Kan het nog goedkoper denk je? dit komt op 52 euro uit incl verzendenquote:Op maandag 31 december 2007 18:01 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
alstu
Geen slechte zaak overigens, aangezien veel mensen die ik ken op een merchandise forum goede ervaringen mee heb.

Ja gewoon (lang) wachten. Kotobukiya staat er bekend van om succesvolle beelden keer op keer opnieuw uit te brengen. Als de vraag blijft en de beelden verdwijnen dan maken ze gewoon nieuwe bij (in tegenoverstelling van andere fabrikanten). Tegen die tijd is het gewoon overal te koop.quote:Op maandag 31 december 2007 18:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Kan het nog goedkoper denk je? dit komt op 52 euro uit incl verzenden

Nu verder met mijn leven achter het internet
 Nu verder met mijn leven achter het internet  

Jij ook Berniequote:Op maandag 31 december 2007 18:30 schreef RaymanNL het volgende:
Zo, klaar met werkenNu verder met mijn leven achter het internet

Ohwja, alvast een gelukkig nieuwjaar

Ze waren ook overal te koop, maar is die 52 euro een redelijke prijs? ik heb het er opzich wel voor over, maarja jij bent de expert!quote:Op maandag 31 december 2007 18:24 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ja gewoon (lang) wachten. Kotobukiya staat er bekend van om succesvolle beelden keer op keer opnieuw uit te brengen. Als de vraag blijft en de beelden verdwijnen dan maken ze gewoon nieuwe bij (in tegenoverstelling van andere fabrikanten). Tegen die tijd is het gewoon overal te koop.

52 is een mooi prijs. Standaard prijs was toch 45 a 50 euro. Al zou ik eerder gaan voor die pakket van drie beelden. Je zal vroeg of laat toch die andere beelden erbij willen.quote:Op maandag 31 december 2007 19:42 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Ze waren ook overal te koop, maar is die 52 euro een redelijke prijs? ik heb het er opzich wel voor over, maarja jij bent de expert!

Welk pakket bedoel je? ik kan het niet vinden op die site.quote:Op maandag 31 december 2007 19:52 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
52 is een mooi prijs. Standaard prijs was toch 45 a 50 euro. Al zou ik eerder gaan voor die pakket van drie beelden. Je zal vroeg of laat toch die andere beelden erbij willen.

http://www.heldenshop.de/(...)-figures-p-29449.phpquote:Op maandag 31 december 2007 19:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Welk pakket bedoel je? ik kan het niet vinden op die site.
En is die site überhaupt betrouwbaar?
 Maar goed in het Engels reageren ze ook.
 Maar goed in het Engels reageren ze ook.

je ziet echt maar een halve meter voor je motorkap....
 je ziet echt maar een halve meter voor je motorkap....

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |