Maar dan moet ik Office onder windows installeren? Of kan ik de MS versie (de key in elk geval) onder mac ook gebruiken?quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:54 schreef Athmozz het volgende:
@Osramp: als je echt al lang graag een Mac wil, ga er dan gewoon voor.
Je hebt licenties liggen van windows en van MS office, dus die kan je gewoon installeren op die Mac, evenals je Logo-installatie-programma.
Daarnaast heb je dan voor in je vrije tijd (of voor tijdens je werk als je die logo onder mac aan de praat zou kunnen krijgen) Leopard om mee te spelen.
Nee, alle Windows software die geschreven is voor Windows, kan je gewoon ook installeren op Mac OS.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:59 schreef Osramp het volgende:
[..]
Maar dan moet ik Office onder windows installeren?
WOW. Maak je nou een grapjequote:Op zaterdag 22 december 2007 17:01 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alles voor Windows werkt ook op Mac OS, hm?.
Wat kan je er niks mee?quote:Op zaterdag 22 december 2007 15:43 schreef Osramp het volgende:
[..]
Nou is het duidelijk. Ik WIL helemaal geen Apple.
ff serieus. Ik probeer hier uit te vissen of ik met een macbook beter af ben en dan krijg ik dit ertussen. Kan ik dus niks mee beginnen.
Koop gewoon iets waar jij van zeker bent. Ik heb geen zin in een jankende vent die niet begrijpen wil dat het gewoon werkt.quote:op jezelf bent aangewezen als je iets moet doen wat in windows 123 gebeurt was en op mac niet kan of moet worden opgezocht of en hoe het gedaan moet worden.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:12 schreef Osramp het volgende:
Ja, sorry hoor. Maar door dit soort dingen raak ik echt de draad kwijt.
Maar misschien moet ik maar gewoon een computer kopen waarop alles het gewoon gaat doen in plaats van een apparaat met leuke kleurtjes en blinkende spiegeltjes die moeten verhullen dat je elk gebaand pad hebt verlaten en op jezelf bent aangewezen als je iets moet doen wat in windows 123 gebeurt was en op mac niet kan of moet worden opgezocht of en hoe het gedaan moet worden.
En dan ga jij hier dom zitten blaten waar jij iets over hebt gehoord.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:03 schreef ChocolateJunky het volgende:
Office voor mac is trouwens nog niet geschikt voor intel. Het draait wel, maar traag (wat ik ervan heb gehoord that is). Dat zou een nadeel kunnen zijn en voordat je een versie van mac office aanschaft zou ik zeker even wachten op de nieuwe versie die wel geoptimaliseerd is voor inten (hoop dat ik het goed zeg).
Suc6
Van Microsoft Office 2004 en Adobe Creative Suite zijn nog geen Universal Binaries beschikbaar, dit betekent dat deze programma's nog niet native kunnen draaien op de nieuwe Intel architectuur en daardoor moeten instructies vertaald worden om het toch te laten draaien, hierdoor krijg je performanceverlies. Van Photoshop is inmiddels (16 april 2007) de definitieve versie van CS3 uitgebracht. Als je de beta gebruikt hebt moet je de aanwijzingen even lezen. Adobe PhotoShop CS3 ligt inmiddels in de winkels. Microsoft brengt naar verwachting ergens in de tweede helft van 2007 de nieuwe Office 2008 uit.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
En dan ga jij hier dom zitten blaten waar jij iets over hebt gehoord.
Jammer dat je de inhoudelijke posts gewoon negeert. De lange tenen lijken me voornamelijk aan jou kant te zitten.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:46 schreef Osramp het volgende:
[..]
Weer een probleem minder.
Nieuw bij Apple:
Nu standaard met lange teentjes.
Windows mobile ook.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:47 schreef Geqxon het volgende:
The Missing Sync zuigt overigens.
Klopt. Maar The Missing Sync is zo vreselijk traag. Als ik het vergelijk met de 4 seconden die mijn Windows machine over een sync doet.quote:
Mjah ik begrijp nooit het probleem als syncen langer duurt. Je hangt het ding eraan. Zet je sync aan en gaat surfen/werken/what ever.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Klopt. Maar The Missing Sync is zo vreselijk traag. Als ik het vergelijk met de 4 seconden die mijn Windows machine over een sync doet.
Meer dat ik op het punt sta weg te gaan, ik nog snel even mijn emails op mijn PDA wilt zetten, ik de PDA inprik... 7... 6... 5.... 4.... 3... 2... 1...., PDA eruit en alles staat erop. Het is gewoon zo niet Apple dat het soms wel een minuut moet duren.quote:Op zaterdag 22 december 2007 20:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Mjah ik begrijp nooit het probleem als syncen langer duurt. Je hangt het ding eraan. Zet je sync aan en gaat surfen/werken/what ever.
Boeiuh dat het desnoods een minuut duurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |