blackberry is de shit.quote:Op vrijdag 21 december 2007 05:58 schreef Godspeed. het volgende:
Blackberry is gay.
Is'ie echt kut? Ik overweeg 'm ook al volgende toestelquote:Op vrijdag 21 december 2007 06:35 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb een n95,jeweettoch![]()
(wat een verschrikkelijke kuttelefoon is die ik nooit meer opnieuw zou kopen,maar dat terzijde)
gast, de bb is multiculti functioneel. dat je het even weet. kruip nu maar weer of tussen de tetten van lupa en anders wellicht op die bureaustoel van tele2.quote:Op vrijdag 21 december 2007 07:34 schreef heiden6 het volgende:
Blackberry is duur, onhandig, en de enige functie van die meuk is om mee te patsen. Zeer dom topic dus.
En de Blackberry is ook niet een telefoon, maar in eerste instantie een emailapparaat. Dat je het even weet, voor je volgende domme kuttopic.
Dat weet ik Sjakie, daarom zeg ik ook in eerste instantie. Met jouw logica kun je het ook een wekker noemen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 07:45 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
gast, de bb is multiculti functioneel. dat je het even weet.
ja zo ken ik er nog wel een paar eerste instanties.quote:Op vrijdag 21 december 2007 07:46 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat weet ik Sjakie, daarom zeg ik ook in eerste instantie. Met jouw logica kun je het ook een wekker noemen.
Enne, Tele2?
Krijg kanker, trouwens.
Vooral in het dagelijks gebruikquote:Op vrijdag 21 december 2007 07:51 schreef Curri het volgende:
Blackberry is anders best onhandig af en toe
quote:maar je hebt dus van die mensen die lopen te patsen met hun telefoon. kijk mij eens met die 8mp camera in mijn telefoon of mijn 4gb kaartje erin
en ik kan wel 500 nummers opslaan
het is verdomme maar een telefoon,
quote:gast, de bb is multiculti functioneel. dat je het even weet.
Primair doel van de topicstarter is patsen met zijn Blackberry.quote:Op vrijdag 21 december 2007 05:45 schreef S1nn3rz het volgende:
kijk, er is maar 1 echte telefoon en dat is een blackberry. de rest is een goedkope aanfluiting. zelfs de iphone is een slap aftreksel van de blackberry.
maar je hebt dus van die mensen die lopen te patsen met hun telefoon. kijk mij eens met die 8mp camera in mijn telefoonof mijn 4gb kaartje erin
en ik kan wel 500 nummers opslaan![]()
![]()
het is verdomme maar een telefoon, 15 jaar geleden had geen mens zo'n ding. of zaten mensen thuis ook zo te patsen? kijk, deze heeft nummerherhaling voor wel 10 nummerskijk wij hebben een display in de telefoon
![]()
mijn klacht: patsende telefoonwhores
quote:Op vrijdag 21 december 2007 05:58 schreef Godspeed. het volgende:
Blackberry is gay.
Verkapt kijk-ik-heb-een-blackberry-kijk-eens-hoe-stoer-ik-ben.quote:Op vrijdag 21 december 2007 05:45 schreef S1nn3rz het volgende:
kijk, er is maar 1 echte telefoon en dat is een blackberry. de rest is een goedkope aanfluiting. zelfs de iphone is een slap aftreksel van de blackberry.
maar je hebt dus van die mensen die lopen te patsen met hun telefoon. kijk mij eens met die 8mp camera in mijn telefoonof mijn 4gb kaartje erin
![]()
het is verdomme maar een telefoon, 15 jaar geleden had geen mens zo'n ding. of zaten mensen thuis ook zo te patsen? kijk, deze heeft nummerherhaling voor wel 10 nummerskijk wij hebben een display in de telefoon
![]()
verkapt kijk-mij-met-mijn-blackberry-mobiel-patsen-topicquote:Op vrijdag 21 december 2007 05:45 schreef S1nn3rz het volgende:
![]()
![]()
Ach ja, als je geen vrienden hebt hoef je ook niet bereikbaar te zijn he?quote:Op vrijdag 21 december 2007 05:54 schreef MASD het volgende:
Sowieso mensen met een mobiel! zonder ben je stoerder.
Wauwquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:31 schreef Ps2K het volgende:
Ik pats niet met EEN telefoon... ook niet TWEE maar ik heb er meestal DRIE bij me...![]()
1x N95
2x 6230i
(Prive, Zakelijk en Standby)
Ik had die antenne er al lang afgetyftquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:49 schreef eNaSnI het volgende:
Mensen die roepen dat ze een Blackberry hebben"Ik heb een Nokia"
Heb je weleens gezien hoeveel verschillende types er zijn?http://www.discoverblackberry.com/devices/
Hier, dit patst lekker:
[ afbeelding ]
Dat is mijn goede voornemen voor volgend jaar.. ze allemaal doorschakelen naar een telefoon.quote:Op vrijdag 21 december 2007 09:33 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Wauw.
Ik heb er twee maar zou met alle liefde teruggaan naar 1 gsm.
1 keer altijd bereikbaar zijn is al vervelend genoeg.
Precies ook de reden waarom ik geen Blackberry wil. Overal email kunnen lezen. Moet er niet aan denken.
Dat je nadenkt om iets wat een qwerty-keyboard heeft, te gebruiken om te bellenquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:53 schreef sambuca_18 het volgende:
[..]
Ik had die antenne er al lang afgetyft
Als iets een QWERTY toetsenbord heeft, Ledjes en internet verbinding dan moet ik het hebbenquote:Op vrijdag 21 december 2007 09:59 schreef eNaSnI het volgende:
[..]
Dat je nadenkt om iets wat een qwerty-keyboard heeft, te gebruiken om te bellen
Wat moet het voorstellen?quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:31 schreef Dalamar het volgende:
Dit is pas dé shit:
[ afbeelding ]
En dan te bedenken dat dit toestel echt bestaan heeft (het werd alleen niet in Europa verkocht).
De telefoon die gebruikt werd in The Matrix.quote:
Eh nee.. de Nokia 8110 werd in de Matrix gebruikt:quote:Op vrijdag 21 december 2007 10:39 schreef Dalamar het volgende:
[..]
De telefoon die gebruikt werd in The Matrix.
quote:Three years after its release, the phone featured in the public eye with its appearance in the feature film The Matrix.[2] However, in reality, the phone's sliding keypad cover was not spring loaded, but moved by hand; the spring loading feature was added for the film, and incorporated into the 7110, Nokia's second phone with a slider form factor.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:10 schreef Ravage het volgende:
[..]
Eh nee.. de Nokia 8110 werd in de Matrix gebruikt:
[..]
[ afbeelding ]
Zeg dat ook even tegen die miljoenen telefoon-kwali-filmpjes-uploaders op YouTubequote:Op vrijdag 21 december 2007 11:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Een telefoon gebruik je om te bellen. Al die overige troep die erop zit, gebruik je toch nooit
Hmm ff kijken:quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:16 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Een telefoon gebruik je om te bellen. Al die overige troep die erop zit, gebruik je toch nooit
En alles met Symbian enzo sucks ookquote:Op vrijdag 21 december 2007 10:58 schreef Revolution-NL het volgende:
Blackberry is zoooo 2005.
Windows Mobile 6 is de shit![]()
Symbian was altijd suck, tegenwoordig niet meerquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:22 schreef poepeneesje het volgende:
[..]
En alles met Symbian enzo sucks ook.
-xxx-
google maps? gebruik toch gewoon tomtom, man!quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:19 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Hmm ff kijken:
Tetris tijdens het poepen
Internet om ff snel te checken waar de flitserette is
E-Mail af en toe
Internet als ik weer eens in een hotel zit zonder internet (telefoon als modem)
Google maps als ik weer eens verdwaald ben in het centrum
etc.
Doooh sarcasme sarcasme sarcasmequote:Op vrijdag 21 december 2007 11:28 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Symbian was altijd suck, tegenwoordig niet meer
Soort van overdaad schaad? Die onderste draaitelefoon is wel heel ouderwetsquote:Op vrijdag 21 december 2007 11:56 schreef nils7 het volgende:
als we dan toch gaan patsen![]()
[ afbeelding ]
patsen met een Isuck?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:56 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2007 05:45 schreef S1nn3rz het volgende:
kijk, er is maar 1 echte telefoon en dat is een blackberry. r
Hij is relaxt joh loserquote:Op vrijdag 21 december 2007 06:35 schreef Schunckelstar het volgende:
ik heb een n95,jeweettoch![]()
(wat een verschrikkelijke kuttelefoon is die ik nooit meer opnieuw zou kopen,maar dat terzijde)
Ideaal ding, inderdaad.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:28 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Geef mij maar een kleine telefoon zoals de w880i die ik nu heb, die zie je niet en je voelt hem niet zolang je hem niet gebruikt
Beter had ik het niet kunnen zeggenquote:Op vrijdag 21 december 2007 14:53 schreef Biogarde het volgende:
Heb momenteel een N95 en een HTC Touch (telefoon van de baas).
Moet zeggen dat de N95, HET meest complete toestel is momenteel verkrijgbaar.
Ding heeft alles wat er op zo'n ding hoort te zitten. Kijk alleen al naar de mogelijkheden om verbinding te maken met een netwerk.
Kijk, zo'n Blackberry is wel koel, maar dat is omdat ie in de schaduw staat van de N95.
'T was laat in de avond..quote:Op vrijdag 21 december 2007 08:01 schreef ChocolateJunky het volgende:
[..]
ow jij bent wakker op de vroege ochtend
idd
Ik heb 'm ook, sinds een uurtje of wat.quote:Op vrijdag 21 december 2007 14:53 schreef Biogarde het volgende:
Moet zeggen dat de N95, HET meest complete toestel is momenteel verkrijgbaar.
Ding heeft alles wat er op zo'n ding hoort te zitten. Kijk alleen al naar de mogelijkheden om verbinding te maken met een netwerk.
En nu?quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:56 schreef nils7 het volgende:
[ afbeelding ]
Adoreren denk ik.quote:
Is de e70 nog goed?quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:04 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb nu:
Nokia e70
[ afbeelding ]
Ik wil:
LG Vieuwty
[ afbeelding ]
Die Viewty zuigt apenballen als ik de gebruikers op o.a. Tweakers mag geloven. Vastlopers, brakke camera (terwijl ze 'm verkopen als camera waar je mee kan bellen) en keiveel bugs in de software.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:04 schreef Ivo1986 het volgende:
Ik heb nu:
Nokia e70
[ afbeelding ]
Ik wil:
LG Vieuwty
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Vroeger bestonden die dingen niet nee. Maar nu wel, en nu kun je mee pimpen.
Auto idem: vroeger bestonden ze ook niet, nu kun je er ook mee voor de dag komen. er zullen best een hele zwik mensen zijn die opzettelijk een te grote auto nemen om zich tegenover mensen die ze toch niet kennen voor te doen alsof ze heel wat zijn.
Dat is mens eigen. Haantjes gedrag. Geldingsdrang. Zit een hele psychologische achtergrond achter.
Vaak ook compensatiegedrag. Hoe groter de auto hoe kleiner de pik, bijvoorbeeld.
Je hebt ook hele kleine telefoons. En dan?quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Auto idem: vroeger bestonden ze ook niet, nu kun je er ook mee voor de dag komen. er zullen best een hele zwik mensen zijn die opzettelijk een te grote auto nemen om zich tegenover mensen die ze toch niet kennen voor te doen alsof ze heel wat zijn.
Dat is mens eigen. Haantjes gedrag. Geldingsdrang. Zit een hele psychologische achtergrond achter.
Vaak ook compensatiegedrag. Hoe groter de auto hoe kleiner de pik, bijvoorbeeld.
Tuurlijkquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:33 schreef S1nn3rz het volgende:
reaguurders die alleen goeiekoop de ts willen bashen zal ik een permaban aansmeren voor kerst.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 07:45 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
gast, de bb is multiculti functioneel. dat je het even weet. kruip nu maar weer of tussen de tetten van lupa en anders wellicht op die bureaustoel van tele2.
al had ik een pik ter grootte van een kut, schijt aan de rest van de nederlanders die direct afgunst hebben als een ander in iets groters of duurder rijdtquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee da's goed, mensen die een kleine telefoon kopen zijn slim, die gebruiken ze omdat ze zo weinig mogelijk last van die dingen willen hebben.quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je hebt ook hele kleine telefoons. En dan?
Pauper GS-erquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:33 schreef S1nn3rz het volgende:
reaguurders die alleen goeiekoop de ts willen bashen zal ik een permaban aansmeren voor kerst.
Heb je er links van?quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:12 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Die Viewty zuigt apenballen als ik de gebruikers op o.a. Tweakers mag geloven. Vastlopers, brakke camera (terwijl ze 'm verkopen als camera waar je mee kan bellen) en keiveel bugs in de software.
Ze hebben daar een lijst met eventuele wensen opgesteld qua vernieuwing van een software update.
Je wil het niet weten. Je kan hem net zo goed in de kliko donderen![]()
Tsja iedereen zwicht voor die zogenaamde goeie aanbieden zodat ze hun toestel gratis krijgen.. Als je het narekent en een een goedkoop simonly abo koopt kun je er 2 telefoons van kopen ongeveerquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:58 schreef MacKniver het volgende:
Ik vind het altijd wel komisch dat mensen die amper rond kunnen komen wèl altijd de nieuwste mobieltjes hebben. Maarja, dat is mijn ervaring.
Nou ik ben goedkoper uit met een abbo+mobiel dan met een sim-only + mobielquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:14 schreef Poit- het volgende:
[..]
Tsja iedereen zwicht voor die zogenaamde goeie aanbieden zodat ze hun toestel gratis krijgen.. Als je het narekent en een een goedkoop simonly abo koopt kun je er 2 telefoons van kopen ongeveer
![]()
![]()
Maar dan moet je wel dat geld voor die losse toestellen in je zak hebben zitten. En dat heeft 90% van de bevolking niet. Dus nemen we een abo waar we die kekke telefoon afbetalen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:14 schreef Poit- het volgende:
[..]
