Ajax Vanuit de grond van mijn hart heb ik iets tegen deze club. Elke speler die me bevalt en een contract tekent voor Ajax vind ik gelijk een stuk minder. Ik kots op de arrogantie van Ajax, ik lach om de belachelijke aankopen. Ik hoop dan ook dat van Basten naar Ajax gaat, zodat mijn weerzin nog een tijd zal voortduren.
Ben een paar keer bij Ajax geweest, waaronder CL tegen Rosenborg. De sfeer die er (niet) hing was echt waardeloos. Pas toen Ajax scoorde in de loop van de 2e helft, kwam er wat leven in. Ajax-publiek
PSV Heb ik niets mee. Leuk dat ze bestaan, maar ik kan maar weinig spelers opnoemen waar ik kapot van ben geweest in de laatste jaren. Hiddink is wel een gigantische held voor die club.
Feyenoord Ik ben dol op Feyenoord. Ben bij de UEFA-cup finale geweest en echt genoten. Het is heel gezellig in dat stadion. Ook was ik ooit bij CL-voorronde Feyenoord-Debrehcen of zo

Ik was er 1.5 uur voor de wedstrijd in dat gezellige vak achter het doel. Heel de tijd werd er gezongen en was er leven. Als je sfeer wil, zit je in Rotterdam goed
Heerenveen De scouting van deze club is schitterend. Als je ziet met welke talenten zij aankomen zetten, met name uit Scandinavie, dan maak ik daar een diepe buiging voor. Een charmante club.
FC Twente Leuk cluppie, meer niet.
Roda JC Zegt me weinig.
NAC Breda Gezellig stadion, leuk publiek, top sfeertje. Maar met de club zelf heb ik niets.
FC Utrecht Leuke club om te volgen, maar krijg er geen kippenvel van.
FC Groningen Idem
De Graafschap Als je 1x op de Spinnenkop bent geweest, dan proef je de Achterhoek. De beleving in het stadion daar is super, zelfs als ze achterstaan. Echt een must! Hier moet je geweest zijn.
AZ Ik ben blij dat AZ een kans maakt om zich aan te sluiten bij de top in Nederland. Een beetje nieuw bloed in de top 3 kan geen kwaad. Ben wel benieuwd of ze het kunnen redden.
Vitesse Ik heb een seizoenskaart van NEC maar ben niet zo anti-Vitesse. Natuurlijk zullen het niet mijn grootste vrienden worden, maar ik heb weinig met de club. Er is momenteel een coach aan het roer waar ik niet kapot van ben. Vaak een grote mond, maar zelden contract uitgediend.
Het stadion vind ik echt lelijk. De hoeken zien er niet uit, en er ademt niet echt een sfeertje. Als de overkant zingt, hoor je het slecht. Matige sfeer, matige akoestiek.
NEC Heb jaren bij NEC gewerkt, maar ben er geen gigantisch grote fan van. Als ze winnen vind ik het tof, en als ze verliezen is het kut. Heb al jaren een seizoenskaart (sinds ik er niet meer werk) en ga er met plezier heen. Ik woon er vlakbij dus dat is een makkelijke reden om er heen te gaan. Kan me geen echte reden voorstellen waarom mensen een zwak zouden moeten hebben voor NEC.
Sparta Een klassieke club. Deze club mag niet degraderen als het aan mij ligt. Het stadion is niet mooi, maar het heeft iets. Ik ga er met plezier naar toe (behalve dit seizoen

).
VVV Ze laten leuke dingen zien met het beperkte materiaal wat ze hebben. Ze hebben amper geinvesteerd maar staan toch geen laatste. Elke plek hoger dan plek 18 is een knappe prestatie.
Heracles Leuk ploegje, kan niet uitleggen waarom, maar ik mag ze graag zien spelen.
Excelsior Daar heb ik geen positieve gevoelens bij. Ik heb niets met deze club, ook al komt half NEC daar vandaan.
Willem II Tja, als ik heel eerlijk ben, is NEC niet veel anders dan Willem II. Het zijn allebei grijze muizen in het voetbal
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.