uhm...quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:05 schreef koningdavid het volgende:
16.Vitesse: 7,5 FC Hollywood aan de maas, er gebeurt altijd wel iets geks daar met al die culthelden.
Rijn natuurlijk. Al veranderd.quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:26 schreef Elvislives het volgende:
[..]
uhm...![]()
Verder bedankt, goed beschreven
quote:
En ik haat de neusjes en kattenquote:
Vdb (Belg), Zuiverloon (Ned), Dingsdag (Ned), Bak Nielsen (Den), Breuer (Ned)quote:Op vrijdag 21 december 2007 11:05 schreef koningdavid het volgende:
7.SC Heerenveen: 5 Idem. Wel meer Nederlanders opstellen i.p.v. Scandi's.
DOTO toch?quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:45 schreef methodmich het volgende:
Hoofdklasse zal ik jullie besparen. Is bovendien toch wel bekend denk ik.
Dat geldt voor mij ook. Met het heenzenden van Verbeek verspeelt Heerenveen een hoop sympathie bij mij.quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik zit te denken hierover, maar die sympathie hangt toch vooral af van het elftal, de trainer, de voetbalaanpak. Dus bij mij verschilt het snel weer.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Verder vind ik het wel altijd leuk als Heracles en Twente het goed doen, regionale binding noemt men dat.
dat zekerquote:Op vrijdag 21 december 2007 18:53 schreef The_Verve het volgende:
Sympatie voor De Graafschap. Mooi stadion een leuk vechtvoetbal.
dus jij vind nac ook een schijtclub?quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:02 schreef Superheld het volgende:
Groningen, de graafschap en sparta vind ik wel ok/mooi, de rest kan de tyfus krijgen.
Goede grap bassie.quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:17 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dus jij vind nac ook een schijtclub?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 19:54 schreef Stofje het volgende:
16.Vitesse: 7, Sinds ik Elvislives ken, heb ik er sympathie voor gekregen
Ik ben zelf al 4 keer bij VVV geweest. Alle stadions lijken tegenwoordig op elkaar, VVV heeft een zéér apart stadion. Ik vind het prachtig gelegen tussen de bomen en het Eerste-divisie-karakter van het stadion is erg prettig als je al die stadions uit de Ere gewend bent. De Koel is gewoon geweldigquote:Op vrijdag 21 december 2007 21:00 schreef StrayDog het volgende:
Het lijkt echt modieus om te zeggen dat VVV zo'n leuk apart stadion heeft.
Zijn volgens mij vooral mensen die er zelf nog nooit geweest zijn.
Het is nl. gewoon een klote, totaal verouderde typische eerste divisie bak waar je als je pech hebt ongeveer een kilometer van het veld af zit en bovendien bij regen zeiknat wordt.
Helemaal niks moois aan.
VVV doet het boven verwachting goed uiteraard, maar dat stadion is die naam niet waardig.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 21:08 schreef DANILXL het volgende:
leer eerst maar eens spellen ts
slotje
Vertelquote:Op vrijdag 21 december 2007 19:54 schreef Stofje het volgende:
15.Fc Utrecht: 2, Ver-schrik-ke-lijk-e supporterskern, ontstellend racistisch. Oerlelijk stadion ook
gelul. Je weet er gewoon niets van.quote:Op zaterdag 22 december 2007 04:08 schreef Kreupeldicht het volgende:
Vitesse: 5 vrije val, en niemand daar die het lijkt te interesseren
Volgens mij zijn ze nu toch aardig arrogant aan het worden daar.quote:Op zaterdag 22 december 2007 04:08 schreef Kreupeldicht het volgende:
PSV: 7 vanwege Hiddink en dat ze nooit echt arrogant zijn geworden
Twente een club met traditie?quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
Mijn favoriete clubs zijn drie echte 'arbeidersverenigingen' met traditie.
Go Ahead Eagles een echte arbeidersvereniging met traditie?quote:Op zaterdag 22 december 2007 02:24 schreef Martijn_fijn het volgende:
Favoriet: Go Ahead Eagles
Sympathie voor: Feyenoord en FC Twente
Hekel aan: Ajax, PSV, FC Zwolle
Mijn favoriete clubs zijn drie echte 'arbeidersverenigingen' met traditie.
Niemand wint in Tilburg, zelfs Willem 2 nietquote:Op zaterdag 22 december 2007 04:08 schreef Kreupeldicht het volgende:
Willem II: 5 naargeestig, achterlijke spandoeken
Twente en heracles in de achterhoek ja?quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:51 schreef borisz het volgende:
Mijn cluppie : Ajax![]()
leuke andere ploegen in NL : Grunn, Sparta, Twente, Heracles(ik woon gelukkig niet in de achterhoek dus ik vind ze beide leuk), VVV
ploegen die ik echt niks mee heb: Roda JC
uit de bier divisie
Telstar![]()
Ado
quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:27 schreef Superheld het volgende:
[..]
