abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 december 2007 @ 20:56:13 #101
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55472164
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 20:54 schreef Geqxon het volgende:

[..]

Meer dat ik op het punt sta weg te gaan, ik nog snel even mijn emails op mijn PDA wilt zetten, ik de PDA inprik... 7... 6... 5.... 4.... 3... 2... 1...., PDA eruit en alles staat erop. Het is gewoon zo niet Apple dat het soms wel een minuut moet duren.
Mjah, moet je maar structureler zijn

Maar goed, The missing sync werkt gewoon prima. Dat is wat TS wilde weten
pi_55472204
Nu heeft syncen bij Apple Inc. hoe dan ook geen hoge prioriteit, kijkend haar het feit dat een iPhone niet over WLAN / BlueTooth kan syncen.
pi_55472257
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 20:56 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Mjah, moet je maar structureler zijn

Maar goed, The missing sync werkt gewoon prima. Dat is wat TS wilde weten
Ik ga mij niet aan een stukje software aanpassen.

Maar inderdaad, The Missing Sync is een prima werkend stukje software, het is enkel 10 tot 15 maal zo traag als Active Sync.
pi_55472303
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 20:48 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Jammer dat je de inhoudelijke posts gewoon negeert. De lange tenen lijken me voornamelijk aan jou kant te zitten.
Er is inderdaad een enkeling die iets zinnings te melden heeft, en die doe ik wel een beetje tekort. Maar als veel vragen worden afgedaan met een "dan start je windows toch" is toch een teken dat je op een eiland gaat zitten waar je niet fatsoenlijk vanaf komt. Of misschien: wat is de meerwaarde van mac als ik toch nog niet windows aan de kant kan zetten?
Maar waar voor mij de schoen wringt: waarom zou ik een mac aanschaffen als ik toch nog windows nodig blijf hebben. Begrijp me niet verkeerd. Ik ben niet TEGEN mac, helemaal niet. Ik wilde alleen weten, voordat ik ergens 1400euro achterlaat, of ik hiermee uit de voeten ga kunnen. Om dan toch het uitgekauwde windows te draaien op zo'n sexy machine, tja, dan kan ik beter wat geld in mijn zak houden en over een jaartje of twee nog eens terugkomen. In de tussentijd regel ik me wel een versie van het mac os voor de pc.
Jammer dat dit mijn beslissing wordt, ik ben absoluut van de voordelen overtuigd. Maar ik wil er ook niks voor hoeven inleveren, maar ik denk dat ik dat eerder wel heb uitgedrukt.

Iedereen bedankt voor zijn of haar inzichten.

[ Bericht 15% gewijzigd door Osramp op 22-12-2007 21:05:24 ]
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 december 2007 @ 21:08:31 #105
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55472522
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 20:59 schreef Osramp het volgende:

[..]

Er is inderdaad een enkeling die iets zinnings te melden heeft, en die doe ik wel een beetje tekort. Maar als veel vragen worden afgedaan met een "dan start je windows toch" is toch een teken dat je op een eiland gaat zitten waar je niet fatsoenlijk vanaf komt. Of misschien: wat is de meerwaarde van mac als ik toch nog niet windows aan de kant kan zetten?
Godskolere je hebt echt een bord voor je kop he?

Dat kan je WEL. dat is je ook al 15 keer uitgelegd. Maar omdat je duidelijk in je broek schijt wordt je nog een handreiking gedaan door aan te geven dat je er windows NAAST kan draaien. Voor die ene app waar je ECHT geen alternatief voor zou kunnen vinden.

Tering, hoeveel mogelijkheden wil je hebben?
quote:
Maar waar voor mij de schoen wringt: waarom zou ik een mac aanschaffen als ik toch nog windows nodig blijf hebben. Begrijp me niet verkeerd. Ik ben niet TEGEN mac, helemaal niet. Ik wilde alleen weten, voordat ik ergens 1400euro achterlaat, of ik hiermee uit de voeten ga kunnen.
Ja en datgene wat JIJ hebt aangegeven dat je nodig hebt IS beschikbaar. Dus wat is nu je vraag nog dan??
quote:
Om dan toch het uitgekauwde windows te draaien op zo'n sexy machine, tja, dan kan ik beter wat geld in mijn zak houden en over een jaartje of twee nog eens terugkomen. In de tussentijd regel ik me wel een versie van het mac os voor de pc.
Jammer dat dit mijn beslissing wordt, ik ben absoluut van de voordelen overtuigd. Maar ik wil er ook niks voor hoeven inleveren, maar ik denk dat ik dat eerder wel heb uitgedrukt.

Veel plezier met Vista.
pi_55472908
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 21:08 schreef Swetsenegger het volgende:

Veel plezier met Vista.
Dankje, heb ik nu al. En hou er in vredesnaam mee op om op de man te spelen. Doe dat maar via pm als je zonodig moet.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 december 2007 @ 21:22:27 #107
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55472996
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 21:19 schreef Osramp het volgende:

[..]

Dankje, heb ik nu al. En hou er in vredesnaam mee op om op de man te spelen. Doe dat maar via pm als je zonodig moet.
Op de MAN spelen? Waar HEB je het over?

Geef gewoon antwoord op de vraag. JA je hebt een compatible office op de mac JA je kan je windows mobile telefoon syncen. Wat is nu je probleem nog?

Of wordt dat te persoonlijk?
pi_55473619
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 21:22 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

Op de MAN spelen? Waar HEB je het over?

Geef gewoon antwoord op de vraag. JA je hebt een compatible office op de mac JA je kan je windows mobile telefoon syncen. Wat is nu je probleem nog?

Of wordt dat te persoonlijk?
Bord voor dekop....broek schijt...Het gaat maar over een computer hoor. Ik stel misschien wel wat domme vragen, maar jij geeft dan dergelijke antwoorden. Maar stop er nu mee, het is hier geen klaagbaak. Mijn beslissing staat vast, ik heb de antwoorden die ik nodig heb.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 december 2007 @ 21:45:52 #109
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55473807
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 21:39 schreef Osramp het volgende:

[..]

Bord voor dekop....broek schijt...Het gaat maar over een computer hoor. Ik stel misschien wel wat domme vragen, maar jij geeft dan dergelijke antwoorden. Maar stop er nu mee, het is hier geen klaagbaak. Mijn beslissing staat vast, ik heb de antwoorden die ik nodig heb.
Mijn god. Die antwoorden kwamen pas nadat je NA de antwoorden WEER dezelfde vraag kwam stellen.

Dat heet in de grote mensen wereld inderdaad 'een bord voor je kop'. En 'in je broek schijten' als op de man spelen betitelen is werkelijk belachelijk .

Maar geef nu eens gewoon antwoord op de vraag. Er is office voor de mac er is een mogelijkheid om je mobiel te syncen. Wat is nu nog je probleem? Je blijft de vraag maar ontwijken
pi_55474263
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 21:45 schreef Swetsenegger het volgende:
Wat is nu nog je probleem? Je blijft de vraag maar ontwijken
Volgens mij doe jij precies hetzelfde als wat jij mij verwijt.
Maar goed, speciaal voor jou een antwoord, al heb dat meerdere keren gezegd.
Mijn probleem is GELD, gewoon GELD. Ik moet software gaan kopen die ik al heb, maar niet op de mac kan gebruiken. En windows? Waarom zou ik dan een mac kopen?

Maar dat heb ik toch al eens gezegd?

Maar goed, laat dit gewoon rusten. Ik ben veel te dom, veel te gierig, en veel te bang om een mac te kopen. Laat mij maar met windhoos stuntelen.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 december 2007 @ 22:03:14 #111
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55474368
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 22:00 schreef Osramp het volgende:

[..]

Volgens mij doe jij precies hetzelfde als wat jij mij verwijt.
Maar goed, speciaal voor jou een antwoord, al heb dat meerdere keren gezegd.
Mijn probleem is GELD, gewoon GELD. Ik moet software gaan kopen die ik al heb, maar niet op de mac kan gebruiken. En windows? Waarom zou ik dan een mac kopen?
Heb je op windows al je software legaal? En daarnaast is al aangegeven dat er GRATIS alternatieven zijn. Wat nou geld? En windows?? JE HEBT GEEN WINDOWS NODIG!!!
quote:
Maar dat heb ik toch al eens gezegd?
En dat is al eerder ontzenuwd, begint het 'bord voor je kop' je duidelijk te worden??
quote:
Maar goed, laat dit gewoon rusten. Ik ben veel te dom, veel te gierig, en veel te bang om een mac te kopen. Laat mij maar met windhoos stuntelen.
Joh het maakt mij niet uit, maar kom niet met nergens op slaande argumenten als reden. Aangezien die al 10 keer ontzenuwd zijn...
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 december 2007 @ 22:05:58 #112
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55474460
Ook het argument 'Ja ik kan mijn software niet op een MAC gebruiken'... DUH je kan je PS2 games ook niet in een xbox frotten.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 december 2007 @ 22:09:46 #113
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55474568
En dat in combinatie met dit topic .
pi_55474870
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 22:09 schreef Swetsenegger het volgende:
En dat in combinatie met dit topic .
Je weet van geen ophouden he? Ik heb medelijden met je. Meerdere keren vraag ik je om het te laten rusten en steeds weer stook je het vuurtje weer wat op. Dadelijk komt hier weer een reactie op waarmee je mij weer uit de tent gaat lokken. Doe geen moeite, ik reageer niet meer.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 december 2007 @ 22:20:31 #115
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55474933
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 22:18 schreef Osramp het volgende:

[..]

Je weet van geen ophouden he? Ik heb medelijden met je. Meerdere keren vraag ik je om het te laten rusten en steeds weer stook je het vuurtje weer wat op. Dadelijk komt hier weer een reactie op waarmee je mij weer uit de tent gaat lokken. Doe geen moeite, ik reageer niet meer.
Nee, je gaat je 68 jarige moeder uitschelden die kker op keer dezelfde vraag stelt. Je hebt het duidelijk niet van een vreemde
pi_55474991
*schopt topic naar R&P.
  zaterdag 22 december 2007 @ 22:25:31 #117
84926 WyriHaximus
Release the hounds smithers!
pi_55475078
Jullie moeten allebei ff dimmen, als jullie problemen hebben met elkaar vecht je dat maar fijn uit via PM, MSN of whatever maar niet hier!
phluphy for president!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 22 december 2007 @ 22:26:47 #118
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_55475116
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 22:25 schreef WyriHaximus het volgende:
Jullie moeten allebei ff dimmen, als jullie problemen hebben met elkaar vecht je dat maar fijn uit via PM, MSN of whatever maar niet hier!
Ik heb helemaal geen problemen ik geef onze
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 22:06 schreef Osramp het volgende:internationaal trainer electronica voor het bedrijfsleven.
uitleg. Misschien kan hij het in zijn werk meenemen
pi_55475355
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 22:25 schreef WyriHaximus het volgende:
Daar heb je helemaal gelijk in, en dat heb ik Swetsenegger al eerder gevraagd. Maar het is idd de pot verwijt de ketel geworden.
pi_55476735
kort samengevat: als je een mac wil moet je er vooral één kopen, wil je het niet dan koop je geen mac.
  zondag 23 december 2007 @ 00:07:52 #121
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_55478628
[stapt uit blauwe jasje]
Was een MAC niet bedoeld voor mensen die zo erg lopen te klagen over Bill Gates dat ze met liefde meer geld aan Steve Jobs voor een computer waar ze uiteindelijk minder mee kunnen?
En dan laat ik de jarenlange koppelverkoop van hard- en software nog buiten beschouwing..

[stapt weer in blauwe jasje]
blijkbaar hebben sommigen weinig lessen getrokken uit het maandenlange verbod op de Apple SC.
Waarom moet het nou toch steeds zo vijandig en agressief?
PC's met Windows/linux of MAC's met OSX, het blijft gewoon allemaal even klote, misschien mogen de "alternatieven van Windows" nu bij de freaks goed werken, gooi het in de mainstream en je zal zien dat er genoeg klachten komen over apparatuur die niet werkt (zoals de grootste klacht nu met Windows Vista)

Deze gaat op slot. Ik heb geen zin om een half topic weg te gooien omdat een paar mensen zich niet weten te gedragen.
So we just called him Fred
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')