Tsja iedereen zwicht voor die zogenaamde goeie aanbieden zodat ze hun toestel gratis krijgen.. Als je het narekent en een een goedkoop simonly abo koopt kun je er 2 telefoons van kopen ongeveer
juist hetzelfde als zaken zoals een TV kopen op afbetaling in 6 of 12 maandquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:14 schreef Poit- het volgende:
[..]
Da's jouw keuze. Gelukkig verschillen we allemaal. In het Westen is een TV wel degelijk een 'levensbehoefte'. In Afrika is dat eten, onderdak en water. Je praat poep. In Nederland kan iedereen alles hebben en hoef je het verschil tussen arm en rijk niet te zien. Iedereen kan iets kopen op afbetaling. Da's niet aan jou om daar over te beslissen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:00 schreef Athmozz het volgende:
[..]
juist hetzelfde als zaken zoals een TV kopen op afbetaling in 6 of 12 maandAls je hem niet kan betalen, dan koop je hem toch gewoon niet? (voor toestellen zoals een wasmachine kan je het mss nog begrijpen, dat is vrijwel onmisbaar, maar een TV kan je echt wel missen, zo levensnoodzakelijk is dat nu ook weer niet)
verder zou ik dat niet eens willen hebben, dat verplicht mij namelijk om 2 jaar te doen met een toestel, wat ik niet eens zou halen (gemiddeld blijven mijn gsm's zo'n 16 maand meegaan, daarna is die kapot & claim ik er nog 20¤ voor bij aanschaf van een nieuwe)
quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:12 schreef Ravage het volgende:
Oh sorry.. die Samsung komt ook uit the Matrix (deel 2)
http://www.portablegear.n(...)g_met_Matrix_GSM.htm
Mwah, een tv niet. Computer wel.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:03 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Da's jouw keuze. Gelukkig verschillen we allemaal. In het Westen is een TV wel degelijk een 'levensbehoefte'. In Afrika is dat eten, onderdak en water. Je praat poep. In Nederland kan iedereen alles hebben en hoef je het verschil tussen arm en rijk niet te zien. Iedereen kan iets kopen op afbetaling. Da's niet aan jou om daar over te beslissen.
Voor jou idd.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:05 schreef McKillem het volgende:
[..]
Mwah, een tv niet. Computer wel.
(voor mij dan)
Heb je die wel los gekocht? Las net dat je drol bent als je die niet kan betalen.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:07 schreef Litso het volgende:
Mijn nieuwe w960i is anders wel de bom, jeweets
Ja, ik stond in de shop en toverde zo 600 euro uit mijn linker neusgat.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:10 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Heb je die wel los gekocht? Las net dat je drol bent als je die niet kan betalen.
Ah, beter.quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja, ik stond in de shop en toverde zo 600 euro uit mijn linker neusgat.
wat een kanker reactiequote:Op vrijdag 21 december 2007 20:12 schreef Litso het volgende:
[..]
Ja, ik stond in de shop en toverde zo 600 euro uit mijn linker neusgat.
quote:
quote:Op vrijdag 21 december 2007 05:54 schreef MASD het volgende:
Sowieso mensen met een mobiel! zonder ben je stoerder.
The iPhone is a piece of shit, and so is your face.quote:Op vrijdag 21 december 2007 07:32 schreef ChocolateJunky het volgende:
ik wil een waterdichte, duurzame iphone met umts, ingebouwde gps en tomtom.
voor de rest; screw blackberry!
blackberry is zo 2006
Prop...quote:Op vrijdag 21 december 2007 20:04 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/Authe(...)QQrdZ1QQcmdZViewItem
Voor 300 USD isie van jou.
Ik heb de e70, valt wel mee dat ding, opstarten en afsluiten gaat tering langzaam dus ik zet hem nooit uitquote:Op zaterdag 22 december 2007 07:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
The iPhone is a piece of shit, and so is your face.
dan geldt het andersomquote:Op vrijdag 21 december 2007 17:16 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Je hebt ook hele kleine telefoons. En dan?
Bij voorkeur dan nog op zo'n fietsquote:Op zaterdag 22 december 2007 16:24 schreef Pieter1995 het volgende:
Vooral die mensen op de fiets die dan van die stomme hiphop gangstarap achtige troep op hebben staan...
Wat een vreselijke muziek is dat soms..
het is verdomme maar een telefoon, 15 jaar geleden had geen mens zo'n ding. of zaten mensen thuis ook zo te patsen?
Wel cker een stoer ding jonge, tjek die onderkant!quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:35 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk dit fossiel eens patsen dan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |