nog even snel doorblader voordat ik het in de bus gooi, anders blijf ik bezig met teruglopen omdat mensen achter me aan rennen dat de post fout bezorgd is..
En ik begin me er steeds meer aan te storen dat er door de weeks heel wat collega's alleen hoeven voor te bereiden, terwijl ik nog de wijk in moet. Rond 10 uur is mijn wijk klaar, maar ik mag niet eerder de wijk in dan wanneer ALLE wijken klaar zijn..
Voor hen maakt het weinig uit als ze pas rond 2 uur naar huis gaan, maar als ik dan nog naar de wijk moet dan word het een latertje..en dat ben ik nu eigenlijk wel zat..![]()
En na wat andere posts gelezen te hebben begin ik het ergste voor maandag te vrezen.... Ik moet (pas) om 8 uur beginnen, maar het is een vrij grote wijk.. De helft zou door een postbezorger worden weggebracht, maar die is (weer) ziek.. dus het is nog niet zeker of ze maandag de helft weg kan brengen.
Wij hebben hier trouwens alleen een plakje kerststol gehad, en van de week hebben we patat gehaald (betaald door de baas omdat het maar een klein bedrag was.. als ik dat had geweten had ik wat meer besteld) Verder merk ik hier nog niet echt iets qua "vrolijke en gezellige kerstsfeer" maar wie weet wat maandag nog komt
![]()
Denk trouwens dat ik de rest van de week maar vrij neem,(donderdag/vrijdag) en dat ik alleen maandag & zaterdag ga werken..De roosters zijn toch nog niet klaar.. Het rooster van zaterdag was vrijdagmiddag ook pas klaar
die zachte dingenquote:Op zondag 23 december 2007 15:33 schreef mordradead het volgende:
Ik check het altijd dan ff met die mal die er ligt, past hij niet geef ik hem mooi door aan de pakketdienst. Ik heb ook zo iemand, die heeft iedere dag wel 3 a 4 van die dikke a4 enveloppen met stofjes ofzo erin, hardstikke veel ruimte maar het weegt niks
Best nog wel toffe folders... liep makkelijk rond.quote:Op maandag 24 december 2007 11:38 schreef 9christensen het volgende:
lekker weer veel post en folders
Als ze op het sorteercentrum doorwerken tijdens de kerst, hebben we donderdag een probleem...quote:Op dinsdag 25 december 2007 12:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ook bij ons gisteren toch de langverwachte Grote Klapper. Zeven rode bakken per ochtendwijk was geen uitzondering, en omdat de HSM het niet kon bolwerken kwamen de rode bakken voor de middagwijken pas rond 13.00 uur binnen. En aangezien de kerstkaarten allemaal op 19 of 20/12 waren afgestempeld ga ik ervan uit dat er nog een aardige oprisping aankomt na de Kerst.
Bij ons zag ik gisteren bijna alleen kaarten van de 18e en 19equote:Op dinsdag 25 december 2007 12:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ook bij ons gisteren toch de langverwachte Grote Klapper. Zeven rode bakken per ochtendwijk was geen uitzondering, en omdat de HSM het niet kon bolwerken kwamen de rode bakken voor de middagwijken pas rond 13.00 uur binnen. En aangezien de kerstkaarten allemaal op 19 of 20/12 waren afgestempeld ga ik ervan uit dat er nog een aardige oprisping aankomt na de Kerst.
Hier idem dito. Maar in de planning was uitgegaan van een enorme berg, iedereen begon 6.30 en er waren heel veel extra mensen opgetrommeld. Maar de meesten konden na een paar uurtjes weer naar huis.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:10 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Nou d'r was geen reet vandaag
Hier idem.quote:Op donderdag 27 december 2007 11:10 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Nou d'r was geen reet vandaag
Volgens mij zit het zo:quote:Op donderdag 27 december 2007 16:37 schreef -sobriquet het volgende:
Ik stop per eind december als zaterdagmedewerker bij het tnt grotendeels omdat wij een baas hebben die beter in het leger had kunnen gaan werken. Echt een zak, maar goed, daar gaat me vraag niet over. Ik kreeg een formulier thuis zonder enige bijlage, ik ben er achter dat ik het in moet vullen, maar weet alleen niet wat het doel ervan is. Het gaat om een Verzoek Betaalbaarstelling Winstdelingsregeling, wat houd dat in?
Bij ons was er ook niet extreem veel, al was er maandag een berg blijven staan. Toch nog 7,5 uur bezig geweest, en dat vind je dan na de kerst opeens een kort dagjequote:Op donderdag 27 december 2007 13:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Hier idem dito. Maar in de planning was uitgegaan van een enorme berg, iedereen begon 6.30 en er waren heel veel extra mensen opgetrommeld. Maar de meesten konden na een paar uurtjes weer naar huis.
Hier ook maandag ruim het dubbele aantal rode bakken per wijk.. en het leukste is.. De machine in Alkmaar was kapot, en dus kwamen ze hier heen om de post door de machine te laten sorteren,. dat moest even tussendoor, want er zaten ook grote wijken tussen, en de post moest er na nog terug naar alkmaar blahdieblahquote:Op dinsdag 25 december 2007 12:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |