Herkenbaar....quote:Op dinsdag 15 januari 2008 16:49 schreef ries het volgende:
En is iedereen hier vandaag ook lekker weggewaaid en nat geworden? Het was echt een rotdag met die drie keer hah en die harde wind erbij. Heb een aantal keer achter een weggewaaide brief aan moeten hollen vandaag..
Same here... pokkewind+regenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 18:26 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik had 2x HAH, AH en Gamma. Dat waaide ook lekker vandaag. Zeker omdat ik vrij hoog zat met m'n loop. Liep lekker uit zo, zeker omdat de bakjes wat laat waren.
Hier had ik een makkie! Een klein hAH-tje van een uitvaartverzekering (die hebben we echt heel veel hier, hoog sterftecijfer wellicht?) maar daar was naar goed gebruik weer veel te weinig van aangeleverd, dus voor m´n middagwijk had ik helemaal geen hah. Vanmorgen droog gelopen, en in de middag een beetje miezer. Alleen op de terug weg naar huis begon het harder te regenen en flink te waaien, dus kwam ik alsnog zeiknat thuis.quote:Op vrijdag 18 januari 2008 18:18 schreef lucky_birdie het volgende:
ja hoor.. het was weer eens zo ver! Regen + harde wind + huis aan huis![]()
Vooral dat klenie flut blaadje van de Shell was irritant..
Bovendien hadden we s'ochtends problemen met de machine.. kwam door een zending van Unive, doordat er iets van een pasje bij zat paste ie niet in de machine oid.
dus al die brieven moesten met de hand uit de rode bakken gehaald worden..en ik vrees dat we morgen nog heel wat brieven van de unive met de hand moeten ingooien..
Weinig plaatwerk vandaag, wel veel HSM-post. En de rode bakjes waren ook veel te laat. Eerste tranch om 7.45 uur, tweede om 11.30. Dus uiteindelijk was ik geen minuut eerder klaar dan andersquote:Op zaterdag 19 januari 2008 13:31 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Nauwelijks grove post vandaag zeg, groot deel van mijn bundeltjes kwam rechtstreeks uit de rode bak, en als er al wat grofs bijzat, dan was het max 3 stuks per bundel. Echt een eitje vandaag
Schoudertas regelen. Passen twee à drie bundels in, als je een beetje propt.quote:Op zaterdag 19 januari 2008 17:29 schreef lucky_birdie het volgende:
BWEE wat een k u t dag zeg![]()
1 blauwe bak vol met Unive brieven, en er zit een soort ehmm sja.. pasje in, maar daaromheen zit een hoesje, wat vrij dik is.. En daardoor werden alle bundels gelijk een stuk groter dan normaal, en kon ik maar een 1, a twee bundels tegelijk meenemen..dus ik kon nu niet alles in rondjes lopen..
Ik geloof dat het naar rato van contracturen was. Ik neem trouwens aan dat je deeltijdwerker bent of fulltimer, want zaterdagbestellers en postbezorgers hebben volgens mij geen cent gehad (ik in elk geval niet).quote:Op zondag 20 januari 2008 00:19 schreef ruben3123 het volgende:
Bij mijn salaris van december zat ook een eenmalige uitkering in verband met de cao-afspraken dat iedereen eenmalig naar rato 400 euro zou krijgen. Ik kreeg daar dus 20% van.
Nu vroeg ik me af of dat percentage dat je krijgt afhankelijk is van je contracturen of van het aantal daadwerkelijk gewerkte uren. Weet iemand dat?
Yups, naar contracturen. Hoeveel uur je extra hebt gewerkt bij bv vakanties ed,maakt geen zak uit.quote:Op zondag 20 januari 2008 11:37 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik geloof dat het naar rato van contracturen was. Ik neem trouwens aan dat je deeltijdwerker bent of fulltimer, want zaterdagbestellers en postbezorgers hebben volgens mij geen cent gehad (ik in elk geval niet).
Hoe krijg je in vredesnaam 3 bundels in die nieuwe schoudertas? In de oude, akkoord, maar in de nieuwe? Ik gebruik die schoudertas niet meer, ik kreeg schouderklachten. Ik loop liever met meerdere bundels op m´n arm. En als je je fiets op strategische punten neer zet kun je meestal meerdere niet al te grote rondjes lopen zonder je fiets te verplaatsen. Ik heb bijv een straat die loopt van 75-1 + 2-70, en dan zet ik ´m bij nr 39 en loop dan 2 rondjes, tw 1) 40-70 + 75-41 en 2) 39-1 + 2-38. Dan hoef ik m´n fiets niet vaker te verplaatsen dan wanneer ik de straat in 1 rondje zou hebben gelopen.quote:Op zondag 20 januari 2008 00:47 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Schoudertas regelen. Passen twee à drie bundels in, als je een beetje propt.
Sinds we TNT zijn heb ik een eigen schoudertas, ben ik gelijk heel anders van lopen. Overal waar het even kan loop ik grote rondjes, zodat ik niet iedere keer met die fiets hoef te zeulen. Rondjes waar de arbo een hartverzakking van zou krijgen, maar het loopt wel lekker snel weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |