uhm...quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:05 schreef koningdavid het volgende:
16.Vitesse: 7,5 FC Hollywood aan de maas, er gebeurt altijd wel iets geks daar met al die culthelden.
Rijn natuurlijk. Al veranderd.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:26 schreef Elvislives het volgende:
[..]
uhm...![]()
Verder bedankt, goed beschreven
quote:
En ik haat de neusjes en kattenquote:
Vdb (Belg), Zuiverloon (Ned), Dingsdag (Ned), Bak Nielsen (Den), Breuer (Ned)quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:05 schreef koningdavid het volgende:
7.SC Heerenveen: 5 Idem. Wel meer Nederlanders opstellen i.p.v. Scandi's.
DOTO toch?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:45 schreef methodmich het volgende:
Hoofdklasse zal ik jullie besparen. Is bovendien toch wel bekend denk ik.
Dat geldt voor mij ook. Met het heenzenden van Verbeek verspeelt Heerenveen een hoop sympathie bij mij.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zit te denken hierover, maar die sympathie hangt toch vooral af van het elftal, de trainer, de voetbalaanpak. Dus bij mij verschilt het snel weer.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Verder vind ik het wel altijd leuk als Heracles en Twente het goed doen, regionale binding noemt men dat.
dat zekerquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:53 schreef The_Verve het volgende:
Sympatie voor De Graafschap. Mooi stadion een leuk vechtvoetbal.
dus jij vind nac ook een schijtclub?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:02 schreef Superheld het volgende:
Groningen, de graafschap en sparta vind ik wel ok/mooi, de rest kan de tyfus krijgen.
Goede grap bassie.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:17 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dus jij vind nac ook een schijtclub?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:54 schreef Stofje het volgende:
16.Vitesse: 7, Sinds ik Elvislives ken, heb ik er sympathie voor gekregen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |