abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55465343
Viel mij ook wel mee vandaag. Geen HAH, minder rode bakken dan vorige week (toen zat er iets van de gemeente bij wat bijna geadresseerde HAH was), wel meer kerstpost. Meeste was afgestempeld op 18 of 19 december. Bijna alleen maar hoeven voorbereiden, want ze hebben hier heel wat hulpkrachten geregeld voor de bezorging. Opzich loopt het wel soepeltjes tot nu toe. Ben benieuwd hoe het maandag gaat, ik kan dan niet werken (helaas ).

Krijgen we d'r trouwens nog een paar cent per uur bij volgend jaar?
pi_55465399
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 16:13 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Is het postkantoor in nijmegen morgen open?
Als je met "postkantoor" het gebouw bedoelt waar de postbodes hun wijken voorbereiden etc, dan waarschijnlijk wel, omdat er morgen volgens mij nog een buslichting is.

Als je het "postkantoor" bedoelt waar je postzegels koopt en pakketjes heen brengt/ophaalt , dan is het minder waarschijnlijk dat ze open zijn...

Voor speciale zaken als rouwkaartjes is er een apart nummer beschikbaar (te vinden op tntpost.nl), moet je morgen even bellen en dan komt de postbode (die de buslichting doet) de kaartjes afhalen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_55465449
Hier was het goed geregeld... Extra mensen ingezet, sowieso op kantoor de hele dag alle werktafels bezet... Ik geloof dat er niemand was die twee wijken had. Sommige mensen hadden iets meer dan één wijk, omdat er een wijk op het laatste moment open kwam te staan. Rond twee uur gingen de laatste mensen (van ons compartiment, althans) de staat op, dus ik denk dat iedereen wel voor het donker klaar is...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_55466814
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 16:31 schreef Ohrpolster. het volgende:
Krijgen we d'r trouwens nog een paar cent per uur bij volgend jaar?
Nee, de lonen worden voor een tijd bevroren in verband met dat 'masterplan', dus geen collectieve loonsverhoging meer in het nieuwe jaar.

Vandaag lekker gelopen, geen HAH en de post was al om 10.30 op het depot. Nadeel: wederom weinig uren gedraaid omdat ik niets hoefde voor te bereiden. Mijn loonstrook geeft al maanden een bedrag van rond de 150 euro aan, naar mijn idee veel te weinig. Het scheelt dat ik nog maar tot mei hoef
pi_55468519
Nou hier was het vandaag ook erg rustig. Weinig post en geen hah. Was zo weer klaar. En het zonnetje scheen ook nog, nu afwachten wat het maandag nog word !

[ Bericht 1% gewijzigd door ries op 22-12-2007 19:01:43 ]
  zaterdag 22 december 2007 @ 18:47:43 #56
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_55468556
Lekker rustig dagje ook hier. Maandag nog even bijspringen, lekker veel uren maken.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_55468632
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 17:38 schreef Bartaz het volgende:

[..]

Nee, de lonen worden voor een tijd bevroren in verband met dat 'masterplan', dus geen collectieve loonsverhoging meer in het nieuwe jaar.
Niet helemaal correct, er wordt nog onderhandeld over een nieuwe CAO, de TNT wil de lonen bevriezen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Redactie Frontpage / Sport zaterdag 22 december 2007 @ 19:15:15 #58
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_55469152
Vandaag 6 tassen, zodat het rondje precies in tweeën te knippen was en geen HAH

Wel onderweg telefoon van de baas gehad met de vraag of ik het wel op tijd ging redden. Hem een eindtijd gegeven en dik 2 uur later was ik precies op die tijd klaar
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_55471451
Wij hadden vandaag dus die pabo folder erbij....
8 uur gedaan over wijken waar ik normaal 4 en half uur over doe
(ok mede door sneeuw die hier bevroren en dus ijs geworden was...)
pi_55474519
Machine was hier weer eens van slag, dus de rode bakken kwamen er weer met bijna een uur vertraging uit.. pff en idd veel djoser en andere vakantiegidsen, kost me echt mijn rug!
En er waren maar een stuk of 3 collega's van door de weeks om te ondersteunen.. dus het was weer laat voordat we de straat op konden. En dan komt zo"n collega die al tijden niet de straat op is geweest nog even vertellen dat je het MAKKELIJK red binnen twee uur.. yeah right..
Er zitten tegenwoordig zo veel foutlopers tussen dat ik heel veel post nog even snel doorblader voordat ik het in de bus gooi, anders blijf ik bezig met teruglopen omdat mensen achter me aan rennen dat de post fout bezorgd is..

En ik begin me er steeds meer aan te storen dat er door de weeks heel wat collega's alleen hoeven voor te bereiden, terwijl ik nog de wijk in moet. Rond 10 uur is mijn wijk klaar, maar ik mag niet eerder de wijk in dan wanneer ALLE wijken klaar zijn..
Voor hen maakt het weinig uit als ze pas rond 2 uur naar huis gaan, maar als ik dan nog naar de wijk moet dan word het een latertje..en dat ben ik nu eigenlijk wel zat..

En na wat andere posts gelezen te hebben begin ik het ergste voor maandag te vrezen.... Ik moet (pas) om 8 uur beginnen, maar het is een vrij grote wijk.. De helft zou door een postbezorger worden weggebracht, maar die is (weer) ziek.. dus het is nog niet zeker of ze maandag de helft weg kan brengen.

Wij hebben hier trouwens alleen een plakje kerststol gehad, en van de week hebben we patat gehaald (betaald door de baas omdat het maar een klein bedrag was.. als ik dat had geweten had ik wat meer besteld ) Verder merk ik hier nog niet echt iets qua "vrolijke en gezellige kerstsfeer" maar wie weet wat maandag nog komt

Denk trouwens dat ik de rest van de week maar vrij neem,(donderdag/vrijdag) en dat ik alleen maandag & zaterdag ga werken..De roosters zijn toch nog niet klaar.. Het rooster van zaterdag was vrijdagmiddag ook pas klaar
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
pi_55478341
Zou een van de TNT medewerkers hier, mij kunnen vertellen wat ongeveer een pakketje met 8 boeken van maximaal in totaal 6 kilo kost om te laten verzenden via het postkantoor?
  zondag 23 december 2007 @ 00:01:16 #62
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_55478447
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 23:58 schreef remivisie het volgende:
Zou een van de TNT medewerkers hier, mij kunnen vertellen wat ongeveer een pakketje met 8 boeken van maximaal in totaal 6 kilo kost om te laten verzenden via het postkantoor?
Pakket tot 10 kilo kost 6,20 euro.

http://www.tntpost.nl/voo(...)turen/overzicht.aspx
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
pi_55478552
quote:
Op zondag 23 december 2007 00:01 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Pakket tot 10 kilo kost 6,20 euro.

http://www.tntpost.nl/voo(...)turen/overzicht.aspx
Dankjewel. Dat had ik zelf ook gezien maar dat leek me nogal onwaarschijnlijk goedkoop. Maar nogmaals bedankt voor je info;-)
pi_55481070
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 22:07 schreef lucky_birdie het volgende:
Er zitten tegenwoordig zo veel foutlopers tussen dat ik heel veel post nog even snel doorblader voordat ik het in de bus gooi, anders blijf ik bezig met teruglopen omdat mensen achter me aan rennen dat de post fout bezorgd is..
Ik loop altijd alle post na in de wijk... Je hoeft van de machine sowieso al niet de verwachten dat 'ie alles goed sorteert, maar bij deze hoeveelheden kaartjes kan je er donder op zeggen dat er fouten ingeslopen zijn (en dat die er niet allemaal tijdens het zetten uit worden gehaald).

Alle kaartjes controleren kost eigenlijk alleen veel extra tijd als je een fietswijk hebt (of HAH). Anders kan je gewoon de bundel op de arm dragen. Je hebt dan die hand vrij, waardoor je je vingers als 'bladlegger' kan gebruiken. Door zo te werken kan je een (paar) adres(sen) voorlopen met het controleren van de post en hoef je geen seconde langer dan anders stil te staan bij de bus.

Het is dat ik een nabrengzak moest ophalen op het depot en door het volume niet m'n gewone rondjes kon lopen, maar anders had ik mijn wijk vandaag in praktisch dezelfde tijd als anders gelopen.
Maar gelukkig geen HAH, want dan wordt het wel een wat ander verhaal (al controleer ik ook met HAH alle post in de wijk, alleen dan kost het wèl wat extra tijd)
  zondag 23 december 2007 @ 01:32:59 #65
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_55481158
quote:
Op zondag 23 december 2007 00:05 schreef remivisie het volgende:

[..]

Dankjewel. Dat had ik zelf ook gezien maar dat leek me nogal onwaarschijnlijk goedkoop. Maar nogmaals bedankt voor je info;-)
Tja het is maar wat je goedkoop vindt. Als je iets hebt wat kwa gewicht niet te hoog is, maar niet door de brievenbus past, (platen bevoorbeeld) dan moet je gelijk 6 euro 20 betalen.
  zondag 23 december 2007 @ 10:27:14 #66
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_55484672
Die dingen van de H&M zijn trouwens echt ergerlijk, bijna niet door de bus te krijgen
Bernie en ik zijn tof.
  zondag 23 december 2007 @ 13:56:15 #67
118161 maikel112
100% Radio Active
pi_55488968
quote:
Op zondag 23 december 2007 10:27 schreef mordradead het volgende:
Die dingen van de H&M zijn trouwens echt ergerlijk, bijna niet door de bus te krijgen
HELEMAAL MEE EENS!!!!
vooral als je iemand in je wijk hebt die er elke dag iets besteld....
Heb trouwens ook een adres di elke dag circa 3 bo.com pakketjes binnenkrijgt, zit aan het einde van me wijk dus lekker meesleuren!
pi_55489213
Die H&M dingen moet ik bijna altijd voor aanbellen ja...echt rotdingen. Heb ze ook al wel eens aan een deurklink zien hangen, misschien is dat ook een optie

Had gisteren trouwens bij een wijk die ik moest voorbereiden een pakketje (volgens mij dikker dan de standaard brievenbus) met een pakketzegel. Had die eigenlijk niet gewoon met de pakketdienst meegemoeten?
  zondag 23 december 2007 @ 15:33:14 #69
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_55491641
Ik check het altijd dan ff met die mal die er ligt, past hij niet geef ik hem mooi door aan de pakketdienst. Ik heb ook zo iemand, die heeft iedere dag wel 3 a 4 van die dikke a4 enveloppen met stofjes ofzo erin, hardstikke veel ruimte maar het weegt niks
Bernie en ik zijn tof.
pi_55493313
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 22:07 schreef lucky_birdie het volgende:
Machine was hier weer eens van slag, dus de rode bakken kwamen er weer met bijna een uur vertraging uit.. pff en idd veel djoser en andere vakantiegidsen, kost me echt mijn rug!
En er waren maar een stuk of 3 collega's van door de weeks om te ondersteunen.. dus het was weer laat voordat we de straat op konden. En dan komt zo"n collega die al tijden niet de straat op is geweest nog even vertellen dat je het MAKKELIJK red binnen twee uur.. yeah right..

En ik begin me er steeds meer aan te storen dat er door de weeks heel wat collega's alleen hoeven voor te bereiden, terwijl ik nog de wijk in moet. Rond 10 uur is mijn wijk klaar, maar ik mag niet eerder de wijk in dan wanneer ALLE wijken klaar zijn..
Voor hen maakt het weinig uit als ze pas rond 2 uur naar huis gaan, maar als ik dan nog naar de wijk moet dan word het een latertje..en dat ben ik nu eigenlijk wel zat..

En na wat andere posts gelezen te hebben begin ik het ergste voor maandag te vrezen.... Ik moet (pas) om 8 uur beginnen, maar het is een vrij grote wijk.. De helft zou door een postbezorger worden weggebracht, maar die is (weer) ziek.. dus het is nog niet zeker of ze maandag de helft weg kan brengen.

Wij hebben hier trouwens alleen een plakje kerststol gehad, en van de week hebben we patat gehaald (betaald door de baas omdat het maar een klein bedrag was.. als ik dat had geweten had ik wat meer besteld ) Verder merk ik hier nog niet echt iets qua "vrolijke en gezellige kerstsfeer" maar wie weet wat maandag nog komt

Denk trouwens dat ik de rest van de week maar vrij neem,(donderdag/vrijdag) en dat ik alleen maandag & zaterdag ga werken..De roosters zijn toch nog niet klaar.. Het rooster van zaterdag was vrijdagmiddag ook pas klaar
Herkenbare zaken.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_55501123
quote:
Op zondag 23 december 2007 15:33 schreef mordradead het volgende:
Ik check het altijd dan ff met die mal die er ligt, past hij niet geef ik hem mooi door aan de pakketdienst. Ik heb ook zo iemand, die heeft iedere dag wel 3 a 4 van die dikke a4 enveloppen met stofjes ofzo erin, hardstikke veel ruimte maar het weegt niks
die zachte dingen
truukje: doe het tussen twee stevige dingen dat wil het er nog aardig doorheen
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
  maandag 24 december 2007 @ 11:38:42 #72
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_55510258
lekker weer veel post en folders
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  Redactie Frontpage maandag 24 december 2007 @ 14:21:38 #73
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_55513978
Veel kaartjes gezien maar écht druk vind ik het nog steeds niet. Vergeleken met vorig jaar tenminste, naar mijn idee was het toen veel meer
pi_55516339
quote:
Op maandag 24 december 2007 11:38 schreef 9christensen het volgende:
lekker weer veel post en folders
Best nog wel toffe folders... liep makkelijk rond.

Wel veel kaartjes in de handsortering...
  maandag 24 december 2007 @ 18:38:30 #75
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_55516372
pfff twee wijken, bijna 7 uur gelopen.
pi_55517861
De HSM's konden het waarschijnlijk niet meer aan. Wat veel fouten zaten er tussen .
  Redactie Frontpage / Sport maandag 24 december 2007 @ 19:33:43 #77
Maffe Fries
pi_55517990
idd vandaag veel hand ingooi, een aantal fouten en veel kaartjes vandaag. Mijn verwachting is dan ook dat donderdag nog veel kaartjes bezorgd zullen moeten worden.

Een tip voor volgend jaar: Plak de eveloppen dicht als je ze verstuurd.

Dit voorkomt dat andere enveloppen in de envelop bestemd voor jou gaan zitten en voorkomt dat kaartjes tijdens het sorteren uit de enveloppe gaan, iets wat helaas erg veel voor komt.

Vandaag een erg rustige breng en haal rit
  maandag 24 december 2007 @ 19:57:01 #78
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_55518812
Ja en mensen die het huisnummer al opschrijven met een vraagteken, en dan ook nog eens geen achternaam erbij doen. Of twee verschillende postcode's erop schrijven, echt. En ik maar zoeken in de telefoon gids.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 24 december 2007 @ 20:01:05 #79
Maffe Fries
pi_55518962
Zoeken doe ik niet, maar zo nu en dan is het wel erg ja met bedenken waar iemand woont. Ik zet zelf nauwelijks, maar help de collega's met vragen over de wijken die ik wel goed ken natuurlijk wel even uit de brand.
pi_55519679
Hier was het vandaag weer niet superdruk. Wel veel kaartjes en weer de Gamma het gewone formaat. Moest eigenlijk een wijkje doen maar het werden er uiteindelijk toch twee. Nu maar afwachten wat het donderdag en vrijdag nog gaat worden met de drukte. Iedereen fijne kerstdagen!
pi_55520637
Vandaag was dan eindelijk de rampdag. Ik kon pas ver na drie uur uit met 'n 1e tranche in de binnenstad. Een loop die ik zelden loop en waar ik dus teveel dingen moet zoeken. En dat in het donker. Zetwerk was ook enorm. Bij de loop die ik normaal zet rond de kerst had ik nu 7 rode bakken. Resultaat was dat ik pas tegen 7 uur terugkwam. Uiteraard met wat bedrijvenpost die ik niet kon bezorgen omdat de desbetreffende bedrijven geen bus hebben en de deur al extra vroeg op de knip gooiden vandaag.
pi_55531649
Ook bij ons gisteren toch de langverwachte Grote Klapper. Zeven rode bakken per ochtendwijk was geen uitzondering, en omdat de HSM het niet kon bolwerken kwamen de rode bakken voor de middagwijken pas rond 13.00 uur binnen. En aangezien de kerstkaarten allemaal op 19 of 20/12 waren afgestempeld ga ik ervan uit dat er nog een aardige oprisping aankomt na de Kerst.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_55540528
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 12:46 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ook bij ons gisteren toch de langverwachte Grote Klapper. Zeven rode bakken per ochtendwijk was geen uitzondering, en omdat de HSM het niet kon bolwerken kwamen de rode bakken voor de middagwijken pas rond 13.00 uur binnen. En aangezien de kerstkaarten allemaal op 19 of 20/12 waren afgestempeld ga ik ervan uit dat er nog een aardige oprisping aankomt na de Kerst.
Als ze op het sorteercentrum doorwerken tijdens de kerst, hebben we donderdag een probleem...

plus dat we dan twee soorten HAH hebben. Alleen die gamma van maandag liep wel lekker weg, maar twee soorten zie ik dus echt niet zitten, hè...
pi_55540931
Vandaag waren de sorteercentra dicht, morgen beginnen ze weer te werken.
pi_55546754
quote:
Bij ons zag ik gisteren bijna alleen kaarten van de 18e en 19e . Ongeveer eenderde van de post die we binnen hadden is niet meer meegegaan omdat ze het gewoon niet op tijd door de HSM konden krijgen .
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 26 december 2007 @ 21:17:03 #86
Maffe Fries
pi_55559568
Kaarten voornamelijk nog van de 19e wat ik gezien heb met enkele van de 20e er bij. Ook een kaart gestempeld op de 23e (wel met een gewone postzegel) en laat die nu net voor mezelf bestemd zijn

Ben echt benieuwd naar de dag van morgen.
  Redactie Frontpage woensdag 26 december 2007 @ 22:33:35 #87
J'adore hardcore
pi_55560921
Morgen half 8 weer aan de bak, weer de helft van m'n buitenwijk. 's Middags nog even een haalritje rijden. Lekker uurtjes maken dus
  Redactie Frontpage donderdag 27 december 2007 @ 11:10:50 #88
J'adore hardcore
pi_55568127
Nou d'r was geen reet vandaag
pi_55571686
quote:
Op donderdag 27 december 2007 11:10 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hier idem dito. Maar in de planning was uitgegaan van een enorme berg, iedereen begon 6.30 en er waren heel veel extra mensen opgetrommeld. Maar de meesten konden na een paar uurtjes weer naar huis.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_55572310
Alles ging in twee tassen, zonder nazending.
pi_55572330
quote:
Op donderdag 27 december 2007 11:10 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Hier idem.
Ik typ straat.
Mijn fashion blog: http://ludosfashionblog.wordpress.com/
pi_55572545
Ja, hier ook. Daarom hoef ik morgen dus niet te werken. Alleen CBL.
Vorige week wel aardig wat uurtjes gemaakt. +- 60 - 70 u.

Voor de rest wel leuke ervaring om mee te maken, dit was mijn eerste kerst bij de TNT. Maar op zich was het ook weer niet zó druk dat we er in om kwamen...
Nothing is what it seems
pi_55572901
1 nabrengzakje voor m'n 2e tranche. De binnenstadswijk kon in een keer mee. Erg rustig idd vandaag. Ben benieuwd wat het morgen wordt.
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 27 december 2007 @ 14:57:43 #94
Maffe Fries
pi_55573137
Idd wel erg rustig vandaag. Heb nu ongeveer een uur pauze voordat ik nog een haalrit moet rijden.

Stond voor morgen niet op papier, maar moet van de baas toch even op komen draven
pi_55575688
Ik stop per eind december als zaterdagmedewerker bij het tnt grotendeels omdat wij een baas hebben die beter in het leger had kunnen gaan werken. Echt een zak, maar goed, daar gaat me vraag niet over. Ik kreeg een formulier thuis zonder enige bijlage, ik ben er achter dat ik het in moet vullen, maar weet alleen niet wat het doel ervan is. Het gaat om een Verzoek Betaalbaarstelling Winstdelingsregeling, wat houd dat in?
pi_55576232
geen reet post vandaag, idd...

Maar wel drie mensen afwezig (twee ziek, één moest naar een begravenis), dus toch druk... 'k was verdorie pas om half vijf terug op kantoor (stond om 7.15 al op de werkvloer, geen middagpauze gehad)..
pi_55577189
quote:
Op donderdag 27 december 2007 16:37 schreef -sobriquet het volgende:
Ik stop per eind december als zaterdagmedewerker bij het tnt grotendeels omdat wij een baas hebben die beter in het leger had kunnen gaan werken. Echt een zak, maar goed, daar gaat me vraag niet over. Ik kreeg een formulier thuis zonder enige bijlage, ik ben er achter dat ik het in moet vullen, maar weet alleen niet wat het doel ervan is. Het gaat om een Verzoek Betaalbaarstelling Winstdelingsregeling, wat houd dat in?
Volgens mij zit het zo:

Als je dit formulier invult verzoek je TNT jou de eventuele winstuitkering die uitbetaald wordt aan medewerkers ook uit te betalen.

Ik weet niet wanneer dat erbij zit.

Als je dit niet invult, krijg je sowieso niks.

Opsturen dus

Verder vandaag om 12.00 weer een voorlichting gereden. Had ik vorige week nog 10 rekken stampvol, vandaag in totaal een half rekje. T'is weer gedaan met de drukte.
  Redactie Frontpage donderdag 27 december 2007 @ 18:02:55 #98
J'adore hardcore
pi_55577528
Haalrit was ook een makkie vandaag. Aantal bedrijven waren, al dan niet van te voren gemeld, dicht. Wat wel open was had nauwelijks post op eentje na, die had 7 rode bakken en een zak vol. Brievenbussen waren nauwelijks gebruikt vandaag, had in totaal een kwart buslichtingzak op 4 bussen. Eentje was wel heel leeg: 5 brieven totaal...
pi_55578630
quote:
Op donderdag 27 december 2007 13:58 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Hier idem dito. Maar in de planning was uitgegaan van een enorme berg, iedereen begon 6.30 en er waren heel veel extra mensen opgetrommeld. Maar de meesten konden na een paar uurtjes weer naar huis.
Bij ons was er ook niet extreem veel, al was er maandag een berg blijven staan. Toch nog 7,5 uur bezig geweest, en dat vind je dan na de kerst opeens een kort dagje .
pi_55582597
quote:
Hier ook maandag ruim het dubbele aantal rode bakken per wijk.. en het leukste is.. De machine in Alkmaar was kapot, en dus kwamen ze hier heen om de post door de machine te laten sorteren,. dat moest even tussendoor, want er zaten ook grote wijken tussen, en de post moest er na nog terug naar alkmaar blahdieblah
Het enigste nadeel was dat onze middagwijken dus "ietsjes" later klaar zouden zijn *(lees rond 3 uur)*

huis aan huis + kerst + om 3 uur pas rode bakken, dubbel zo veel als normaal Welke genie dat verzonnen heeft mogen ze wat mij betreft een lintje geven (not)

gelukkig had ik alleen een ochtendwijk.. maar ik had echt meelij met de zaterdagwerkers die voor het eerst door de weeks kwamen werken en een middagwijk hadden.. Die moesten rond een uur of half 2 maar even ergens wat gaan drinken oid, want ze konden toch nog niets doen..

Als het goed is hoef ik zaterdag pas weer aan de slag.. ik ben benieuwd.
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')