Jullie winnen wel.quote:Op zaterdag 22 december 2007 19:41 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Was het wel van plan ja. Los van het feit dat ik bij de meeste uitduels meega, staat jullie stadion nog niet op m'n lijstje. Hopelijk wordt het geen buscombi, dan kan ik ons gewoon vanuit het uitvak zien winnen.
quote:Op zondag 23 december 2007 12:30 schreef WeebI het volgende:
Real Madrid CF 10
Getafe CF 8
Club Atlético de Madrid 8
Valencia CF 6
UD Almería 6
Real Racing Club de Santander 5
RC Recreativo de Huelva 4
Real Zaragoza 4
CA Osasuna 4
Villarreal CF 4
RCD Espanyol 4
Real Betis Balompié 3
Sevilla FC 3
Deportivo de La Coruña 3
RCD Mallorca 3
Real Valladolid CF 3
Real Murcia 3
Levante UD 2
Athletic Club de Bilbao 2
FC Barcelona 0
Ja, maar jij bent voor Heracles. Dus jouw mening telt niet.quote:Op maandag 24 december 2007 21:33 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik vind jouw reactie eigenlijk meerwaardig.
Hij is leuk.quote:Op maandag 24 december 2007 21:58 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent voor Heracles. Dus jouw mening telt niet.
Jij houdt niet van beach soccer?quote:
Geloof zelfs pas iets van de 12e begroting in de JL.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:22 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja dus. Qua centen halen we met veel pijn en moeite de middenmoot, naar het schijnt.
Kan het me niet herinneren.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:46 schreef Fiskus het volgende:
Kan me herinneren dat dit topic eerder is geweest.
Waarom speciaal Basel ?quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:50 schreef NoelGallagher het volgende:
FC Basel volg ik al een hele tijd, vind het wel een toffe club enzulks.
Dat dus!quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:46 schreef Fiskus het volgende:
Kan me herinneren dat dit topic eerder is geweest.
Ajax speelde toen ze triomfen vierden begin jaren 70 tegen Basel. Daardoor herinner ik zequote:Op dinsdag 23 september 2008 21:54 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
In de eerste instantie kwam het door het shirt.
Coolquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:55 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Dat dus!
Ik heb een sympathie voor Ado.
Buitenland Anorthosis Famagusta (woon tegenwoordig op Cyprus en zij spelen voorronde CL)
Inmiddels zitten ze al in het hoofdtoernooi en hebben het eerste puntje te pakkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 21:55 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
Dat dus!
Ik heb een sympathie voor Ado.
Buitenland Anorthosis Famagusta (woon tegenwoordig op Cyprus en zij spelen voorronde CL)
De wedstrijd tegen Anorthosis is nu al stijf uitverkocht.quote:Op dinsdag 23 september 2008 21:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Cool
Die weten niet wat ze meemaken
Leuk Cyprus op de voetbalkaartquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:13 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
De wedstrijd tegen Anorthosis is nu al stijf uitverkocht.
Heb gelukkig kaartjes weten te regelen
Leeds ?quote:Op dinsdag 23 september 2008 22:30 schreef Mugger het volgende:
.
Qua buitenland heb ik sympathie voor clubs die geheel in het wit spelen, met name Real Madrid en de Spurs.
Moet eens bij Den Bosch komen kijkenquote:Op dinsdag 23 september 2008 22:48 schreef Silenus het volgende:
Gekanker overal, ben blij dat ik die échte gouwe ouwe voetbalsfeer toch nog heb mogen proeven.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |