abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_55450758
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 21:00 schreef StrayDog het volgende:
Het lijkt echt modieus om te zeggen dat VVV zo'n leuk apart stadion heeft.
Zijn volgens mij vooral mensen die er zelf nog nooit geweest zijn.
Het is nl. gewoon een klote, totaal verouderde typische eerste divisie bak waar je als je pech hebt ongeveer een kilometer van het veld af zit en bovendien bij regen zeiknat wordt.
Helemaal niks moois aan.

VVV doet het boven verwachting goed uiteraard, maar dat stadion is die naam niet waardig.
Ik ben zelf al 4 keer bij VVV geweest. Alle stadions lijken tegenwoordig op elkaar, VVV heeft een zéér apart stadion. Ik vind het prachtig gelegen tussen de bomen en het Eerste-divisie-karakter van het stadion is erg prettig als je al die stadions uit de Ere gewend bent. De Koel is gewoon geweldig . (Bovendien zijn de stewards er erg sympathiek, doen niet zo moeilijk).
pi_55451131
Favoriet: Twente
Sympathie voor: GAE, PSV en een beetje voor Roda
Hekel aan: Ajax, Heracles, Groningen, Heerenveen, AZ en Utrecht
Цой жив
pi_55451718
1.Ajax: 6.5 Zitten leuke talenten vaak, verder te veel gezeik altijd en europees hebben ze me al jaren niet weten te vermaken.
2.AZ: 7 Beetje bij elkaar gekocht, alkmaar is verder nou niet echt een voetbalhoofdstad... Maar leuke selectie met vooral vorig jaar zeer aantrekkelijk spel en mij enorm vermaakt sinds 2004 met europees voetbal. Dit seizoen wat minder.
3.Excelsior: 1 Heb ik echt totaal niets mee, mogen naar de jupiler league
4.Feyenoord: 4 Aan ene kant heeft het volle stadion met de mensen vlak langs de lijn wel wat, aan de andere kant vind ik feyenoorders bijna net zo kansloos als de lui van ADO. Valt wel met recht een topclub te noemen.
5.De Graafschap 6 Tof ze er bij te hebben in de Eredivisie, mogen ze zeker blijven. En ze haten Vitesse, altijd grappig.
6.FC Groningen: 6 Prethoofd Ron Jans heeft een aardige selectie weer, prima subtopper die alleen wat wisselvallig zijn.
7.SC Heerenveen: 7 Veel talenten, puike scouting, absolute subtopper, alleen jammer dat ze fries zijn en het volkslied moeten spelen bij wedstrijden.
8.Heracles Almelo: 2 Gaap
9.NAC Breda: 4 Heeft af en toe leuke stunts, maar publiek vind ik vaak irritant en de selectie zegt me ook niets.
10.NEC: 4 Weinig van over, maar behoord wel in de eredivisie, en de derby met vitesse is wel minder spectaculair geworden maar is een must-keep
11.PSV: 6.5 Goed publiek, en me vermaakt met Europees voetbal. Koeman heeft PSV verneukt echter.
12.Roda JC: 4 No offence maar het is net alsof ik naar een afrikaans team zit te kijken.
13.Sparta: 5 Na 120 jaar hoor je er wel bij. Maar dat betekend niet dat je er niet nog steeds wat voor moet doen... je kan ook zeggen dat na 120 jaar ze het behoorlijk matig doen.
14.Twente: 7 Leuk voetbal, leuke selectie en weinig gezeik.
15.FC Utrecht: 5 Ik Beetje kleurloos laatste jaren, cupfighters zijn het ook niet meer echt.
16.Vitesse: 7,5 FC Helaas spelen ze niet echt aantrekkelijk, maar lopen altijdwel opvallende spelers rond en tja, ik woon in Arnhem
18.Willem II: 3 Boring

Owja, ADO mag wmb vertyfen in de jupiler league en nooit meer terugkomen.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hertog_Martin op 22-12-2007 00:11:21 ]
pi_55454213
Favoriete club: Ajax
Hekel aan : Az,Feyenoord,Psv
Sympathy voor: VVV,Graafschap,Heerenveen
AFC AJAX
pi_55454937
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 21:08 schreef DANILXL het volgende:
leer eerst maar eens spellen ts

slotje
pi_55455663
Favoriet: Feyenoord
Sympathie: RBC en in mindere mate FC Groningen, Heerenveen en Heracles. En FC Dordrecht en Excelsior omdat het in de buurt is.
Vrij weinig sympathie: AZ, PSV, Barcelona en Real Madrid (alhoewel Barca erger is)
Hekel: Ajax en vooral Chelsea

Rest neutraal
pi_55456444
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 19:54 schreef Stofje het volgende:

15.Fc Utrecht: 2, Ver-schrik-ke-lijk-e supporterskern, ontstellend racistisch. Oerlelijk stadion ook
Vertel
  zaterdag 22 december 2007 @ 02:24:21 #58
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_55457452
Favoriet: Go Ahead Eagles
Sympathie voor: Feyenoord en FC Twente
Hekel aan: Ajax, PSV, FC Zwolle

Mijn favoriete clubs zijn drie echte 'arbeidersverenigingen' met traditie.
  zaterdag 22 december 2007 @ 02:30:15 #59
53283 Captain_Chaos
Aláááááááárm.....
pi_55457521
Zonder andere clubs was de 'jouwe' ook maar een stel klungels met een bal zonder iemand om mee te spelen.
Het crediet van een andere club is dus dat ze je helpen je te vermaken met jóuw favoriete ballers.
Jawohl Herr Kaloin!
pi_55458165
leuk topic

SC Heerenveen: 8,5 kwam er als kind heel vaak, was in het oude stadion altijd druk en beregezellig. Tegenwoordig teveel brave mensen die zich ervoor schamen enthousiast te doen. Verder op elk vlak alle lof. Kunnen doorstoten naar de top.
Feyenoord: 8 engelse sfeer, speelt in het nationale stadion (Nederland - Engeland 93, enige interland waar ik ooit geweest ben, krijg weer kippenvel als ik er aan denk), mooi shirt. Komt altijd weer bovendrijven, ondanks het feit dat er veel domme mensen rondlopen
De Graafschap: 8 was in de eerste divisie al een van de drukstbezochtste + leukste clubs + Bennie Jolink
Groningen, 7: club met een vreemde mix van stedelijken en boeren, die nog steeds niet weet of ze zich stadjers of boeren moeten noemen. Hebben verder als enige supporters in Nederland massaal een hekel aan Heerenveen. Dat kan dus alleen maar duiden op een terecht minderwaardigheidscomplex. Ikzelf gun ze het allerbeste, want ik hou van die stad.
Ajax, 4: prachtig stadion, tegenwoordig teveel bnn'ers en ander negatief verwend volk op de tribune. Geven desondanks het stadion de schuld van de slechte sfeer. Waren altijd trots op het feit dat ze jaren het mooiste en cleanste voetbal van de wereld speelden, maar laten tegenwoordig iemand als Suarez onbestraft z'n gang gaan. Heeft afgedaan.
AZ: 5 teveel die er vroegtijdig naar huis gaan, ook al staat het nog 0-0 in een spannende slotfase. Is groot geworden over de ruggen van domme mensen die niet met hun geld overweg kunnen. Spelen wel leuk voetbal.
PSV: 7 vanwege Hiddink en dat ze nooit echt arrogant zijn geworden
Heracles Almelo: 5 geen idee, jammer van het veld
Roda JC: 5 voetbal leeft daar niet erg geloof ik
Excelsior: 5,5 treurig dat ze meedoen, maar dat kunnen zij ook niet helpen
NAC Breda: 6,5 fanatieke club, jammer van Lurling
Sparta: 6 nette club, maar altijd grijs gebleven
Twente: 7: leuk dat het daar zo goed gaat, goed volk, wel jammer van het Ynwa
Fc Utrecht: 7 vanwege de meeuwen en het enthousiasme daar
Vitesse: 5 vrije val, en niemand daar die het lijkt te interesseren
Willem II: 5 naargeestig, achterlijke spandoeken
NEC: 5,5 kan me eigenlijk niks herinneren van deze club
VVV Venlo: 7 back to the 80's
pi_55458910
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 04:08 schreef Kreupeldicht het volgende:

Vitesse: 5 vrije val, en niemand daar die het lijkt te interesseren
gelul. Je weet er gewoon niets van.
pi_55458924
quote:
PSV: 7 vanwege Hiddink en dat ze nooit echt arrogant zijn geworden
Volgens mij zijn ze nu toch aardig arrogant aan het worden daar.
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 02:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
Twente een club met traditie?
pi_55458945
voetbal
pi_55459042
1. Ajax 9
2. Sparta 6.5
3. FC Groningen 6.5
4. FC Utrecht 6
5. FC Twente 5.5
6. Heerenveen 5.5
7. Feyenoord 5.5
8. De Graafschap 5.5
9. AZ 5
10. NAC 5
11. Vitesse 4.5
12. PSV 4.5
13. VVV-Venlo 4
14. NEC 4
15. Heracles 3.5
16. Roda JC 3.5
17. Willem II 3.5
18. Excelsior 2

Uit de Jupiler League de enige het verdienen om genoemd te worden
ADO Den Haag 6.5
Go Ahead Eagles 6
Volendam 5
MVV 5
De rest allemaal 3.5 of lager.
FC Den Bosch 4.5
pi_55459576
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 02:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
Favoriet: Go Ahead Eagles
Sympathie voor: Feyenoord en FC Twente
Hekel aan: Ajax, PSV, FC Zwolle

Go Ahead Eagles een echte arbeidersvereniging met traditie?
pi_55459809
Eredivisie:
Ajax favoriet, schurfthekel aan PSV, Feyenoord en AZ en Utrecht ben ik ook geen fan van. De rest boeit me geen ene flikker.

Eerste divisie:
Lichte sympathie voor Den Haag. Geboren Hagenees. De rest boeit niet.

Italie:
Lazio favoriet, schurfthekel aan Roma, Inter, Milan, Juve, uitgezonderd voormalige Ajacieden.

Tsjechie:
Slavia favoriet, schurfthekel aan Sparta, Banik Ostrava, sympathie voor Bohemians 1905.

Ach ja, beetje suf topic eigenlijk.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_55459984
quote:
Willem II: 5 naargeestig, achterlijke spandoeken
Niemand wint in Tilburg, zelfs Willem 2 niet

pi_55460152
Groningen
+ Mooiste club van Nederland

AZ
+ Veel Nederlanders
+ Louis van Gaal
+ Deden het leuk in Europa
- Dirk Scheringa
- Dat verschrikkelijke Alkmaarse accent
- Dat publiek met die ratelaars, dat is echt om je kapot te schamen

Ajax
- Arena
- Sneue supporters
- Johnny Heitinga
- Wesley Sneijder (ook nu die bij Real Madrid zit)
- Klaas Jan Huntelaar
- Vaak op een luizige manier van verloren
- Sladan Ibrahimovic
- Patrick Kluivert
- Henk ten Cate
- Amsterdamse bluf / Amsterdamse 'humor'
+ Ik woon er
+ Europese wedstrijden zijn leuk om te zien (Slavia, Zagreb, Kopenhagen)

PSV
+ Danny Koef
+ Arjen Robben heeft er gespeeld
+ Europese successen
- Brabant

Feijenoord
+ Verliezen altijd van Groningen
+ Europa Cup finale was mooi, eerlijk is eerlijk
+ Danny Buijs
- Theo Lucius

Sparta
+ de Spartamars
+ Jules Deelder
+ Sjaak Polak
- Olaf Lindenbergh

NAC
- Anthony Lurling

Heracles
+ Rob Maas

geen zin meer doei
Ik ben hier niet om vrienden te maken
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 22 december 2007 @ 11:51:16 #69
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_55460191
Mijn cluppie : Ajax
leuke andere ploegen in NL : Grunn, Sparta, Twente, Heracles(ik woon gelukkig niet in het oosten des lands dus ik vind ze beide leuk ), VVV
ploegen die ik echt niks mee heb: Roda JC

uit de bier divisie
Telstar
Ado

[ Bericht 2% gewijzigd door borisz op 22-12-2007 12:28:20 ]
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_55460473
Ajax Vanuit de grond van mijn hart heb ik iets tegen deze club. Elke speler die me bevalt en een contract tekent voor Ajax vind ik gelijk een stuk minder. Ik kots op de arrogantie van Ajax, ik lach om de belachelijke aankopen. Ik hoop dan ook dat van Basten naar Ajax gaat, zodat mijn weerzin nog een tijd zal voortduren.
Ben een paar keer bij Ajax geweest, waaronder CL tegen Rosenborg. De sfeer die er (niet) hing was echt waardeloos. Pas toen Ajax scoorde in de loop van de 2e helft, kwam er wat leven in. Ajax-publiek

PSV Heb ik niets mee. Leuk dat ze bestaan, maar ik kan maar weinig spelers opnoemen waar ik kapot van ben geweest in de laatste jaren. Hiddink is wel een gigantische held voor die club.

Feyenoord Ik ben dol op Feyenoord. Ben bij de UEFA-cup finale geweest en echt genoten. Het is heel gezellig in dat stadion. Ook was ik ooit bij CL-voorronde Feyenoord-Debrehcen of zo Ik was er 1.5 uur voor de wedstrijd in dat gezellige vak achter het doel. Heel de tijd werd er gezongen en was er leven. Als je sfeer wil, zit je in Rotterdam goed

Heerenveen De scouting van deze club is schitterend. Als je ziet met welke talenten zij aankomen zetten, met name uit Scandinavie, dan maak ik daar een diepe buiging voor. Een charmante club.

FC Twente Leuk cluppie, meer niet.

Roda JC Zegt me weinig.

NAC Breda Gezellig stadion, leuk publiek, top sfeertje. Maar met de club zelf heb ik niets.

FC Utrecht Leuke club om te volgen, maar krijg er geen kippenvel van.

FC Groningen Idem

De Graafschap Als je 1x op de Spinnenkop bent geweest, dan proef je de Achterhoek. De beleving in het stadion daar is super, zelfs als ze achterstaan. Echt een must! Hier moet je geweest zijn.

AZ Ik ben blij dat AZ een kans maakt om zich aan te sluiten bij de top in Nederland. Een beetje nieuw bloed in de top 3 kan geen kwaad. Ben wel benieuwd of ze het kunnen redden.

Vitesse Ik heb een seizoenskaart van NEC maar ben niet zo anti-Vitesse. Natuurlijk zullen het niet mijn grootste vrienden worden, maar ik heb weinig met de club. Er is momenteel een coach aan het roer waar ik niet kapot van ben. Vaak een grote mond, maar zelden contract uitgediend.
Het stadion vind ik echt lelijk. De hoeken zien er niet uit, en er ademt niet echt een sfeertje. Als de overkant zingt, hoor je het slecht. Matige sfeer, matige akoestiek.

NEC Heb jaren bij NEC gewerkt, maar ben er geen gigantisch grote fan van. Als ze winnen vind ik het tof, en als ze verliezen is het kut. Heb al jaren een seizoenskaart (sinds ik er niet meer werk) en ga er met plezier heen. Ik woon er vlakbij dus dat is een makkelijke reden om er heen te gaan. Kan me geen echte reden voorstellen waarom mensen een zwak zouden moeten hebben voor NEC.

Sparta Een klassieke club. Deze club mag niet degraderen als het aan mij ligt. Het stadion is niet mooi, maar het heeft iets. Ik ga er met plezier naar toe (behalve dit seizoen ).

VVV Ze laten leuke dingen zien met het beperkte materiaal wat ze hebben. Ze hebben amper geinvesteerd maar staan toch geen laatste. Elke plek hoger dan plek 18 is een knappe prestatie.

Heracles Leuk ploegje, kan niet uitleggen waarom, maar ik mag ze graag zien spelen.

Excelsior Daar heb ik geen positieve gevoelens bij. Ik heb niets met deze club, ook al komt half NEC daar vandaan.

Willem II Tja, als ik heel eerlijk ben, is NEC niet veel anders dan Willem II. Het zijn allebei grijze muizen in het voetbal
I asked God for a bike, but I know God doesn't work that way.
So I stole a bike and asked for forgiveness.
pi_55460814
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 11:51 schreef borisz het volgende:
Mijn cluppie : Ajax
leuke andere ploegen in NL : Grunn, Sparta, Twente, Heracles(ik woon gelukkig niet in de achterhoek dus ik vind ze beide leuk ), VVV
ploegen die ik echt niks mee heb: Roda JC

uit de bier divisie
Telstar
Ado
Twente en heracles in de achterhoek ja?
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_55460983
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 12:27 schreef Superheld het volgende:

[..]

Twente en heracles in de achterhoek ja?

Als er maar niet zo'n reactie komt in de trend van '1 pot nat'.
pi_55461077
quote:
Op vrijdag 21 december 2007 02:27 schreef Biogarde het volgende:
Kansloos topic
Kansloos topic ontpopt zich tot iets leuks. Is altijd interessant om te lezen wat mensen van clubs vinden.
pi_55461112
Favoriete club: FC Dordrecht

Hekel aan: iedere club die zich via het voetbal gefrustreerd afzet tegen "Holland" of "de Randstad". Met op 1 Heerenveen en MVV, met hun eigen 'volkslied'
pi_55461952
SCH: 9,0
Feyenoord: 8,5
Ajax: 5
PSV: 2
AZ: 4
FC Twente: 7
FC Groningen: 3
De Graafschap: 5
Roda JC: 2
NEC: 6
Excelsior: 6
VVV: 2
Sparta: 2
Heracles: 0 (Calimero's)
Willem II: 2
NAC: 2
Vitesse: 1
FC Utrecht: 4
pi_55461994
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 12:44 schreef Beschouw het volgende:

[..]

Kansloos topic ontpopt zich tot iets leuks. Is altijd interessant om te lezen wat mensen van clubs vinden.
Juist. T was dus een behoorlijk onzinnige opmerking.
That's all folks!
pi_55462716
Ajax: 7, Ondanks de arrogantie heb ik toch respect voor hun prestaties in het verleden.
AZ: 5,5 Beetje een fake club, toch leuk dat ze het in Europa aardig hebben gedaan.
Excelsior: 1, Ga is heel snel weg uit de Eredivisie.
Feyenoord: 5, Als Spartaan logisch. Toch wel respect voor grootste deel van het legioen.
Graafschap: 6, Niets mis mee.
FC Groningen: 6,5, Ron Jans is top, lijken nu een leuk scoutingsapparaat te ontwikkelen.
SC Heerenveen: 5,5 We blijken een samenwerkingsverband te hebben, maar ze sturen al de eventueel nuttige spelers voor Sparta alleen naar Heracles.
Heracles: 5, Heel veel respect dat ze zich tot nog toe weten te handhaven, zal er alleen geen traan om laten als ze eruit vliegen.
NAC: 7, Leuke club met enkele vervelende spelers.
NEC: 6,5 Mario Been is maar een misselijk mannetje, maar Nijmegen is een mooie stad dus ik gun die mensen wel wat meer succes.
PSV: 6, Hiddink en Cocu waren helden, en nu is daar Danny Koef.
Roda JC: 3, Andre Rieu is nog gezelliger.
Sparta: 10, Uiteraard.
Twente: 7, Leuke club, leuk voetbal, fijne voetballers, nuchtere coach.
FC Utrecht: 5,5, Iets teveel Feyenoord gehalte.
Vitesse: 2, Bah!
VVV: 5, Niets zoveel mee. Beetje nietszeggend.
Willem II: 4, Nietszeggend.
"If you want to present to be different from the past, study the past." - Spinoza
pi_55462768
Met NEC en Willem II heb ik echt totaal niets .
pi_55464874
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 14:06 schreef Os__ het volgende:

Roda JC: 3, Andre Rieu is nog gezelliger.

Dan moet je Roda echt vreselijk vinden
pi_55465371
Waaom alleen de eredivisieclubs? Die zijn allemaal kut .
pi_55465443
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 12:45 schreef DRD het volgende:
Favoriete club: FC Dordrecht
En Papendrecht of Drechtstreek?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  Moderator zaterdag 22 december 2007 @ 16:49:30 #82
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_55465706
1.Ajax: 2, Vroeger is mij aangeleerd een hekel te hebben aan Ajax.
2.AZ: 3, Louis van Gaal , Dirk Scheringa
3.Excelsior: 6, Neutraal, niets mis mee
4.Feyenoord: 10, Tja, favoriete club.
5.De Graafschap: 10, Mooie club, mooi stadion, leuke sfeer etc. Jan de Jonge
6.Fc Groningen: 4, Meh, al dat groen
7.SC Heerenveen: 7, redelijk leuke club, goede trainer ook.
8.Heracles Almelo: 5, redelijk neutraal
9.NAC Breda: 4, Niet echt m'n favoriete club..
10.NEC: 6, Daar wint De Graafschap meestal van.
11.PSV: 8, Mwah, omdat ik in de omgeving van Eindhoven woon word ik gedwongen om dit een goede club te vinden.
12.Roda JC: 3, Limland , Atteveld , Al die buitenlanders , Marcel de Jong
13.Sparta: 4, Niet echt fantastisch
14.Twente: 6, Gaat wel.
15.Fc Utrecht: 6, Neutraal
16.Vitesse: 3, Rotclub
17.VVV Venlo: 5, Ook weer redelijk neutraal, dat stadion van hun is wel grappig. De naam ook. Limburg
18.Willem II: 2, Baggerclub.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_55465858
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 16:37 schreef methodmich het volgende:

[..]

En Papendrecht of Drechtstreek?
Zwart-Rood. Niks ten nadele van zaterdagvoetbal, maar 'in mijn tijd' was Drechtstreek toch altijd een beetje de mietjesclub (zal Leon van Dalen leuk vinden). Heb nooit zelf een wedstrijd van ze verloren. Tegenwoordig is VVP meer de allochtonenclub en is Drechtstreek "blank". Maar zoveel heb ik niet meer emt het lokale voetbal.
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 16:33 schreef Yeahinho het volgende:
Waaom alleen de eredivisieclubs? Die zijn allemaal kut .
Speciaal voor jou dan:
FC Den Bosch: 5. Is de laatste jaren in verval geraakt. Wil eigenlijk heel graag een Eredivisieclub zijn, maar red het gewoon niet. Hoge begroting, aardige spelers, fatsoenlijk stadion maar een negatieve spelopvatting en de steeds matter wordende sfeer zorgen ervoor dat ze geen voldoende krijgen.
pi_55465924
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 16:57 schreef DRD het volgende:

[..]

Zwart-Rood. Niks ten nadele van zaterdagvoetbal, maar 'in mijn tijd' was Drechtstreek toch altijd een beetje de mietjesclub (zal Leon van Dalen leuk vinden). Heb nooit zelf een wedstrijd van ze verloren. Tegenwoordig is VVP meer de allochtonenclub en is Drechtstreek "blank". Maar zoveel heb ik niet meer emt het lokale voetbal.
[..]
Da's wel waar, Papendrecht was altijd beter. Ik moest altijd tegen ene Berry (met een aardappelhoofd zeiden we altijd), Michel van 't Zand en Samir Acharrat. Lastig om van die ploeg te winnen.

Heb je ook sympathie voor Sparta of Excelsior trouwens?
www.thuisuiteten.nl
pi_55466049
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 16:57 schreef DRD het volgende:

[..]

Speciaal voor jou dan:
FC Den Bosch: 5. Is de laatste jaren in verval geraakt. Wil eigenlijk heel graag een Eredivisieclub zijn, maar red het gewoon niet. Hoge begroting, aardige spelers, fatsoenlijk stadion maar een negatieve spelopvatting en de steeds matter wordende sfeer zorgen ervoor dat ze geen voldoende krijgen.
Hoge begroting? Wtf?
pi_55466221
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 17:01 schreef methodmich het volgende:

[..]

Da's wel waar, Papendrecht was altijd beter. Ik moest altijd tegen ene Berry (met een aardappelhoofd zeiden we altijd), Michel van 't Zand en Samir Acharrat. Lastig om van die ploeg te winnen.

Heb je ook sympathie voor Sparta of Excelsior trouwens?
Kom uit een team met Jeffrey Beek en Timo van der Want. Die zijn natuurlijk alleen maar zo goed geworden omdat ik achterin de boel dicht hield.

Van Sparta en Excelsior hoop ik aan de ene kant dat ze degraderen. Gewoon omdat het leuk is tegen ze te spelen. Maar ze mogen het ook goed doen, net als Feyenoord en in mindere mate ADO en NAC.
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 17:06 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Hoge begroting? Wtf?
Voor Eerste Divisie begrippen wel toch? Of loop ik weer eens complete onzin uit te kramen?
pi_55466275
PAOK.en Ajax.
Met sympathie voor Spurs en AC Milan.
De grootste . clubs zijn Feyenoord, Psv, Olympiakos en Aris.
Rest boeit niet.
-
pi_55466422
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 17:13 schreef DRD het volgende:

[..]

Voor Eerste Divisie begrippen wel toch? Of loop ik weer eens complete onzin uit te kramen?
Ja dus. Qua centen halen we met veel pijn en moeite de middenmoot, naar het schijnt.
pi_55466767
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 17:13 schreef DRD het volgende:

[..]

Kom uit een team met Jeffrey Beek en Timo van der Want. Die zijn natuurlijk alleen maar zo goed geworden omdat ik achterin de boel dicht hield.
Ah ja, een generatietje daar onder dus. Stom dat Tukker jou over het hoofd zag!
www.thuisuiteten.nl
pi_55467263
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 17:22 schreef Yeahinho het volgende:

[..]

Ja dus. Qua centen halen we met veel pijn en moeite de middenmoot, naar het schijnt.
Nadeel van (te)veel clubs in Brabant lijkt me?
pi_55467793
PSV: 10 , simpelweg de mooiste club van Nederland.

Twente: 7, studeer alweer een tijdje in Enschede en mijn sympathie is alleen maar gegroeid. Leuke spelers vaak en fanatieke supporters.

NAC/Willem II: 6.5, omdat ze ook uit Brabant komen , strijden het ene jaar om degradatie en het andere om Europees voetbal, op de een of andere manier kan ik me geen Eredivisie voorstellen zonder deze clubs.

AZ: 6, in tegenstelling tot sommige andere users heb ik de laatste jaren juist met veel plezier naar de ontwikkelingen bij AZ gekeken. Een kleurrijke club met veel ambitie. Spelen bij vlagen oogstrelend voetbal en als ze kut spelen dan heb je in ieder geval nog de persconferentie van Louis . Een club die de entertainment waarde van de Eredivisie omhoog krikt is altijd goed.

SCH: 6, Foppe de Haan en vaak leuke spelers.

De Graafschap: 6, hoort gewoon thuis in de Eredivisie vind ik, spelen leuk voetbal voor hun trouwe supporters.

FC Groningen: 6, Ron Jans is ok en hun thuis reputatie was ook ok.

FC Utrecht: 6, veel strijd altijd en fanatieke supporters.

Feyenoord: 6, mooie volkse club met veel historie en een mooi stadion.

Roda/Vitesse/NEC/Sparta, 5, ze horen in de Eredivisie maar heb er verder weinig mee.

VVV Venlo: 4.5, heb er niks mee maar voegen wel meer toe aan de Eredivisie dan Excelsior en Heracles.

Excelsior: 4, twee clubs uit Rotterdam is meer dan genoeg, heb er verder weinig mee.

Heracles: 4, pauper kunstgrasveld, spelen niet bepaald aantrekkelijk voetbal en voegen gewoon weinig toe.

Ajax: 1, vergane glorie en misplaatste arrogantie, helaas. Hebben wel een paar leuke spelers opgeleid.
Money won is twice as sweet as money earned.
pi_55467850
Arsenal als hoofdclub.

Sympathie voor Ajax, Heerenveen (omdat ik er woon) en Barca.
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
  zaterdag 22 december 2007 @ 18:31:45 #93
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_55468138
Ajax: 3 Met de club zelf is niet eens zo veel mis, met het stadion en de supporters des te meer.
AZ: 6 Niets mis mee op zich, zijn in staat leuk voetbal te spelen.
Excelsior: 5 Neutraal. Leuk als ze eens stunten, maar ze mogen net zo hard verliezen.
Feyenoord: 6.5 Mooie club op zich, al erger ik me wel eens aan de supporters met hun gezeik over arbeid. Beetje clichématig soms.
De Graafschap 7.5 Mooie club uit de streek. Leuk dat ze het zo goed doen dit seizoen.
FC Groningen: 7 Leuke subtopper met voldoende ambitie. Erg goede trainer ook.
SC Heerenveen: 6.5 Hetzelfde als Groningen, met een halve punt aftrek voor het Frieze gedeelte.
Heracles Almelo: 5 Ik heb niks met ze, maar ook niks tegen ze. Ik vind het op zich wel knap hoe ze zich staande weten te houden in de Eredivisie.
NAC Breda: 3 Geen idee waar het vandaan komt, maar ik heb al sinds het begin der tijden een hekel aan deze club.
NEC: 6 Aardig clubje, jammer dat ze het zo kut doen dit seizoen.
PSV: 3 Te succesvol voor hun eigen goed. Wat overigens vooral bij de supporters te merken is.
Roda JC: 5 Neutraal. Overigens mooi dat ze weer een beetje meer voor de Nederlanders/Belgen kiezen de afgelopen jaren.
Sparta: 4 Heb ik echt niks mee.
Twente: 10 'Mijn' club, dus maar een tien gegeven. Goede trainer, leuke selectie, sfeervol stadion, veel ambitie. Kortom: weinig mis mee.
FC Utrecht: 4 Nooit echt sympathiek gevonden, deze club.
Vitesse: 5 Meh.
Willem II: 4 Vergane glorie. Verder heb ik er niet zoveel mee.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_55468612
Foutje uit de TT gehaald.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_55468691
Ajax: 4 Arrogantie, vervelende spelers
AZ: 1 Misplaatste arrogantie, hoort niet in de eredivisie.
Excelsior: 3, tja, toch wat puntjes voor de mensen die daar iedere week gaan kijken.
Feyenoord: 4, Mooi stadion, alleen jammer dat het met tokkies gevuld is.
Graafschap: 6, Niks op tegen.
FC Groningen: 5, Saai.
SC Heerenveen: 6, Scouten altijd leuke spelers, verder beetje hetzelfde verhaal als Groningen.
Heracles: 3, Tukkers, nietszeggend, mogen eruit.
NAC: 7, Goede supporters.
NEC: 5,5 Beetje een lelijk eendje.
PSV: 3, Eindhoven.
Roda JC: 8, Mijn club, erger me alleen soms aan de medesupporters, dat zogenaamde vreemdelingenlegioen vind ik maar een beetje onzin.
Sparta: 4, Heb ik niks mee, vervelende spelers.
Twente: 6, Goede supporters, maar tukkers.
FC Utrecht: 3, Kut supporters en spelers.
Vitesse: 5, Nietszeggend.
VVV: 5, Nietszeggend.
Willem II: 6, Nietszeggend, bonuspunt voor het shirt.

Mijn favoriete clubs zijn dus Roda JC en Everton FC.
Sympathie voor MVV en Allemania Aachen.
Aversie jegens Fortuna Sittard, Liverpool.

pi_55469005
Nou, ook mijn (huidige) lijstjes dan maar. Ben benieuwd of er over een tijdje veel aan veranderd is.

Ajax: 5. Was vroeger mijn club, maar heb er totaal geen gevoel meer bij. Ook niet echt iets tegen.
AZ: 6. Laatste jaren altijd leuk om Europese wedstrijden te kijken. Aan de andere kant een veel te groot wordende schijtclub met nepsupporters.
Excelsior: 1. Opdoeken die handel, grootste kutclub van Nederland mijns inziens.
Feyenoord: 5. Leuke volksclub, veel fans, leuke spelersgroep. Verder heb ik er weinig mee.
De Graafschap: 6,5. Leeft daar enorm, prachtig om te zien dat dat stadion wekelijks vol zit. Famous for not travelling, das dan weer minder.
FC Groningen: 6. Soort Graafschap, aardige provincieclub met fanatieke aanhang.
SC Heerenveen: 5,5. Knap wat ze de afgelopen tijd hebben bereikt, goeie scouting. Heb er verder weinig mee, en het begint wel een beetje door te slaan met die buitenlanders.
Heracles Almelo: 3. Kutclub, oprotten uit de eredivisie en lekker onderin de 1e divisie mee gaan ballen zodat er weer "Succes tegen Heracles" gezongen kan worden.
NAC Breda: 7. Gezellig, fanatiek, mooie Brabantse club.
NEC: 4. Ondanks het nieuwe stadion blijft het een grijze muis.
PSV: 5. Europees gezien leuk dat ze Nederland vertegenwoordigen. Nationaal en Brabants gezien kut met peren.
Roda JC: 3,5. Mooi stadion, maar das ook het enige positieve. Kutsupporters, veel te veel zwarte parels.
Sparta: 5,5. Traditionele club. Verder weinig mee.
FC Twente: 7. Fanatieke fans, leuk voetbal, mooie provincieclub.
FC Utrecht: 5,5. Iets meer voors dan tegens.
Vitesse: 4,5. Achterlijke spelersgroep (zie Hard Gras), veel nepfans, en het Gelredome blijft een gedrocht.
VVV Venlo: 5. Geil stadion, flinke achterban gekweekt in korte tijd (succes-supporters), maar moet maar weer snel een 1e divisie-club worden.
Willem II: 4. Totaal geen gevoel bij.

AGOVV Apeldoorn: 3,5. Snel weer terug naar de amateurs.
ADO Den Haag: Mag van mij wel definitief ontwaken, heb er niets tegen. Achterlijke supporters, maar dat heeft ook wel weer iets.
Cambuur Leeuwarden: 5. Leuk dat ze meedoen, verder doet het me niks.
FC Den Bosch: 10. Mijn club, duh.
FC Dordrecht: 6. Prima 1e divisie-clubje. Gertje Kruys maakt er iets moois van.
FC Eindhoven: 3. Betaald voetbal onwaardig. Stiekem vind ik het gewoon een beetje zielig.
FC Emmen: 4. Was maar bij de amateurs gebleven...
Fortuna Sittard: 6. Heb ik wel sympathie voor. Ondanks de dramatische resultaten blijven de fans hun club toch trouw.
Go Ahead Eagles: 6,5. Mooie club, klaar.
FC Haarlem: 3,5. Sja.... kan er niks positiefs en negatiefs over bedenken eigenlijk, dat zegt wel genoeg.
Helmond Sport: 4. Heb er niks mee, mag van mij verdwijnen.
MVV: 6. Aardige club, leeft weer goed in Maastricht.
FC Omniworld: 3. Terug naar de amateurs ermee.
RBC Roosendaal: 5. Niks mee, niks tegen. Gelukkig weer terug waar ze horen.
RKC Waalwijk: 6,5. Dit seizoen soort van concurrent, maar toch een buurman die ik het wel gun.
Stormvogels/Telstar: 4. Betaald voetbal onwaardig, maar toch heb ik er enige sympathie voor.
TOP Oss: 2,5. Schijtclub, wegwezen ermee. En dat heeft niets met rivaliteit te maken, want Oss-uit is voor mij niet veel specialer dan een andere wedstrijd.
BV Veendam: 3. Veel te ver, club van niks, zou het waarschijnlijk niet eens merken als ze het zonder publiciteit zouden opdoeken.
FC Volendam: 5. De club, het stadion en de fans stellen niks voor. Volendam op zich is dan weer wél leuk.
FC Zwolle: 4. Doet me niks.
pi_55469151
Ga je nog naar Almelo (ik dacht) 16/1 Yeahinho?