Twente en heracles in de achterhoek ja?
Kansloos topic ontpopt zich tot iets leuks. Is altijd interessant om te lezen wat mensen van clubs vinden.quote:
Juist. T was dus een behoorlijk onzinnige opmerking.quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:44 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Kansloos topic ontpopt zich tot iets leuks. Is altijd interessant om te lezen wat mensen van clubs vinden.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 14:06 schreef Os__ het volgende:
Roda JC: 3, Andre Rieu is nog gezelliger.
En Papendrecht of Drechtstreek?quote:Op zaterdag 22 december 2007 12:45 schreef DRD het volgende:
Favoriete club: FC Dordrecht
Zwart-Rood. Niks ten nadele van zaterdagvoetbal, maar 'in mijn tijd' was Drechtstreek toch altijd een beetje de mietjesclub (zal Leon van Dalen leuk vinden). Heb nooit zelf een wedstrijd van ze verloren. Tegenwoordig is VVP meer de allochtonenclub en is Drechtstreek "blank". Maar zoveel heb ik niet meer emt het lokale voetbal.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:37 schreef methodmich het volgende:
[..]
En Papendrecht of Drechtstreek?
Speciaal voor jou dan:quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:33 schreef Yeahinho het volgende:
Waaom alleen de eredivisieclubs? Die zijn allemaal kut.
Da's wel waar, Papendrecht was altijd beter. Ik moest altijd tegen ene Berry (met een aardappelhoofd zeiden we altijd), Michel van 't Zand en Samir Acharrat. Lastig om van die ploeg te winnen.quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:57 schreef DRD het volgende:
[..]
Zwart-Rood. Niks ten nadele van zaterdagvoetbal, maar 'in mijn tijd' was Drechtstreek toch altijd een beetje de mietjesclub (zal Leon van Dalen leuk vinden). Heb nooit zelf een wedstrijd van ze verloren. Tegenwoordig is VVP meer de allochtonenclub en is Drechtstreek "blank". Maar zoveel heb ik niet meer emt het lokale voetbal.
[..]
Hoge begroting? Wtf?quote:Op zaterdag 22 december 2007 16:57 schreef DRD het volgende:
[..]
Speciaal voor jou dan:
FC Den Bosch: 5. Is de laatste jaren in verval geraakt. Wil eigenlijk heel graag een Eredivisieclub zijn, maar red het gewoon niet. Hoge begroting, aardige spelers, fatsoenlijk stadion maar een negatieve spelopvatting en de steeds matter wordende sfeer zorgen ervoor dat ze geen voldoende krijgen.
Kom uit een team met Jeffrey Beek en Timo van der Want. Die zijn natuurlijk alleen maar zo goed geworden omdat ik achterin de boel dicht hield.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:01 schreef methodmich het volgende:
[..]
Da's wel waar, Papendrecht was altijd beter. Ik moest altijd tegen ene Berry (met een aardappelhoofd zeiden we altijd), Michel van 't Zand en Samir Acharrat. Lastig om van die ploeg te winnen.
Heb je ook sympathie voor Sparta of Excelsior trouwens?
Voor Eerste Divisie begrippen wel toch? Of loop ik weer eens complete onzin uit te kramen?quote:
Ja dus. Qua centen halen we met veel pijn en moeite de middenmoot, naar het schijnt.quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:13 schreef DRD het volgende:
[..]
Voor Eerste Divisie begrippen wel toch? Of loop ik weer eens complete onzin uit te kramen?
Ah ja, een generatietje daar onder dus. Stom dat Tukker jou over het hoofd zag!quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:13 schreef DRD het volgende:
[..]
Kom uit een team met Jeffrey Beek en Timo van der Want. Die zijn natuurlijk alleen maar zo goed geworden omdat ik achterin de boel dicht hield.
Nadeel van (te)veel clubs in Brabant lijkt me?quote:Op zaterdag 22 december 2007 17:22 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Ja dus. Qua centen halen we met veel pijn en moeite de middenmoot, naar het schijnt.
Was het wel van plan ja. Los van het feit dat ik bij de meeste uitduels meega, staat jullie stadion nog niet op m'n lijstje. Hopelijk wordt het geen buscombi, dan kan ik ons gewoon vanuit het uitvak zien winnenquote:Op zaterdag 22 december 2007 19:15 schreef Blawh het volgende:
Ga je nog naar Almelo (ik dacht) 16/1 Yeahinho?
En nee, ik ga je niks aandoen hoor. Gewoon nieuwsgierigheid.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |