abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 15 januari 2008 @ 17:01:10 #226
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_56051858
Ja daar had ik ook last van... ik loop in een wijk vlak naast het kanaal en bij die openingen naar het kanaal (waar dus geen huis staat) waaide het altijd lekker hard dus daar waaide wel een brief weg, bij mij ook 3x. En die 3 HAH waren ook niet echt lekker
Ook m'n eigen fiets weer opgehaald, 63 euro met een nieuwe achterband a 30 euro... ik zal morgen wel even vragen hoe het werkt, de afgelopen 6 weken loop ik iedere dag m'n wijk terwijl ik zaterdagwerker ben dus wie weet kan ik nog wat fixen
Bernie en ik zijn tof.
  FOK!fotograaf dinsdag 15 januari 2008 @ 18:26:20 #227
73911 ultra_ivo
pi_56053711
Ik had 2x HAH, AH en Gamma. Dat waaide ook lekker vandaag. Zeker omdat ik vrij hoog zat met m'n loop. Liep lekker uit zo, zeker omdat de bakjes wat laat waren.
pi_56055369
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 16:49 schreef ries het volgende:
En is iedereen hier vandaag ook lekker weggewaaid en nat geworden? Het was echt een rotdag met die drie keer hah en die harde wind erbij. Heb een aantal keer achter een weggewaaide brief aan moeten hollen vandaag..
Herkenbaar....
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 15 januari 2008 @ 20:42:05 #229
181312 kvdv
<=50mm Baby!
pi_56057200
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 18:26 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik had 2x HAH, AH en Gamma. Dat waaide ook lekker vandaag. Zeker omdat ik vrij hoog zat met m'n loop. Liep lekker uit zo, zeker omdat de bakjes wat laat waren.
Same here... pokkewind+regen . Had ook AH en Gamma. Ik kon niet alles kwijt in m'n tassen dus moest wat stapels op de pakkedrager binden. Dus die plakte nadien lekker aan elkaar vast.

Maar wel kleding gekregen nu.
Crack open the cranium, and let awareness begin...
&gt; Zoekt kamer in Utrecht!
pi_56062905
Hier was ook een machine stuk waardoor ik de 2de wijk veel later kon ophalen pas. Ik liep dan ook behoorlijk uit vandaag met bij elke wijk een aantal navulzakken met hah! Maar we hebben het weer overleefd!!
pi_56086748
Ik heb gister met dat k**weer ook gewerkt. Op gegeven moment stond ik zo op de tocht dat er 2 enveloppen uit mijn handen vlogen, ik er achter aan.
Zal een heel lachwekkend gezicht zijn geweest maar ik had ze wel te pakken.
Morgen hopelijk wat beter. Deze week in ieder geval weer wat meer post dan vorige week.
pi_56135751
ja hoor.. het was weer eens zo ver! Regen + harde wind + huis aan huis

Vooral dat klenie flut blaadje van de Shell was irritant..

Bovendien hadden we s'ochtends problemen met de machine.. kwam door een zending van Unive, doordat er iets van een pasje bij zat paste ie niet in de machine oid.
dus al die brieven moesten met de hand uit de rode bakken gehaald worden.. en ik vrees dat we morgen nog heel wat brieven van de unive met de hand moeten ingooien..
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
  Redactie Frontpage vrijdag 18 januari 2008 @ 18:22:36 #233
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_56135829
Morgen weer baggerregen en wind

En dan 's avonds nieuwjaarsreceptie (nu nog ja) Maar wel van 't kantoor van mijn vriendinnetje
pi_56137282
Ik ben blij dat ik morgenochtend binnendienst heb mits er niemand ziek wordt. Zolang het 's middags maar droog is .
  vrijdag 18 januari 2008 @ 19:25:40 #235
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_56137348
morgen niet teveel post aub
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
  vrijdag 18 januari 2008 @ 19:31:59 #236
15869 gr8w8
Better by design.
pi_56137560
Ik ben benieuwd wat er morgen weer mis gaat. Afgelopen zaterdag was de vrachtwagen uit Eindhoven er al om 5:50.

Zonder post. Hij kwam alleen bakken halen. Ja, meer hadden ze niet gezegd. De week daarvoor: de tweede batch anderhalf uur te laat. Stelletje mafkezen, daar op de Kanaaldijk in Eindhoven! Zelfs als er geen ruk post is, weten ze het nog te verkloten. Ons voorstel aan de baas was om al onze uren op te schrijven en door te belasten aan Eindhoven. Eens kijken hoe snel het dan opgelost is.
Welkom bij de V&D der webfora.
pi_56137784
quote:
Op vrijdag 18 januari 2008 18:18 schreef lucky_birdie het volgende:
ja hoor.. het was weer eens zo ver! Regen + harde wind + huis aan huis

Vooral dat klenie flut blaadje van de Shell was irritant..

Bovendien hadden we s'ochtends problemen met de machine.. kwam door een zending van Unive, doordat er iets van een pasje bij zat paste ie niet in de machine oid.
dus al die brieven moesten met de hand uit de rode bakken gehaald worden.. en ik vrees dat we morgen nog heel wat brieven van de unive met de hand moeten ingooien..
Hier had ik een makkie! Een klein hAH-tje van een uitvaartverzekering (die hebben we echt heel veel hier, hoog sterftecijfer wellicht?) maar daar was naar goed gebruik weer veel te weinig van aangeleverd, dus voor m´n middagwijk had ik helemaal geen hah. Vanmorgen droog gelopen, en in de middag een beetje miezer. Alleen op de terug weg naar huis begon het harder te regenen en flink te waaien, dus kwam ik alsnog zeiknat thuis.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_56141398
Hier is het de laatste dagen weer erg rustig. Ik ben nu voor de derde dag ongeveer een half uur eerder klaar dan er voor 2 wijken staat dus dat is wel even fijn. Deze week hah gehad van Yves Rocher, nti opleidingen en vandaag ook van Shell dat steeds uit mijn handen waaide! Deze week trouwens 2x bijna omver gereden door een auto die gewoon voor me een straat indook en waardoor ik vol in de remmen moest. En vandaag was het weer feest, ik steek een straatje over en komt er een met een rotgang aanrijden. Dus ik zeg daar wat van of dat niet wat rustiger kan komt die teruggereden en krijg ik te horen van je moet beter uitkijken blabla. Maar heb wel de waarheid effe gezegd, maken jullie dat nou ook weleens mee. Het zijn ook meestal van die getunede autos met van die gastjes erin met een petje enzo. Nou dat was wel weer mijn weekje, kijken wat volgende week weer brengt.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 05:54:31 #239
15869 gr8w8
Better by design.
pi_56147953
We gaan weer los! Werk ze!
pi_56148164
Jeuj, geen makro vandaag, dus alles gaat prima in twee tassen passen! Zometeen ff voorbereiden en daarna twee wijkjes wegbrengen, voor 2 uur ben ik wel weer thuis

Tip: neem regenkleding/zooi mee.
  zaterdag 19 januari 2008 @ 08:44:00 #241
15869 gr8w8
Better by design.
pi_56148247
En jawel hoor, weer mis. Chauffeur uit Eindhoven was de kleine sorti 'vergeten'.
  Redactie Frontpage zaterdag 19 januari 2008 @ 13:31:06 #242
72015 crew  PartyAnimal87
J'adore hardcore
pi_56151932
Nauwelijks grove post vandaag zeg, groot deel van mijn bundeltjes kwam rechtstreeks uit de rode bak, en als er al wat grofs bijzat, dan was het max 3 stuks per bundel. Echt een eitje vandaag
pi_56153265
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 13:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Nauwelijks grove post vandaag zeg, groot deel van mijn bundeltjes kwam rechtstreeks uit de rode bak, en als er al wat grofs bijzat, dan was het max 3 stuks per bundel. Echt een eitje vandaag
Weinig plaatwerk vandaag, wel veel HSM-post. En de rode bakjes waren ook veel te laat. Eerste tranch om 7.45 uur, tweede om 11.30. Dus uiteindelijk was ik geen minuut eerder klaar dan anders
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_56156135
Beste mensen, afgelopen dinsdag een pakketje verstuurd via het postkantoor, heb er zo'n track&trace-code bijgekregen. Bij track&trace staat de status nog steeds op 'Afhaalzending opgehaald en in sorteerproces', vier dagen later dus. Is het pakket nu kwijt?
Clarkson: Speed has never killed anyone, suddenly becoming stationary... That's what gets you.
pi_56157526
BWEE wat een k u t dag zeg

1 blauwe bak vol met Unive brieven, en er zit een soort ehmm sja.. pasje in, maar daaromheen zit een hoesje, wat vrij dik is.. En daardoor werden alle bundels gelijk een stuk groter dan normaal, en kon ik maar een 1, a twee bundels tegelijk meenemen.. dus ik kon nu niet alles in rondjes lopen..
Daarnaast 3 rode bakken *vorige week zaterdag 1..*
Plus dat de rode bakken (voor de verandering. *ahum*) weer eens laat waren..

En de hele dag regen en wind

Wij hadden vrijdag de Shell en de NTI folder, maar omdat de NTI a4 formaat is, en de Shell zo'n klein pokkefoldertje was werkte het echt voor geen fuck.. Ze waren we alvast samengevoegd, maar dan nog.. Het was handiger als je de shell er los bij had gehad.. Want de shell folders bleven steeds plakken aan de folder van het NTI, en aangezien ik in een wijk in aanbouw liep, waaide het een stuk harder dan in oude wijken, en vloog er regelmatig een Shell folder weg..

Wat is dat trouwens toch voor een vaag gedoe met die chauffeurs.. Bij ons zijn ze regelmatig te laat omdat ze verdwaald zijn
Hebben ze geen tomtommetje ofzo

[ Bericht 1% gewijzigd door lucky_birdie op 19-01-2008 17:49:18 ]
[Water from the Supermarket - Buy it and it’s yours!]
pi_56168018
Bij mijn salaris van december zat ook een eenmalige uitkering in verband met de cao-afspraken dat iedereen eenmalig naar rato 400 euro zou krijgen. Ik kreeg daar dus 20% van.

Nu vroeg ik me af of dat percentage dat je krijgt afhankelijk is van je contracturen of van het aantal daadwerkelijk gewerkte uren. Weet iemand dat?
pi_56168517
quote:
Op zaterdag 19 januari 2008 17:29 schreef lucky_birdie het volgende:
BWEE wat een k u t dag zeg

1 blauwe bak vol met Unive brieven, en er zit een soort ehmm sja.. pasje in, maar daaromheen zit een hoesje, wat vrij dik is.. En daardoor werden alle bundels gelijk een stuk groter dan normaal, en kon ik maar een 1, a twee bundels tegelijk meenemen.. dus ik kon nu niet alles in rondjes lopen..
Schoudertas regelen. Passen twee à drie bundels in, als je een beetje propt.

Sinds we TNT zijn heb ik een eigen schoudertas, ben ik gelijk heel anders van lopen. Overal waar het even kan loop ik grote rondjes, zodat ik niet iedere keer met die fiets hoef te zeulen. Rondjes waar de arbo een hartverzakking van zou krijgen, maar het loopt wel lekker snel weg
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_56173189
quote:
Op zondag 20 januari 2008 00:19 schreef ruben3123 het volgende:
Bij mijn salaris van december zat ook een eenmalige uitkering in verband met de cao-afspraken dat iedereen eenmalig naar rato 400 euro zou krijgen. Ik kreeg daar dus 20% van.

Nu vroeg ik me af of dat percentage dat je krijgt afhankelijk is van je contracturen of van het aantal daadwerkelijk gewerkte uren. Weet iemand dat?
Ik geloof dat het naar rato van contracturen was. Ik neem trouwens aan dat je deeltijdwerker bent of fulltimer, want zaterdagbestellers en postbezorgers hebben volgens mij geen cent gehad (ik in elk geval niet).
  zondag 20 januari 2008 @ 11:43:25 #249
15869 gr8w8
Better by design.
pi_56173284
quote:
Op zondag 20 januari 2008 11:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Ik geloof dat het naar rato van contracturen was. Ik neem trouwens aan dat je deeltijdwerker bent of fulltimer, want zaterdagbestellers en postbezorgers hebben volgens mij geen cent gehad (ik in elk geval niet).
Yups, naar contracturen. Hoeveel uur je extra hebt gewerkt bij bv vakanties ed,maakt geen zak uit.
pi_56173404
quote:
Op zondag 20 januari 2008 00:47 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Schoudertas regelen. Passen twee à drie bundels in, als je een beetje propt.

Sinds we TNT zijn heb ik een eigen schoudertas, ben ik gelijk heel anders van lopen. Overal waar het even kan loop ik grote rondjes, zodat ik niet iedere keer met die fiets hoef te zeulen. Rondjes waar de arbo een hartverzakking van zou krijgen, maar het loopt wel lekker snel weg
Hoe krijg je in vredesnaam 3 bundels in die nieuwe schoudertas? In de oude, akkoord, maar in de nieuwe? Ik gebruik die schoudertas niet meer, ik kreeg schouderklachten. Ik loop liever met meerdere bundels op m´n arm. En als je je fiets op strategische punten neer zet kun je meestal meerdere niet al te grote rondjes lopen zonder je fiets te verplaatsen. Ik heb bijv een straat die loopt van 75-1 + 2-70, en dan zet ik ´m bij nr 39 en loop dan 2 rondjes, tw 1) 40-70 + 75-41 en 2) 39-1 + 2-38. Dan hoef ik m´n fiets niet vaker te verplaatsen dan wanneer ik de straat in 1 rondje zou hebben gelopen.

Vroeger na ik ook zoveel mogelijk mee, 2 bundels op m´n arm, zooi in m´n schoudertas en soms gooide ik zelfs nog een rugzak in de strijd. Maar op de langere termijn merk je toch wel de nadelige gevolgen voor je lichaam. En wie is er bij gebaat als je 10 minuten eerder klaar bent? Of het komt uit je eigen zak als je op een kantoor zit waar je altijd begin- en eindtijd moet noteren, of ze merken dat je vroeg klaar bent en concluderen dan dat er best wat tijd van je wijk af kan, of dat je er nog best een stukje bij kan hebben. Ik zeg niet dat je moet treuzelen, je moet gewoon doorwerken in een normaal tempo, maar mensen die alles in de strijd gooien om maar zo snel mogelijk klaar te zijn belazeren niet alleen zichzelf, maar op de langere termijn ook hun collega´s.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')