En nee, ik ga je niks aandoen hoor. Gewoon nieuwsgierigheid.
  zaterdag 22 december 2007 @ 19:21:52 #98
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_55469311
Favoriete club: Feyenoord.
Clubs waarmee ik niks heb: Willem II, VVV, Heracles Almelo, Excelsior en Roda JC.
Symphatie voor: NEC, FC Utrecht en Sparta.
Weinig tot geen sympathie: Ajax, Twente, NAC, Vitesse, PSV en AZ.

De volgende clubs uit de 1e divisie mogen van mij terugkeren en heb ik dus wel enigsinds sypmathie voor:
GAE, MVV, Ado Den Haag en Volendam.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_55469855
quote:
Op zaterdag 22 december 2007 19:15 schreef Blawh het volgende:
Ga je nog naar Almelo (ik dacht) 16/1 Yeahinho?

En nee, ik ga je niks aandoen hoor. Gewoon nieuwsgierigheid.
Was het wel van plan ja. Los van het feit dat ik bij de meeste uitduels meega, staat jullie stadion nog niet op m'n lijstje. Hopelijk wordt het geen buscombi, dan kan ik ons gewoon vanuit het uitvak zien winnen .
pi_55471079
Ajax: 0,0. Misplaatste arrogantie, smerige spelers, zielige coaches, lelijk stadion. Bah, heb er echt, écht helemaal niets mee.
AZ: 5. Heb er van genoten toen ze 'opkwamen' en Europees zoveel succes behaalden. Laatste jaar is 't toch een hoop arrogantie en mis ik het spelplezier dat ze eerst hadden.
Excelsior: 2. Geen uitstraling. Niets te zoeken in Eredivisie
Feyenoord:7. Mooie club, op rellen na mooie achterban. Heb ook wel iets met de 'werkende' voetbalploegen. Inzet is belangrijk.
De Graafschap: 6. Wel een mooie club. Aan de ene kant wel tof dat ze zo goed spelen, maar met Frankel hebben ze de grootste huilie van heel Nederland binnen de selectie.
FC Groningen: 7. Als Groninger heb ik hier ook sympathie voor. Leuke ploeg, prachtige prestatie tegen Fiorentina. Daarnaast is Ron Jans gewoon dé tofste coach van NL. Zowel qua uitspraken als qua muzieksmaak.
SC Heerenveen: 7. Leuke ploeg, sta er altijd weer van te kijken waar ze die briljante spitsen vandaan halen. H'veen uit is ook altijd de mooiste uitwedstrijd v/h jaar, omdat je er altijd welkom bent en gewoon met die gasten kunt lullen. Zou overal moeten kunnen.
Heracles Almelo: 2. Saaie ploeg, bar weinig uitstraling.
NAC Breda: 5. Wie weet komt het Avondje Nac ooit weer eens terug. Vond het toch wel grappig hoe slecht 't ging twee jaar geleden.
NEC: 1. Niet dat ik Nek 'haat', maar ik zie niet in waarom men een seizoenkaart in Nijmegen zou halen. Weinig uitstraling, gebeurt ook maar bar weinig.
PSV: 6 Europees gezien heb ik wel respect voor die 'saaie speelstijl', maar in de eredivisie was er vaak geen hol aan. Verder wel redelijk sympathieke ploeg.
Roda JC: 3. Heb helemaal niets voor of tegen deze club.
Sparta: 6. Blijft een leuke club.
FC Twente: 5. Weinig mee, maar mooi voetbal spelen ze.
FC Utrecht: 4. Pauperpubliek.
Vitesse: 10. Geniale club. Nooit saai, de meest geniale culthelden binnen de selectie en altijd wel aanwezig in de media. Minpunten toch wel de paupersupporters en 't Gelredome. Waarom we geen Euroborg in Arnhem hebben...
VVV Venlo: 6. De Koel is geniaal. En ja, ik ben er geweest. Het regende pijpestelen toen, wedstrijd werd twee keer gestaakt ivm onweer. Dus niet zeiken dat ik er nooit ben geweest. Ofzo.
Willem II: 2. Weer zo'n club die niets uitstraalt. Laat maar lekker degraderen, krijgen we hopelijk RKC weer terug.
Don't think twice, it's all right.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')