Ajax: 0,0. Misplaatste arrogantie, smerige spelers, zielige coaches, lelijk stadion. Bah, heb er echt, écht helemaal niets mee.
AZ: 5. Heb er van genoten toen ze 'opkwamen' en Europees zoveel succes behaalden. Laatste jaar is 't toch een hoop arrogantie en mis ik het spelplezier dat ze eerst hadden.
Excelsior: 2. Geen uitstraling. Niets te zoeken in Eredivisie
Feyenoord:7. Mooie club, op rellen na mooie achterban. Heb ook wel iets met de 'werkende' voetbalploegen. Inzet is belangrijk.

De Graafschap: 6. Wel een mooie club. Aan de ene kant wel tof dat ze zo goed spelen, maar met Frankel hebben ze de grootste huilie van heel Nederland binnen de selectie.
FC Groningen: 7. Als Groninger heb ik hier ook sympathie voor. Leuke ploeg, prachtige prestatie tegen Fiorentina. Daarnaast is Ron Jans gewoon dé tofste coach van NL. Zowel qua uitspraken als qua muzieksmaak.
SC Heerenveen: 7. Leuke ploeg, sta er altijd weer van te kijken waar ze die briljante spitsen vandaan halen. H'veen uit is ook altijd de mooiste uitwedstrijd v/h jaar, omdat je er altijd welkom bent en gewoon met die gasten kunt lullen. Zou overal moeten kunnen.
Heracles Almelo: 2. Saaie ploeg, bar weinig uitstraling.
NAC Breda: 5. Wie weet komt het Avondje Nac ooit weer eens terug. Vond het toch wel grappig hoe slecht 't ging twee jaar geleden.
NEC: 1. Niet dat ik Nek 'haat', maar ik zie niet in waarom men een seizoenkaart in Nijmegen zou halen. Weinig uitstraling, gebeurt ook maar bar weinig.
PSV: 6 Europees gezien heb ik wel respect voor die 'saaie speelstijl', maar in de eredivisie was er vaak geen hol aan. Verder wel redelijk sympathieke ploeg.
Roda JC: 3. Heb helemaal niets voor of tegen deze club.
Sparta: 6. Blijft een leuke club.
FC Twente: 5. Weinig mee, maar mooi voetbal spelen ze.
FC Utrecht: 4. Pauperpubliek.
Vitesse: 10. Geniale club. Nooit saai, de meest geniale culthelden binnen de selectie en altijd wel aanwezig in de media. Minpunten toch wel de paupersupporters en 't Gelredome. Waarom we geen Euroborg in Arnhem hebben...

VVV Venlo: 6. De Koel is geniaal. En ja, ik ben er geweest. Het regende pijpestelen toen, wedstrijd werd twee keer gestaakt ivm onweer. Dus niet zeiken dat ik er nooit ben geweest. Ofzo.
Willem II: 2. Weer zo'n club die niets uitstraalt. Laat maar lekker degraderen, krijgen we hopelijk RKC weer terug.